Jump to content
Shipfriends

Fortune Telling


Τι θα γινει αναμεσα σε ΜΙG & Sea Star  

1 member has voted

  1. 1. Τι θα γινει αναμεσα σε ΜΙG & Sea Star

    • Θα υπαρξει οξυς ανταγωνισμος σε ολες σχεδον τις γραμμες οπου δραστηριοποιουνται.
    • περα απο προσκαιρες αναταραξεις, θα υπαρξει moratorium :cool:
    • θα συνεχιστουν οι αλλαγες. απομενει η τυχη της συμμετοχης των Μινωικων στη HSW
    • ξερω αλλα δεν απαντω :p

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Απο την εφημεριδα politis ,που επειδη θελει συνδρομη για να διαβασεις ολο το αρθρο,παραθετω το κομματι της πρωτης σελιδας.

BLUE STAR FERRIES Ήρθε, είδε και απήλθε;

Σε κινήσεις για την εξέταση δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή Πειραιά- Σάμου- Χίου προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, το προηγούμενο διάστημα η εταιρία "Blue Star Ferries". Οι κινήσεις της, όμως, έπεσαν στο κενό, όταν κλήθηκε να εξετάσει τις δυνατότητες του σημερινού λιμένα της Χίου. Η εταιρία είχε μάλιστα εντοπίσει και πλοίο στην αγορά της Βρετανίας, όμως την τελευταία στιγμή ακύρωσε τις προσπάθειές της, μια και διαπιστώθηκε ότι το πλοίο θα ήταν ακατάλληλο για το λιμάνι της Χίου, λόγω βάθους αλλά και δυσκολίας ελιγμών στο εσωτερικό του.

Τελικα εχει γινει ΄φιλετο΄ η γραμμη πια....;)

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση αυτή δείχνει ότι μετά την τελευταία κατάληξη του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών των δύο εταιριών τελειώνει η περιοδος που η μια εταιρία δεν έμπαινε στα ποδια της αλλης και πιθανόν να έχουμε μετωπικό ανταγωνισμό.

Μέχρι τώρα η ΜΠΛΟΥ δεν ασχολήθηκε με την Χίο Μυτιλήνη (παρόλο που ο Διαγόρας θα ήταν καλό πλοίο για την γραμμή) ούτε και με την Σάμο Ικαρία ενώ η ΕΛΛΕΝΙΚ σταδιακά αποχώρησε από τις κυκλάδες και μόνο το καλοκαίρι ασχολιόταν με τα ταχύπλοα.

Τώρα έχουμε μια σκέψη της Μπλου να μπει στα χωράφια της Ελλένικ που προς το παρών φαίνεται να τείθεται στο αρχείο λόγω ακαταλληλότητας του πλοίου που ήταν έτοιμη να αγοράσει.Επειδή αν υλοποιηθεί ή βαδίζει προς υλοποίηση αυτή η σκέψη μήπως να περιμένουμε αντεπίθεση μιας και η Ελλένικ διαθέτει κι αυτή όπλα και μάλιστα αξιόλογα?

Μήπως δούμε κανα Αριάδνη στην Κώ-Ρόδο?

Ο χρόνος θα δείξει πάντως

Πάντως να θυμήσουμε ότι πρωτού μπει η Ελλενικ στην Χίο Μυτιήνη είχαν γίνει δυο προσπάθειες να μπει βαπόρι αλλά το λιμάνι της Χίου λειτούργησε σαν την μεγαλύτερη ασπίδα που θα μπορουσε να βρει η ΝΕΛ.

το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1 είχε κάνει αναγνωριστικό κατάπλου κενό επιβατών αλλά ήταν υπέρ του δέοντως μεγάλο για το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι απλώς "προειδοποιητικές βολές" αυτές οι κινησείς, με σκοπό να μην κάνουν "όνειρα" στην Ελλένικ για να κατεβάσουν το Αριάδνη απέναντι στο Μπλου Σταρ..

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως οι δύο νέοι μεγαλομέτοχοι, επένδυσαν τόσα χρήματα για να αφήσουν τα πράγματα ως έχουν. Πιστεύω πως θα αναζητήσουν νέο οξυγόνο, “νέες” αγορές για να ενδυναμώσουν τη θέση τους. Επειδή όμως οι αγορές της ακτοπλοΐας είναι δεδομένες, οι συγκρούσεις φαίνονται αναπόφευκτες.

Η Κρήτη και τα Δωδεκάνησα είναι γραμμές που μπορεί να αποτελέσουν ένδοξο πεδίο ανταγωνισμού. Η πιθανή μεταδρομολόγηση του Blue Star 1 στην ακτοπλοΐα, θα οδηγούσε στην ανακατανομή της πίτας, αλλά δεν θα άλλαζε δραστικά τα οικονομικά αποτελέσματα της Blue Star καθώς και στην υπάρχουσα γραμμή, το πλοίο βγάζει ένα καλό αποτέλεσμα.

Στην κούρσα της περεταίρω ανάπτυξης, η HSW έχει αυτή τη στιγμή ένα προβάδισμα αφού η φετινή χρονιά τη βρίσκει με 3 επιπλέον πλοία σε σχέση με τις αρχές του 2007. Ανατροπές μπορούν να γίνουν βέβαια και από τις δύο πλευρές, άλλωστε δεν είχαμε λίγες εκπλήξεις τα τελευταία χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη την κουβεντα στη Blue Star και τα σχολια που ακουστηκαν:

Η κίνηση αυτή δείχνει ότι μετά την τελευταία κατάληξη του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών των δύο εταιριών τελειώνει η περιοδος που η μια εταιρία δεν έμπαινε στα ποδια της αλλης και πιθανόν να έχουμε μετωπικό ανταγωνισμό.
Μπορεί να είναι απλώς "προειδοποιητικές βολές" αυτές οι κινησείς, με σκοπό να μην κάνουν "όνειρα" στην Ελλένικ για να κατεβάσουν το Αριάδνη απέναντι στο Μπλου Σταρ..

λεω να ανοιξουμε μια κουβεντα για το τι πιστευουμε οτι θα γινει μετα την ολοκληρωση των αγοραπωλησιων μετοχων στις ακτοπλοϊκες.

Link to comment
Share on other sites

Η κίνηση αυτή δείχνει ότι μετά την τελευταία κατάληξη του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών των δύο εταιριών τελειώνει η περιοδος που η μια εταιρία δεν έμπαινε στα ποδια της αλλης και πιθανόν να έχουμε μετωπικό ανταγωνισμό.
Δε νομίζω πως οι δύο νέοι μεγαλομέτοχοι, επένδυσαν τόσα χρήματα για να αφήσουν τα πράγματα ως έχουν. Πιστεύω πως θα αναζητήσουν νέο οξυγόνο, “νέες” αγορές για να ενδυναμώσουν τη θέση τους. Επειδή όμως οι αγορές της ακτοπλοΐας είναι δεδομένες, οι συγκρούσεις φαίνονται αναπόφευκτες.

Μακάρι και να είναι έτσι τα πράγματα για το καλό όλων, γιατί εώς τώρα είχαμε σε κάποιες γραμμές σιωπηλό μονοπώλειο ...

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να δραστηριοποιηθεί και η Blue Star στην γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης καθώς όσες περισσότερες εναλλακτικές επιλογές υπάρχουν, τόσο καλύτερα είναι για τον ίδιο τον επιβάτη, άλλωστε τα αποτελέσματα του ανταγωνισμού τα είδαμε πρόσφατα στην γραμμή των Χανίων με την κάθοδο του Αριάδνη, αν και για σύντομο χρονικό διάστημα, από την HSW. Άλλωστε μην ξεχνάμε και τις πληροφορίες που μας είχε αναφέρει ο Neptune, αν ισχύουν. ;)

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι πέρα από πρόσκαιρες αναταράξεις θα υπάρξει moratorium καθώς η κάθε εταιρεία θέλει να μεγιστοποιήσει το κέρδος της και σε αυτό συμβάλει η δημιουργία μονοπωλίου σε όλες τις γραμμές όπου δραστηριοποιούνται παρά ο ανταγωνισμός σε όλες. Ελπίζω, βέβαια να διαψευστώ καθώς κάτι τέτοιο κάθε άλλο παρά καλό δεν είναι για εμάς...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω και τις δύο εταιρίες να βαστάνε από ένα γερό χαρτί στα χέρια τους το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1 και το ΑΡΙΑΔΝΗ κι από την άλλη να εμφανίζονται σε ετοιμότητα να αγοράσουν και νέα πλοία.

Αναγκαστικά θέλοντας και μη όπως είπε κι ο Ορέστης τα συμφέροντα αναζητώντας νέες διεξόδους πιθανότατα να αλληλοσυγκρουστούν θέλοντας και μη.

Όπως και να έχει σε οποιαδήποτε πεδίο και να συγκρουστούν εκείνοι που θα βγουν περισσότερο χαμένοι είναι οι εταιρίες που τα πλοία τους δεν μπορούν να ανταγωνιστούν πλέον τα νεότευκτα που διαθέτουν και οι δύο εταιρίες.

Αν για παράδειγμα φέρει ένα συγχρονο και γρηγορο βαπόρι η Μπλου να ανταγωνιστεί το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ εκείνη που σίγουρα θα βγει χαμένη εκ των προτερων ειναι η ΝΕΛ.

Αν πάλι θελήσει η hsw να κατέβει στα δωδεκάνησα με το ΑΡΙΑΔΝΗ τότε εκείνος που θα έχει μεγάλο πρόβλημα θα είναι ο καπτα Μάκης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χωρέσανε (ή είχανε πρόβλημα)όντως μικρότερα καράβια από το ΑΡΙΑΔΝΗ στην Χίο.

Στα Δωδεκάνησα δεν το θέλει η Μπλού και οι λοιποί, οπότε τι μας μένει εκτός από την ναύλωση ή την Αδριατική?

Θεωρώ την ιδανικότερη λύση να πήγαινε πλέον με την σημαία της ΑΝΕΚ στα Χανιά, (ή το Ηράκλειο).

Αλλιώς είναι κρίμα να φύγει μακριά μας ένα τέτειο σκαρί..

Link to comment
Share on other sites

...Στα Δωδεκάνησα δεν το θέλει η Μπλού και οι λοιποί...

Ευστράτιε, διευκρίνησέ μας τι εννοείς? Ούτε η ΝΕΛ τα ήθελε τα "Νήσος" μες στα ποδάρια της, αλλά δεν την ρώτησε κανείς. Με τις τελευταίες μετοχικές ανακατατάξεις και αναδιατάξεις, η αίσθηση αρκετών μελών του παρόντος forum είναι ότι οι πιθανολογούμενες παλαιότερα "συμφωνίες κυρίων" μεταξύ Blue Star και HSW, δεν θα ισχύσουν την εποχή MIG-Sea Star. Οπότε?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ο Earl τα είπε όλα και δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί του. Θα ήθελα μόνο να προσθέσω ότι θα ισχύσει και εδώ το "όταν στον βάλτο παλεύουν τα βουβάλια...την πληρώνουν τα βατράχια" και ότι τα "βουβάλια" δεν θα προχωρήσουν σε ολοκληρωτικό πόλεμο, αλλά σε επίδειξη δυνάμεων, ώστε να αρχίσει μιά διαπραγμάτευση από μηδενική βάση. Τώρα τα περί άκρατου ανταγωνισμού εν Ελλάδι...οι λοιπές αγορές δείχνουν πεντακάθαρα το τι μέλλει γενέσθαι...

ΥΓ Και για όποιον δεν κατάλαβε...ψηφίζω το "Β"...εκ του Βούβαλος...:D

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δεν υπάρχουν πλέον συμφωνίες κυρίων, αλλά η Μπλού έχει την ρευστότητα για να πιέσει στο Β.Αιγαίο με πτώση και για εκείνην αντίστοιχα στα Δωδεκάνησα.

Ενώ η ΝΕΛ "απαντούσε" μόνο με εξώδικα..

Όπως και να χει βγαίνουμε εκτός θέματος.

Σιγά σιγά ο καιρός ανοιξιάζει και θα μάθουμε..:D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...