Jump to content
Shipfriends

Κρήτη I (IMO 7814046)


Recommended Posts

Το Κρήτη Ι χθες σταμάτησε τα δρομολόγια του και είχε δέσει στο ντοκ 3, αλλά σήμερα πάει για το δεξαμενισμό του στη δεξαμενή Πειραιάς Ι με τη συνοδεία των ρυμουλκών Πάνθηρ Ζ και Endeavour Z

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
47 minutes ago, MILTIADIS said:

Και τριτο πλοιο στη γραμμη Ραβεννα-Μπριντιζι-Κατανια απο τη Grimaldi Lines,απο τις 20 του μηνα το Eurocargo Valencia θα ειναι μαζι με τα Eurocargo Catania και Eurocargo Sicilia.

γραμμη που ειχε κανει και το κρητη Ι, προ εικοσαετιας (χωρις brindisi)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την επακούμβηση του Ε/Γ-Ο/Γ Κρήτη Ι στον προβλήτα λιμένα Ηρακλείου στις 10/07/21

Quote

Κατά τη διαδικασία απόπλου του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου ''ΚΡΗΤΗ Ι'' Ν.ΧΑΝΙΩΝ 24 ,βραδινές ώρες χθες, για εκτέλεση δρομολογίου προς λιμένα Πειραιά, σημειώθηκε επακούμβηση της δεξιάς πλευράς του πλοίου στον προβλήτα του λιμένα.

Στο πλοίο επεβλήθη αρχικά απαγόρευση απόπλου από τη Λιμενική Αρχή Ηρακλείου και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επιθεώρηση από μέλη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων, όπου διαπιστώθηκαν εκδορές εξωτερικά σε ύψος περίπου 2,5 μέτρα επάνω από την ίσαλο γραμμή, ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, επετράπη ο απόπλους του μέχρι τον λιμένα Πειραιά, όπου θα επιθεωρηθεί εκ νέου.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ατόμων ή θαλάσσια ρύπανση και το πλοίο απέπλευσε με 557 επιβάτες, 133 ΙΧΕ, 80 Φ/Γ, 11 Δ/Κ και 1 Λ/Φ για τον λιμένα Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Στο “ΚΡΗΤΗ Ι” της ΑΝΕΚ LINES η βράβευση των «πρωταθλητών» της Ρομποτικής

Quote

Η ΑΝΕΚ LINES φιλοξένησε με εξαιρετική επιτυχία στο «ΚΡΗΤΗ Ι», την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου, την τελετή βράβευσης των μαθητών, του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστημών Κρήτης, που διακρίθηκαν σε Πανελλήνιους και Διεθνείς Διαγωνισμούς Ρομποτικής, την διετία 2020-2021. 

Στη βράβευση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της εκκλησίας, θεσμικών και τοπικών φορέων καθώς και πλήθος κόσμου που παρακολούθησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σε πανηγυρικό κλίμα την τελετή.
διακρίσεις στην ρομποτική μέσα από τη συνεργασία και την ομαδική προσπάθεια!

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο Κάπτεν Κώστας Κουτσάκης, πλοίαρχος του “ΚΡΗΤΗ Ι”, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, εκφράζοντας από την πλευρά της ΑΝΕΚ Lines τη διαρκή διάθεση της εταιρείας να συμβάλει σε κάθε καινοτόμα πρωτοβουλία που πάει μπροστά τη νέα γενιά, διαμορφώνοντας το μέλλον του τόπου μας. 

Στη συνέχεια ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, κατά την βράβευση των μικρών ερευνητών, συνεχάρη τα παιδιά που, στις πρωτόγνωρα δύσκολες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, πέτυχαν διακρίσεις στον ενδιαφέροντα τομέα της ρομποτικής. “Έναν τομέα που συνδυάζει το θέαμα με την κατασκευή, την έρευνα και την καινοτομία, μέσα από τη συνεργασία και την ομαδική προσπάθεια» κατέληξε ο κος Αυγενάκης.
 

Η Διευθύντρια του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστημών Κρήτης κα Χαρά Καμνάκη, υπογράμμισε την εξαιρετική προσπάθεια των μαθητών αναφέροντας ότι «Την σχολική χρονιά 2020 - 2021 παρά τις αντίξοες συνθήκες, την τηλεκπαίδευση και τα περιοριστικά μέτρα, τα παιδιά βρίσκοντας διέξοδο στην  ρομποτική συμμετείχαν με μεγάλη χαρά στον 1ο Online διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής FLL που διοργανώθηκε από την Eduact. Και φυσικά μετά τις πρωτιές στον τελικό, ήρθαν και οι διακρίσεις στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με συμμετοχή 200 και πλέον ομάδων από όλο τον κόσμο».

Παράλληλα, η κα Καμνάκη, στο πλαίσιο πολυετών συνεργασιών του Κέντρου Ρομποτικής με την ΑΝΕΚ ανακοίνωσε με χαρά ότι η κορυφαία αγωνιστικής τους ομάδα, η ROBONERDS, τιμής ένεκεν, θα ονομάζεται πλέον ANEK LINES - ROBONERDS!!!

Στο τέλος της εκδήλωσης, τα παιδιά έλαβαν όμορφα χρηστικά δώρα από την ΑΝΕΚ LINES, ενώ όλοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη ζεστή φιλοξενία των ανθρώπων της εταιρείας μέσα από ένα πλούσιο κέρασμα - τηρώντας πάντα με υπευθυνότητα όλα τα αυστηρά μέτρα κατά της πανδημίας του COVID-19.
 

Η ΑΝΕΚ Lines με το βλέμμα στραμμένο στη νέα γενιά και με αστείρευτη διάθεση προσφοράς για την Κρήτη και τους ανθρώπους της, στηρίζει από την αρχή της ίδρυσής της κάθε πρωτοποριακή πρωτοβουλία, παραμένοντας σταθερά στο πλευρό των μαθητών και συνοδοιπόρος τους στο αέναο ταξίδι της γνώσης!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 10/17/2020 at 12:13 PM, CptFourtounas said:

Καλησπέρα....

Πριν από λίγο μου εμφανίστηκε στο News Feed του FB κάτι δυσάρεστα νέα για το Κρήτη ΙΙ. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω το screenshot λόγω του χώρου.

Κάποιος που να μπορεί να μας τα επιβεβαιώσει;

Ακούγεται ότι θα το στείλουν για scrap το βαποράκι. Θα πάρουν ότι χρήσιμο έχει από μέσα και θα το βάλουν στο Κρήτη Ι.

 

On 10/17/2020 at 12:13 PM, dimitris.nikolakakis said:

Κάτι για σκραπ ακούγεται...

 

On 10/17/2020 at 4:57 PM, ηπειρώτης said:

Η γυναίκα πoυ ανήρτησε την δημοσίευση στο facebook υποστηρίζει οτι μέλος του πληρώματος την ενημέρωσε οτι το πλοίο πάει για scrap

Πέρυσι βασιζόμενοι σε περιορισμένης αξιοπιστίας πληροφορίες ντυμένες με αληθοφανή στοιχεία, ειχαμε ξεγράψει το μελλον του πλοίου. 

Απο άδειασμα σαλονιών σε κοντεινερς, ξήλωμα εξοπλισμου κλπ μέχρι βλάβη! 

Όλα τα είχαμε διαβάσει, και ολα οδηγούσαν οτι κρατάει το ΚΡΗΤΗ Ι ως αυτό που είναι σε καλύτερη κατάσταση. 

Τώρα ή που τιποτα δεν ισχυε τότε <_< ή που τώρα ακούγονται πάλι φήμες. 

Η αξιοπιστία των "ειδήσεων" στο ναδιρ.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε ελασματουργικά προβλήματα τι εννοούμε;

Το Κρήτη 2 θεωρούνταν σε καλύτερη κατάσταση από το αδελφό του και για αυτό επιλέχτηκε να δρομολογηθεί αυτό στο Β Αιγαίο και στη συνέχεια Αδριατική.Νομίζω πως ήταν και ταχύτερο,το θυμάμαι στην Αδριατική να χτυπάει κάτι 22αρια το 2011.

Όλα αυτά βέβαια πριν τη φωτιά στο γκαράζ του λίγο έξω από τη Πάτρα.

Link to comment
Share on other sites

 Η λαμαρίνα του Κρήτη I δεν μπορεί να περάσει πενταετή επιθεώρηση… για αυτόν τον λόγω θα επισκευαστεί το II επειδή είναι σε καλύτερη κατάσταση η λαμαρίνα του 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αλλά ανταλλακτικά δεν θα χρειαστεί το Kriti II από το Kriti I μελλοντικά; Δηλαδή με τις μηχανές είναι κομπλέ για να αποδεσμευτεί το άλλο για διάλυση;

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο το ένα ή μόνο το άλλο.

Το πλοίο για να περάσει 5ετία πρέπει να πληροί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αν ισχύουν όσα έχουν γραφτεί για τις λαμαρίνες του, τότε για να περάσει την επιθεώρηση θα πρέπει να γίνει αλλαγή λαμαρινών προκειμένου να είναι εντός των επιτρεπτών ορίων πάχους. Εάν χρειάζεται να γίνει εκτεταμένα, ναι, ισως δεν συμφέρει, οπότε και δεν θα μπουν καν στον κόπο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

Δεν είναι μόνο το ένα ή μόνο το άλλο.

Το πλοίο για να περάσει 5ετία πρέπει να πληροί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Αν ισχύουν όσα έχουν γραφτεί για τις λαμαρίνες του, τότε για να περάσει την επιθεώρηση θα πρέπει να γίνει αλλαγή λαμαρινών προκειμένου να είναι εντός των επιτρεπτών ορίων πάχους. Εάν χρειάζεται να γίνει εκτεταμένα, ναι, ισως δεν συμφέρει, οπότε και δεν θα μπουν καν στον κόπο.

Το ένα φέρνει το άλλο για την ακρίβεια 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το equasis περναει το επομενο 5ετες survey στις 1/6/2022..Για να δουμε λοιπον τι ισχυει τελικα.

Επισης το Κρητη 2 επρεπε να περασει το Νοεμβριο του 21,φανταζομαι ομως πως δεν θα εγινε κατι σωστα;

Και εδω γενναται το ερωτημα:Τι διαφορετικο εχει η λαμαρινα του Ι απο του ΙΙ που καθιστα το πρωτο μη αξιοπλοο εναντι του δευτερου;

Link to comment
Share on other sites

Εαν το πλοίο έχει κατασκευαστεί με x πάχος λαμαρίνας, τότε προβλέπεται ένα συγκεκριμένω ποσοστό απώλειας αυτού του πάχους (δεν θυμάμαι ακριβώς αριθμούς) για να μπορεί να είναι αξιόπλοο. Αν το πάχος είναι μικρότερο, τότε πρέπει να αντικατασταθεί.

Εάν λοιπόν στο Κρητη 1 γνωρίζουν μετά το special survey του 2017, οτι οι λαμαρίνες δεν θα είναι στα όρια που πρέπει το 2022 και θα συμβαίνει σε τέτοια έκταση που να κρίνεται ασύμφορη η αλλαγή τους, κάπως έτσι ξεκίνησε η εν λόγω κουβέντα για την αντικατάσταση. Τώρα εαν το Κρητη 2 είναι σε καλύτερη κατάσταση ή όχι δεν το ξέρουμε, όπως και δεν ξέρουμε αν οντως γινει τράμπα, αν οντως υφισταται ζήτημα διαβρωσης κ.ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...