Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πέραμα-Παλούκια Σαλαμίνας

Μια γραμμή που έχει τόσο μεγάλη κίνηση αλλά είναι τόσο παρεξηγημένη. ;)Για να δούμε λίγα πράγματα για τη γραμμή.

Τη μεγαλύτερη χωρητικότητα σε γκαράζ στη γραμμή Πέραμα –Παλούκια την έχει η ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ με 208 ΙΧ και μετά έρχεται ο ΜΑΧΗΤΗΣ με 200ΙΧ. Αλλά στη συμφωνία της κοινοπραξίας έχουν συμφωνήσει να πληρώνεται η χωρητικότητα μόνο του ανοικτού γκαράζ και όχι το υπόγειο. Όποτε δεν λειτουργούν τα υπόγεια γκαράζ σε όσες παντόφλες διαθέτουν. Επιπλέον για να λειτουργήσει το υπόγειο γκαράζ, θα πρέπει να προσθέσουν 1-2 ναύτες ακόμα στη σύνθεση τους.

Η κοινοπραξία της γραμμής Πέραμα –Παλούκια λειτουργεί με δυο 8ωρες βάρδιες δηλαδή 06:00 με 14:00 και 14:00 με 22:00 το βράδυ και τη νυχτερινή βάρδια από τις 22:00 έως 06:00. Μια εβδομάδα δουλεύουν την Α΄ βάρδια, την επόμενη τη Β΄ βάρδια και τη τρίτη εβδομάδα κάνουν 1 έως 4 νυχτερινά δρομολόγια το κάθε πλοίο.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις για την γραμμή. Η κοινοπραξία με τις παντόφλες διαθέτει έναν τεράστιο αριθμό πλοίων για την γραμμή και τα περισσότερα πλοία κάθονται, αντί να ταξιδεύουν.

Από την άλλη υπάρχει για παράδειγμα η κοινοπραξία στην γραμμή των Ν. Στύρων με τις 4-5 παντόφλες που έχει την δυνατότητα να αποδεσμεύει μια παντόφλα κάθε ΣΚ συνήθως, αυτή να έρχεται μέχρι την Ελευσίνα και να φορτώνει βυτιοφόρα για διάφορα νησιά των Κυκλάδων. Στη συνέχεια έρχεται πίσω στην Ελευσίνα ή στο Λαύριο και καταλήγει στην βάση της κοινοπραξίας στα Ν.Στύρα.

Άλλο παράδειγμα είναι η παντόφλα ΕΥΓΕΝΙΑ Π που φορτώνει καύσιμα και οχληρά και ταξιδεύει κυριολεκτικά σε όλο το Αιγαίο. Από το Ηράκλειο, την Ρόδο, την Σάμο, τις Κυκλάδες μέχρι την Σκιάθο που ταξιδεύει αυτή την στιγμή.

Απορία μου είναι γιατί δεν ψάχνονται λίγο και στην Σαλαμίνα να βρουν νέους τρόπους να εκμεταλλευτούν τα πλοία τους. Η βγάζουν τόσα πολλά λεφτά στην γραμμή που δεν τους ενδιαφέρει κάτι άλλο, ή θα χαλάσουν οι ισορροπίες και τα ποσοστά στην κοινοπραξία αν κάνουν κάτι νέο και δεν το τολμούν.

Πάντως στους πεζούς επιβάτες της γραμμής κάνουν θραύση μικρά επιβατηγά βαρκάκια. Λίγο οι σκάλες στις παντόφλες που δεν μπορούν να ανέβουν τα παπούδια, λίγο το -1 λεπτό που πάντα φτάνουν σε σχέση με την παντόφλα, ίσως και το ελάχιστα φθηνότερο εισιτήριο συμβάλλουν στο να έχουν καλή κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αχρηστο Quiz No1

Αν βάλουμε όλα τα αμφίπλωρα που έχουν μαζευτεί στη γραμμή το ένα μετά το άλλο σε ευθεία, φτάνουν για να σχηματίσουν μόνιμη "γέφυρα" απο Πέραμα έως απέναντι?

Link to comment
Share on other sites

Tην προηγουμενη κυριακη βρηκα στη γραμμη μια φιλοξενη γεφυρα οπου και στην κουβεντα του τεταρτου ειπωθηκε οτι οι πλοιοκτητες ,οι περισσοτεροι,εχουν παρει τα χρηματα τους πισω,ειναι πολυ ξεκουραστα για οδηγους και καπετανιους,αν και τα αμφιδρομα χωρις να ειναι δυσκολα εχουν τα κολπα τους,αλλα οι ναυτες εχουν πολυ τρεξιμο λογο ογκου οχηματων και δεν προλαβαινουν στη συντηρηση αφου μιλαμε οτι τα 100 μετρα ειναι πραγματικοτητα πλεον(βλ παραλος)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Θα κλείσουμε το πορθμείο στις 20 Μαρτίου!!!

Πηγη: http://salamina-press.blogspot.com/

Σε πενθήμερο αποκλεισμό του Πορθμείου Περάματος θα προχωρήσουν στις 20 Μαρτίου η δημοτική αρχή, το δημοτικό συμβούλιο και οι κάτοικοι της περιοχής, διεκδικώντας από τον ΟΛΠ το τέλος που εισπράττει από το Πορθμείο Περάματος. Η κινητοποίηση, με ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, θα διαρκέσει έως και τις 25 Μαρτίου.

«Για 5 μέρες δεν θα το κουνήσουμε από το Πορθμείο, θα είμαστε εκεί μέρα-νύχτα, 24 ώρες το 24ωρο, και δεν θα επιτρέψουμε να περάσει τίποτα για Σαλαμίνα. Ενώ η πόλη μας επιβαρύνεται με τη διέλευση 10 εκατ. αυτοκινήτων το χρόνο για Σαλαμίνα και Ναύσταθμο, το τέλος από τα εισιτήρια του ΟΛΠ το καρπώνεται ο ΟΛΠ· ως εδώ η αδικία», είπε στην «Ε» ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Γλύκας.

«Ο δυνάστης της πόλης μας, ο ΟΛΠ, πρέπει να καταλάβει ότι οι καιροί άλλαξαν. Ο λαός του Περάματος απαιτεί αυτά που του ανήκουν», υπογράμμισε ο κ. Γλύκας.

Link to comment
Share on other sites

Λογά του αποκλεισμού στην είσοδο της ΝΕΖ Ζώνης από τους εργαζομένους που διαμαρτυρόταν για το πόρισμα του ατυχήματος στο Friendship Gas, είχε αποτέλεσμα να κλείσει για λίγο το πορθμείο Πέραμα - Παλούκια

Link to comment
Share on other sites

Σε αποκλεισμό του πορθμείου προχωρεί ο Δήμος Περάματος

Ο δήμαρχος Περάματος, Γιάννης Γλύκας, ενημέρωσε ότι τα πλοιάρια που μεταφέρουν μόνο επιβάτες θα δεν θα επηρεαστούν από τον αποκλεισμό και θα συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους ως έχουν.

Παρά τις προσπάθειες από τη πλευρά της Σαλαμίνας για να λυθεί το πρόβλημα χωρίς να γίνει ο αποκλεισμός του πορθμείου, η πλευρά του Περάματος είναι ανένδοτη. Τις τελευταίες ήμερες κυκλοφορούσε αμάξι με ντουντούκα που ανάγγειλε το κλείσιμο του πορθμείου.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Πηγη: salamina-press

1η Ημέρα Αποκλεισμού!

Απίστευτη ταλαιπωρία υπέστησαν οι κάτοικοι της Σαλαμίνας απ' τη πρώτη ημέρα αποκλεισμού του πορθμείου. Σε συνδυασμό με τη μη λειτουργία της γραμμής Παλούκια-Πειραιάς και Σελήνια-Πειραιάς λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούν -θυελλώδεις άνεμοι- η ταλαιπωρία και η αγανάκτηση του κόσμου έγινε ακόμα μεγαλύτερη.

Η ουρά που σχηματίστηκε στο πορθμείο της Φανερωμένης έφτασε περίπου στα 3 χιλιόμετρα.

Αυτά για τη πρώτη ημέρα!

Όπως μου έλεγε ένας φίλος Σαλαμινιωτης που έχει αποκλειστεί στο Πειραιά, ότι τα πλοιάρια από το Πέραμα είναι μέχρι της 19:00. Ενώ από ότι μου έλεγε ότι υπάρχει ένα ενδεχόμενο το βραδύ να πραγματοποιηθούν κάποια δρομολόγια από τα Ferry boat.:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι θελει ο καθενας κανει, ασκαρδαμηχτι κι εξ' αδιαιρετου που λεει κι ο Χαρρυ Κλυνν. Ο κατοικος της Σαλαμινας τι φταιει για ολα αυτα ρε παιδια, μπορει να μου πει ο Γλυκας? Μας τα εχουν κανει Χιντεμπουργκ:D στο Περαμα εδω και πολλα χρονια με τα καζανια του θανατου και τα Ναυπηγεια με το αιμα του εργατη. Δηλαδη αμα φυγουνε αυτα, που θα δουλεψει ο κοσμος, θα μας πουνε? Και δεν εφταναν ολα αυτα, πιασαμε κι αλλο βιολι με τον κεντρικο δρομο του Περαματος.. Λυπηθειτε μας πια..

Link to comment
Share on other sites

Καλά είπα ότι θα γινόντουσαν κάποια δρομολόγια με Ferry Boat χθες το βραδύ.

Κατανοώντας τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, επιτρέψαμε και θα επιτρέπουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τη διέλευση με ferry boat, από και προς τη νήσο Σαλαμίνα, παρά την αδιαφορία και την αναλγησία της Κεντρικής Εξουσίας και του ΟΛΠ, να δώσουν λύσεις στα δίκαια αιτήματά μας.

Ο αποκλεισμός συνεχίζεται και δεν φεύγουμε από το Πορθμείο αν δεν βρουν δικαίωση τα αιτήματα μας.

Δεν έφταναν οι άδικες ενέργειες του κ. Γλύκα και του Δήμου Περάματος στην ξηρά, με αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία δεκάδων χιλιάδων συνανθρώπων μας σήμερα, αλλά υπήρξε και παρεμπόδιση των Π/Κ στη θάλασσα με σοβαρούς κινδύνους για ναυτικό ατύχημα και μάλιστα την ώρα που έπνεαν στην περιοχή πολύ ισχυροί άνεμοι.

Παντως επεσαν οι πρώτες μηνύσεις από τους Δήμους Σαλαμίνας και Αμπελακίων κατά του Δήμου Περάματος ενω υπηρξαν οι αναλογες διαμαρτυρίες των Σαλαμίνιων.

Τέλος ο Αποκλεισμός.

Από σήμερα το απόγευμα στις 5:00 μ.μ άρετε ο αποκλεισμός του πορθμείου και το επιβατικό κοινό θα μετακινήτε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο Δήμος Περάματος υποσχέθηκε ότι θα συνεχίσει τον αγώνα του αλλά με άλλους τρόπους διαμαρτυρίας.

Πηγη: salamina-press

Link to comment
Share on other sites

Παρά την επίσημη ανακοίνωση από το Δήμο Σαλαμίνας, ότι το πορθμείο θα ανοιγε στις 17:00 το απόγευμα του Σαββάτου 21-3-2009, τελικά δεν έγινε τίποτα από όλα αυτά:eek::eek:

Γιατί οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται όπως μας ενημερώνει ο Δήμος Περάματος:mad:

Ο Δήμος Περάματος, συνεχίζει τις δυναμικές κινητοποιήσεις, με τον αποκλεισμό του Πορθμείου Περάματος ανά τακτά χρονικά διαστήματα και με κατάληψη των εκδοτηρίων, μη επιτρέποντας από τον ΟΛΠ να κερδίσει άλλο από το Πέραμα, επιτρέποντας την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων προς τη Σαλαμίνα.

Οι κινητοποιήσεις κορυφώνονται με τον αποκλεισμό του Τελωνείου στο Ν. Ικόνιο την Δευτέρα 23/03/09 και την Τρίτη 24/03/09.

Link to comment
Share on other sites

Εισαγγελική παρέμβαση για παρακώλυση συγκοινωνιών αλλά και λειτουργιών του Εμπορικού Λιμανιού είναι σε εξέλιξη, καθώς τα αρμόδια όργανα του λιμεναρχείου διερευνούν με στόχο τη σχηματοποίηση φακέλου, τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν εξαιτίας των κινητοποιήσεων του δήμου Περάματος, που ως γνωστόν έχουν αποκλείσει τόσο το λιμάνι που αποπλέουν τα φέρι για Σαλαμίνα, όσο και το τελωνείο το οποίο ελέγχει το Εμπορικό Λιμάνι Πειραιά.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αυτή τη περίοδο από τη γραμμή λείπει μόνο η αμφίδρομη παντόφλα Αγία Βαρβάρα που πρέπει να κάνει την ετήσια της συντήρηση.

Επέστρεψε στη γραμμή και στα δρομολογια η αμφίδρομη παντόφλα Αγία Βαρβάρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τι να λέμε τώρα ρε παιδιά...

"Λίρα εκατό", "τα πάντα όλα" η γραμμή. Πρωτομαγιά μεσημέρι γύρω στις 15.45. Μία ώρα που πιστεύω πως όλοι συμφωνούμε ότι ελάχιστοι φεύγουν για την αργία της Πρωτομαγιάς και ελάχιστοι επίσης επιστρέφουν (ένεκα και του τριημέρου). Κι όμως... Γεμάτες πηγαινοερχόντουσαν οι παντόφλες, "δώσε και σε μένα μπάρμπα" ένα πράγμα !!! Τρία αμφίπλωρα εν πλώ προς Σαλαμίνα και άλλα τρία προς Πέραμα, (επισυνάπτω και φώτο για του λόγου το αληθές !!!).

Γεροί να είναι οι άνθρωποι και πάντα να καλοδουλεύουνε :), αλλά έτσι και κάποια στιγμή πραγματοποιηθεί η κατασκευή της περίφημης γέφυρας, έχει να πέσει πολύυυυυ κλάμα !!! :D

post-929-128326980766_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...