Jump to content
Shipfriends

Στις φλόγες τουρκικό πλοίο Ro-Ro «UND ADRIYATIK»


Recommended Posts

Στις φλόγες το τουρκικό πλοίο «Undadriyatik»

Πηγη: ΕΘΝΟΣ

Πυρκαγιά εκδηλώθηκε την Τετάρτη σε τουρκικό πλοίο κοντά στα χωρικά ύδατα της Κροατίας και είναι πολύ πιθανό να βυθιστεί, ανακοίνωσαν οι κροατικές αρχές και πρόσθεσαν πως όλα τα μέλη του πληρώματος και οι επιβάτες έχουν διασωθεί.

Το υπουργείο Ναυτιλίας και Μεταφορών της Κροατίας διευκρίνισε πως το δυστύχημα συνέβη 16 ναυτικά μίλια δυτικά της πόλης Ροβίνι, αλλά δεν ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες.

Τοπικός αξιωματούχος δήλωσε πως στο πλοίο που είχε προορισμό την Ιταλία και μετέφερε παράγωγα πετρελαίου και φορτηγά δεν μπορεί να δοθεί καμιά βοήθεια, αν και δύο πυροσβεστικά αεροσκάφη προσπαθούν να σβήσουν την πυρκαγιά.

Σύμφωνα με το κροατικό πρακτορείο Hina, πρόκειται για το πλοίο "Undadriyatik" που έπλεε προς την Τεργέστη. Είχε 22 άτομα πλήρωμα και εννιά επιβάτες, οι οποίοι διασώθηκαν από ελληνικό πλοίο το οποίο βρισκόταν κοντά.

Σύμφωνα με το marinews το ελληνικό πλοίο επρόκειτο για το Ίκαρος Παλλάς.

Link to comment
Share on other sites

Και για να εχουμε και μια εικονα(απ τον σουηδο) προκειται για πλοιο του 2001.Ειναι τα γνωστα UN ro-ro που διασχιζουν το αιγαιο και πανε Ιταλια και τα εχω συναντησει εν πλω αρκετες φορες κοντα στο στενο Καφηρεα.Κριμα και ειναι καινουργιο βαπορι.Επειδη η εικονα δεν εμφανιζεται βαζω το λινκ

Link to comment
Share on other sites

Και για να εχουμε και μια εικονα(απ τον σουηδο) προκειται για πλοιο του 2001.

Δεν είναι ανάγκη να έχουμε εικόνα από τον Σουηδό. Την έχουμε ήδη εντός forum, εδώ και τρείς μήνες. (Κρίμα το καράβι, ήταν υπέροχο στην εμφάνιση)

Link to comment
Share on other sites

Η καταστροφή του πλοίου είναι ολοσχερής, όπως φαίνεται ξεκάθαρα στις εικόνες εδώ.

Δεν υπάρχει περίπτωση κατάσβεσης της φωτιάς και το μόνο που εύχονται είναι να αποφευχθεί μία έκρηξη και η βύθιση του πλοίου.

Ευτυχώς, τουλάχιστον, που είχε καλό καιρό και εκκενώθηκε το πλοίο χωρίς θύματα.

.

32990.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι τραγικό να βλέπεις ένα τόσο όμορφο σύγχρονο και καλό πλοίο να καταστρέφεται ολοσχερώς.

Αυτά τα πλοία είναι μια πορτάδα εξαιρετικών ro/ro τα οποια έχουν ταχύτητα υπηρεσιακή 23+μιλίων τα οποία κατασκευάστηκαν στα γερμανικά ναυπηγεία flender.

Περίπου 4 εξ αυτών κάνουν την γραμμή Τεργέστη -Κωνσταντινούπολη.

Μάλιστα ένα εξ αυτών το UND MARMARA το έντοπισα να ανεβαίνει σήμερα το απόγευμα το Καβο ντόρο με 23,2 ακατέβατα κατόπιν ηδονοβλεψίας που έκανα στο AIS:D

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα για το πλοίο. Θα συμφωνήσω με τον Earl για την πορτάδα αυτών των πλοίων. Πραγματικά εντυπωσιακά σε εμφάνιση και ταχύτατα. Συνήθως τα πλοία αυτά συναντώνται με το Νήσος Χίος κοντά στον Κάβο Ντόρο, στα δρομολόγια τις καθημερινές. Παρακάτω μια φωτό του μακαριστού (για να είμαστε και στο κλίμα των ημερών), ανήμερα του Αγίου Νικολάου, φέτος.

post-24-128326972139_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι ακόμα παραδομένο στις φλόγες, η φωτιά δεν λέει να περιοριστεί και έχουν αρχίσει πλέον να φοβούνται ιδιαιτερα για το ενδεχόμενο βύθισης του πλοίου μιας και πέραν από τις ζημιές έχει πάθει από την φωτιά έχει πάρει πολλά νερά από τις προσπάθειες κατάσβεσής της.

Στην απευχτέα περίπτωση βύθισης του εκφράζονται φόβοι ότι θα διαρρεύσουν στην θάλασσα 850 τόνοι υδρογονάνθρακα που βρίσκονται στο πλοίο πέραν από το πετρέλαιο που φέρουν στις δεξαμενές τους οι 200 τρακτορες που βρίσκονται φορτωμένοι στο πλοίο.

Σύμφωνα με το site www.virgilio.it το οποίο είναι κάτι αντίστοιχο του δικού μας in.gr το βαπόρι βρίσκεται στα κροατικά χωρικά ύδατα κοντά στο largo di rovigno από την μεριά της Ιταλίας και στο πλοίο βρίσκονται 5 ρυμουλκά για παροχή βοήθειας ενώ άλλα 2 μεγαλύτερα ξεκίνησαν σήμερα το πρωί από την Τεργέστη προκειμένου να παράσχουν βοήθεια αντιστήριξης στο βαπόρι που πιθανότατα θα χρειαστεί για να μην μπατάρει.

Link to comment
Share on other sites

ΚΡΙΜΑ ηταν μια σειρά από φοβερά πλοία το είχα πετύχει πολλές φορές και γώ στο Κάβο Ντόρο κυρίως.Ελπίζω να πάει καλά-τουλάχιστον η επιχείρηση κατάσβεσης και να μην βυθιστεί.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα και με την RAI το πρυμιό τμήμα του πλοίου έχει κααταστραφεί ολοσχερώς και στο πλωριό τμήμα η πυρκαγιά ακόμα μαίνεται και συνεχίζει το καταστροφικό της έργο.

Η πυροσβεστική υπηρεσία στις πρώτες της εκτιμήσεις κάνει λόγο για έκρηξη σε χώρο που βρισκόταν το εμπόρευμα ενώ το Canadair που έχει σπεύσει προς βοήθεια και είδαμε στην φώτο που έβαλε παραπάνω ο ΝΗΡΕΑΣ είναι κροατικό.

Οι φόβοι βύθισης του πλοίου είναι μεγάλοι και σε αυτή την περίπτωση οι επιπτώσεις από ότι λένε θα είναι αρκετά μεγάλες τόσο από τα καύσιμα και τους υδρογονανθρακες που θα διαρεύσουν αλλά και από τυχόν επιπλέοντα αντικείμενα του εμπορεύματος που θα γίνουν ναυτιλιακόι κίνδυνοι.

Το πλοίο όπως είπαμε βρίσκεται πλησίον της περιοχής largo di rovigno και οι Ιταλοί της rai ισχυρίζονται ότι είναι 13 ναυτικά μίλια από την Τεργέστη κι όχι 16 όπως αρχικά ανέφερε το κροατικό πρακτορείο ειδήσεων

Link to comment
Share on other sites

Η φωτιά τελικά σβήστηκε στο πλοίο μετά και την ανάληψη της πυρόσβεσης από την Ολλανδική "Mammoet & Smit" (με μικρή επιφύλαξη)

Δείτε και 2 άλλες σειρές φωτογραφιών: η κατάσβεση από τους "καλούς σαμαρείτες" :D (salvors) και ρυμούλκηση μετά την κατάσβεση

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχει γίνει ζημιά στο μηχανοστάσιο ίσως να επισκευαστεί

Να πούμε ότι τα συγκεκριμένα ro/ro είναι πρωτοποριακές σχεδιάσεις του Δανικού ναυπηγείου Flensburger που εξειδικεύεται σε κατασκευές ro/ro και επιβατηγών/οχηματογωγών

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ζήτησε να πάει στο λιμάνι της Τεργέστης, αλλά του το αρνήθηκαν και παραμένει ανοικτά των Κροατικών ακτών με τα ρυμουλκά. Οι Ιταλοί φοβήθηκαν (και δικαίως) μην βουλιάξει μέσα στα νερά τους και ζήτησαν εγγυήσεις, καθώς έχει ακόμα πολλούς τόννους καύσιμα που δεν έχουν καεί. Οπότε η ομάδα της SMIT SALVAGE -που έχει αναλάβει το πλοίο- θα κάνει μιά έκθεση για την κατάσταση του πλοίου και η οποία θα σταλεί για έγκριση στο Ιταλικό Υπουργείο Μεταφορών. Εάν εγκριθεί, το πλοίο Τρίτη/Τετάρτη θα πάει στην Τεργέστη.

Link to comment
Share on other sites

Ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι, επεσε και στους Ιταλους μεσα στην ατυχια του. Ναι δυστυχως υπαρχουν και χειροτεροι απο εμας σε γραφειοκρατια:eek:

Το καλο ειναι οτι εχει αναλαβει η Smit και οχι κανενας ανεμοτραταρης και εαν ειναι να βγει κατι καλο θα βγει. Αρκει να ειναι τυχεροι και να μην πιασει κανενας bora (http://en.wikipedia.org/wiki/Bora_%28wind%29) γιατι απο την Τεργεστη μπορει να το βρουνε στην Ancona..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κι ομως θα ζησει τελικα:eek:Ενω ηταν να διαλυθει στην Αλιαγα πουληθηκε σε μια εταιρια και τον Φεβρουαριο εφτασε στην Yalova για να επισκευαστει...Απ το wiki

On February 2, 2009 the ship was towed to the "Beşiktaş Gemi Inşa" shipyard in Yalova, Turkey, for future repairs at the shipyard's 235 x 38 meters drydock.[15] On March 13, 2009 it was reported that the length of the ship will be extended, following the one year-long repairs, by an additional 30 meters (to the total of 223 meters).[16]

Κι ενα αρθρο με καποιες φωτο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 13 years later...
  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...