Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Περιμένουν ακόμα να ανοίξει λίγο η κίνηση στη γραμμή που θα το δρομολογήσουν!! Γιατί δε θα έχουν εύκολα αποτελέσματα σε μια γραμμή, με πληθώρα πλοίων (φτηνών και ακριβών)!!!!

Τα αλλά τα ωραία, τα μάθατε!!! ακουστηκε οτι στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου έγινε ένα μικρό πλιάτσικο στο Ro-Ro NIKOLAS A!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Γιατί τα φορτηγά δεν τα ενδιαφέρουν οι ταχύτητες.Το πρωί θέλουν να είναι στο Πρίντιζι από κει και πέρα αν κάνουν 15 ή 17 ώρες δεν τους πολυνοιάζει οι φορτηγατζήδες έχουν δωρεάν κρεβάτι και από το να περιμένουν στο λιμάνι προτιμούν να είναι μέσα στο βαπόρι.

Χώρια που οι τιμές παίζουν μεγάλο ρόλο.Αν έχει καλύτερες τιμές ο Αγούδημος από τον Artioli τότε θα μπουν μέσα.

Για τους επιβάτες τα πράγματα είναι διαφορετικά αν και πάλι εξαρτώνται αρκετα από τις τιμές.

:eek:

Link to comment
Share on other sites

Ποσο μεγαλη μπορει να ειναι η τιμη , - 10 % αντε 15 %? .Οταν θα κανει και ΣΑΜΗ (σιγουρα θα εχει εισητιρια προς εκει) αλλα για ΙΤΑΛΙΑ θα εχει επιβατες , τα φορτηγα ενταξει , αλλα οι επιβατες ?????

Link to comment
Share on other sites

Οι Ελληνες επιβάτες δεν θα κολήσουν στην διαφορά -εκτός πια κι αν είναι μεγάλη-οι ξένοι όμως και ιδίως οι Ιταλοί αυτά τα παρακοιτάζουν. :eek:

Συγκεκριμένα ξέρω Ιταλούς από Πάρμα και από Μπολόνια οι οποίοι κατεβαίνουν κάθε χρονο Ελλάδα με αμάξια και προτιμούν να κατέβουν σχεδόν 1000χλμ με το αμάξι μέχρι το Πριντιζι για να πληρώσουν φτηνότερα εισιτηρια παρά να οδηγήσουν 220 και 300 χλμ να πάνε Ανκόνα.

Αυτοί λοιπόν θα κοιτάξουν τις διαφορές και αν υπάρχει θα ταξιδέψουν με το φτηνότερο.

Link to comment
Share on other sites

Μου φένεται πως με τα φορτηγά θα δουλέψει καλύτερα. Τώρα να δουλεύει 30 μέρες δε λέει τίποτα. Καλό όμως θα ήταν να υπάρξει ένας συνδιασμός.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ δεν μπορούν να ξανακάνουν ακτοπλοία λόγω συμπλήρωσης της 35ετίας.

Από κει και πέρα η κίνηση θα δείξει αν θα κάνουν δρομολόγια και τον χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Δε πιστεύω να ταξιδέψουν το χειμώνα!! Όπως και πολλά βαπόρια στην Αδριατική, βγαίνουν το καλοκαίρι για να κάνουν την αρπαχτεί και το χειμώνα πάνε για τις ντάνες!! Βέβαια πρέπει να περιμένουμε τα αποτελέσματα της κίνησης, δηλαδή άμα κλείσει καμία συμφωνία με καμία μεταφορική εταιρεία για το χειμώνα, γιατί με επιβάτες δεν βγαίνει το χειμώνα!!

Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες τον χειμώνα είναι ελάχιστοι.Εδώ στην Αγκώνα τον χειμώνα μπαίνουν σε κάθε πλοίο καμιά 200αριά επιβάτες εκ των οποίων οι μισοί είναι οι οδηγοί φορτηγών και οι υπόλοιποι Τούρκοι και Αλβανοί που την βγάζουν χωρίς καμπίνες .

Στο Πρίντιζι είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα γι αυτό αλλωστε η ΕΛΜΕΣ τα πήγαινε ντάνα τα βαπόρια της τον χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι για την γραμμή αν είχαν και λίγο παραπάνω δρόμο θα ήταν ιδανικά.Και κρεβάτια έχουν και καλά σαλόνια έχουν και τόσα χρόνια στο Αιγαίο είχαν μια αξιοπιστία όσο αφορά τα μηχανικά προβλήματα.Αν εξαιρέσεις το ΝΤΑΛΙΑΝΑ που εξ αρχής από όταν το είχε φέρει δηλαδή η μία του μηχανή δεν απέδιδε 100% εγώ δεν θυμάμαι να ακούστηκαν ποτέ για βλάβες. :D

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΙΛΕΝΑ & το ΝΤΑΛΙΑΝΑ που πάνε κατευθείαν Μπριντεζι φεύγουν 18:00 από Πάτρα και φτάνουν στις 08:15 στο Μπριντεζι. Σε αντίθεση με τη ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ & το ΕΛΛΗ Τ, που πάνε μέσω Ηγουμενίτσας, Μπριντεζι φεύγουν 18:00 από Πάτρα και φτάνουν στις 08:00 στο Μπριντεζι.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...