Jump to content
Shipfriends
kardamyla_hios

Δελτίο Διαλύσεων

Recommended Posts

Καλημέρα !

Το παρακάτω το διάβασα χτες το πρωί :


DEMOLITION:

JABAL ALI 3
DWT 2613 MTS, BLT 5/1971 JAPAN, GRT 7291 LOA 129,75M
M/E MAN V7V-40/54 X 2 SETS
SOLD FOR USD505,00 / LDT TO INDIA AS ''AS IS, WHERE IS ''
PORT RASHID BASIS


Ε . Μ . Ψ.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και φυσικά αυτό δεν είναι άλλο από τη γνωστή μας ΚΑΝΤΙΑ:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα !

Σήμερα διάβασα το παρακάτω :

DEMOLITION

Captain Zaman Ro/Ro Passenger

5 Decks, DWT 2589 MTS, BLT 6/1972 Japan, GRT 14425, L.O.A. 140,85M,

m/e nab 18v40/54 X 2 Sets

Sold on P&C Terms to India.

Πάει και αυτό !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσοι κάνετε το απόγευμα βόλτα στα περίχωρα δείτε μην λείπει καποιο πλοίο με μπλέ/μαύρη γάστρα και λευκές υπερκατασκευές, γιατί όποιο κι αν είναι, το πηγαίνει το Ρ/Κ ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ του Παναγιωτάκη στον Αλή Αγά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειναι το JET 11 ή το JET 4,δεν διακρινοταν καλα το ονομα και δεν θυμαμαι και τι JET εχουν μεινει στο Πειραια.Εφυγε την Πεμπτη αργα το βραδυ απο το Πειραια για Αλιαγα και παει πραγματι για κοψιμο;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

έμαθα ότι το mona liza που είναι δίπλα από τον ΤΕΟ πάει για καρφίτσες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δούμε μία σύνοψη (ένα δελτίο Alang με άλλα λόγια) για όλα τα παραπάνω και όχι μόνο από το maritimematters.

SS BLUE LADY (ex FRANCE, NORWAY) has been cut down to the keel and will likely be finished within weeks.

SS TOPAZ (ex EMPRESS OF BRITAIN, CARNIVALE, FIESTA MARINA, OLYMPIC, THE TOPAZ) has been completely stripped with all fittings now sold and is in the process of actual scrapping with her bow recently cut off.

MV SERENA (ex JEAN MERMOZ, MERMOZ, SERENADE) is half gone and cut back to her funnel.

MV MADAGASCAR (ex BREMERHAVEN, STELLA MARIS II, VIKING BORDEAUX) is completely gone, along with MV PRINCE (ex FINNHANSA, PRINSESSAN, PRINCESA MARISSA).

MV KINGDOM (ex FINNJET, DAVINCI) is cut back to her midships superstructure after last-ditch preservation efforts failed.

Stripping of CROWN (ex BLACK WATCH/VENUS, CROWN M, BYBLOS) has begun.

No details have thus far become available on the status of TEXAS TREASURE (ex ST. GEORGE, SCANDINAVIAN DAWN, DISCOVERY DAWN, ISLAND DAWN, etc.).

ΥΓ: Για το POSEIDON δεν βλέπω κάτι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανώς βλάκα δεν βλέπεις κάτι αφου το POSEIDON πήγε για διάλυση στο Πακιστάν!! Και σύμφωνα με σημερινές πληροφορίες το πλοίο υπάρχει μόνο στις καρδιές μας πλέον και σε διάφορα άλλα αντικείμενα που προήλθαν από τις λαμαρίνες του!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το LE CASTELLET έχει παραμείνει πλέον ένα μικρό κομμάτι της πρύμης. Ο τεμαχισμός έλαβε χώρα στο διαλυτήριο της Aliaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως και το αδερφό του, το MONTLHERY, αποτελεί πλέον παρελθόν στον ίδιο τόπο μαρτυρίου. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Λίγο πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από τότε που το είχε δει ο proud στον ΝΜΔ , το ro-ro SEA ATLAS ρυμουλκείται από το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ για τον Aliaga.

Το ATLAS I είναι ήδη προσαραγμένο και οι εργασίες έχουν ξεκινήσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για «παλιοσίδερα» τέσσερα ελληνόκτητα πλοία

Πηγη: THE SEANATION

Προς τα διαλυτήρια οδεύουν 4 ελληνόκτητα πλοία. Πρόκειται για το φορτηγό Panagia Kastrela (lt 11.082 / 1982) της Marmaras Navigation, το οποίο πουλήθηκε στο Μπαγκλαντές, το Angelic Protector (lt 14.812 / 1977) της Diam Lemos, που πουλήθηκε σε Κινέζους διαλυτές προς 223 δολάρια ανά lt και το Capetan Haris (lt 5.476 / 1977) της Glenco Ship Management, που πουλήθηκε σε Ινδούς προς 225 δολάρια ανά lt.

Τέλος, στο Μπαγκλαντές πουλήθηκε και το φορτηγό multi-purpose Everstar (lt 7.135 / 1983), της Valiant Shipping.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ξεχωριστή παρουσία στην ράδα μας το rο-rο CROWLEY SENATOR.

Το οποίο έχει πάρει ήδη θέση στο "εκτελεστικό απόσπασμα" της Aliaga ενώ δίπλα του συνεχίζεται η κοπή του ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ που έχει εξαφανίσει έως και τη γέφυρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το οποίο έχει πάρει ήδη θέση στο "εκτελεστικό απόσπασμα" της Aliaga

Sorry για το ολιγον off topic αλλα επειδη το ειδα απο κοντα,και πραγματικα το πλοιο φαινονταν σαν καινουργιο,γιατι μπορει να το εστειλαν για scrap:confused:Καμια σοβαρη μηχανικη βλαβη ισως?

ΥΓ.Βαπορι του 81...τα δικα μας roro δηλαδη επρεπε να ειχαν κοπει εδω και μια δεκαετιαB)(και οχι μονο τα ρορο...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ζει και τυπικά πλέον μόνο στις καρδιές μας ενώ οι διαδικασίες διάλυσης του SAMUNDHAR SIKHARAM έχουν ξεκινήσει και προχωρούν με γοργούς ρυθμούς. Τούρκοι διαλυτές ασελγούν στην πλώρη του πλοίου. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή "ουδέν κρυπτόν υπό του shipfriends.gr", μάθαμε τελικά ποιό ήταν το πλοίο που ρυμούλκησε για το τελευταίο του ταξίδι από την Μεσίνα της Ιταλίας προς το Αliaga της Τουρκίας το ρυμουλκό ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ, στο διάστημα από 22 μέχρι και 27 Δεκεμβρίου.

Eπρόκειτο λοιπόν για το SIBARI, πλοίο που ναυπηγήθηκε το 1970 στην Ιταλία, και είχε παροπλιστεί στο λιμάνι της Μεσίνα από τον περασμένο Ιούλιο.

Στοιχεία και φωτογραφίες του πλοίου (1, 2,) μπορείτε να δείτε στο FAKTA, και ακόμα περισσότερες φωτογραφίες στο γνωστό μας naviearmatori.net πληκτρολογώντας το όνομα του πλοίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το Άγιος Νεκτάριος στο γνωστό του πιά δρομολόγιο Πειραιάς - Aliaga.

Παρέλαβε σήμερα νωρίς το πρωί από την περιοχή ανάμεσα Περάματος και Ικονίου, εκεί που συνήθως βλέπουμε μαζεμένα πολλά μικρά εφοδιαστικά και μοτορσιπάκια.

To ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π ήταν το πλοίο που την πλήρωσε...

Έχει ήδη φτάσει στο διαλυτήριο και κόβεται όπως το ίδιο συμβαίνει και με το SIBARI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π ήταν το πλοίο που την πλήρωσε....

Ας βάλουμε και ένα link με φωτογραφία του πλοίου, "τιμής ένεκεν", μιας και υπάρχει στην γκαλερί του φόρουμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Eπρόκειτο λοιπόν για το SIBARI, πλοίο που ναυπηγήθηκε το 1970 στην Ιταλία, και είχε παροπλιστεί στο λιμάνι της Μεσίνα από τον περασμένο Ιούλιο...

Στο naviearmatori.net έχει αναρτηθεί φωτογραφία του πλοίου στο Aliaga, του γνωστού μας Selim San.

Αξίζει νομίζω να αναφερθώ, σε ένα πολύ ενδιαφέρον comment που "ανέβηκε" στην συγκεκριμμένη φωτογραφία και το οποίο σας παραθέτω, μιάς και τα comments των φωτογραφιών δεν εμφανίζονται αν δεν έχεις λογκάρει σαν μέλος.

SELIM, I am the Secretariat of the Associazione Ferrovie Siciliane (www.a-f-s.it). The Associzione Ferrovie Siciliane - AFS (Sicilian Railways Association), based in Messina, Italy, is a non-profit Association legally and lawfully established by supporters (modellers and not), the rail and sympathizers fo naval transportation world. Our intention is to recover the frieze (logo engraved "FS") currently attached to the bow of the ship to make it a memorial to the vessel at the port of Messina. Let me us know if you can start a negotiation between our association and Scrap Yards to have the logo of the ship Sibari. thanks, Enzo

Μία ενέργεια που μας υπενθυμίζει ότι υπάρχουν και άλλοι ευαισθητοποιημένοι άνθρωποι στον κόσμο όσον αφορά την διάσωση πλοίων ή μερών αυτών, αλλά από την άλλη, και το γνωστό μας "Ούνα φάτσα, ούνα ράτσα", μιας και από ότι φαίνεται και οι εγχώριοι αλλά και οι γείτονες μας Ιταλοί shipfriends, περιμένουμε την τελευταία στιγμή (που συνήθως δεν μπορεί να γίνει τίποτα πιά) για να ενεργοποιηθούμε.

...και κόβεται όπως το ίδιο συμβαίνει και με το SIBARI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσαραγμένο πλέον στην παραλία της Aliaga βρίσκεται το RROLINE ενώ δίπλα του έχουν προσαράξει και ήδη κόβουν και το EUROPA I και το οποίο μάλλον είχε φάει κάργα παροπλισμό. Κανένα από τα δύο πλοία δεν άλλαξε όνομα.

Edited by George

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...