Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 12/25/2017 at 12:31 AM, Kostas18gr said:

Καλησπέρα στην ομάδα 

Θα ήθελα να πω κάποια πράγματα για τα παλάτια της Minoan Lines με βάση όσα έμαθα από άτομο το οποίο μίλησε με άτομα που ήταν στην συνάντηση της Πέμπτης στην Νάπολη.

Όσο αναφορά τα παλάτια η ανακοίνωση που έβγαλε η διευθύντρια πωλήσεων κα. Francesca Marino δεν ισχύει έγινε λάθος. Την Πέμπτη που μας πέρασε είχαν meeting/συνάντηση στην Νάπολη ο κ. Grimaldi με άτομα της Minoan Lines ο κ. Grimaldi είπε στην συνάντηση ότι δεν θέλει τα παλάτια και είπε να τα κάνει ότι θέλει η Minoan Lines να τα δηλώσει στο σασ και αν βρουν δρομολόγιο για τα παλάτια να τα βάλουν αλλά αν τα δηλώσει η Minoan Lines τώρα στο σασ μετά τον Νοέμβριο θα μπορεί να τα βάλει σε γραμμή και τους είπε ο κ. Grimaldi για να μην κάθονται τα παλάτια  μέχρι τον Νοέμβριο έτσι να τα βάλει σε δικιά του γραμμή μέχρι η Minoan Lines να πάρει την έγκριση από το σασ για να τα βάλει σε γραμμή και η κα. Francesca Marino κατάλαβε ότι θα γίνουν του κ. Grimaldi και ότι θα τα έχει για πάντα σε όποια γ  γραμμή τα βάλει ο κ. Grimaldi ως Grimaldi Lines. 

Από την δύση του 2017 έχουμε μάθει, έγκυρα ή όχι, πως ο ντοτόρε δεν τα ήθελε τα παλάτια. Έκτοτε ξεκίνησε να συζητείται το ενδεχόμενο δραστηριοποίησης και ήρθε το Μυκονος στα Χανιά.

Σήμερα, ο ντοτόρε (που δεν τα ήθελε) πήρε το Κνωσός στην θέση του Ολυμπία και το δρομολογεί στην Ελλάδα ως Γκριμάλντι. Εάν ίσχυαν τα όσα ειπώθηκαν τότε για το οτι παραχωρεί στις Μινωικές την επιλογή δραστηριοποίησης, γιατί οι Μινωικές (και ο Grimaldi εννοείται) δεν εκμεταλλεύτηκαν και τα 4 πλοία εκ νέου; Και μην ακούσω που θα δουλέψει το 4ο... Πολλές επιλογές.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν προκυπτει απο πουθενα οτι δεν τα ηθελε.Αυτα τα ελεγαν καποιοι του χωρου μας στα πλαισια της γνωστης δεκαετους πλεον μπουρδολογιας.Ο ιδιος παντα τα εκθειαζε,ειδικα στο συνεδριο που ειχε κανει στην Ελουντα μιλαγε για κανα τεταρτο για το θαυμα της Ιταλικης ναυπηγικης της Fincantieri.

Στο κατω κατω ακριβως αν δεν τα θελε δεν θα τα χε ;)

Link to post
Share on other sites

Αν και η απάντηση σου περιορίζεται στο ενα μέρος της μεγάλης εικόνας που περιγράφεται πιο πανω,η ιταλικη ναυπηγική εχει βγάλει κι αλλα δικά του πλοία, όχι μόνο τα 4 παλάτια. Ας ελπίσουμε να επιστρέψει και το Κνωσος στο μελλον στα κοκκινα. 

Link to post
Share on other sites

Η Ιταλική Επιτροπή Ανταγωνισμού έκοψε ένα κοστούμι ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ στην Grimaldi λόγω παραβίασης της νομοθεσίας περί αποζημειώσεων των επιβατών. Αν καταλαβαίνω καλά, η ιστορία έχει ως εξής: Πάνω από το 50% των claims που δέχεται από επιβάτες η εταιρεία, έχει να κάνει με πολύωρες καθυστερήσεις των πλοίων της, κάτι που γνωρίζουμε και έχουμε καταδείξει στο παρελθόν πλειστάκις. Η αρχική απάντηση της Grimaldi σε αιτήματα αποζημείωσης είναι είτε αρνητική εντελώς, είτε περιλαμβάνει αποζημείωση υπό μορφή έκπτωσης/άλλων παροχών σε μελλοντικά ταξίδια, και όχι μετρητά όπως προβλέπει η νομοθεσία. Η εταιρεία αποζημειώνει με μετρητά μόνο όταν η απαίτηση γίνει φορτική, ή όταν εμπλακεί νομική βοήθεια από την πλευρά του αιτούντος. Όλα αυτά σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

 

Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα πρφανώς, αυτό είναι το πρόσωπο της εταριείας πρός το επιβατικό κοινό και δε διαφέρει από αυτά που γίνονται και στην Ελλάδα. Άσε που στην Ελλάδα ποιός θα μπεί στον κόπο να κάνει καν claim. Αυτό που έχει μεγαλη πλάκα είναι η απολογία της Grimaldi η οποία αναφέρει πως στην Ιταλία είναι δύσκολη η αποζημείωση με μετρητά όπως προβλέπει ο νόμος(γιατί άραγε?), ενώ επίσης χρησιμοποιούν σαν υπεράσπιση το ότι "ο κλάδος περνάει δύσκολες στιγμές και είναι ώρα για στήριξη και όχι πρόστιμα":D. Πως να λέγεται ο Βασιλάκης ο Καήλας στα ιταλικά?:D

 

Το άρθρο κλείνει με τα νέα ότι ο γενικός διευθυντής της Grimaldi στο Palermo, έλαβε στο γραφείο του μία σφαίρα διαμετρήματος 38 χιλιοστών. Θα πρόκειται σίγουρα περί παρεξηγήσεως :D. Εκτός κι αν είχε απορρίψει κανένα αίτημα για επιστροφή χρημάτων:rolleyes:.

 

Link to post
Share on other sites

Και παλι θα πω συγχαρτηρια στις Ιταλικες αρχες που κανουν τη δουλεια τους.Αν ηταν μαγκες οι δικοι μας στα λιμεναρχεια ας εκοβαν προστιμα τοσα χρονια στα Κρουζ που αργουσαν.

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Strofalos said:

Μην μου κακοκαρδίζεις τους εν Ελλάδι Γκριμαλντιστές...

 

Εδώ κάνεις ένα λάθος φίλε μου, δεν είναι σκοπός μου να καλοκαρδίσω ή να κακοκαρδίσω κανέναν. Γράφω αυτά που βλέπω και όπως μου κάθονται στο μυαλό και το πληκτρολόγιο. Εκεί που η Grimaldi είναι πρωτοπόρος, όπως σε τομείς τεχνολογίας και καινοτομίας, θα το πώ:

On 6/18/2019 at 2:43 PM, Nick the Greek said:

Ένα μήνα ακριβώς μετά το παραπάνω, η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds αναφέρει πως η Wartsila, το Ολλανδικό ινστιτούτο Marin και η Grimaldi, ανέπτυξαν μια ευρεσιτεχνία για πλοία με pitch η οποία μειώνει την κατανάλωση του καυσίμου κατά 3.5% όπως επιβεβαίωσαν οι μετρήσεις σε κάποιο car carrier της εταιρείας. Αυτό μεταφράζεται σε κάλυψη του κόστους εγκατάστασης μέσα σε 1 χρόνο και κάτι. Και πάλι chapeau στην Grimaldi. Οι δικές μας εταιρείες την ίδια στιγμή αντιμετωπίζουν το αυξημένο κόστος των καυσίμων με αυξήσεις στα εισιτήρια, με επαιτεία πρός το Κράτος για επιδοτήσεις και με τεχνογνωσία περασμένων εποχών.

 

Όπως επίσης και σε επίπεδο οράματος και πλάνου για το μέλλον

On 1/14/2021 at 3:59 PM, Nick the Greek said:

Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ήταν η απάντησή του σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το πως βλέπει την αγορά, βασικά τον ρώτησε κεκαλυμμένα πως διάολο θα γεμίσουν αυτά τα τέρατα που χτίζει. Χαρακτηριστικά ο Dottore απάντησε πως 50% της συνολικής εμπορικής κίνησης μεταξύ Ιταλίας και Ισπανίας διακινείται δια θαλάσσης, θέλει να βάλει χέρι και στο άλλο 50% που διακινείται από τη στεριά. Εδώ βλέπει κανείς τόσο την φιλοδοξία και όραμα του ανθρώπου, όσο και το ότι αυτή την επιχειρηματική κίνηση δε την στηρίζει σε κανένα όραμα από αυτά που βλέπουν στην Ελεύθερη Ώρα, αλλά σε ανάλυση και μελέτη της αγοράς. Είναι επαγγελματίας ο άνθρωπος.

Φίλε Νομικέ, η αδυναμία των υπολοίπων είναι ένα μικρό μέρος της αλήθειας για την επικράτηση της Grimaldi. Άντε και ήταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση η χώρα, με ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση:D, βλέπεις εσύ κανέναν που να έχει το όραμα, την επιχειρηματική τόλμη, τη διεισδυτικότητα και πάνω απ΄ όλα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και προοπτική που έχει ο Grimaldi? Όταν έχουμε φτάσει να θεωρούμε επιχειρηματικό παράσημο κάποιου ότι κάποτε συνεργαζόταν με τον Παναγόπουλο ή το Στρίντζη, νομίζω πως η φτώχεια δεν είναι μόνο χρηματική.

 

Και όπως είδες παραπάνω, εκεί που πιστεύω ότι υστερεί -και μάλιστα κατά πολύ- εκεί πάλι θα το γράψω. Αλλά δεν είναι θέμα οπαδισμού ή διάθεσης να την πω σε κανέναν.

 

3 hours ago, MILTIADIS said:

Και παλι θα πω συγχαρτηρια στις Ιταλικες αρχες που κανουν τη δουλεια τους. Αν ηταν μαγκες οι δικοι μας στα λιμεναρχεια ας εκοβαν προστιμα τοσα χρονια στα Κρουζ που αργουσαν.

Πολύ σωστά το έθεσες. Και μου θύμησες ένα περιστατικό πρίν από λίγα χρόνια. Φορτώνει το Κρήτη Ι στη γωνία του Αγίου Διονυσίου, καλοκαίρι. Ο λιμενικός της βάρδιας να τσακώνεται με τον κόσμο, η φόρτωση μεγάλη, η ζέστη πολλή, πλακώνεται ο Ύπαρχος κι ο λοστρόμος με τους οδηγούς φορτηγών. Με όλα αυτά, φτάνει να φύγει το βαπόρι με καμιά 45αριά λεπτά καθυστέρηση. Εκεί λοιπόν πρός το τέλος της φόρτωσης, νομίζω πάει κάποιος οδηγός φορτηγού στο λιμενικό της βάρδιας και του λέει "Δεν έχει πρόστιμο που καθυστέρησαν?" Και του απαντάει ο λιμενικός: "Καλά είσαι λαλάκας? Εγώ έχω μετοχές της ΑΝΕΚ στο Χρηματιστήριο, σιγά μην τους κόψω και πρόστιμο".  Τα σχόλια περιττεύουν.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...