Jump to content
Shipfriends

Mega Jet (IMO 9106106)


Neptune

Recommended Posts

ΑΥτά βέβαια περι κλίσεων κλπ νομίζω ότι είναι κάπως υπερβολικά.....:D

Σε γενικές γραμμές έχει δίκιο σε όλα νομίζω όσα αναφέρονται στο άρθρο. Αυτό με τις θερμοκρασίες ξέρει κανένας εαν και εφόσον ισχύει???

Κρίμα γιατι το πλοίο είναι αρκετά καλό μέσα...! Το πλοίο ταξιδεύει πάντως καθημερινά γύρω στους 23 κόμβους.

Οι κλίσεις ήταν όντως μεγάλες. Αυτό άλλωστε απορρέει και από την ταχύτητα του σκάφους που εκείνη την ώρα έπλεε με 19 μίλια σε 5άρι και 6άρι καιρό. Εντελώς απλανάριστο.

Για το όμορφο εσωτερικό θα συμφωνήσω και εγώ. Εϊναι όντως κρίμα γιατί το πλοίο είναι κουκλί μέσα.

'Οσον αφορά το ταξίδεμα δεν πάει με 23 κόμβους και αυτό βγαίνει και βάσει του ωραρίου απόπλου κάτάπλου.

Ρέθυμνο Σαντορίνη = 74 μίλια

Στο ανέβασμα 22/08/09 : Ώρα αναχώρησης 08.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Θήρας 12.18 Δηλαδή 3 ώρες και 42 λεπτά. Ταχύτητα: 19,8 μίλια.

Στο κατέβασμα 25/08/09 : Ώρα αναχώρησης 20.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Ρεθύμνου 00.24 Δηλαδή 3 ώρες και 56 λεπτά. (με βεβαίωση παραβίασης ωραρίου) Ταχύτητα: 18,7 μίλια.

Όσον αφορά για τις θερμοκρασίες που αναφέρεις μας τα επιβεβαίωσε σήμερα ο ίδιος ο πλοιοκτήτης, ο κ. Τάκης Ηλιόπουλος.

Κατόπιν της σημερινής πρωϊνής δημοσίευσης του άθρου μας και ακολούθως της μεσηβρινής κατάθεσης της μήνυσης, ο κ. Ηλιόπουλος μαζί με το Γενικό Διευθυντή Κρήτης κ. Παπαδάκη ήρθαν και μας βρήκαν στο Ρέθυμνο και συζητήσαμε σε ένα πολύ φιλικό επίπεδο.

Αναγνώρισε τα περισσότερα από τα σημεία του δημοσιεύματος, παραδέχθηκε το θέμα με τις θερμοκρασίες και μάλιστα μας συνεχάρη για τις τόσο αξιόπιστες πηγές μας.

Σε αυτό που κυρίως διαφώνησε και όχι με εμάς αλλά με το πλήρωμα καταστρώματος του M.J. ήταν το ζήτημα που έθεσε το πλήρωμά του σχετικά με την κατάφωρη παραβίαση των συλλογικών δικαιωμάτων τους. Υπεραμύνθηκε των θέσεων της εταιρίας λέγοντας ότι μέχρι πριν 2 εβδομάδες είχε διπλό πλήρωμα και όλα ήταν καλύτερα. Εκείνος το ξέρει αυτό και οφείλουμε να το δεχθούμε έως ότου τυχόν αποδειχθεί το αντίθετο.

Ήταν σε κάθε περίπτωση μια επικοδομητική συνάντηση καθώς ο κ. Ηλιόπουλος είναι ένας ικανότατος επιχειρηματίας που απλά διάλεξε το λάθος βαπόρι που τον έβαλε μέσα χοντρά!

Βασίλης Κασιμάτης

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 459
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To βαπορι οντως εχει προβλημα με τις θερμοκρασιες αλλα οχι οτι φταιει το κλιμα. Το εχουμε κουβεντιασει και περυσι στις βλαβες του ;)

Επισης δεν ειναι η πρωτη φορα που ταξιδευει στην Ελλαδα. Οταν ταξιδευε Ελλαδα-Ιταλια πηγαινε απο 26-30 κομβους αναλογα το φορτιο. Καλοκαιρακι ηταν παλι αλλα δεν ειπε κανεις οτι το πειραξε η ζεστη. Και τοτε ειχε προβληματα αρκετα. Τωρα αν δεν μπορουν να το φτιαξουν αυτοι που ασχολουνται η αν το βαπορι τα χρονια που ηταν στην Ισπανια κακοπερασε τοσο πολυ δεν το ξερω και δε με νοιαζει. Παντως μη νομιζετε οτι με 19-22 κομβους το βαπορι κανει τρομερη οικονομια στα πετρελαια. Σκεφτειτε οτι οι μηχανες δουλευουν μια ωρα επιπλεον... ;)

Και για να καταληξουμε καπου. Αν το βαπορι επισκευαστει σωστα απο ανθρωπους που γνωριζουν θα μπορεσει να ταξιδεψει με 28-29 κομβους που δεν ειναι καθολου λιγοι. Κατι 35αρια και 36αρια δεν τα σχολιαζω.

Link to comment
Share on other sites

To βαπορι οντως εχει προβλημα με τις θερμοκρασιες αλλα οχι οτι φταιει το κλιμα. Το εχουμε κουβεντιασει και περυσι στις βλαβες του ;)

Επισης δεν ειναι η πρωτη φορα που ταξιδευει στην Ελλαδα. Οταν ταξιδευε Ελλαδα-Ιταλια πηγαινε απο 26-30 κομβους αναλογα το φορτιο. Καλοκαιρακι ηταν παλι αλλα δεν ειπε κανεις οτι το πειραξε η ζεστη. ...

........

Σύμφωνα με τις δικές μας πηγές της το πλοίο ταξιδεύει πολύ καλύτερα τον Ιούνιο ή το Σεπτέμβριο που η θερμοκρασία είναι χαμηλώτερη.

Το συγκεκριμένο στοιχείο ακολούθως μας το επιβεβαιώσε ο ναυπηγός/μηχανολόγος μας και όπως έγραψα και στο παραπάνω ποστ είναι απο τα στοιχεία που μας δέχθηκε ο ίδιος ο εφοπλιστής ο κ. Τ.Ηλιόπουλος στη χθεσινοβραδυνή μας κατ΄ ιδίαν συνάντηση.

Η ταχύτητα του πλοίου από ναυπήγησης είναι 36 κόμβους αλλά σήμερα αυτό είναι απλώς όνειρο θερινής νυχτός και με τίποτα ... αυτές οι νύχτες δεν είναι Αυγουστιάτικες (με 40ο C)!!:D

Βασίλης Κασιμάτης

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις !!! Πραγματικά απεσύρθη... :eek:

Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το link ???

Mήπως μεταφέρθηκε σε κάποια άλλη κατηγορία ειδήσεων της εφημερίδος ???

Ή μήπως κατόπιν της φιλικής συναντήσεως επικράτησαν νηφαλιότερες σκέψεις ???

...Κατόπιν της σημερινής πρωϊνής δημοσίευσης του άθρου μας και ακολούθως της μεσηβρινής κατάθεσης της μήνυσης, ο κ. Ηλιόπουλος μαζί με το Γενικό Διευθυντή Κρήτης κ. Παπαδάκη ήρθαν και μας βρήκαν στο Ρέθυμνο και συζητήσαμε σε ένα πολύ φιλικό επίπεδο.

Αναγνώρισε τα περισσότερα από τα σημεία του δημοσιεύματος, παραδέχθηκε το θέμα με τις θερμοκρασίες και μάλιστα μας συνεχάρη για τις τόσο αξιόπιστες πηγές μας....

...Ήταν σε κάθε περίπτωση μια επικοδομητική συνάντηση καθώς ο κ. Ηλιόπουλος είναι ένας ικανότατος επιχειρηματίας που απλά διάλεξε το λάθος βαπόρι που τον έβαλε μέσα χοντρά!

Βασίλης Κασιμάτης

Και μία απορία. Η μήνυση ισχύει ακόμα ή απεσύρθη και αυτή ???

ΣΗΜ. Όσον αφορά το περιεχόμενο του δημοσιεύματος φίλε Π100, αν και το διάβασα και το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον -σε κάποια σημεία του-, δεν τολμώ να στο "μεταφέρω" μιας και αφού "απεσύρθη" δεν θα έχω καμμία απόδειξη των λεγομένων μου με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται....... ;)

Link to comment
Share on other sites

Οι μηνύσεις ισχύουν κανονικά το δε άρθρο έχει προσωρινά και για τεχνικούς λόγους μετακινηθεί στα "αδημοσίευτα".

Καμία συνεννόηση δεν έχει προκύψει με την πλοιοκτήτρια εταιρία πέραν της δημοσιογραφικής συνάντησης/συνέντευξης που είχαμε με τον εφοπλιστή στο Ρέθυμνο.

Βασίλης Κασιμάτης

"ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ"

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά θα ήθελα να διαβάσω τι αναγράφατε??
Δυστυχώς για σένα, το τεχνικό πρόβλημα παραμένει....οπότε θα πρέπει να περιμένεις να βγει η έντυπη έκδοση για να το διαβάσεις. Εκτός και εάν και στην έντυπη έκδοση...το άρθρο το φάει η μαρμάγκα.:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για σένα, το τεχνικό πρόβλημα παραμένει....οπότε θα πρέπει να περιμένεις να βγει η έντυπη έκδοση για να το διαβάσεις. Εκτός και εάν και στην έντυπη έκδοση...το άρθρο το φάει η μαρμάγκα.:rolleyes:

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο συνφορουμίτης μας (panagia ekatodapiliani) για τον οποίο δείχνετε να κόπτεστε τόσο πολύ;), έχει λάβει σε email, πλήρες αντίγραφο του δημοσιεύματος.

Όσο για το αν θα φάει η μαρμάγκα της εφημερίδας μας το εν λόγω άρθρο, αφήστε να το κρίνουμε εμείς που είμαστε καθημερινά στη "κουζίνα" και καιγόμαστε από τις λαμαρίνες και τους φούρνους.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κύριε VILLY ας αφήσουμε τις κουζίνες και τα μαγειρία γιατί δεν έχουν σχέση με τη ναυτιλία.... μαγειρέματα συνήθως κάνουν άλλοι... όπως και η χούντα :P .

Θεώρω πως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά και για να λέει κάποιος κάτι κάποιος λόγος θα υπάρχει... και αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. ο εννοών νοείτω....

Edited by Ermenegildo
μια αλλαγούλα
Link to comment
Share on other sites

Εγω λοιπον που μετα απο 65 χρονια συνεχους φιλιας με τον Nick the Greek ειμαι πιο φαιδρος κι πιο εγκαθετος απο αυτον θα μπορουσα να κανω μια ερωτηση? Στην κεντρικη σελιδα της Αγορας του Ρεθυμνου την οποια και παρακολουθω καθημερινως για την αντικειμενικη ενημερωση που προσφερει ειδα σημερα να διαφημιζεται το ΜΕΓΑΤΖΕΤ. Σε αυτη τη σελιδα δεξια στη στηλη με τους διαφημιζομενους συγκεκριμενα. ;)

Και ερωτω λοιπον. Μεχρι πριν λιγες μερες στη συγκεκριμενη εφημεριδα διαβαζα οτι το πλοιο δεν τηρει τα ωραρια του, παιρνει 30 μοιρες κλιση (παναγια μου) δεν εχει ευγενικο πληρωμα δεν, δεν, δεν, και πολλα αλλα. Δε λεω οτι ηταν αδικα γι αυτο και η εφημεριδα του κατεθεσε μηνυση. Αλλα τωρα πως με προτρεπει ως αναγνωστη να ταξιδεψω με αυτο το πλοιο? Δηλαδη δεν την ενδιαφερει η ασφαλεια μου? Διαφημιζει ενα πλοιο το οποιο εχει διαπιστωσει μεσω του προσωπικου της (δημοσιογραφους) οτι ειναι αναξιοπιστο? Αληθεια μπορει καποιος να με ενημερωσει για την πορεια της μηνυσης? Βασικα για την καταληξη της. Σε ποιο καλαθο αχρηστων θα καταληξει για χαρη της διαφημισης. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

...Διαφημιζει ενα πλοιο το οποιο εχει διαπιστωσει μεσω του προσωπικου της (δημοσιογραφους) οτι ειναι αναξιοπιστο?

Φίλε μου Neptune ελπίζω να με συγχωρήσεις, αλλά νομίζω ότι είσαι λίγο άδικος με την ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ και κατά πρόεκτασιν με τον κ. Βασίλη Κασιμάτη (αναφέρω το όνομα του μιας και έτσι υπογράφει τα μηνύματα του στο φόρουμ μας). Θεωρώ ότι η καταχώρηση διαφήμισης σε οποιοδήποτε ΜΜΕ, δεν έχει ουδόλως να κάνει με την γνώμη που έχει το μέσον για το έργο ή την όποια αξιοπιστία του διαφημιζομένου. Για παράδειγμα, μπορεί να υπάρξει μία εκπομπή στην τηλεόραση για τις κακές συνέπειες που έχουν στην υγεία μας οι "πλαστικές" τροφές, χωρίς όμως αυτό να απαγορεύει ταυτόχρονα, -ακόμα και στο διαλειμμα της ίδιας εκπομπής- να προβάλονται διαφημίσεις από αλυσίδες ταχυφαγάδικων ή πιτσαριών. Έτερον εκάτερον λοιπόν.

Από εκεί και πέρα, πράγματι η συγκεκριμμένη διαφήμιση δεν υπήρχε στο site της Αγοράς του Ρεθύμνου, ούτε πριν αλλά ούτε και δύο-τρεις ημέρες μετά από το δημοσίευμα - καταπέλτης κατά του MEGAJET και της πλοιοκτήτριας εταιρείας του, και αυτό είναι απόλυτα βέβαιο. Το βρίσκω όμως προσωπικά (και είμαι απόλυτα σίγουρος, όλοι μας) σαν μία τεράστια και τερατώδη σύμπτωση. Απλά οι άνθρωποι βρεθήκανε.....

...Κατόπιν της σημερινής πρωϊνής δημοσίευσης του άθρου μας και ακολούθως της μεσηβρινής κατάθεσης της μήνυσης, ο κ. Ηλιόπουλος μαζί με το Γενικό Διευθυντή Κρήτης κ. Παπαδάκη ήρθαν και μας βρήκαν στο Ρέθυμνο και συζητήσαμε σε ένα πολύ φιλικό επίπεδο.

Ήταν σε κάθε περίπτωση μια επικοδομητική συνάντηση καθώς ο κ. Ηλιόπουλος είναι ένας ικανότατος επιχειρηματίας...

Βασίλης Κασιμάτης

και μιλώντας σε πολύ φιλικό επίπεδο, και πραγματοποιόντας εντέλει μία εποικοδομητικότατη συνάντηση, επι τη ευκαιρία μιλήσανε (υποθέτω) τότε ή αργότερα και για κάποια διαφήμιση στην ΑτΡ. Ταυτόχρονα βέβαια συνέβη και μία άλλη τερατώδης και τεράστια σύμπτωση, να μετακινηθεί δηλαδή για τεχνικούς (είμαι απόλυτα βέβαιος) λόγους το επίμαχο άρθρο στα "αδημοσίευτα".

...το δε άρθρο έχει προσωρινά και για τεχνικούς λόγους μετακινηθεί στα "αδημοσίευτα".

Ο κ. Κασιμάτης μας το λέει όμως ξεκάθαρα. Αυτό συνέβει προσωρινά. Είμαι λοιπόν επίσης απόλυτα βέβαιος ότι είναι θέμα μόνο λίγων ημερών (αν όχι ωρών ή λεπτών) να επανέλθει το άρθρο στην κανονική του θέση. Το χρωστάει εξάλλου ο κ. Κασιμάτης και στον συνεργάτη του στην ΑτΡ που -οπως ο ίδιος μας είχε πει στο άρθρο του- ταλαιπωρήθηκε πάρα πολύ με την οικογένεια του και το μωρό παιδί του στο ταξίδι του, και στους επιβάτες που όλοι είχαν αρρωστήσει από το υπερβολικό κούνημα του πλοίου στο ίδιο ταξίδι, αλλά και στους συμπατριώτες του συλλήβδην του Ρεθύμνου.

Εν αναμονή λοιπόν της επαναφοράς του επίμαχου άρθρου, και της αποκατάστασης της τάξης (για να μην μπαίνουν άδικα και κακές ιδέες στον κόσμο), να στείλω στον κ. Κασιμάτη τους ειλικρινείς αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς για το τεράστιο έργο που επιχειρεί ανασύροντας αδέκαστα και μη φειδόμενος κόπων, τα όποια στραβά ή κακά της Ελληνικής Ακτοπλοίας.

Link to comment
Share on other sites

...Το χρωστάει εξάλλου ο κ. Κασιμάτης ...αλλά και στους συμπατριώτες του συλλήβδην του Ρεθύμνου....

Δηλώνω ρητώς, κατηγορηματικώς και εν γνώσει των συνεπειών του Νόμου, ότι παρότι Ρεθύμνιος την καταγωγή, κανείς δεν μου χρωστάει οτιδήποτε (διπλή άρνηση, αλλά τέλος πάντων για να το κάνω εμφατικότερο).

Οπότε, από τους "συμπατριώτες του συλλήβδην του Ρεθύμνου" αφαιρέσατε έναν, εμένα. Όποιος θέλει, ας χρωστάει στους υπόλοιπους...

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητέ φίλε georgios express σας οφείλω μία συγγνώμη αφού άθελα μου (μιας και δεν γνώριζα την καταγωγή σας) σας "συμπεριέλαβα" στο ποστ μου. :)

Θα πρέπει όμως να διευκρινίσω ακόμα, ότι λέγοντας "...αλλά και στους συμπατριώτες του συλλήβδην του Ρεθύμνου...." σαφώς και εννούσα ότι όντας η Αγορά του Ρεθύμνου μία εφημερίδα η οποία ως κύρια αποστολή (εκ του ονόματος της) έχει την ενημέρωση των Ρεθυμνιωτών, τους "οφείλει" την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος (τεχνικοί λόγοι) που την υποχρέωσαν να αποσύρει (προσωρινά) ένα άρθρο ενημέρωσης των.

Τώρα αν εσάς δεν σας ενδιαφέρει αυτή η ενημέρωση (και από όσο κατάλαβα ούτε το ίδιο το γεγονός), φυσικά και είναι επιλογή σας και μάλιστα απολύτως σεβαστή. :)

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητέ φίλε georgios express σας οφείλω μία συγγνώμη αφού άθελα μου [/u]. :)

Οφείλετε πολλές συγγνώμες αγαπητέ συνφορουμίτη.

Κας ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά για να μη χάσουμε τη μπάλλα όπως ο κύριος "Συγγνώμης".

Καταρχήν να πω ότι χαίρομαι που στο εδώ Forum ανακαλύπτω συνφορουμίτες που έχουν έμφυτο το ταλέντο του ρεπόρτερ. Ενίοτε και του ντέντεκτιβ!!

Αγαπητέ κε Σείριε να σας ενημερώσουμε ότι μια εφημερίδα πράττει κατά το δοκούν, δίχως την υποχρέωση να ενημερώνει μεμονωμένα διαφόρους ερασιτέχνες ντέντεκτιβς, ρεπόρτερς κλπ.

Εδώ θα κάνουμε μια μικρή εξαίρεση για λίγους και εκλεχτούς!

Οι λόγοι που μια εφημερίδα προχωράει ή δεν προχωράει στα θέματα που άλλοτε ανασύρει και άλλοτε καταγγέλλει, έχει πολλές φορές να κάνει με νομικά ζητήματα ή και ακόμα και με τη προστασία θιγόμενων κοινωνικών ομάδων, κλπ

Έτσι λοιπόν και επειδή ο χλευασμός του κ. Σείριου σαφέστατα δεν αφήνει αδιάφορο κανένα, θα δώσουμε ΜΟΝΟ 2 στοιχεία από τον μαραθώνιο των διαβουλεύσεων με την εταιρία.

Το δημοσίευμα αποσύρθηκε και ουδέποτε τυπώθηκε στην έντυπη εφημερίδα μας. Αυτό είναι το γεγονός.

Πρώτον. Υπήρξε νομικό ζήτημα που θα άφηνε εκτεθειμένη ίσως την εφημερίδα νομικά. Εάν ο κος Σείριος εκτός από καλός ντέντεκτιβ, ρεπόρτερ, αστυνομικός και δημοσιογράφος, είναι και καλό δικηγόρος με άλλα «βαριά πτυχία» και εκεί, ας αναλάβει εκείνος την υπόθεση. Ας έρθει λοιπόν από τα γραφεία της εφημερίδας μας και εμείς δεσμευόμαστε να του παραδώσουμε το πλήρη φάκελο με τα στοιχεία κατά του MEGAJET και ας αναλάβει εκείνος ως πολλά καλύτερος χειριστής υποθέσεων και τούτη την περίπτωση.

Εκεί λοιπόν να δούμε «πόσα απίδια βάζει ο σάκος» ή εν προκειμένω, ο δικός σας σάκος κε Σείριε.

Κοπιάστε από εδώ να δούμε αν εσείς θα το χειριστείτε καλύτερα από τους νομικούς μας. Φαντάζομαι όμως ότι η δειλία πάει πακέτο με την λασπολογία!

Εμείς κύριε όπως και ο ίδιος αναγνωρίζετε (το μόνο καλό που κάνατε), επώνυμα ενεργούμε. Εσείς;

Ελάτε λοιπόν με το ονοματάκι σας, προτάξτε τα δικά σας στήθη και αναλάβετε τις ευθύνες και το έργο. Μπορείτε ή ... μόνο λόγια;

Το άλλο μεγάλο πρόβλημα που τέθηκε επί τάπητος ήταν η ασφάλεια του πληρώματος σε σχέση με τις εργασίες τους. Τα περισσότερα από τα καταγγελθέντα στοιχεία πάρθηκαν από μέλη του πληρώματος.

Στο καθολικό τους σύνολο θα αντιμετώπιζαν … την ανεργία. Μη πούμε περισσότερα. Όλοι μας εκτός ίσως «ελαχίστων», καταλαβαίνουμε και χωρίς λόγια τα περαιτέρω!

Θα αναλάβετε λοιπόν εσείς κ. Σείριε και με τις άριστες διπλωματικές σας αυτή τη φορά, γνώσεις την υπόθεση και ταυτόχρονα και το βάρος των απολύσεων δεκάδων ανθρώπων;

Είδατε τι εύκολο που είναι να εξοστρακίζεις λασπολογίες με μεθυστικό τρόπο κατά έγκριτων εφημερίδων;

Το δύσκολο κ. Σείριε είναι η καλή έρευνα και το να είσαι ακριβοδίκαιος.

Από τη γραφή σας διαφαίνεται ότι έχετε μαλώσει και με τα δύο!

Έρευνα και καταγραφή στοιχείων με στόχο το κοινό καλό σημαίνει αυτό εδώ . Διδαχτείτε κύριε.

Α, και κάτι άλλο.

Κε Σείριε, η εφημερίδα μας ονομάζεται από καταβολής της, «ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» και όχι «Αγορά του Ρεθύμνου». Θάπρεπε να γνωρίζατε λίγο καλύτερα, σαν καλός «επαγγελματίας ερευνητής» που είστε, αφού μόνο στο Shipfriends .gr οι αναφορές της αριθμούν σε αρκετές δεκάδες. Μάλιστα ήσασταν τόσο καλά ενημερωμένος που γνωρίζατε και τα αρχικά μας ΑτΡ.! :eek:

Τα αρχικά μας όπως γνωρίζουν όλοι είναι "Ρ.Α."

Αγαπητοί φίλοι και σε πολλές περιπτώσεις και συμπατριώτες.

Η εφημερίδα μας είναι γνωστή για την ακεραιότητα του χαρακτήρα της, και το ότι μπήγει βαθιά το μαχαίρι στο κόκαλο.

Μεγάλα κομματικά συμφέροντα ή επιχειρηματικές δράσεις ουδέποτε κατάφεραν και έκαμψαν το έργο μας.

Μάρτυρες οι χιλιάδες των αναγνωστών που έχουμε καταφέρει αξιοκρατικά να κερδίσουμε.

Όσο για την διαφήμιση που επικαλείστε κύριε «επαγγελματία»….;

Επιχειρηματική καπατσοσύνη.

Όταν θα σας κάνουμε και συνέταιρο, αφού φαντάζομαι θα είστε και σε αυτό το τομέα τέλειος ως άριστος τεχνοκράτης μεταξύ άλλων, τότε θα σας δοθεί και το δικαίωμα του λόγου στην εμπορική και οικονομική μας διαχείριση.

Βασίλης Κασιμάτης

Εκδότης Διευθυντής Δημοσιογράφος

"Ρ.Α." (και όχι ΑτΡ….;))

Πρόταση: Κύριε Σείριε, περιοριστείτε στην καλή δουλειά που αναμφισβήτητα κάνετε με τις φωτογραφίες και αφήστε τη δημοσιογραφία στους επαγγελματίες.

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Κύριε "VILLY" θεώρω πως με τον τρόπο σας προσβάλλετε τη νοημοσύνη μας, ακόμα προσπαθώ να καταλάβω απο τα συνολικά γραφόμενα σας τι ψάχνετε εδώ. Δεν με ενδιαφερει τι ψάχνετε και τι επιδιώκετε αλλα αυτό που βλέπω και εκλαμβάνω είναι οτι 'ο,τι γράψετε φέρνει μια θύελλα συζητήσεων, τριβών κλπ που δεν αρμόζουν σε αυτό τον χώρο. Με όλα τα παραπάνω δεν χρειάζεται ερευνητές γιατί απλά εσείς ο ίδιος εκθέτετε και την προσωπικοτητά σας και την "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ". Το να μπαίνετε στην διαδικασία μυνήσεων, συναντήσεων, μαγειρεμάτων, σαλατών αφαιρέσεων άρθρων κλπ και να μας ενημερώνετε σχετικά θεωρώ πως νομίζετε οτι απευθύνεστε σε κάποιο κοινό χαμηλής αντίληψης. Όλα τα παραπάνω είναι προσωπικη μου άποψη και επίσης με έχετε κάνει οταν βλέπω κάποιο Post απο εσάς να λέω ωχ όχι πάλι γιατί εδώ μπαίνω να δω και να μάθω τα νέα απο την αγαπημένη μου ναυτιλία και απο τα αγαπημένα μου πλοία.

Υ.Γ αν θεώρουν οι κ. moderators και admins του forum μας οτι προσβάλλω ή ενναντίω με στο shipfriends η αποχώρηση μου είναι στην διάθεση τους.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή,διαβάζοντας όλα αυτά τά τελευταία posts,έχω λιγάκι μπερδευτεί,θά κάνω κάποιες ερωτήσεις γιά νά συνοψίσω την κατάσταση.

Λοιπόν:

1.Δημοσίευσε ή όχι η εφημερίδα τού κ.Κασιμάτη "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ" άρθρο δυσμενές και αρνητικό γιά το πλοίον MEGA JET;

2.Πήγαν ή όχι οι εκπρόσωποι τής πλοιοκτήτριας εταιρείας στά εν Ρεθύμνω γραφεία τής εφημερίδας και συζήτησαν μέ τούς υπευθύνους της;

3.Αποσύρθηκε ή όχι το δημοσίευμα μετά την συζήτηση αυτή;

4.Εμφανίστηκε ή όχι,σχεδόν ταυτόχρονα μέ τήν απόσυρση τού δημοσιεύματος,διαφήμιση τής πλοιοκτήτριας εταιρείας τού MEGA-JET;

5.Λύθηκε ή όχι το "τεχνικό πρόβλημα" που ακόμη μέχρι σήμερα εμποδίζει την εκ νέου εμφάνιση τού δημοσιεύματος στην ιστοσελίδα τής εφημερίδας;

6.Ο κ.Κασιμάτης επικαλείται λόγους νομικούς που θα άφηναν εκτεθειμένη την εφημερίδα του,γιά να δικαιολογήση την απόσυρση τού δημοσιεύματος.Τελικά το πρόβλημα τί φύσεως είναι;τεχνικό ή νομικό;Καί άν είναι νομικό,πώς δέν το αντελήφθησαν οι υπεύθυνοι τής εφημερίδας "ΡΑ" πρίν εγκρίνουν την ανάρτηση τού δημοσιεύματος στην ιστοσελίδα τους;Αν είναι τεχνικό,γιατί επικαλείται λόγους νομικούς;

Αναμένω να μού λύση κάποιος αυτές τίς απορίες,ώστε να καταλάβω επιτέλους τί συνέβη στην όλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου κ. Κασιμάτη.

Ομολογώ ότι ήταν πολύ μεγάλη η πρόκληση να απαντήσω λέξη προς λέξη στο όντως καταιγιστικότατο μήνυμα σας.

Δεν θα το κάνω. Βλέπετε με πρόλαβαν άλλοι συνφορουμίτες μιας και όπως φαίνεται στο φόρουμ μας ευδοκιμούν αρκετοί ρεπόρτερ, ντεντέκτιβ, αστυνομικοί και δικηγόροι.:P Εξάλλου όλη η ιστορία με το MEGAJET (την οποία ευγενώς να σας θυμήσω ΕΣΕΙΣ ξεκινήσατε) αρχίζει από ΑΥΤΟ το ποστ και τελειώνει (τουλάχιστον μέχρι τώρα) στο παρόν δικό μου μήνυμα. Ο κάθε νοήμων άνθρωπος μπορεί να διαβάσει την όλη ...ιστορία και να βγάλει τα όποια συμπεράσματα του.

Θα μου επιτρέψετε μόνο μία μικρότατη παρατήρηση γιατί σε κάποια σημεία το μήνυμα σας από απλά γλαφυρό καταντάει και κάπως ...επικίνδυνο.

...Ας έρθει λοιπόν από τα γραφεία της εφημερίδας μας και εμείς δεσμευόμαστε να του παραδώσουμε το πλήρη φάκελο με τα στοιχεία κατά του MEGAJET και ας αναλάβει εκείνος ως πολλά καλύτερος χειριστής υποθέσεων και τούτη την περίπτωση.

Εκεί λοιπόν να δούμε «πόσα απίδια βάζει ο σάκος» ή εν προκειμένω, ο δικός σας σάκος κε Σείριε.

Το άλλο μεγάλο πρόβλημα που τέθηκε επί τάπητος ήταν η ασφάλεια του πληρώματος σε σχέση με τις εργασίες τους. Τα περισσότερα από τα καταγγελθέντα στοιχεία πάρθηκαν από μέλη του πληρώματος.

Στο καθολικό τους σύνολο θα αντιμετώπιζαν … την ανεργία.

Θα αναλάβετε λοιπόν εσείς κ. Σείριε και με τις άριστες διπλωματικές σας αυτή τη φορά, γνώσεις την υπόθεση και ταυτόχρονα και το βάρος των απολύσεων δεκάδων ανθρώπων;.

Αγαπητέ μου κ. Κασιμάτη προσωπικά δεν έχω δυστυχώς ταξιδέψει ΠΟΤΕ με το MEGAJET, δεν έχω γράψει ΠΟΤΕ το παραμικρό κακό ή και καλό για το πλοίο γιατί πολύ απλά δεν έχω ΠΟΤΕ ούτε καν μπει μέσα, δεν έχω γράψει ΠΟΤΕ οτιδήποτε κακό ή καλό για την πλοιοκτήτρια του εταιρία γιατί δεν είχα κάτι να πω, και βεβαίως δεν έγραψα ΠΟΤΕ κάτι το μεμπτόν που να αφορά το πλήρωμα όχι μόνο του MEGAJET αλλά οποιουδήποτε Ελληνικού πλοίου, το οποίο να έχει ως επακόλουθο την πιθανή απόλυση δεκάδων ανθρώπων. Σας υπενθυμίζω ότι αυτή την ιστορία την ξεκινήσατε ΕΣΕΙΣ. Εγώ απλά αναρωτήθηκα μαζί και με άλλα μέλη του φόρουμ για ποιό λόγο αποσύρθηκε το συγκεκριμένο άρθρο που ΕΣΕΙΣ μας παραθέσατε (δεν το βρήκε τυχαία κάποιο μέλος του φόρουμ στο διαδίκτυο), και ακόμα μίλησα (ευγενώς) για τερατώδη σύμπτωση που αυτή η απόσυρση συνέπεσε με την εμφάνιση της διαφήμισης στο site σας.

...Το βρίσκω όμως προσωπικά (και είμαι απόλυτα σίγουρος, όλοι μας) σαν μία τεράστια και τερατώδη σύμπτωση.....

Βέβαια ενώ εγώ το διατύπωσα αρκούντως ευγενώς, εσείς σήμερα βάλατε τα πράγματα στην σωστή τους θέση,

...Επιχειρηματική καπατσοσύνη..

και αυτό είναι προς τιμήν σας.

Τέλος, θα ήθελα ειλικρινά να σας ευχαριστήσω για την ευγενή πρόταση σας,

...Πρόταση: Κύριε Σείριε, περιοριστείτε στην καλή δουλειά που αναμφισβήτητα κάνετε με τις φωτογραφίες και αφήστε τη δημοσιογραφία στους επαγγελματίες.

αλλά επειδή ως ...δαιμόνιος ρεπόρτερ και ντεντέκτιβ (όπως εσείς με χαρακτηρίσατε) όπως καταλαβαίνετε δεν με αφορά, και επειδή όλοι μας λίγο πολύ κάποια φωτογραφική μηχανή την έχουμε, θα ήθελα (χωρίς παρεξήγηση) να μην την δεχτώ και σας την επιστρέψω :

"περιοριστείτε στην καλή δουλειά που αναμφισβήτητα κάνετε με τις φωτογραφίες και αφήστε τη δημοσιογραφία στους επαγγελματίες."

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε αντιμετωπίσει πολλές φορές ανθρώπους σε forum αλλά και αλλού με την παρούσα άθλια και αγενή συμπεριφορά.Σε αυτά καλώς ή κακώς είμεθα μπαρουτοκαπνισμένοι δεκαετίες ολάκερες.

Το θέμα επικαλούνται κάποιοι ότι το ανοίξαμε εμείς.

Λάθος! Δημοσιεύσαμε κάτι και εύλογα το αποσύραμε για τους δικούς μας λόγους. Τους αναλύσαμε κιόλας όσο μπορούσαμε.

"Μαγαζί" μας είναι και έχουμε όλο το δικαίωμα.

Σε κάποιους αυτό δεν άρεσε. Ξυδάκι λέμε εμείς!

Σε κάθε περίπτωση όμως άλλοι άνοιξαν το θέμα και απλά πήραμε θέση.

Κάποιοι "συνφορουμίτες" προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν μια κατάσταση που αφορά άλλους, τρίτους... προς ιδίαν ικανοποίηση του προσωπικού τους ξεκατινιάσματος. Αυτά εμάς δεν μας αγγίζουν.

Από τη στιγμή που ανακάτεψαν το όνομά μας, δώσαμε ενώ δεν είμαστε και υποχρεωμένοι, την ορθή διάσταση.

Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν. Εδώ είναι forum και όχι λαϊκό δικαστήριο.

Σε κάθε περίπτωση εμείς σαν εφημερίδα, δεν γυρεύουμε κάτι. Αυτοί που τα γυρεύουν πηγαίνοντας γυρεύοντας ας αποτανθούν στον προσωπικό τους σύμβουλο.

Εμείς είμαστε δημοσιογράφοι μιας εφημερίδας και δεν μπορούμε να βοηθήσουμε περαιτέρω.

Το θέμα θεωρούμε ότι το εξαντλήσαμε και για μας κλείνει οριστικώς!

Εκ της συντακτικής ομάδας

Link to comment
Share on other sites

Παιδια νομιζω οτι μπορουμε να ληξουμε το συγκεκριμενο θεμα καπου εδω... Στο μικρο χωριο του φόρουμ αυτού όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας και μπορούμε να κρίνουμε καταστάσεις και ποιος είναι τι.

Νομίζω ότι ο κάθε ένας από εμάς έχει βγάλει τα συμπεράσματά του...

Link to comment
Share on other sites

Αφού λοιπόν τελείωσε το θέμα αυτό στο οποίο απείχα ενσυνειδήτως (για ευνόητους λόγους) να σας πω ότι το πλοίο περνάει μιά περίοδο ευημερίας....

Μετά την αποχώρηση του Searunner λόγω βλάβης εκμεταλλεύτηκε το κενό του και ταξιδεύει καθημερινώς με 770 επιβάτες (όσο και το πρωτόκολλό του).

Μάλιστα τα κέρδη είναι πολλαπλά για την εταιρεία αφού οι περισότεροι είναι "εκδρομείς" πράγμα που της δίνει πολλαπλάσιο κέρδος από το "ξερό¨εισιτήριο.Τα χαμόγελα επανείλθαν και είναι τέτοια η κίνηση που κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσει και το Superjet το ίδιο δρομολόγιο (μόνο Κρήτη) από 15/9. Οι θέσεις με τα δεδομένα της στιγμής είναι ελάχιστες για την ζήτηση,,,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τέλος η χρονιά για το Mega Jet. Όπου χθες το απόγευμα ανέβηκε από τη Σαντορίνη για το Πειραιά και πιο συγκεκριμένα για την Ελευσίνα (εκεί που είχε ξεχειμωνιάσει και πέρυσι). Το πλοίο φέτος συνάντησε αρκετά προβλήματα κατά τα δρομολόγια του, ειδικά όσο ερχόταν στο Πειραιά. Σίγουρα φέτος για την εταιρεία του πρόσφερε κάποια έσοδα εκτός από τα προβλήματα με τις ακυρώσεις δρομολογίων, σε αντίθεση με τη περσινή χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...