Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 11/27/2019 at 11:22 AM, .voyager said:

Το είδαμε στο thread του, τώρα επιβεβαιώνεται κι από εδώ η απόκτηση του Ciudad de Cadiz (Visentini). Μένει να δούμε αν είναι αυτό που θα μπει Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία 2 φορές την εβδομάδα. 

On 11/21/2019 at 5:04 PM, .voyager said:

Αναρωτιέμαι ποιό να είναι το MN_Cruise_A κατά τα συστήματα αντικαθιστά το Corfu για 2 μήνες από μέσα Δεκέμβρη.

To Venezia είναι η απάντηση και στα 2 παραπάνω, όπως υποπτευόμουν. Αρχικά σκάντζα στο Corfù  (και όποιο άλλο) και μετά Βενετία.

Edited by proud_ionian
dictee
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 hours ago, .voyager said:

To Venezia είναι η απάντηση και στα 2 παραπάνω, όπως υποπτευόμουν. Αρχικά σκάντζα στο Corfù  (και όποιο άλλο) και μετά Βενετία.

Εχω μια πλεροφορια οτι ισως δουμε στο Μπριντιζι σε πρωτη φαση το Μυκονος Παλας για την περιοδο των εορτων και μετα παλι πισω Ανκονα μεχρι την επιστροφη του Europa.

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό Μn_Cruise*... Mόνο από Νίτσα; Γιατί από Πάτρα που έψαχνα δρομολόγια, έχει 22/12 (Mn_Cruise) και μετά πάλι 7/01.

*Μ(yko)n(os) και Cruise.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, MILTIADIS said:

*Το Mn ειναι απο το Ιταλικο motonave δηλαδη εγ/ογ 

Α καλά 🤣 Ευχαριστώ πολύ. Δηλαδή στο επόμενο διάστημα θα προστεθεί στο σύστημα και η Πάτρα Πέμπτη 26/12, που τις Πέμπτες κανονικά έχει δρομολόγιο; Στις 24 δε νομίζω να ταξιδέψουν της Grimaldi-Minoan.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2019 at 1:30 PM, .voyager said:

To Venezia είναι η απάντηση και στα 2 παραπάνω. Αρχικά σκάντζα στο Corfù και μετά Βενετία.

Και το booking της εταιρείας επιβεβαιώνει τη δρομολόγηση του Venezia στο Brindisi από 20 του μήνα, ώστε να λείψουν τα Florencia και Corfù

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Με τα ναυπηγεια AVIC Weihai τα βρηκε τελικα ο ομιλος για τη ναυπηγηση των 2 πρωτων νεοτευκτων cruise ferries της κλασης Superstar.Τιμη μοναδας 135 εκατομμυρια δολαρια ανα πλοιο και παραδοση το 2023.Περα απο την αυξημενη χωρητικοτητα για την οποια μιλησαμε και σε προηγουμενες σελιδες τα νεα αυτα πλοια θα εχουν και διαφορες τεχνολογικες καινοτομιες σε θεματα καλυψης των ενεργειακων τους αναγκων,καταναλωσης και εκπομπων ρυπων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ανακοινωση της Grimaldi για το ζητημα του covid19. 

Quote
Coronavirus (COVID-19) prevention: we protect traffic in the Mediterranean

The Grimaldi Group has an important role to play in guaranteeing the supply of Mediterranean countries, and we do our best to protect both our customers and our staff from the effects of COVID-19.

The Grimaldi Group has not planned any cancellation of departures. Procedures onboard and ashore are ready to be modified according to the instructions and guidelines provided by Health and other Authorities.

Grimaldi vessels operating in the Mediterranean are mostly dedicated to the transport of freight, while those units designed for passenger traffic too are, in any case, equipped with spaces that limit the exposure to infectious diseases, also in consideration of the low seasonality and of the foreseen restrictions. In any case, intensified precautionary measures are taken on board our ships in order to ensure the safety of passengers, truck drivers and crew members. These include:

• Drivers will be assigned, if available, cabins for exclusive use on Grimaldi Cruise Ferries, Ro-Pax and Ro-Ro vessels. In consideration of the current restriction of passenger traffic, we are confident that we will have sufficient cabins to satisfy any request;
 

• Frequent cleaning and disinfection, in particular cleaning of door handles, handrails, elevator knobs, remote controls and table tops;
 

• Detailed instructions have been given to our crew members on how to prevent risks and manage any person with flu-like symptoms and/or symptoms attributable to the infection;
 

• Posters and flyers promoting prevention measures (hand washing, social distancing and cough etiquette) as recommended by Health Authorities.

The Grimaldi Group follows and applies daily the instructions of the Governmental, Maritime as well as National and International Health Authorities, in order to counter the spread of the epidemic.

In addition, our customers are recommended the following:

• If a driver has symptoms attributable to virus infection, he must not travel;
 

• No passenger from and to Sicily or Sardinia is allowed on board unless he has the authorization of the President of the Region;
 

• Drivers are asked to avoid cash and card payments (except "contactless" electronic payments) if possible, and to avoid contact when handing over identification documents to the check-in staff.

Take care of yourself and stay safe!

 

https://www.grimaldi.napoli.it/pdf/linee_guida_grimaldi_prevenzione_al_coronavirus_eng_1584546960.pdf

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ώρα είναι να κάνουμε ένα update με τα roro της εταιρείας και τις γραμμές τους:

 

Τα Eurocargo Ravenna, Eurocargo Savona και Eurocargo Bari, κάνουν στην ουσία 2 γραμμές μαζί και εναλλάσσονται στο Genova - Livorno - Salerno - Catania - Palermo. Μέχρι πρότινος το κομμάτι Genova - Salerno - Palermo ήταν ξεχωριστή γραμμή.

 

Τα Eurocargo Venezia και Eurocargo Malta κάνουν τη γραμμή του Genova - Livorno - Catania με προέκταση στη Malta.

 

Τα Eurocargo Napoli και Eurocargo Istanbul κάνουν ένα τριγωνικό δρομολόγιο ανάμεσα σε Calgiari - Olbia και Livorno, προφανώς η κίνηση του Cagliari δεν επαρκεί για να βγούν.

 

To Euroferry Malta κάνει το Genova - Porto Torres με προέκταση στο Cagliari μία φορά την εβδομάδα.

 

Οι γραμμές της Ισπανίας ανάμεσα σε Valencia - Barcelona - Savona - Livorno γίνονται από 5 πλοία είναι τα Eurocargo Salerno, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Patrasso, Eurocargo Valencia,   και Eurocargo Palermo. Τα δρομολόγια είναι προγραμματισμένα ώστε Δευτέρα πρωί να υπάρχει άφιξη και στα 4 λιμάνια της γραμμής.

 

Η γραμμή Salerno - Cagliari - Valencia έχει αλλάξει λιμένα προσέγγισης στην Ισπανία, πηγαίνει πια στο Sagunto. Εκεί δραστηριοποιούνται τα Eurocargo Roma και Finnsea. Αν προσθέσουμε και τα 2 ropax του Civitavecchia - Barcelona όπως και το 1 ropax του Savona - Barcelona - Tanger Med, η Grimaldi Lines απασχολεί συνολικά 10(!!!) πλοία ανάμεσα σε Ιταλία και Ισπανία επί εβδομαδιαίας βάσεως. Προφανώς πρόκειται για την πιο προσοδοφόρο γραμμή της εταιρείας.

 

Στην Αδριατική(Venezia - Bari - Patrasso) παίζουν μπάλα τα Eurocargo Livorno και Eurocargo Genova.

 

Το Eurocargo Trieste είναι υπό επισκευή στο Piombino ενώ το Eurocargo Alexandria είναι στην Τουρκία για εγκατάσταση scrubber.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Μεχρι να ανανεωσει ο Nick το update στα ro-ro :D ας δουμε τι γινεται με τα ro-pax του κυριου G καποια απο τα οποια εχουν ξεμεινει σε ναυπηγεια,ενδεικτικο της καταστασης που επικρατει στις ναυπηγοεπισκευαστικες σε πολλες χωρες της Μεσογειου λογω του covid.

Grimaldi Lines

Cruise Roma  -> Civitavecchia-Porto Torres-Barcelona

Cruise Barcelona -> Civitavecchia-Porto Torres-Barcelona

Cruise Olympia -> Πατρα-Ηγουμενιτσα-Αγκωνα

Cruise Europa -> Εκτος δρομολογιων.Στη ραδα της Yalova απο τις 15/4 περιμενοντας να ανεβει δεξαμενη.

Cruise Olbia -> Livorno Olbia

Cruise Ausonia -> Εκτος δρομολογιων απο 7/4.Παραμενει δεμενο στο λιμανι της Savona

Cruise Bonaria -> Livorno-Olbia

Zeus Palace -> Πατρα-Ηγουμενιτσα-Αγκωνα

Cruise Smeralda -> Εκτος δρομολογιων απο 1/2.Ξεχασμενο στη Messina:( οι εργασιες για τα scrubber παγωσαν λογω καραντινας(παγωσε η τσιμινιερα)

Catania -> Εκτος δρομολογιων.Στη ραδα της Yalova απο 10/4

Venezia -> Εκτος δρομολογιων.Στην Τουρκια στα ναυπηγεια Sefine απο τα μεσα Μαρτιου

Corfu -> Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι

Florencia ->  Salerno-Palermo-Τunis

Euroferry Olympia -> Catania-Salerno

Euroferry Egnazia -> Catania-Salerno

 

Finnlines

Europalink -> Malmö-Travemünde 

Finnlady -> Travemünde-Helsinki

Finnmaid -> Travemünde-Helsinki

Finnstar -> Travemünde-Vuosaari

Finnswan -> Kapellskär-Långnäs-Naantali

Finnfellow ->  Kapellskär-Långnäs-Naantali

Finnpartner -> Malmö-Travemünde

Finntrader -> Malmö-Lindoe

 

Minoan Lines

Knossos Palace -> Εκτος δρομολογιων

Kydon Palace -> Πειραιας-Ηρακλειο-Χανια

Festos Palace -> Πειραιας-Ηρακλειο-Χανια

Santorini Palace -> Εκτος δρομολογιων

Link to comment
Share on other sites

On 4/20/2020 at 4:39 AM, MILTIADIS said:

Μεχρι να ανανεωσει ο Nick το update στα ro-ro :D

 

Ε αφού μου έκανες παραγγελιά, να δούμε κι εκεί τι γίνεται:

 

Συνολικά υπάρχουν 4 εκτός δράσης, το Eurocargo Trieste που ακόμη επισκευάζεται(?) στο Piombino, το Eurocargo Savona σε hot lay up στη Genova και τα Eurocargo Alexandria και Eurocargo Napoli που έχουν ξεμείνει στη Yalova, παρέα με το Cruise Europa. Υπάρχουν όμως και άλλα 15 roro της Grimaldi που δουλεύουν, για να πάρουμε και μια τάξη μεγέθους. Τα ακόλουθα:

 

Στις γραμμές Ιταλίας - Ισπανίας(τις εξηγώ παραπάνω) είναι τα εξής 6: Eurocargo Salerno, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Patrasso, Eurocargo Palermo, Eurocargo Roma και Finnsea.

 

Στη Σαρδηνία είναι τα Eurocargo Istanbul(Cagliari - Livorno) και Eurocargo Valencia(Cagliari - Porto Torres - Genova)

 

Στη Σικελία και τη Μάλτα(Genova - Livorno - Catania - Malta) είναι τα: Eurocargo Bari, Eurocargo Venezia, και Eurocargo Malta

 

Στη Σικελία και το Salerno είναι τα Eurocargo Ravenna και Euroferry Malta.

 

Στην Αδριατική είναι τα Eurocargo Livorno και Eurocargo Genova.

 

Στην πράξη έχουν αφαιρεθεί 2 πλοία από την Ισπανία, 1 από το Σικελία - Salerno και ένα από τη Σαρδηνία.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Nikos_Chania said:

Και ειδικά με την ρευστότητα του ομίλου, κάνει γενναία συμφωνία άμεσα, πληρώνει ότι πληρώνει, και σε βάθος 3ετίας το πολύ έχει δική του Κρήτη και Πάτρα-Ιταλία, χωρίς να βλέπει μείον στο ταμείο.

Πολύ χοντροκομμένα οσα εγραψα αλλά δεν φαίνεται οτι τα 350μυρια ειναι δυσκολο να βγει για τον τζι.

 

Η αλήθεια είναι πως και στις δημόσιές του τοποθετήσεις ο Grimaldi φαίνεται να είναι ιδιαίτερα άνετος, παρά την πανδημία. Από την άλλη, δεν μπορώ να πιστέψω πως θα είναι η μοναδική εταιρεία με ferries στον κόσμο που θα περάσει αναίμακτα αυτή τη συγκυρία, όσο υγιής κι αν είναι οικονομικά, όσο μεγάλος κι αν είναι ο όμιλος. Η κίνηση καταρρέει, ο όμιλος έχει ένα πρόγραμμα ναυπηγήσεων αξίας δισεκατομμυρίων και φαντάζομαι πως η κύριά του πηγή χρηματοδότησης είναι οι Ιταλικές τράπεζες που κι αυτές πλήττονται, όπως και όλες οι άλλες τράπεζες. 

 

Δε λέω πως δεν μπορεί να βρεί χρηματοδότηση για να βάλει χέρι είτε στην Attica, είτε σε τόσες άλλες εταιρείες στην Ευρώπη που φαίνονται να είναι σε τρομερά δύσκολη θέση, Armas, P&O, Moby και ποιός ξέρει ποιάν άλλην. Θέλω να πω πως ασχέτως με το τι βγαίνει πρός τα έξω, και πιο δύσκολο απ' ότι νομίζουμε μπορεί να είναι να βρεί τη χρηματοδότηση αλλά και γιατί να είναι η ελληνική αγορά προτεραιότητα(με όλα της τα προβλήματα) κι όχι κάποια άλλη distressed εταιρεία του εξωτερικού?

Link to comment
Share on other sites

Δε θυμάμαι (και βαριέμαι να ψάχνω 20 σελίδες και ολο το forum :P ) αν έχει αναφερθεί,οι Γκριμάλντι έχουν καμία σχέση με τον οίκο των Γκριμάλντι? Γιατί τότε δε χρειάζεται να αναρωτιόμαστε για (πασιφανείς) χρηματοδοτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ο ομιλος Γκριμαλντι εκανε προχθες μια δωρεα υψους 723.000 ευρω με αγορα μηχανηματων για τις μοναδες εντατικης θεραπειας και αντιμετωπισης του covid στο νοσοκομειο Cotugno της Napoli το οποιο πλεον θεωρειται το πιο καλα εξοπλισμενο στην μαχη κατα του Κορονοιου στην περιφερεια του και ενα απο τα καλυτερα στη χωρα.Παραλληλα στις αρχες του μηνα μεσολαβησε για την αποκτηση και μεταφορα απο την Κινα στην ιδια πολη 50.000 χειρουργικων μασκων.

Τελος δεν ξεχασε την Κρητη και τα..Χανια :D με δωρεα υψους 100.000 ευρω στη μοναδα covid του Νοσοκομειου Χανιων.

Quote

Μαζί με τις χώρες της Μεσογείου για την καταπολέμηση του COVID-19

Το Ίδρυμα Grimaldi αποφάσισε να στηρίξει άλλες μεσογειακές χώρες στη μάχη κατά της πανδημίας, διαθέτοντας 100.300 € για την αγορά δύο Γενικών Ηλεκτρικών Μηχανήματος Υπερήχων 4D για το Τμήμα Γυναικολογίας και Μαιευτικής στο Νοσοκομείο Mater Dei της Μάλτας , ενώ χρηματοδοτεί περαιτέρω 100.000 € για την Ελλάδα και ιδιαίτερα για το νησί της Κρήτης , στο νοσοκομείο Χανίων όπου δραστηριοποιείται μονάδα καταπολέμησης Covid19

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και επειδή πολλές φορές ξεχνάμε πως Grimaldi πέρα από τα ferries σημαίνει και pure car carriers και containers(ACL) αλλά και combi container/car carriers, έχει σημασία να παρατηρήσει κανείς το Grande Portogallo που κάνει drifting νοτίως της Σαντορίνης αυτήν τη στιγμή. Τελευταίο του λιμάνι η Lattakia της Συρίας στις 16 Απριλίου, καταλαβαίνει κανείς πως υπάρχει μεγάλη αφαίμαξη και από εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

Οι πρόσφατες ναυλωσεις των ανάλογων καθαρά Container δεν δείχνουν άσχημες. Το ερώτημα είναι πως έχει επιλέξει η ACL να παίξει στην αγορά με αυτό το στόλο (G4) . Δλδ είναι σε spot? Έχει κάποιο period? 

Αν είναι σε spot με την απουσία αυτοκινήτων για μεταφορά τότε σίγουρα θα κλαίνε. 

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη αγορά δεν ξέρω πως δουλεύει αλλά ξέρω πως ως τώρα η Grimaldi χρησιμοποιούσε τα δικά της πλοία, στις δικές τις γραμμές. Οπότε μάλλον απλά δεν υπάρχει μεταφορικό έργο. Κάπου διάβαζα πως το Μάρτιο η αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη είχε 50% καθίζηση, οπότε καταλαβαίνει κανείς τις επιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Έψαξα πολύ στο αρχείο μου για να βρώ φανερές αποδείξεις ενός car carrier της Grimaldi να ταξιδεύει για λογαριασμό άλλου operator, η μοναδική περίπτωση που κατάφερα να βρώ είναι το Grande Napoli. Πάμε πίσω λοιπόν στο Φεβρουάριο του 2006 για να το δούμε ένα βράδυ στη Δραπετσώνα χωρίς Grimaldi Lines στα πλάγια και με το φουγάρο της ΝΥΚ. Το έχω σε παρόμοια φωτογραφία και το 2004 οπότε εδώ μιλάμε για μακροχρόνια ναύλωση, που εξηγεί και την αλλαγή σινιάλων.

 

Μια που ανέφερα το Grande Napoli, παραδόξως δεν το βλέπω να φιλοξενείται στην gallerie μας, ας το διορθώσουμε αυτό. Ακριβώς 7 χρόνια και κάτι μέρες πίσω, το βλέπουμε εδώ να αναχωρεί μια ηλιόλουστη μέρα από το Southampton της Αγγλίας. Φυσικά η ναύλωση στην ΝΥΚ έχει λήξει οπότε το πλοίο είναι ντυμένο φούλ στα Grimaldi. Στο τελευταίο πλάνο της αναχώρησης μπορεί να διακρίνει κανείς στο βάθος πως με το low tide αποκαλύπτεται ο βυθός και αυτά που κρύβει μέσα του.

 

Παρεπιπτόντως το πλοίο είναι και αυτό παροπλισμένο στην Gioia Tauro από τις 9 Απριλίου και αφού είχε ήδη συμπλήρωσει 20 μέρες περιπλάνησης χωρίς μεταφορικό έργο, αποπλέοντας από τον Πειραιά στις 19 Μαρτίου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, επιστρέφουν στη μαμά Grimaldi τα Eurocargo Sicilia και Eurocargo Catania που από το 2014 ήταν ναυλωμένα στην Tirrenia. Το άρθρο αναφέρει πως η Grimaldi προτίθεται να συνεχίσει τη γραμμή Ραβέννα - Μπρίντιζι - Κατάνια, γραμμή που ανήκε στην Tirrenia αλλά βέβαια είχε δημιουργηθεί από την Adriatica, αν δεν κάνω λάθος. Να βάλει δικό της τοννάζ η Tirrenia και να ανταγωνιστεί την Grimaldi? Απίθανο. 

Link to comment
Share on other sites

Σημερινο αρθρο του Emanuele Grimaldi στην Καθημερινη.Στρωνει το δρομο για την αποκτηση του ελεγχου του λιμανιου της Ηγουμενιτσας και σε δευτερη φαση και για τα λιμανια της Πατρας και του Ηρακλειου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...