Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, επιστρέφουν στη μαμά Grimaldi τα Eurocargo Sicilia και Eurocargo Catania που από το 2014 ήταν ναυλωμένα στην Tirrenia. Το άρθρο αναφέρει πως η Grimaldi προτίθεται να συνεχίσει τη γραμμή Ραβέννα - Μπρίντιζι - Κατάνια, γραμμή που ανήκε στην Tirrenia αλλά βέβαια είχε δημιουργηθεί από την Adriatica, αν δεν κάνω λάθος. Να βάλει δικό της τοννάζ η Tirrenia και να ανταγωνιστεί την Grimaldi? Απίθανο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άραγε να δούμε αύξηση στα εισιτήρια συνέπεια των λιμενικών τελών;

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/24/2020 at 3:33 PM, Nick the Greek said:

Άλλο ένα καινούριο PCTC στο στόλο της Grimaldi για τη γραμμή Μεσογείου - Βορείου Αμερικής, πρόκειται για το Grande Houston.

 

Πέρασε και από τα μέρη μας πολύ πρόσφατα το Μεγάλο Χιούστον, να το δούμε στο Κερατσίνι λοιπόν. Έχει ΙΜΟ 9782699 και ο κατασκευαστής του είναι το Yangfan Group(RR78H-GM03). Μήκος 200 μέτρα, πλάτος 36, βύθισμα 9.5, χωρητικότητα 7,724 αυτοκίνητα ενώ τα lane metres είναι 5,400. Η Hyundai μηχανή του, προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος έχει ανανεωθεί η ιστοσελίδα της εταιρίας.

Υπάρχουν κάπου μαζεμένα τα con-ro του ομίλου; Παλιότερα υπήρχαν στο Grimaldi Cargo αλλά πλέον δεν τα βρίσκω. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει και τις γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνται. Δεν αναφέρομαι στην ACL αλλά σε κάποια μεγαλύτερη ηλικίας πλοία που θυμάμαι ότι είχα δει στον στόλο της Grimaldi.

Edited by SpyrosS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SpyrosS Η ιστοσελιδα του ομιλου ειναι αυτηΕκει υπαρχουν τα παντα.

 

Quote

Αύξηση του τζίρου του Ομίλου Grimaldi- Πάνω από 3 δις για δεύτερη συνεχή χρονιά!

Ο Όμιλος Grimaldi δημοσίευσε πρόσφατα την Έκθεσή για την Αειφορία του 2019 (2019 Sustainability Report), όπου περιγράφεται η οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική απόδοση του Ομίλου.

Σύμφωνα με την έκθεση το 2019, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου υπερέβη τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ για δεύτερη συνεχή χρονιά, με μία αύξηση άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ σε σύγκριση με το 2018 (+ 4%) και σημαντική αύξηση του EBITDA (περίπου + 24%). Πάνω από το 80% της οικονομικής αξίας που δημιουργήθηκε διανεμήθηκε μεταξύ προμηθευτών, υπαλλήλων, δανειστών, της Δημόσιας Διοίκησης και της κοινότητας.

Το πλεονέκτημα του ομίλου Grimaldi, όπως τονίζεται, είναι η αποτελεσματικότητα του στόλου του που αποτελείται από περισσότερα από 130 πλοία - εκ των οποίων τα 118 είναι ιδιόκτητα – τα οποία σχεδιάστηκαν και βελτιστοποιήθηκαν για τη μεταφορά οποιουδήποτε τύπου τροχαίου φορτίου, εμπορευματοκιβωτίων και επιβατών, με μέση ηλικία περίπου 14 ετών, σημαντικά κάτω από τον μέσο όρο του κλάδου.

Το σχέδιο ανανέωσης και επέκτασης του στόλου συνεχίστηκε το 2019 με την παράδοση του πλοίου PCTC (Pure Car & Truck Carrier) Grande Mirafiori και την ολοκλήρωση της επιμήκυνσης και αναδιάρθρωσης των ναυαρχίδων Cruise Roma και Cruise Barcelona στο ναυπηγείο Fincantieri στο Παλέρμο. Επί του παρόντος, το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 12 πλοία ro-ro της σειράς GG5G (Grimaldi Green 5th Generation), 4 πλοία PCTC, καθώς και δύο μονάδες ro-pax της κατηγορίας "Superstar" για τη θυγατρική Finnlines.

Ο Ιταλικός όμιλος υλοποιεί τη στρατηγική Zero Emission in Port®, που στοχεύει στο να επιτρέπει στα πλοία να σταματούν στο λιμάνι χωρίς να λειτουργούν οι βοηθητικοί κινητήρες και συνεπώς χωρίς να παράγουν επιβλαβείς εκπομπές. Στον κοινωνικό τομέα, ο Όμιλος δραστηριοποιείται όλο και περισσότερο μέσα από το Grimaldi Foundation Onlus, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ιδρύθηκε το 2007 και ανήκει εξ ολοκλήρου στην οικογένεια Grimaldi. Τέλος ο Όμιλος απασχολεί περισσότερους από 16.000 υπαλλήλους (τόσο στην ξηρά όσο και σε πλοία) σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων περίπου 12.600 είναι Ευρωπαίοι πολίτες.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι κερδοφορία με μη πληρωμή υπερωριών (περίπου 40% )στα πληρώματα (αν και προβλέπονται στις διεθνείς  (ΜLC)συμβάσεις)  .Με αυτό τον τρόπο κερδοφορεί η εταιρεία....στις πλάτες και στην υγειά των κορόιδων...

 

 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλέον οσα προβλέπει η mlc για τις υπερωρίες, οι περισσότερες εταιρείες τα περιλαμβάνουν στον κλειστό μισθό. Έχεις κάτι πιο χειροπιαστό για την μη πληρωμή των υπερωριών κι αν δεν πληρωνονται ήδη μεσω του μισθού;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δες σχόλια στο toremarre .Κάποιοι στην Ιταλία έχουν το θάρρος και μιλάνε ενάντια στους καιροσκοπισμούς του κάθε Grimaldi...Η mlc είναι διεθνής σύμβαση και τα Ελληνικά σωματεία το ανέφεραν αν θυμάσαι στις αρχές του καλοκαιριού όταν οι Μινωικές σαν μέλος του ομίλου ακολούθησαν αυτήν τη πρακτική(όχι ότι έκαναν και κάτι)...Βέβαια  δεν πειράζει παντού κανείς τους εφοπλιστές...

 

Και για του λόγου το αληθές και για να μην ξεχνιόμαστε 

https://thepressproject.gr/katangelia-9-naftergatikon-somation-gia-diakopi-pliromis-yperorion-stis-minoikes-grammes/

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...