Jump to content
Shipfriends
kardamyla_hios

Δελτίο Διαλύσεων

Recommended Posts

Δουλειές με φούντες δηλαδή τον τελευταίο -τουλάχιστον- καιρό στο Aliaga. Aν σκεφτεί κανείς ότι το EUROPA I έφτασε ρυμουλκούμενο εκεί ή την ίδια ημέρα ή μία ημέρα μετά το RROLINE και ήδη έχει αρχίσει το κόψιμο του.

Και μία απορία, για να το γράφουμε και σωστά. Τι ...γένους είναι τελικά "το" Aliaga ??? :D Αρσενικό (ο), θηλυκό (η) ή ουδέτερο (το) ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως και να το πεις σωστό είναι. Για να είσαι όμως απόλυτα σίγουρος χρησιμοποίησε τα παρακάτω tips:

Ο Αλή Αγάς B)

Η πόλη της Aliaga :P

Το διαλυτήριο της Aliaga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα διαλυτήρια έξι πλοία της ποντοπόρου.

Συνεχίζονται οι αποσύρσεις μονάδων του ελληνόκτητου στόλου. Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς ο όμιλος Εμπειρίκου πούλησε σε διαλυτές του Μπανγκλαντές το VLCC Aegiali προς 428 δολ. per ldt.

Επίσης σύμφωνα με τους Clarksons η Naftomar πούλησε το LPG Gas Baraka σε Ινδούς διαλυτές, σε τιμή που δεν έγινε γνωστή.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, οι Ινδοί προσφέρουν περί τα 420 δολ. per ldt.

Σε Ινδούς κατέληξε και το MSC Calkuta της Varship Shipping προς 387 δολ. per ldt.

Ο όμιλος Βαρδινογιάννη, σύμφωνα με τους Clarksons, απέσυρε το product carrier “Kriti River” για 440 δολ. per ldt σε Iνδούς διαλυτές, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να απέσυρε και το product carrier “KritiColour”.

Τέλος, η Delphi SA απέσυρε το product carrier “Sparos” προς 384 δολάρια τον τόνο, χωρίς ωστόσο να γίνει γνωστό σε ποιου διαλυτές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τέτοιες τιμές για δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με την GMS, προσφέρουν Κινέζοι διαλυτές.

Πηγή : theseanation.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Aliaga, λίγα πράμματα έχουν μείνει πλέον που να θυμίζουν ότι κάποτε υπήρχε ένα πλοίο με το όνομα EUROPA I ενώ έχουν προσαράξει και τα ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Κ (παίζει να είναι αυτό που μετέφερε το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ προχθές;) και το EVANGELOS G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σουρεαλ εικονες στο Bhavnagar με 9 πλοια φουνταρισμενα (marinetraffic).

Το Φαιδρα (Winner 8) εχει προσαραξει απο χθες :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εαν δεν το έχει πάει παλιότερα, το ρκ ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ πηγαίνει για scrap μάλλον το ιταλικό ferry GARIBALDI. Επιτρέπεται βαπόρι του 82 να το στέλνουν για scrap;

Tελικά παρά τις υποθέσεις - ευσεβείς προσδοκίες μας, το πλοίο κατέληξε στο Aliaga, όπου και κατέπλευσε στις 30 Μαρτίου.

Με κουτσουρεμένο το όνομα, Gari-BAL-di, όπως μπορούμε να δούμε και σε φωτό του Selim San από το naviearmatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nέα από τις δουλειές στις παραλίες του Alang :rolleyes:, και τις επικείμενες ...αφίξεις.

Στο IVORY έχουν ξεκινήσει οι εργασίες, τα Dalmacija και Salamis Glory αποτελούν παρελθόν, το Blue Monarch αναμένει την μοίρα του στα ανοιχτά της Βομβάης, και ακόμα επιβεβαιώνεται η επικείμενη άφιξη του Κασταλία.

Από το maritimematters.

Even though the steel market is down, Alang remains backed up with nearly every plot full, some with a second vessel “in waiting”. Stripping of WINNER 5 (ex AUSONIA, IVORY) has begun and cutting is imminent. DALMACIJA and GLORY (ex ANNA NERY, etc.) are nearly gone. No news yet on the fate of stranded and broken PLATINUM II (ex INDEPENDENCE) off Gopnath other than she continues to be swirled in controversy and no locals have been allowed near the wreck. MAESTRO (ex RENAISSANCE, BLUE MONARCH, etc.) anchored off Port Said for several days awaiting a sale for further trading but when that fizzled, she transited Suez and has since reached Mumbai, where she will rest at anchor until month’s end before finishing off at Alang (REGAL EMPRESS did the same thing last year). The unsuccessful ferry/casino/cruise ship CASINO ROYALE (originally the HML ferry CASTALIA of 1974) has reportedly gone to Alang after a long layup at Freeport (see photo above). Another 1974-built ferry, WINNER 8 (the former PETER PAN, etc.) has also been sold to Alang breakers. The latter last sailed as Comanav’s OUZOUD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

XT MESOGIAKOS, ISTRA και ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ XIV έχουν προσαράξει και κόβονται στην Aliaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAIA SARDINIA, F DIAMOND και GUGLIELMO MAZZOLA προσαραγμένα στην Aliaga δια τα περαιτέρω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tα παραπάνω εξακολουθούν να βρίσκονται στην αυτή θέση χωρίς αξιόλογη πρόοδο. Προφανώς είναι στη φάση του πλιάτσικου ακόμα.

Eπίσης να αναφέρω ότι στο διαλυτήριo της Aliaga βρίσκεται με το όνομα HISAR 2 το πρώιν REDENTORE PRIMO.

Κατά τα άλλα τα δύο ρυμουλκά που μας είπε ο ΣΕΙΡΙΟΣ στις ρυμουλκήσεις

Δύο ρυμουλκήσεις εν εξελίξει σήμερα με προορισμό το Aliaga, και οι δύο από ρυμουλκά της CHRISTOS SHIPPING.

Η πρώτη από το CHRISTOS XXI που παρέλαβε χθες το απόγευμα από την Βλύχα Ελευσίνας (μπροστά από το ναυπηγείο Σάββα), και η δεύτερη από το CHRISTOS VIII για το οποίο δεν μπορούμε να γνωρίζουμε από που -στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά πάντως-

μετέφεραν στην Aliaga από τη Βλύχα όπου βρισκόταν παρατημένο το SAFETY και από τα πέριξ του Πειραιά το τανκεράκι ΦΙΣΣΑ.

Edited by George

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέσα στο επόμενο διάστημα, έχουμε να δούμε πολύ κόσμο που δεν δύναται να εναρμονισθεί με τους κανονισμούς να "πηγαίνει παραλία".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικότερα μιλάει προφανώς ο Nick the Greek. Το 2010 ήταν το σημείο 0 για όσα πλοία είχαν εκκρεμότητες με εναρμονίσεις κτλ κτλ. Ή συμμορφώνονται ή πάνε για τρέλες στις Σεϊχέλες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς, γενικά μιλάω. Απ' ότι μου έλεγε τις τελευταίες μέρες άνθρωπος που κοιτάει έντονα την αγορά(Ιταλός, μην πάει το μυαλό σας σε κανέναν Έλληνα), οι τιμές αυτών των πλοίων είναι πλέον αρκετά πιο χαμηλές μια και κανείς δεν κάνει πρώτα την εναρμόνιση για να βγάλει μετά το πλοίο στην αγορά. Οπότε το πραγματικό κόστος αυτών κάποιας ηλικίας που είναι προς πώληση, είναι το κόστος κτήσης + το κόστος εναρμόνισης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλος ο στόλος της Χαλκηδών εκτός του ΦΙΛΙΠΠΟΣ μας αφήνει για τη φλόγα του διαλυτή σύμφωνα με τα διεθνή φόρουμ B) . Έτσι μετά από τα VENEZIA και GRECIA, για διάλυση φαίνεται ότι πουλήθηκε και το άλλο Ro/Ro της εταιρίας, το RAVENNA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαζί με το ANCONA για διάλυση στην Ινδία πουλήθηκε και το ομόσταυλο SPLIT 1700. Αναμενόμενες οι εξελίξεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δουλειές με φούντες διαπιστώνουμε στην γείτονα και το τρισκατάρατο, βλέποντας την τόσο γρήγορη πρόοδο στις εργασίες διάλυσης του GRECIA.

Πράγμα αναμενόμενο βέβαια αν αναλογιστούμε το πόσα πολλά παλιά πλοία κατέληξαν τον τελευταίο καιρό στις ακτές του Aliaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα εφοδιαστικά ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΡΥΣΟΣΚΑΛΙΤΙΣΣΑ και ΤΖΕΤ VIII στην Aliaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλέον το Ausonia "εξανεμίστηκε" και σε λίγο το ίδιο θα συμβεί και στο WORLD RENAISSANCE. (Σύμφωνα με το Marittimematters)

WINNER 5 (ex AUSONIA, IVORY) is now completely gone, her place on the beach taken by the half-demolished 1966-built MAESTRO (ex RENAISSANCE, HOMERIC RENAISSANCE, WORLD RENAISSANCE, etc.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξανεμίστηκε και ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ενώ άρχισε ήδη η κοπή και του DIAMOND / OURANOS / ΑΡΙΑΔΝΗ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ITALRORO ONE,TWO,THREE συντομα θα παρουν τον δρομο για Ινδια.Λυθηκαν τα οποια διαδικαστικα προβληματα ειχαν με τις κατασχεσεις τους και τα στελνουν για καρφιτσες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...