Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η Αδριατικη δεν ειναι γραμμη εσωτερικης ακτοπλοιας οπως αυτες στις οποιες αναφερεται.Να μου ελεγες οτι εχει μικτα πληρωματα στο Ηρακλειο θα ειχε βαση αυτο που λες.

Επισης αναφερεται σε επιδοτησεις αγονων γραμμων της Σαρδηνιας που τρεχουν εδω κ δεκαετιες και δινονται μονο σε μια εταιρεια κ οχι σε ολες που υπαρχουν σε καθε γραμμη και οχι σε επιδοτησεις covid(για τις οποιες παρεπιπτοντως  ο ιδιος ειχε πει την ανοιξη οτι δεν θελει λεφτα απο το ελληνικο κρατος αλλα εαν αυτο δωσει στους αλλους προφανως θα πρεπει να δωσει και στον ιδιο για λογους ισονομιας).

Τελος,καμια σχεση το Marco Polo με τα cruise.Το Marco Polo οπως και το προγραμμα Motorways of Seas ετρεχαν προ δεκαετιας(που τα θυμηθηκες;!)και ηταν προγραμματα που πριμοδοτουσαν καποιες συγκεκριμενες νεοσυσταθεισες γραμμες(πχ Κορινθος-Κατανια).Τα cruise κατασκευαστηκαν με δανειο απο τη Unicredit και οχι με επιδοτηση. https://www.shipfriends.gr/forum/topic/1861-όμιλος-grimaldi/?do=findComment&comment=59764 

Και μιλαμε για εναν ανθρωπο που βγαζει τα πλοια απο τα ναυπηγεια σαν τα καρβελια.Σιγα μην περιμενε τη χ,ψ επιδοτηση για να ζησει ή να ναυπηγησει

Καλη η προσπαθεια να βγαλουμε παααλι χολη αλλα σας επιασα πολυ αδιαβαστους αγαπητοι :D

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ρε @MILTIADIS ούτε στον όμιλο να δούλευες.Γνωρίζεις πολλές λεπτομέρειες από ότι φαίνεται.Όπως και να το κάνουμε η νοοτροπία του ομίλου δε ταιριάζει και δεν αρέσει σε κάποιους από εμάς εδώ μέσα.Αυτό είναι όλο.

Και μια που ανοίξαμε τη κουβέντα.Η ανάπτυξη του ομίλου τα τελευταία 15 χρόνια έχει να κάνει με την αδυναμία των υπολοίπων να τον ανταγωνιστούν.Επίσης αν υπήρχε μία ισχυρή ελληνική ναυτιλιακή της ποντοπόρου και έκανε άνοιγμα στην ακτοπλοΐα τότε ο Μανωλάκης θα τα έβρισκε πολύ σκούρα.

 

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Δεν ασχολεισε με τα ναυτιλιακα μονο εσυ αλλα κ μεις απο χομπυ!οσο για της επιδοτησεις ζηταω συγνωμη νομιζα οτι ηταν επιδοτουνενα απο κει αλλα με εβαλες στη θεση μου..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ επανέρχομαι στη συνέντευξη, όπου -επιτέλους- είχαμε μια πιο μοντέρνα στυλιστική επιλογή από τον Dottore. Αν διέκρινα καλά πρός το πορφυρο-μελιτζανο-μώβ:D η γραβάτα με ασορτί μαντήλι στο πέτο, αυτά είναι που αγαπήσαμε στους πλοιοκτήτες:D. Τρελαίνομαι για τις ιταλικές προσφωνήσεις αυτού του τύπου παρεμπιπτόντως, Dottore τον έλεγε η δημοσιογράφος, δεν ξέρω αν τον είπε λόγω εκπαίδευσης ή απλά τιμητικά. 

 

Νομίζω όμως φίλε Μιλτιάδη τον "αδίκησες" με το να σταθείς στο κομμάτι των επιδοτήσεων και του Αριάδνη, είπε πολλά άλλα ακόμη πιο ενδιαφέροντα. Αναφερόμενος στην καινούρια πορτάδα ρορό είπε χαρακτηριστικά πως οι μπαταρίες με τις οποίες είναι εφοδιασμένα, είναι οι πιο δυνατές στον κόσμο μπαταρίες αυτήν τη στιγμή και εξασφαλίζουν μηδέν εκπομπές στο λιμάνι για μια περίοδο 8 ωρών, περίοδο που φαντάζομαι πως υπολογίζουν ότι θα διαρκεί ένα turnaround call.

 

Γενικότερα είπε πως τα πλοία του δεν είναι οικολογικά επειδή είναι βαμμένα πράσινα αλλά επειδή έχουν επάνω τους μια σειρά από τεχνολογικούς νεοτερισμούς που επιτρέπουν στην Grimaldi να λέει πως τα περιβαλλοντικά πλάνα που έχει στο μυαλό του ο ΙΜΟ σαν στόχο για το έτος 2050, ο όμιλος Grimaldi τα έχει επιτύχει ήδη το 2021 στις καινούριες του ναυπηγήσεις. Εδώ για μένα είναι μια αδυναμία τους σε επίπεδο marketing, προσωπικά θα επενέδυα πολύ μεγαλύτερη ενέργεια και χρήμα στην παρουσίαση και προώθηση όλων αυτών των τεχνολογιών.

 

Ανέφερε επίσης τον τομέα των λιμανιών σαν ιδιαίτερα σημαντικό για την εταιρεία, και χαρακτήρισε σαν τη μεγαλύτερη λιμενική επένδυση στην Ευρώπη αυτήν τη στιγμή, το τερμιναλ της Grimaldi στην Αμβέρσα. Ανέφερε πως ο όμιλος κάνει οπερέσιο και άλλα τερμιναλ και στο Αμβούργο αλλά και στο Ελσίνκι(μάλλον εννοεί το Vuossari). Εδώ νομίζω παίρνουμε μια ιδέα για το ότι (και)σε αυτόν τον τομέα θα έχουμε εξελίξεις. 

 

Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ήταν η απάντησή του σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το πως βλέπει την αγορά, βασικά τον ρώτησε κεκαλυμμένα πως διάολο θα γεμίσουν αυτά τα τέρατα που χτίζει. Χαρακτηριστικά ο Dottore απάντησε πως 50% της συνολικής εμπορικής κίνησης μεταξύ Ιταλίας και Ισπανίας διακινείται δια θαλάσσης, θέλει να βάλει χέρι και στο άλλο 50% που διακινείται από τη στεριά. Εδώ βλέπει κανείς τόσο την φιλοδοξία και όραμα του ανθρώπου, όσο και το ότι αυτή την επιχειρηματική κίνηση δε την στηρίζει σε κανένα όραμα από αυτά που βλέπουν στην Ελεύθερη Ώρα, αλλά σε ανάλυση και μελέτη της αγοράς. Είναι επαγγελματίας ο άνθρωπος.

 

Φίλε Νομικέ, η αδυναμία των υπολοίπων είναι ένα μικρό μέρος της αλήθειας για την επικράτηση της Grimaldi. Άντε και ήταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση η χώρα, με ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση:D, βλέπεις εσύ κανέναν που να έχει το όραμα, την επιχειρηματική τόλμη, τη διεισδυτικότητα και πάνω απ΄ όλα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και προοπτική που έχει ο Grimaldi? Όταν έχουμε φτάσει να θεωρούμε επιχειρηματικό παράσημο κάποιου ότι κάποτε συνεργαζόταν με τον Παναγόπουλο ή το Στρίντζη, νομίζω πως η φτώχεια δεν είναι μόνο χρηματική. 

 

Τέλος μου έκανε εντύπωση το μοντέλο που βρισκόταν πίσω από το Μανωλιό, δεν κατάφερα να το δω ολόκληρο αλλά μου φαίνεται πως ήταν το Ausonia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 1/24/2021 at 9:22 PM, MILTIADIS said:

Ακουγεται εντονα στην αλλη πλευρα της Αδριατικης οτι λογω των επικειμενων εξελιξεων με την Tirrenia στη Σαρδηνια ο Γκριμαλντι θα ριξει στο Livorno-Olbia τα Cruise Europa κ Cruise Olympia και θα δρομολογησει στη θεση τους στην Αγκωνα τα Cruise Olbia και Cruise Ausonia και πιθανως ακομα ενα πλοιο.

Μενει να δουμε αν θα επαληθευτει!

Φαινεται οτι κλειδωνει αυτο που γραψαμε παραπανω και απο μερα σε μερα θα ανακοινωθουν τα δρομολογια.

3 πρωην Ελληνικα πλοια επιστρεφουν ανελπιστα στα μερη μας στα μπλε.

Link to comment
Share on other sites

Δυο φεύγουν, τρία έρχονται.

Δε μπορώ να καταλάβω πως τους συμφέρει αυτή η ανακατανομή ενώ θα μπορούσε να έκανε καλύτερη διαχείριση και να μην χρειαζόταν ένα επιπλέον πλοίο για να βγάλει τα απαιτούμενα δρομολόγια στην εν λόγω γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι καταλαβαίνω τα θα βάλουνε 3 πλοία λόγω μικρότερου γκαράζ που έχουν σε σχέση με τα πλοία που θα φύγουν. Δηλαδή δεν θα έχουμε μείωση ταχύτητας. Ίσως το ένα πλοίο να μην κατεβαίνει μέχρι την Πάτρα και να κάνει μόνο Ηγουμενίτσα - Ανκόνα. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πως θα έρθουν βαμμένα. Τα cruise ήταν βαμμένα Minoan lines με ένα Grimaldi. Μακάρι να τα βάψουν έτσι.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος γνωρίζει σχετικά με την δυτική νομοθεσίανα μας πει, μήπως δεν μπορεί να δρομολογήσει τρίτο πλοίο στην γραμμή Λιβόρνο-Ολμπια, οπότε ρίχνει πάλι 2 πλοία με μεγαλύτερη χωρητικότητα; 

@lostromos απίθανο να αλλάξουν χρώματα. Άλλωστε και αυτα που φεύγουν, grimaldi είναι. Μας έβαλε σε σταδιακή μετάβαση των Μινωικων της Αδριατικής σε Grimaldi της Αδριατικής, οπότε δύσκολο να αλλάξουν ακόμα κι αν η αλλαγή γίνει μόνιμη. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γιατι να μην μπορει;

Νομιζω οτι η στρατηγικη ειναι ιδια.Αφου αφοπλισε τους ανταγωνιστες του στην Αδριατικη(την ΑΝΕΚ οπως φαινεται θα την ψαχνουμε στις γραμμες αυτες σε λιγο καιρο)παει να κανει τα ιδια  στους δικους του εκει ριχνοντας στη μαχη ολα τα βαρια χαρτια.

Link to comment
Share on other sites

Ελα ντε..Μετρα ποσα πλοια εχουν φυγει τα τελευταια 10χρονια,μετρα την κοινοπραξια που αναγκαστηκαν να κανουν και μετρα την αποχωρηση της Ανεκ που ερχεται..Ε τι αλλο να εκανε πια;

Το 60% της κινησης ελεγχει..Απο 30 π ειχε οταν ηρθε.

Link to comment
Share on other sites

Cruise Olbia και Zeus Palace εχουν κλειδωσει για την Αγκωνα με τον επομενο να ειναι ειτε το Cruise Ausonia ειτε να συνεχιστει το μοντελο Cruise Bonaria+Corfu απο Πατρα κ Ηγουμενιτσα αντιστοιχα.

Μαθαινω επισης οτι εχουν πεσει στο τραπεζι κ νεα ονοματα για τα πρωην Fast τα οποια παραπεμπουν ευθεως σε εποχες..Minoan Lines.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τότε μπορούμε να ελπίζουμε πως θα τα δούμε και με πρίγκιπα στην τσιμινιερα;;

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

νεα ονοματα για τα πρωην Fast τα οποια παραπεμπουν ευθεως σε εποχες..Minoan Lines.

Ελα μη μας ταλαιπωρεις. Δωσε στιγμα. Εστω και με υπονοουμενο. Θα το πιασουμε εμεις 😀

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να έρθουν με τα χρώματα των μινωικών (τουλάχιστον το zeus palace). Όσο για το Cruise Olbia θα ήταν ωραίο να το βλεπαμε στα χρώματα της Μινοαν και να βλέπαμε και νέο όνομα.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MILTIADIS said:

Μαθαινω επισης οτι εχουν πεσει στο τραπεζι κ νεα ονοματα για τα πρωην Fast τα οποια παραπεμπουν ευθεως σε εποχες..Minoan Lines.

 

2 hours ago, Neptune said:

Ελα μη μας ταλαιπωρεις. Δωσε στιγμα. Εστω και με υπονοουμενο. Θα το πιασουμε εμεις 😀

Ευκολακι 😛 Europa Palace και Olympia Palace για τα Olbia και Ausonia.Το Ζευς δεν αλλαζει.

Link to comment
Share on other sites

Τα σίγουρα μέχρι ώρας είναι olbia&Zeus στην ανκονα  και bonaria  στην ανκονα μέχρι να καταφθάσουν τα άλλα δυο  και μετά μετακομίζει στο Μπρίντιζι.  Το ausonia παίζεται ακόμα  δεν είναι σίγουρο.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MILTIADIS said:

Cruise Olbia και Zeus Palace εχουν κλειδωσει για την Αγκωνα με τον επομενο να ειναι ειτε το Cruise Ausonia ειτε να συνεχιστει το μοντελο Cruise Bonaria+Corfu απο Πατρα κ Ηγουμενιτσα αντιστοιχα.

Μαθαινω επισης οτι εχουν πεσει στο τραπεζι κ νεα ονοματα για τα πρωην Fast τα οποια παραπεμπουν ευθεως σε εποχες..Minoan Lines.

@Sf iii μας τα είπε νωρίτερα ο Μιλτιάδης

#μελετάτε τας γραφάς 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...