Jump to content
Shipfriends

Venus (IMO 7358743)


Recommended Posts

1_dana_hafnia_2.jpg
SIREN Main Particulars / ΣΙΡΕΝ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: SIREN
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Venus, Gedser Link, Dana Hafnia, Drachenfels, Dana Gloria
IMO Number: 7358743
LOA / Μέγιστο Μήκος: 144.5 m
Breadth / Πλάτος: 24.4 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 14540
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1976
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Danyard, Denmark
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): B&W, 20190 kW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17,5 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1989, 1986
Operator/Διαχειριστής: Ventouris Ferries
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: GT Link , DFDS
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Igoumenitsa - Brindisi
Other information / Άλλες πληροφορίες: 1200 Lane Meters
_______________________________________________________________

(1976, ex- Dana Gloria, Drachenfels, Dana Hafnia, Gedser Link, later Siren)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι το μοναδικό ελληνόκτητο Ε/Γ - Ο/Γ που δεν έχει δικό του thread μέσα στο φόρουμ και μιας και ταξίδεψα το Σαββατοκύριακο μαζί του, λέω να κάνω την καλή.

Πρωινή άφιξη στην Ηγουμενίτσα το Σάββατο με 1,5 ώρα καθυστέρηση η οποία δικαιολογήθηκε πλήρως στα μάτια μου, βλέποντας τον όγκο φορτηγών που είχε να ξεφορτώσει. Ήρθε 07:55 και με μία γρήγορη - συρταρωτή μανούβρα έδεσε στη Νο1 προβλήτα του νέου λιμανιού. Μέχρι να ξεφορτώσει και να φορτώσει ξανά ένας μικρός shipfriend άρχισε τις βόλτες. Η επιβίβαση γίνεται από σταθερή σκάλα στα δεξιά του πλοίου (υπάρχει και καταπέλτης επιβατών που δεν άνοιξε) η οποία περνάει και από το πάνω γκαράζ (όποιος κοιτάξει την δεξιά μεριά της πρύμης μπορεί να τη διακρίνει) απλά να είσαι τυχερός να μην έχει μέσα ζωάδικα το πλοίο γιατί χρειάζεσαι μάσκα οξυγόνου όταν περνάς από εκείνο το σημείο...

Η σκάλα καταλήγει στο κυρίως κατάστρωμα του πλοίου όπου περπατώντας και μόλις περνάς την δεξιά τσιμινιέρα μπαίνεις στο πρώτο σαλόνι με καφέ πολυθρόνες και μπαρ. Στο ίδιο σημείο στη δεξιά μεριά βρίσκεται και το self service. Περπατώντας τον διάδρομο που βρίσκεται εκεί προς τα πλώρα και κάνοντας αριστερά στο τέλος του, βρίσκεις μία αίθουσα με αρκετά αεροπορικά καθίσματα και αμέσως μετά τη reception και το λογιστήριο. Τέλος πλώρα υπάρχει ένα πολύ όμορφο σαλόνι με μπαρ που πιάνει όλο το πλάτος του πλοίου με ατελείωτη θέα στην πλώρη.

Από το πρώτο σαλόνι που είπαμε αν κινηθούμε πρύμα υπάρχουν καμπίνες μέχρι την πρύμη όπου καταλήγουν στο πρυμνιό ανοιχτό ντεκ.

Από κει με εξωτερικές σκάλες ανεβαίνουμε ένα ντεκ ακόμα όπου είναι όλο ανοιχτό και λίγο μετά τις τσιμινιέρες σταματάει η πρόσβαση στους επιβάτες. Κατεβαίνοντας και ξανανεβαίνοντας στο ίδιο ντεκ λίγο πιο πλώρα όμως, υπάρχουν καμπίνες επιβατών καθώς και οι δύο λουξ που διαθέτει το πλοίο.

Άλλο ένα κατάστρωμα πάνω και βγαίνουμε στις καμπίνες του πληρώματος. Ε μην περιμένετε να περιγράψω και αυτές:D. Μπορώ όμως να σας περιγράψω την ζέφυρα η οποία βρίσκεται σε αυτό το κατάστρωμα και η οποία είναι μακράν από τις μεγαλύτερες και πιο άνετες που είχα την τύχη να επισκευτώ μέχρι τώρα. Άπλα μέχρι και να παίξεις μπάλα, μεγάλες βαρδιόλες και μεγάλα παράθυρα για να ρεμβάζεις με τις ώωωωωρες. Οι κονσόλες τόσο η κεντρική όσο στις βαρδιόλες είναι σε κόκκινο χρώμα όπως ακριβώς και στο POLARIS.

Το πλοίο έχει δύο χρόνια να πάει δεξαμενή και από ότι φαίνεται τη χρειάζεται μιας και τα 16 μίλια που πήγαινε στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού θεωρώ πως το αδικούν και είναι και ένας λόγος που κάνει παραπάνω ώρα από όση είναι προγραμματισμένο (12:45 από το μόλα όλα μέχρι το νέτα στο Bari). Αυτό θα γίνει φέτος όμως και μάλλον θα ξαναπάει στη Γιογκοσλαβία όπως και την τελευταία φορά. Αναμένεται να δέσει αρχές του άλλου μήνα μόλις ξεκινήσει το POLARIS και θα επανέλθει αν όλα πάνε καλά στις 14 Απριλίου. Επίσης είναι γεγονός πως δεν μπορεί να καλύψει το κενό του POLARIS μόνο μιας και στου SIREN το visor σφάζονται φορτηγατζίδες ειδικά στο Bari.

Τέλος να αναφέρουμε και το πλήρωμά του που το ταξιδεύει όλο αυτόν τον καιρό:

ΚΟΤΖΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (Πλοίαρχος)

ΤΣΑΚΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (Ύπαρχος)

ΖΑΝΝΙΚΟΣ ΜΑΡΚΟΣ (Ανθυποπλοίαρχος)

ΑΝΔΡΕΟΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (Ανθυποπλοίαρχος)

ΣΥΛΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (Αρχιλογιστής)

ΧΕΙΜΩΝΙΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (Β' λογιστής)

ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΣ ΑΛΕΚΟΣ (Αρχιθαλαμιπόλος)

ΝΟΜΙΚΟΣ ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΣ (Α' μηχανικός)

ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (Β' μηχανικός)

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΜΗΝΑΣ (Γ' μηχανικός)

ΣΙΔΗΡΗΣ ΝΙΚΟΣ (Γ' μηχανικός)

ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΝΙΚΟΣ (Ηλεκτρολόγος)

ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΝΤΑΣΗΣ ΘΩΜΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΚΟΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ, ΚΙΤΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ (Ναύτες)

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο δρομολογιο του το VENUS (ποιανου εμπνευση ηταν αυτο το ξενερωτο SIREN:mad:) το εκανε απο Πειραια για Τηνο. Μολις ηρθε απο Δανια, και αν θυμαμαι καλα χωρις σινιαλα ακομα, κοκκινο οπως ητανε εκανε ενα ταξιδι Πειραια-Τηνο μεταφεροντας στη Μεγαλοχαρη ολους τους καλεσμενους του Γιωργου Βεντουρη στη βαφτιση του πρωτου του παιδιου. Ξεκινησε πρωι εφτασε στην Τηνο εγινε η βαφτιση και εφυγε ξανα για Πειραια σφυριζοντας και πετωντας βεγγαλικα. Εν πλω εγινε και η δεξιωση η οποια συνεχιστηκε και μετα την αφιξη του πλοιου στον Πειραια. Αμα δειτε καμια φωτογραφια του πλοιου στην Τηνο μην παραξενευτειτε λοιπον :P

Πλοιαρχος και Α μηχανικος στο ταξιδι αυτο ηταν ο Ζαχος Σκαφτουρος και ο Βασιλης Παπουλιας (σημερα αρχιμηχανικος της εταιριας)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοιο θα καθυστερησει λιγακι να δεσει καθως εχει αρκετη κινηση ακομα και τα φορτηγα περισσευουν παρα την παρουσια και του "μεγαλου αδερφου"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν ξέρω για ετήσια συντήρηση που θα το πάνε το SIREN, παντως απο σήμερα ξεκίνησαν να το βάφουν επι τόπου στο Νέο Λιμάνι της Ηγουμενίτσας με τη νέα του φορεσιά.

Link to comment
Share on other sites

Κανεις που κανεις το καλο κανε το ολοκληρο :D

Δειξε και σε μας τιποτα. Πρεπει να τρεχει ο Θειος Neptune πανω κατω δηλαδη με βροχες και καταιγιδες :rolleyes:

To Siren μισοβαμμενο μπλε σε συλλεκτικη φωτογραφια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απέπλευσε σήμερα απο το λιμάνι της Ηγουμενίτσα με προορισμο την Γιουκοσλαβία? Σλοβενία? Κάπου προς τα εκεί τελός πάντων για την ετησία του. Εκτός και αν κατέβηκε προς Πειραιά μεριά που δεν το νομίζω. Θα προσπαθήσω να μάθω. Ημουν άκρως διαφωτιστικός, το ξέρω... Πάντως την έκανε απο Ηγουμενίτσα σήμερα το πρωί. Αυτά!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυριο επιστρεφει στην Ηγουμενιτσα το παπορο απο τη Γιουγκοσλαβια οπου εκανε το μπανακι του και ολοκληρωθηκε το βαψιμο της νεας του μπλε ;) φορεσιας.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τώρα εγώ εχω την εντύπωση οτι το VENTOURIS FERRIES στις μπάντες του πλοίου γράφτηκε με μικροτερη γραμματοσειρά σε σχέση με πρίν??? Ή εγώ δεν βλέπω καλά ή κάνει αντίθεση το RIGEL που όσο να πείς η γραμματοειρά έχει ένα αξιοπρεπές μέγεθος ή ........όντως κάνανε οικονομία στη μπογιά :eek:

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ακριβως η ιδια με πριν. Απλα το Ferries διορθωθηκε και εγινε bold. :eek:

Οντως ειναι ποιο μικρα και απο το Rigel και απο το Polaris

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Σημερα το Siren αναμενεται μεσημερακι στην Ηγουμενιτσα οπου θα παραμεινει δεμενο (μαλλον στο παλιο λιμανι) καποιες μερες για να κανει κατι μαζεματακια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεν αλλαζει δρομολογια. Λογω χαμηλης κινησης μαλλον δε θα γινονται τα δρομολογια της Τεταρτης και της Πεμπτης. Το Siren θα μενει Ηγουμενιτσα και το Polaris στο Bari ;)

Link to comment
Share on other sites

Στο εξπρες του Σαββατοκυριακου βαρεσε μια καθυστερηση ανευ προηγουμενου. Αντι για Σαββατο βραδυ εφτασε Κυριακη ξημερωματα Ηγουμενιτσα. Οχι ομως λογω καιρου, ισα ισα που ηταν απο τα λιγα πλοια που δεν το πολυκαταλαβανε γιατι το προσεξανε ιδιαιτερα στη θαλασσα αλλα επειδη στο Μπαρι ειχε κλεισει το λιμανι και τους κρατησανε εξω περιπου 8 ωρες. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σκασαμε να το συνηθισουμε με τα μπλε και τωρα κατι ακουω οτι ισως το ξαναδουμε ασπρο. Πως τα φερνει η ζωη καμια φορα ε? :rolleyes: Τωρα αν αυτο συνδυαστει και με αλλαγη δρομολογιου (σε συνδυασμο με τον ερχομο του Stena Seatrader) δεν το γνωριζω.

Link to comment
Share on other sites

όπα ξανά άσπρο???αυτό είναι κάπως παράξενο ακόμα δν το έκαναν μπλέ τι να πεις

και έχω την εξής χαζή ερώτηση όλλα τα έχει μπλέ εκτός από ιονίς γιατί???επειδή δν είναι δικό του μάλλον ε??:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφου γλιτωσε την πωληση, θα μεινει στη γραμμη λιγο με το Seatrade οσο θα κανει επισκευη το Polaris και μετα τη δικη του ετησια θα ανεβει στην Αλβανια μαζι με τα Αthens και Rigel οπως υποψιαζομασταν οι περισσοτεροι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι 12ωρες παραμονες ειναι οτι πρεπει γι αυτη τη δουλεια.

Χθες στο Μπαρι γυμνασιο σημερα στην Ηγουμενιτσα γυμνασιο και φανταζομαι καπως ετσι θα κυλισουν οι επομενοι μηνες :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...