Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

 

Pantokrator Main Particulars / Παντοκρατωρ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Pantokrator

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): SUPERFLEX FOXTROT (1989-1994)

IMO Number: 8611647

LOA / Μέγιστο Μήκος: 109,20 m

Breadth / Πλάτος: 15,03 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 4296 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1989

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: North East Shipbuilders, England

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Cummins

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 14 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1993

Operator/Διαχειριστής: Feax

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: VR Shipping Aps

Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Ηγουμενιτσα-Κερκυρα

Other information / Άλλες πληροφορίες:

_____________________________________

(1989, ex-Superflex Foxtrot, Παντοκράτωρ)

Edited by proud_ionian
tag
Posted (edited)

Είναι αλήθεια πως θα πουληθέι το Pantokrator;Αν ναι , ποιος σκέφτεται να το αγοράσει; :confused:

 

Edited by polmyt
tag
Posted

τουλαχιστον τα τελευταια 3 χρονια ειναι στις λιστες των μεσιτων με τιμη γυρω $8.5 M

Posted

Το έφαγε η Ekaterini P. και τώρα το Πλατυτέρα...... Αν δεν είχαν μαζευτεί τόσα κλειστά στη γραμμή θα πήγαινε πολύ καλά.

  • 11 months later...
Posted

Είναι σβησμένη η επωνυμία της εταιρείας (FEAX EXPRESS LINES) στη δεξιά πλευρά του πλοίου!! Λέτε να σημαίνει τίποτα:mad: ?? Πάντως η εργασίες συνεχίζονται κανονικά στο νέο μόλο της Δραπετσώνας!

Posted

Και από τις δύο πάντες είναι σβησμένα τα σινιάλα. Βέβαια αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά αλλά και τίποτα. Ήταν εδώ και καιρό το πλοίο για πούλημα αλλά με αυτή τη τιμή που ζητάγανε δεν νομίζω να βρέθηκε αγοραστής. Τες πα!! Θα δούμε...

  • 4 weeks later...
Posted

Τελικά δεν ξαναέγραψαν τα σινιάλα , ταξιδεύει χωρίς αυτα (έχασε ομορφιά:) )

Δεν σήμαινε τίποτα τελικά.

  • 5 months later...
Posted

Το πλοίο ταξιδεύει στην γνωστή του γραμμή, Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα, βαμμένο σκούρο μπλε χωρίς λογότυπο στα πλευρά του, και τα φουγάρα σχεδόν σε μαύρο χρώμα με το κίτρινο σήμα επάνω. Από εσωτερικούς χώρους είναι γενικά ευχάριστο πλοίο.

Η είσοδος γίνεται από την δεξιά πλευρά του πλοίου, από τον καταπέλτη επιβατών. Μοκέτα μπλέ σκούρο στο κλιμακοστάσιο το οποίο οδηγεί στο επίπεδο της Reception.

Deck Α. Βρισκόμαστε στο Deck Α, στα αριστερά σου συνατάς την Reception. Ο χώρος από εδώ μέχρι το πρώτο κλιμακοστάσιο στο δάπεδο έχει ξύλο σε αποχρώσεις του γκρι. Στο κλιμακοστάσιο υπάρχουν οι τουαλέττες και κάποια καθίσματα διάσπαρτα. Ακριβώς πίσω από τη Ρεσεψιόν βρίσκεται το γραφείο του πλοίου και κάποιες καμπίνες, οι οποίες δεν χρησιμοποιούνται, απλά είναι κλειστές. Επίσης διάδρομος οδηγεί στο πίσω ανοιχτό κατάστρωμα όπου υπάρχουν τραπεζάκια και καρέκλες, καθώς επίσης και σκάλα για το επάνω κατάστρωμα. Ο χώρος αυτός, με τις κλειστές καμπίνες, σύμφωνα με τα πλάνα που υπάρχουν αναρτημένα στο πλοίο, προβλεπόταν να γίνει αίθουσα με αεροπορικά καθίσματα.

Προχωρώντας από το πρώτο κλιμακοστάσιο πλώρα, μπαίνεις στο πρώτο σαλόνι του πλοίου. Στο δάπεδο ξύλινο πάτωμα και κεντρικός διάδρομος με μοκέτα βυσσινή. Στα δεξιά υπάρχει το μαγαζί του πλοίου, με διάφορα αναμνηστικά αντικείμενα από Κέρκυρα. Τόσο μπροστά από το μαγαζί, όσο και στα αριστρερά μας εκτείνονται οι καναπέδες του σαλονιού. Χρώμα μπλέ σκούρο, δερματίνη, τραπεζάκια ξύλινα και καρέκλες στο ίδιο χρώμα με τους καναπέδες. Η διάταξή τους σχηματίζει τρεις ημιαυτοτελείς χώρους, καναπέδες σε σχήμα πέταλου, περίπου. Μπροστά δεξιά υπάρχει το μπαρ. Στην αριστερή πλευρά κλιμακοστάσιο σε ανεβάζει στο επάνω ντεκ, Deck B, και σε κατεβάζει στα γκαράζ του πλοίου. Προχωρώντας πιο πλώρα μπαίνεισ το δεύετρο σαλόνι. Πάτωμα και εδώ ξύλινο, καναπέδες υφασμάτινοι βυσσινή περιμετρικά στα πλάγια του χώρου, πολυθρόνες υφασμάτινες σε δύο χρωματισμούς βυσσινή και μπλε-RAF ανοιχτό και τραπεζάκια ξύλινα. Χώρος με πολύ καλό φωτισμό και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Μόλις μπεις στα δεξιά συναντά το κλιμακοστάσιο για τα γκαράζ και το Deck B. Διασχίζοντας τον χώρο αυτό βγαίνεις στο δεύτερο κεντρικό κλιμακσοτάσιο. Πάτωμα ξύλινο και εδώ και καρέκλες στους τοίχους περιμετρικά. Οι σκάλες οδηγούν στο Deck B. Συνεχίζοντας πλώρα υπάρχουν καμπίνες, οι οποίες δεν χρησιμοποιούνται, μάλιστα υπάρχει και χαρακτηριστική επιγραφή, λευκά γράμματα σε κόκκινο φόντο, πάνω από την πόρτα που σε οδηγεί σε αυτό τον χώρο, "Οι καμπίνες δεν διατείθενται για χρήση επιβατών". Τα δύο κεντρικά κλιμακοστάσια του πλοίου είναι στρωμένα με μοκέτα μπλέ σκούρο, ενώ τα δύο πλαϊνά χωρίς μοκέτα βαμμένα σε μπλέ χρώμα, όπως και τα ανοιχτά καταστρώματα.

Deck B. Ανεβαίνουμε από το κλιμακοστάσιο μπροστά στη Reception. Πίσω μας, πρύμνα, υπάρχει διάδρομος που οδηγεί στο ανοιχτό κατάστωμα στο οποίο υπάρχει εξωτερικό μπαρ και καθίσματα Από αυτό οδηγούμαστε είτε στο επάνω ανοιχτό είτε στο κάτω ανοιχτό κατάστωμα με σκάλες. Αριστερά και δεξιά του διαδρόμου συναντάμε τις τουαλέτες και μία καμπίνα σε κάθε πλευρά. Αν κινηθούμε μπροστά συναντάμε τον χώρο ενδιαίτησης του πληρώματος, καμπίνες και τραπεζαρία. Αριστερά και δεξιά υπάρχουν πόρτες που οδηγούν στα πλαϊνά ανοιχτά καταστρώματα. Τελείνοντας ο χώρος πληρώματος συναντάμε τα δύο πλαϊνά κλιμακοστάσια που οδηγούν στο κάτω κατάστρωμα και στα γκαράζ του πλοίου. Πιο μπροστά υπάρχουν χώροι με μηχανολογικό εξοπλισμό του πλοίου μέχρι το δεύτερο κεντρικό κλιμακοστάσιο. στο χώρο του κλιμακοστασίου υπάρχουν τουαλέτες και πλώρα καμπίνες οι οποίες επίσης δεν χρησιμοποιούνται. Στο σημείο του δεύτερου κλιμακοστασίου, υπάρχουν εξωτερικές σκάλες που οδηγούν στο ανοιχτό Deck C. Χαρακτηριστικό του Deck Β, είναι ότι το ανοιχτό κατάστρωμα φτάνει μέχρι την πλώρη, στο μπαλκονάκι.

Deck C. Στο κατάστρωμα αυτό πλώρα υπάρχει η γέφυρα και καμπίνες πληρώματος. Το υπόλοιπο είναι ανοιχτό, με καναπέδες πλαστικούς άσπρους και τραπεζάκια με καρέκλες.

Οσον αφορά τα δύο γκαράζ του πλοίου, στο επάνω εισέρχεσαι από ανεξάρτητη ράμπα, στα αριστερά του πλοίου. Και τα δύο είναι ευρύχωρα και έχουν κλιεστούς χώρους, κλιμακοστάσια κλπ, μόνο στα πλάγια και όχι κεντρικά.

Γενικά το πλοίο είναι ευχάριστο, καθαρό και προσεγμένο, τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς του χώρους.

Posted
...βαμμένο σκούρο μπλε χωρίς λογότυπο στα πλευρά του, και τα φουγάρα σχεδόν σε μαύρο χρώμα με το κίτρινο σήμα επάνω...

κατι που ειχε ακουστει οτι εχει περασει τα χερια του παναγιωτακη αληθευει η ηταν ραδιο αρβυλα;

  • 1 year later...
Posted

αναχωρησε απο την κερκυρα για την ετησια το παντοκρατωρ.Ελπιζω να το ξαναδουμε στην κερκυρα, γιατι πολλα και διαφορα περι πωλησειs ακουγονται. <Εκει στο μεγαλο λιμανι εχετε ματια και αυτια ανοιχτα>

  • 4 weeks later...
Posted

Το Παντοκράτωρ τη Τέταρτη αφού έπεσε από τη δεξαμενή, έδεσε για δυο ημέρες στο Ν. Μ Δραπετσώνας. Οπού έφυγε χθες το απόγευμα κατά τις 19:00 για την Ηγουμενίτσα μέσω του Ισθμού.

Posted

Σήμερα το πρωί ήταν και παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Κέρκυρας. Προφανώς έπιασε κατευθίαν Κέρκυρα.

  • 4 months later...
Posted

Το Παντοκρατωρ συμφωνα με πληροφορίες αρκετα εγκυρες παει προς πωληση...Αγοραστες φαινεται να ναι Ιρανοι...ονομα εταιρειας δυστηχως δεν εχω την χαρα και ευχαριστηση να γνωριζω αν και οι διαπραγματευσεισ ειναι ακομα μαλλον σε πρωιμο σταδιο...

  • 1 month later...
Posted

Στα τελευταία τεύχη του περιοδικού «Ε» έχω παρατηρήσει ότι τα σινιαλα του φουγάρα είναι τα σινιαλα της εταιρείας που είχε το Αρήτη (Σουλιώτης).:eek:

Αλλά μέχρι τα μέσα Αύγουστου, που έχω δει σε φωτογραφία, ακόμα φόραγε τα σινιαλα με τους δυο κύκλους και τα αστεράκια στα φουγάρα.

  • 10 months later...
Posted

Εξωτερικα δεν ειναι ασχημο,ειδικα αν σκεφτει κανεις πως ηταν πριν τη μετασκευη που απο παντοφλα ουσιαστικα εγινε βαπορι

Εσωτερικα παντως νομιζω οτι τα αλλα της γραμμης ειναι καλυτερα.

Αληθεια στον καιρο τι συμπεριφορα εχει?

Posted

Εσωτερικά δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, όχι όμως πως το ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ είναι καλύτερο. Το κακό για μένα είναι πως η μετασκευή του το έκανε πολύ δαιδαλώδες. Σκάλες, διάδρομοι, κόντρα σκάλες, χαμός. Έχει πολλούς εξωτερικούς χώρους για τους λάτρεις και του open deck αλλά η μεγάλη του μετασκευή του έχει χαλάσει πολύ το ταξίδεμα.

  • 5 months later...
Posted

Μερικές αεροφωτογραφίες του Παντοκράτωρ. Απο χθές βρίσκετε στο ναυπηγείο Κανέλλου στο Πέραμα. Το Σάββατο θα μπώ και θα ανεβάσω νέες.

post-3633-128326986013_thumb.jpg

post-3633-128326986015_thumb.jpg

post-3633-128326986018_thumb.jpg

post-3633-12832698602_thumb.jpg

post-3633-128326986022_thumb.jpg

Posted

Οι φωτογραφιες ειναι απλα πανεμορφες.Δεν εχω λογια

Θα μας κατσει αρκετα παντως μιας και μεχρι τελος Φεβρουαριου θα ειναι στα μερη μας,Νομιζω παντως οτι ειναι η πρωτη φορα που παει σε μικρο καρναγιο.

Θυμαται κανεις σε ποιο ναυπηγειο εκανε τη μετασκευη το πλοιο?

Posted

Αν και έχω ξαναδεί τις παραπάνω φωτογραφίες από την μετασκευή του πλοίου, κάθε φορά τις ξαναβλέπω με το ίδιο ενδιαφέρον. :)

Φοβερή μετασκευή, από τις εντυπωσιακότερες -κατά την γνώμη μου- που έχουν γίνει ποτέ στην χώρα μας. Αν δεν δεις σε φωτογραφία το "πριν", παίρνεις άνετα όρκο ότι το πλοίο έτσι έχει φτιαχτεί εξ' αρχής. Να μην πω ότι και φωτογραφία να δεις, ...πάλι δύσκολα το πιστεύεις.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...