Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τι να σου πουμε για τη βιωσιμοτητα. θα σου πουμε το 2020 που δεν θα ειναι ετος πολλαπλων εκλογων ;), ποσες γραμμες θα μεινουν.

προκειμενου να παει κανεις αλλος (ακομη χειροτερα και με επιδοτηση), πανε οι ιδιοι της ionionp ωστε να κλεισουν την πορτα για φετος σε πιθανο ανταγωνιστη

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν ενδιαφερεται ή οχι.

η ionionp παντως εβγαλε ανακοινωση, οτι οι σχεσεις με την levante ειναι αριστες και το εγχειρημα του Μεσολογγιου δεν εχει να κανει με το κοινο της Πατρας και της Κυλληνης, αλλα με αυτο της Βορειας Ελλαδας και θα λειτουργει συμπληρωματικα με τον Αστακο

Link to comment
Share on other sites

Με μικρή διαφορά στα μίλια από Μεσολόγγι για τους προορισμούς, αλλά και μικρό/πιο αργό πλοίο, πιστεύω πως το κοινό στο οποίο απευθύνεται το δρομολόγιο της Πάτρας δεν θα πέρναγε στο λιμάνι της Ιεράς Πόλεως.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Το κοινό θα πάει όπου το συνολικό ταξίδι είναι φτηνότερο . Τώρα αν είναι και ταχύτερο και φτηνότερο , ελάχιστα θα ασχοληθεί με το μικρό/αργό πλοίο...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, bas said:

Το κοινό θα πάει όπου το συνολικό ταξίδι είναι φτηνότερο .

Δεν ισχύει αυτό. Δεν ταξιδεύουν όλοι με γνώμονα την όποια διαφορά τιμής, αλλά επιλέγουν βάσει μιας συνάρτηση τιμής/ποιότητας υπηρεσίας-λιγότερης δυνατής ταλαιπωρίας. 

3 hours ago, bas said:

Τώρα αν το ταξίδι είναι και ταχύτερο και φτηνότερο , ελάχιστα θα ασχοληθεί με το μικρό/αργό πλοίο...

Δεν προκύπτει όμως από πουθενά ότι το ταξίδι μέσω Μεσολογγίου θα είναι ταχύτερο. Βάσει ναυτικών των μιλίων μεταξύ των λιμένων και των υπηρεσιακών ταχυτήτων των πλοίων, η διάρκεια του πλου ενδέχεται να είναι και ελαφρώς μεγαλύτερη από Μεσολόγγι. Επίσης, δεν προκύπτει πως το ταξίδι (όχι ο πλους μεμονωμένα) θα είναι φτηνότερος στο σύνολο του ταξιδιού. Ειδικά σε τέτοιο βαθμό που να δικαιολογεί το να φτάσει κανείς από Πελοπόννησο και Αθήνα στο Μεσολόγγι για να ταξιδέψει Κεφαλονιά-Ιθάκη, έστω με ένα αξιοπρεπέστατο πλοίο ανοικτού τύπου, έναντι ενός αξιοπρεπέστατου αλλά και συμβατικού-κλειστού τύπου που θα έχει η Πάτρα. Μόνο αν έχει χάσει το δρομολόγιο της Πάτρας και διατίθεται αργότερη αναχώρηση από Μεσολόγγι ή γουστάρει μια διαφορετική βολτούλα*, βρίσκω λόγο να το κάνει. Όπως σημειώνει και ο @Stratos

1 hour ago, Stratos said:

Η γεφυρα, τα επιπλεον διοδια στο Αντιρριο οπως και τα επιπλεον χιλιομετρα, ειναι ανασταλτικος παραγοντας για τους "Αθηναιους"..

€16.50 διόδια από Ρίο ως Μεσολόγγι+βενζίνη+30' οδήγηση. Η ίδια η εταιρεία του Ithaki Diamond γνωρίζει και δηλώνει (βλ. λίγα post πιο πάνω) σε τι κοινό απευθύνεται με αυτή τη δρομολόγηση (όχι σε αυτό της Πάτρας).  


*Πάντως, αν θέλει κάποιος από Πελοπόννησο-Αθήνα να κάνει μια βόλτα στα δύο νησιά από Μεσολόγγι για την εμπειρία (ένας shipfriend για παράδειγμα) και θέλει να αποφύγει διόδια, μπορεί να περάσει με την παντόφλα στο Αντίρριο αντί της γέφυρας και να επιλέξει την παλιά εθνική για Μεσολόγγι που δεν έχει προφανώς διόδια.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάς την απ' ευθείας σύνδεση Πάτρας / Αθήνας με την Ιερά Πόλη, οπότε στην περίπτωση που δεν θα υπάρχει η Πάτρα (κούφια η ώρα) θα συμφέρει, έναντι του Lobster

Link to comment
Share on other sites

Κούφια, δε λες τίποτα :D Ναι, σαφώς, το Μεσολόγγι σε σχέση με τον Αστακό σαφέστατα συμφέρει για κάποιον προερχόμενο από Αθήνα!

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Εγώ μίλησα για ΣΥΝΟΛΙΚΟ κόστος . Οπότε όλα θα μετρήσουν . 

Ο σχολιασμός γενικά ήταν απάντηση στο ότι το ανοικτό πλοίο θα είναι ανασταλτικό έναντι ενός μεγαλύτερου κλειστού από την Πάτρα και είπα ότι το οικονομικό θα παίξει τον μεγαλύτερο ρόλο .

Τα διόδια του Ρίου δεν επιβαρύνουν έτσι και αλλιώς και αυτόν που πάει Πάτρα ? 

11,80 είναι μέχρι Ρίο κοινά και για τα δύο . 4,25 τα διόδια μέχρι Μεσολόγγι και πλέον η Γέφυρα ή το φέρρυ και το κόστος της βενζίνης . 

Αν μιλάμε για 3-4 άτομα στο αυτοκίνητο , τότε ενδέχεται η διαφορά τιμής των εισιτηρίων των πλοίων να είναι πολλαπλάσια του επιπλέον κόστους των 15 -20 € . 

Αν είναι μόνο οδηγός και αυτοκίνητο , τότε προφανώς η Πάτρα θα είναι η καλύτερη επιλογή .

Αλλά όταν μάθουμε τιμές , ωράρια και χρόνους διαδρομής θα μπορούμε να πούμε περισσότερο .

Η εταιρεία σοφά δεν έχει λόγο να έρθει σε κόντρα με την γραμμή της Πάτρας , αλλά οι επιβάτες έχουν τα δικά τους κριτήρια και δεν δεσμεύονται από ευγένειες μεταξύ εταιρειών .

Link to comment
Share on other sites

Καμιά φορά όμως, η μεγαλύτερη απόσταση, ή η αυξημένη τιμή, μπορεί να συμφέρει ποιό πολύ, ε'ιτε αν είναι 1 άτομο στο αμάξι, είτε αν είναι 5, είτε αν πάει με ΚΤΕΛ.

 

Τι εννοώ, φέτος το καλοκαίρι που είχε καράβι η Πάτρα, ήθελα (στο περίπου γιατί γερασα και δεν θυμάμαι νούμερα) 11,80 τα διόδια+ 30 βενζίνη+ 55 το πλοίο+ 19 ο επιβάτης= 115€ με την κούραση να είναι σε ένα ποσοστό Α, λόγο ότι θα ξεκινούσα το ταξίδι 8 ώστε να είμαι για επιβήβαση 10,00 με 10,30 φτάνοντας Ιθάκη 15.30 με 16.00 στην καλύτερη.

 

Από την  άλλη μου προσέφεραν εναλλακτική από Κυλλήνη που έφευγε 05.45 το χάραμα. Οπότε  11,80 τα διόδια+ 30 βενζίνη για Πάτρα + 10 (περίπου) τα επιπλέον για Κυλλήνη+ 47 το πλοίο+ 15 ο επιβάτης=112 € με την κούραση να είναι σε ένα ποσοστό Β( όπου Β>Α και με δεδομένο ότι "κούραση= αξία ανεκτήμιτη"), λόγο ότι θα ξεκινούσα το ταξίδι 2 το χάραμα ώστε να είμαι για επιβήβαση 0.500 με 05.30, φτάνοντας απ΄υθείας Ιθάκη στις 08.00, άρα κερδίζοντας την ημέρα μου....

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, .voyager said:

€16.50 διόδια από Ρίο ως Μεσολόγγι+βενζίνη+30' οδήγηση. Η ίδια η εταιρεία του Ithaki Diamond γνωρίζει και δηλώνει (βλ. λίγα post πιο πάνω) σε τι κοινό απευθύνεται με αυτή τη δρομολόγηση (όχι σε αυτό της Πάτρας).  

 

3 hours ago, bas said:

Τα διόδια του Ρίου δεν επιβαρύνουν έτσι και αλλιώς και αυτόν που πάει Πάτρα ? 

11,80 είναι μέχρι Ρίο κοινά και για τα δύο . 4,25 τα διόδια μέχρι Μεσολόγγι και πλέον η Γέφυρα ή το φέρρυ και το κόστος της βενζίνης . 

Ακριβώς, του Ρίου τα πληρώνεις και στις 2 περιπτώσεις, εκτός αν βγεις Δρέπανο και γλιτώσεις €0.60 😅 Αναφερόμουν στα διόδια από τη γέφυρα και μετά, δλδ. €13.50 της γέφυρας και €3 τα διόδια της Κλόκοβας, αλλά και Μεσολογγίου τελικά, €1.25, δεν ήξερα ότι χρεώνει κι εκεί! Με το καλό να ξεκινήσει η γραμμή, κι αυτή και της Πάτρας, θετικές εξελίξεις είναι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ποιο είναι το Γκρέκο Σι?

 

ΘΕΜΑ 49 ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Ε/Γ-Ο/Γ ΓΚΡΕΚΟ ΣΙ ΥΠΟ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ ΣΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 01-05-2019 ΕΩΣ 31-10-2019

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ανακοίνωση του ΥΕΝ για την Ακτοπλοϊκή Σύνδεση Μεσολογγίου – Ιονίων Νήσων

Quote

Με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ για δήθεν αυστηρά κριτήρια που θέτει το Υπουργείο Ναυτιλίας στο πλοίο που θα συνδέει το Μεσολόγγι με τα Ιόνια Νησιά το Υπουργείο διευκρινίζει τα εξής:

Ι. Κατά τη τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο (01.11.2018 – 31.10.2019) για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά, υπεβλήθησαν στην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου :

α) Στις 14.01.2019 αίτηση έκτακτης δρομολόγησης του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΙΘΑΚΗ ΝΤΑΙΑΜΟΝΤ Ν.Π.11835 της πλοιοκτήτριας εταιρείας ΙΟΝΙΟΝ Π. Ν.Ε. για το χρονικό διάστημα από 15.05.2019 μέχρι 31.10.2019 στη γραμμή ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ – ΣΑΜΗ –ΙΘΑΚΗ - ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ. Το αίτημα δρομολόγησης του πλοίου εισήχθη στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) την 12.02.2019 προκειμένου να λάβει τη σχετική γνωμοδότηση. Το Συμβούλιο λόγω μη ολοκλήρωσης των δικαιολογητικών του φακέλου, ανέβαλε την γνωμοδότηση για την επόμενη συνεδρίαση. Ωστόσο, την 09.05.2019 το σχετικό αίτημα απεσύρθη από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

β) Στις 31.01.2019 αίτηση έκτακτης δρομολόγησης του υπό ναυπήγηση πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ-Δ/Ρ-ΑΝ ΓΚΡΕΚΟ ΣΙ της πλοιοκτήτριας εταιρείας ΚΡΥΣΤΑΛ ΛΑΙΝΣ Ν.Ε. για το χρονικό διάστημα από 01.05.2019 μέχρι 31.10.2019 ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ – ΖΑΚΥΝΘΟΣ και επιστροφή. Το αίτημα δρομολόγησης του πλοίου εισήχθη στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) την 12.02.2019 προκειμένου να λάβει τη σχετική γνωμοδότηση. Ωστόσο, το Συμβούλιο λόγω μη ολοκλήρωσης των εργασιών κατασκευής του, ανέβαλε την γνωμοδότηση για την επόμενη συνεδρίαση η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13.05.2019.

ΙΙ. Για τη επόμενη δρομολογιακή περίοδο (01.11.2019 – 31.10.2020) για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με τα Ιόνια Νησιά, από το Υπουργείο, εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. 2253.2-8/30629/19/24.04.2019 πρόσκληση αποκλειστικής εξυπηρέτησης (ΑΔΑ: ΨΥ0Ξ4653ΠΩ-9ΚΨ). Δυνάμει της σχετικής πρόσκλησης, η οποία λήγει την 17.05.2019, καλούνται όλοι ενδιαφερόμενοι πλοιοκτήτες/ πλοιοκτήτριες εταιρείες να υποβάλλουν πρόταση για την σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας χρονικής διάρκειας από ένα έως πέντε έτη για την αποκλειστική εξυπηρέτηση γραμμών του ακτοπλοϊκού δικτύου. Μεταξύ των υπόψη γραμμών συμπεριλαμβάνεται και η γραμμή ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ – ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ - ΖΑΚΥΝΘΟΣ και επιστροφή με την εκτέλεση επτά (07) δρομολογίων την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

Σημειώνεται ότι το προαναφερόμενο στάδιο είναι απαραίτητο από τις διατάξεις του ν.2932/2001, προκειμένου εν συνεχεία το Υπουργείο να προχωρήσει στη διενέργεια μειοδοτικών διαγωνισμών για την κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των νήσων.

ΙΙΙ. Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, γνωρίζεται επιπροσθέτως ότι:

α) Τόσο το Ε /Γ-Ο/Γ ΙΘΑΚΗ ΝΤΑΙΑΜΟΝΤ Ν.Π.11835, όσο και το Ε/Γ-Ο/Γ-Δ/Ρ-ΑΝ ΓΚΡΕΚΟ ΣΙ υπέβαλαν στο Υπουργείο δηλώσεις ελεύθερης δρομολόγησης, οι οποίες εισήχθησαν στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών κατά τη νόμιμη διαδικασία. Αμφότερες ωστόσο οι αιτήσεις αναβλήθηκαν, λόγω έλλειψης βασικών δικαιολογητικών (όπως πιστοποιητικό ασφαλείας) για την πρώτη των περιπτώσεων πλοίο και μη ολοκλήρωσης της κατασκευής για τη δεύτερη.

β) Αναφορικά με τα δικαιολογητικά δρομολόγησης, σημειώνεται ότι στα πλαίσια της απλούστευσης των διαδικασιών, τα τελευταία χρόνια έχουν περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα για την εξακρίβωση των προϋποθέσεων δραστηριοποίησης ενός πλοίου, όπως το έγγραφο εθνικότητας, το πιστοποιητικό ασφαλείας, καθώς και τα στοιχεία για την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου.

γ) Τέλος, όσον αφορά στην κατηγορία των πλόων έκαστου πλοίου, ήτοι πλόες Κατηγορίας Α, Β, κ.λπ. αυτοί εξαρτώνται αφ΄ ενός από τα χαρακτηριστικά του πλοίου (μήκος, σωστικά μέσα κ.λπ), αφ΄ ετέρου από τα χαρακτηριστικά της διαδρομής (απόσταση σε ναυτικά μίλια, ύψος κύματος κ.λπ.). Σημειώνεται ότι οι υπόψη κατηγορίες καθορίζονται αυστηρώς από την εθνική και διεθνή νομοθεσία και έχουν αντίκτυπο στην ασφάλεια των επιβατών και του πλοίου.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

θα παει κουβα ο Δημαρχος Μεσολογγιου, στις 26.5

απο το Γεναρη που εσκασε το πυροτεχνημα του Ithaki Diamond, στα νησια ηταν πολλοι εκεινοι που ελεγαν οτι δεν προκειται να ερθει. 

περισσοτερο ηταν μια κινηση της εταιριας του ιονιον πελαγος, για να δοθει η αισθηση οτι θα καλυφθει η γραμμη και να μην εμφανισθει αλλος παικτης στο Μεσολογγι και κανει ζημια στον Αστακο.

εχει κανει αρκετες κινησεις που δεν της βγηκαν η εταιρια και σιγουρα δεν ειναι προτεραιοτητα της η αποκατασταση της συγκεκριμενης γραμμης

 

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...