Jump to content
Shipfriends

Fjordlast II (IMO 7720051)


Recommended Posts

cocaine.gif

πηγη: ΑΠΕ/ΥΕΝ

Εντοπισμός και κατάσχεση μεγάλης ποσότητας ναρκωτικών ουσιών σε Φ/Γ πλοίο σε θαλάσσια περιοχή της Γουινέας.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πέμπτη, 07 Φεβρουαρίου 2008

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εντοπισμός και κατάσχεση μεγάλης ποσότητας ναρκωτικών ουσιών σε Φ/Γ πλοίο σε θαλάσσια περιοχή της Γουινέας.

Σήμερα και περί ώρα 02.55 εντοπίστηκε από τις Γαλλικές Αρχές 140 ν.μ. δυτικά του λιμένα CONAKRY της Γουινέα το Φ/Γ πλοίο «JUNIOR» σημαίας Παναμά με εννεαμελές πλήρωμα δύο (02) Έλληνες και επτά (07) Αφρικανούς υπηκόους, το οποίο μετέφερε σύμφωνα με πρώτες εκτιμήσεις περίπου 3,2 τόνους κοκαΐνης.

Η επιτυχής αυτή επιχείρηση των Γαλλικών Αρχών εκτελέστηκε μετά από πληροφορία, που περιήλθε από το Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π./ Διεύθυνση Ασφαλείας, Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών και σε στενή συνεργασία με την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων Π.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών, την Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών Ασφαλείας Αττικής καθώς και με την Αμερικάνικη Υπηρεσία Δίωξης Ναρκωτικών (D.E.A.), την Yπηρεσία Διεθνούς Αστυνομικής και Τεχνικής Εργασίας στην Ελλάδα της Γαλλικής Πρεσβείας, τις Βρετανικές Αρχές και την ΕUROPOL.

Ένας εκ των συλληφθέντων είχε συλληφθεί και παλαιότερα ως μέλος πληρώματος του Δεξαμενόπλοιου «ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ», το οποίο είχε καταληφθεί από τις Ισπανικές Αρχές την 23/01/95 να μεταφέρει 2.713 κιλά κοκαΐνης.

Ταυτόχρονα στην Αθήνα διενεργήθηκε έρευνα στα Γραφεία της πλοιοκτήτριας και διαχειρίστριας εταιρείας, η οποία είναι παράκτια (OFFSHORE) και συνελήφθη ο Έλληνας πλοιοκτήτης της.

Ανωτέρω πλοίο πιθανόν να ρυμουλκηθεί στον λιμένα Βρέστης στη Γαλλία.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά / Ασφάλεια.

Λεπτομέρειες της Υπόθεσης θα δοθούν σε κοινή συνέντευξη Τύπου στο καινούριο κτίριο Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. αύριο και ώρα 10.30.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

πηγη:...ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ...ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ....

παράκτια (OFFSHORE).....

θα δοθούν σε κοινή συνέντευξη Τύπου στο καινούριο κτίριο Υ.Ε.Ν.Α.Ν.Π. αύριο και ώρα 10.30.

Ελπίζω στην συνέντευξη Τύπου να παρουσιασθεί στο Κοινό και ο συντάκτης της ανακοίνωσης που μετέτρεψε την υπεράκτια (off-shore) Εταιρεία σε παράκτια :eek:. Δεν αμφιβάλω ποσώς, ότι θα είναι ο ίδιος που προέβη σε μετονομασία του ... Πόρτου Λάγους :D.

Link to comment
Share on other sites

Νεώτερα για την υπόθεση από το ΕΘΝΟΣ

Ξεχώρισα μόνον ότι το πλοίο μας είναι γνώριμο...αλλά ποιό είναι? Για να δούμε τους ειδήμονες...:eek:

[...]Οπως αναφέρθηκε στη συνέντευξη, το πλοίο έπεσε στα χέρια των γαλλικών αρχών μετά και τις πληροφορίες των ελληνικών αρχών ότι ο α' μηχανικός που είχε ναυτολογηθεί στο "Τζούνιορ" -το οποίο παλαιότερα εκτελούσε δρομολόγια ως RO-RO από Βόλο για Σποράδες και πρόσφατα είχε υποστεί μετασκευές- είχε συλληφθεί παλαιότερα ως μέλος του πληρώματος του δεξαμενόπλοιου "Αρχάγγελος" το οποίο είχε καταληφθεί από τις ισπανικές αρχές στις 23/1/1995 να μεταφέρει 2.713 κιλά κοκαΐνης...
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι, κυκλοφορούν στα κανάλια και φωτογραφίες του πλοίου στη Δραπετσώνα.
Έχει δίκιο ο Χιώτης...δείτε εδώ

Και ακόμη περισσότερο δίκιο έχει ο κορυφαίος polmyt :eek: που μας βρήκε το JUNIOR (ex ATHANASIOS S.)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σας παραθέσω και κάτι άλλο που ξέρω από εγκυρότατη πηγή στενά συνδεδεμένη με την πληροφόρηση. Το συγκεκριμένο βαπόρι ήταν σε bareboat, ώστε να μην έχει τις ευθύνες ο πλοιοκτήτης.Bareboat είναι όταν ο πλοιοκτήτης ναυλώνει το βαπόρι σε κάποιον τρίτο και εκείνος είναι υπεύθυνος για τη φροντίδα του. Διασαφηνίζω το ρόλο του bareboat για όσους δε το ξέρουν.

Και κάτι άλλο.... Συνήθως όταν πιάνεις ένα μικρό αφήνεις ένα μεγάλο. Το ίδιο κάνεις και στο ψάρεμα...Ας μη κοροϊδευόμαστε...Από Λατινική Αμερική(Κολομβία, Βραζιλία) έρχονται εκατομμύρια τόνοι κάθε χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου να ήταν και για καλό...πόσα πρωτοσέλιδα θα του αφιέρωναν...:P

Ειδικά το πρωτοσέλιδο της "ΠΑΤΡΙΣ" θα πρέπει να το κάνει αφίσα ο ΕΟΤ για να προσελκύσει τουρίστες στο νησί: Κεντρικό θέμα έχει τον Ρεθεμνιώτη με την κοκαϊνη...δεξιά του ακριβώς περί "οίκου ανοχής στις Γούρνες"... και κάτω αριστερά "ένοπλη ληστεία περιπτερά"...:eek:

Και ανάμεσα σε όλα αυτά έχει και τον έρμο τον Δρεττάκη να μιλάει για "το χρέος της πόλης απέναντι στον Βικέλα" :D

09-02-08.jpg

1h090208.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τρομάρα τους, τη γαλανόλευκη είχαν βάλει για σινιάλο στο ρημάδι; Λίγη τσίπα δεν έχουν;

Σύμφωνα με αφιέρωμα από το κυριακάτικο Πρώτο Θέμα, το πλοίο ως ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Σ. ταξίδευε στις Σποράδες πρωτού πάει στην Αφρική.

Ράδιο αρβύλα άραγε ή πραγματικότητα;

Link to comment
Share on other sites

Aπό ένα ψάξιμο στο equasis βρήκα οτι το πλοίο είχε έρθει στην Ελλάδα το 2001 με σημαία Σαο Τομέ (το τράβαγε από τότε η Αφρική... :() και με το όνομα ΑΓΙΟΣ ΡΙΓΙΝΟΣ. Προηγουμένος ταξίδευε στη Νορβηγία με τα ονόματα FJORDLAST και MYKEN.

Σε λίγο μετανομάστηκε ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Σ. για τη Skopelos Shipping και προφανώς ταξίδεψε στις Σποράδες.

Το Σεπτέμβριο του 2006 περιήλθε στον τωρινό του ιδιοκτήτη, τη Seascape Management και ονομάστηκε JUNIOR με σημαία Παναμά.

Η συνέχεια γνωστή και το μέλλον του αβέβαιο...

Link to comment
Share on other sites

Σε διαμάντια πλήρωσαν οι βαρόνοι των λατινοαμερικάνικων καρτέλ τους ανθρώπους που ναύλωσαν το ελληνόκτητο πλοίο «Junior» για να φορτώσει και να μεταφέρει στα σιδερένια σπλάχνα του 3,2 τόνους κοκαΐνης. Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες, οι έρευνες των ελληνικών αρχών στρέφονται προς αυτή την κατεύθυνση για βρουν με ποιο τρόπο πληρώθηκε το commission των 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά και πού βρίσκεται η παρτίδα των «βρόμικων» διαμαντιών. Βέβαια, η υπόθεση περιπλέκεται ακόμη περισσότερο από τη στιγμή που ο Ελληνας πλοιοκτήτης του «Junior» αρνείται κατηγορηματικά την εμπλοκή του στην υπόθεση της «χρυσής» καραβιάς, υποστηρίζοντας πως το πλοίο με σημαία Παναμά ήταν ναυλωμένο για έναν μήνα στη Γουινέα προκειμένου να εκτελεί δρομολόγια στη Δυτική Αφρική. Οσο και αν ακούγεται μεγάλο το ποσό των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ που πληρώθηκαν κάποιοι για τη μεταφορά του πανάκριβου ναρκωτικού, τόσο απίστευτα μικρό φαντάζει μπροστά στα 500 εκατομμύρια ευρώ που άξιζε όλο το φορτίο. Ωστόσο πολλά κομμάτια του παζλ της συγκεκριμένης υπόθεσης πνίγονται στο μυστήριο. Κανείς δεν γνωρίζει ποιοι είναι οι βαρόνοι των βραζιλιάνικων καρτέλ που προσπάθησαν να διακινήσουν την κόκα, ποιοι είναι οι τελικοί παραλήπτες της λευκής σκόνης και φυσικά αν το μεγάλο deal το έκλεισε ο πλοιοκτήτης ή οι άνθρωποι που ναύλωσαν το πλοίο.

«Πηγή» του μεγάλου λιμανιού αποκαλύπτει στο «ΘΕΜΑ on line» πως οι ελληνικές και διεθνείς διωκτικές αρχές έχουν επικεντρώσει την προσοχή και τις έρευνές τους σε κάποια άτομα που φέρονται να έλαβαν τεράστια παρτίδα διαμαντιών και την οποία προσπάθησαν στη συνέχεια να την «ξεπλύνουν». «Είναι νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, υπάρχει πράγματι αυτό το ενδεχόμενο και προσπαθούμε να το δέσουμε», αποκαλύπτει «πηγή» των διωκτικών αρχών που εξετάζει την περίεργη ιστορία και συμπληρώνει: «Στο μικροσκόπιο θα μπουν κάποιες επαφές και ταξίδια Ελλήνων που πραγματοποιήθηκαν στο εξωτερικό και από εκεί θα μπορούμε πλέον να βγάλουμε άκρη. Τόσο για τα διαμάντια, τους μεταφορείς αλλά και τους αποδέκτες του πανάκριβου εμπορεύματος».

Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 7 months later...

Την ποινή της ισόβιας κάθειρξης επέβαλε το Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών στον 38χρονο εφοπλιστή από το Ρέθυμνο που είχε συλληφθεί τον Φεβρουάριο του 2008, όταν πλοίο ιδιοκτησίας του που νοίκιαζε σε δύο άτομα, εντοπίστηκε να μεταφέρει 3,5 τόνους κοκαΐνης.

Οι ισχυρισμοί του δεν έπεισαν τους τρεις εφέτες, που θεώρησαν ότι ο Κρητικός πλοιοκτήτης του φορτηγού πλοίου «Junior», το οποίο στις αρχές Φεβρουαρίου του 2008 μπλοκαρίστηκε από τις διεθνείς διωκτικές αρχές λίγα μίλια νότια της Γαλλικής Γουινέας, φορτωμένο με ναρκωτικά αξίας 550.000.000 ευρώ, ήταν ένα από τα μέλη του κυκλώματος που ετοιμαζόταν να σπείρει το «λευκό θάνατο» στις πιάτσες της Ευρώπης.

«Εμπιστεύτηκα τον λάθος άνθρωπο και εκείνος με κατέστρεψε», είπε μετά την αναγγελία της απόφασης.

www.goodnet.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Αυτό εδώ το θυμάστε? Το έχουμε δεί παλαιότερα σαν Αθανάσιος Σ, μετέπειτα Junior, πλοίο πρωταγωνιστή σε λαθρεμπόριο ναρκωτικών όπως αναλυτικά βλέπουμε και παραπάνω. Τα νέα είναι πως το θηρίο επέζησε της κατασχέσεως με αφορμή το λαθρεμπόριο, και ξαναγύρισε στα πάτρια ύδατα της βόρειας Νορβηγίας. Με όνομα Fjordlast II, κάνει πια δρομολόγια μεταξύ της ηπειρωτικής Νορβηγίας και των συμπλεγμάτων με νησιά που υπάρψουν στην περιοχή. Στα 40 του χρόνια συνεχίζει ακάθεκτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

5 χρονια μετα το τελευταιο ποστ και το πλοιο συνεχιζει να δουλευει στην Νορβηγια με το ιδιο ονομα.

Στο AIS το αναφερει ως παλεταδικο ,

Εμεις θα το θυμηθουμε δεμενο στο Περαμα το 2005.Αν δεν κανω λαθος εκεινη την εποχη ηταν παροπλισμενο μετα το περασμα του απο τις Σποραδες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...