Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σημερινη συνεντευξη Μανωλη μεσα απο το Πατριαρχειο στη messageromarrittimo.Δεν ξερω ποσοι απο εσας ομιλειτε την Ιταλικην αλλα για οσους το κανετε τα τελευταια 4-5 λεπτα του βιδεο στα οποια αναφερεται στον Onorato και στις επιδοτησεις στη Σαρδηνια ειναι ακρως απολαυστικα.

Σε καποιο σημειο αναφερεται στο δρομολογιο Palermo-Cagliari και στην εισοδο του''μοντερνου,Ιταλικης κατασκευης πλοιου Venezia χωρις καμια επιδοτηση''οπως το αναφερει στη γραμμη στην οποια ο ανταγωνιστης του μεχρι προτινος ειχε δρομολογημενο ενα''Ιαπωνικης κατασκευης Ελληνικο πλοιο με μεικτο πληρωμα το οποιο τωρα το αντικαθιστα με ενα πλοιο 42 ετων λαμβανοντας μαλιστα και επιδοτηση για ολο αυτο''.

 

Link to post
Share on other sites

Ξεχασε οτι κ αυτος εχει μικτα πληρωματα στην Αδριατικη κ επιδοτειται στο Ηρακλειο με γεματα γκαραζ ομως!μη λεμε οπως θελουμε το παραμυθι!γιατι εαν δεν ηταν το προγραμμα Marco polo  δεν θα ειχε τα  cruise

Link to post
Share on other sites

Η Αδριατικη δεν ειναι γραμμη εσωτερικης ακτοπλοιας οπως αυτες στις οποιες αναφερεται.Να μου ελεγες οτι εχει μικτα πληρωματα στο Ηρακλειο θα ειχε βαση αυτο που λες.

Επισης αναφερεται σε επιδοτησεις αγονων γραμμων της Σαρδηνιας που τρεχουν εδω κ δεκαετιες και δινονται μονο σε μια εταιρεια κ οχι σε ολες που υπαρχουν σε καθε γραμμη και οχι σε επιδοτησεις covid(για τις οποιες παρεπιπτοντως  ο ιδιος ειχε πει την ανοιξη οτι δεν θελει λεφτα απο το ελληνικο κρατος αλλα εαν αυτο δωσει στους αλλους προφανως θα πρεπει να δωσει και στον ιδιο για λογους ισονομιας).

Τελος,καμια σχεση το Marco Polo με τα cruise.Το Marco Polo οπως και το προγραμμα Motorways of Seas ετρεχαν προ δεκαετιας(που τα θυμηθηκες;!)και ηταν προγραμματα που πριμοδοτουσαν καποιες συγκεκριμενες νεοσυσταθεισες γραμμες(πχ Κορινθος-Κατανια).Τα cruise κατασκευαστηκαν με δανειο απο τη Unicredit και οχι με επιδοτηση. https://www.shipfriends.gr/forum/topic/1861-όμιλος-grimaldi/?do=findComment&comment=59764 

Και μιλαμε για εναν ανθρωπο που βγαζει τα πλοια απο τα ναυπηγεια σαν τα καρβελια.Σιγα μην περιμενε τη χ,ψ επιδοτηση για να ζησει ή να ναυπηγησει

Καλη η προσπαθεια να βγαλουμε παααλι χολη αλλα σας επιασα πολυ αδιαβαστους αγαπητοι :D

 

Edited by MILTIADIS
Link to post
Share on other sites

Ρε @MILTIADIS ούτε στον όμιλο να δούλευες.Γνωρίζεις πολλές λεπτομέρειες από ότι φαίνεται.Όπως και να το κάνουμε η νοοτροπία του ομίλου δε ταιριάζει και δεν αρέσει σε κάποιους από εμάς εδώ μέσα.Αυτό είναι όλο.

Και μια που ανοίξαμε τη κουβέντα.Η ανάπτυξη του ομίλου τα τελευταία 15 χρόνια έχει να κάνει με την αδυναμία των υπολοίπων να τον ανταγωνιστούν.Επίσης αν υπήρχε μία ισχυρή ελληνική ναυτιλιακή της ποντοπόρου και έκανε άνοιγμα στην ακτοπλοΐα τότε ο Μανωλάκης θα τα έβρισκε πολύ σκούρα.

 

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites

Εγώ επανέρχομαι στη συνέντευξη, όπου -επιτέλους- είχαμε μια πιο μοντέρνα στυλιστική επιλογή από τον Dottore. Αν διέκρινα καλά πρός το πορφυρο-μελιτζανο-μώβ:D η γραβάτα με ασορτί μαντήλι στο πέτο, αυτά είναι που αγαπήσαμε στους πλοιοκτήτες:D. Τρελαίνομαι για τις ιταλικές προσφωνήσεις αυτού του τύπου παρεμπιπτόντως, Dottore τον έλεγε η δημοσιογράφος, δεν ξέρω αν τον είπε λόγω εκπαίδευσης ή απλά τιμητικά. 

 

Νομίζω όμως φίλε Μιλτιάδη τον "αδίκησες" με το να σταθείς στο κομμάτι των επιδοτήσεων και του Αριάδνη, είπε πολλά άλλα ακόμη πιο ενδιαφέροντα. Αναφερόμενος στην καινούρια πορτάδα ρορό είπε χαρακτηριστικά πως οι μπαταρίες με τις οποίες είναι εφοδιασμένα, είναι οι πιο δυνατές στον κόσμο μπαταρίες αυτήν τη στιγμή και εξασφαλίζουν μηδέν εκπομπές στο λιμάνι για μια περίοδο 8 ωρών, περίοδο που φαντάζομαι πως υπολογίζουν ότι θα διαρκεί ένα turnaround call.

 

Γενικότερα είπε πως τα πλοία του δεν είναι οικολογικά επειδή είναι βαμμένα πράσινα αλλά επειδή έχουν επάνω τους μια σειρά από τεχνολογικούς νεοτερισμούς που επιτρέπουν στην Grimaldi να λέει πως τα περιβαλλοντικά πλάνα που έχει στο μυαλό του ο ΙΜΟ σαν στόχο για το έτος 2050, ο όμιλος Grimaldi τα έχει επιτύχει ήδη το 2021 στις καινούριες του ναυπηγήσεις. Εδώ για μένα είναι μια αδυναμία τους σε επίπεδο marketing, προσωπικά θα επενέδυα πολύ μεγαλύτερη ενέργεια και χρήμα στην παρουσίαση και προώθηση όλων αυτών των τεχνολογιών.

 

Ανέφερε επίσης τον τομέα των λιμανιών σαν ιδιαίτερα σημαντικό για την εταιρεία, και χαρακτήρισε σαν τη μεγαλύτερη λιμενική επένδυση στην Ευρώπη αυτήν τη στιγμή, το τερμιναλ της Grimaldi στην Αμβέρσα. Ανέφερε πως ο όμιλος κάνει οπερέσιο και άλλα τερμιναλ και στο Αμβούργο αλλά και στο Ελσίνκι(μάλλον εννοεί το Vuossari). Εδώ νομίζω παίρνουμε μια ιδέα για το ότι (και)σε αυτόν τον τομέα θα έχουμε εξελίξεις. 

 

Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ήταν η απάντησή του σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το πως βλέπει την αγορά, βασικά τον ρώτησε κεκαλυμμένα πως διάολο θα γεμίσουν αυτά τα τέρατα που χτίζει. Χαρακτηριστικά ο Dottore απάντησε πως 50% της συνολικής εμπορικής κίνησης μεταξύ Ιταλίας και Ισπανίας διακινείται δια θαλάσσης, θέλει να βάλει χέρι και στο άλλο 50% που διακινείται από τη στεριά. Εδώ βλέπει κανείς τόσο την φιλοδοξία και όραμα του ανθρώπου, όσο και το ότι αυτή την επιχειρηματική κίνηση δε την στηρίζει σε κανένα όραμα από αυτά που βλέπουν στην Ελεύθερη Ώρα, αλλά σε ανάλυση και μελέτη της αγοράς. Είναι επαγγελματίας ο άνθρωπος.

 

Φίλε Νομικέ, η αδυναμία των υπολοίπων είναι ένα μικρό μέρος της αλήθειας για την επικράτηση της Grimaldi. Άντε και ήταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση η χώρα, με ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση:D, βλέπεις εσύ κανέναν που να έχει το όραμα, την επιχειρηματική τόλμη, τη διεισδυτικότητα και πάνω απ΄ όλα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και προοπτική που έχει ο Grimaldi? Όταν έχουμε φτάσει να θεωρούμε επιχειρηματικό παράσημο κάποιου ότι κάποτε συνεργαζόταν με τον Παναγόπουλο ή το Στρίντζη, νομίζω πως η φτώχεια δεν είναι μόνο χρηματική. 

 

Τέλος μου έκανε εντύπωση το μοντέλο που βρισκόταν πίσω από το Μανωλιό, δεν κατάφερα να το δω ολόκληρο αλλά μου φαίνεται πως ήταν το Ausonia.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...