Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο Grand resort στο Λαγονησι θα πραγματοποιηθει φετος το ετησιο συνεδριο του ομιλου Γκριμαλντι(Euromed Convention)απο 4 εως 6 Οκτωβριου με βασικο θεμα συζητησης τα καθ' ημας:

Quote

The Greek coastal shipping sector: remedies for a viable recovery

Το συνεδριο του ομιλου Γκριμαλντι γινεται καθε χρονο,ειναι δηλαδη κατι σαν το φεστιβαλ της ΚΝΕ 😛 και συνηθως βγαζει ειδησεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ειναι τοσο ανοικτο σε περιπτωση που ενδιαφερεσαι να πας δυστυχως :P Για τα media δινεται συνεντευξη τυπου τη δευτερη μερα οπου πανε δημοσιογραφοι,στα υπολοιπα μονο οι καλεσμενοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ανακοινωθηκαν τα δρομολογια της Grimaldi Lines για το 2019 με τη μια γραμμη της Σαρδηνιας(Τσιβιταβεκια-Ολμπια)να απουσιαζει.

Μη δουμε κανα Σαρδηνοβαπορο προς τα δω στο τελος.😎

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στην εναρκτηρια ομιλια του ο Γκριμαλντι επλεξε το εγκωμιο Μανιαδακη κ λοιπων Μινωικων για την προοδο της εταιρειας την τελευταια 10ετια και ανακοινωσε επενδυση υψους 1,5 δις δολλαριων για τη ναυπηγηση 10 παρακαλω νεων ro-pax μετα τα υβριδικα ρο-ρο που ηδη ναυπηγουνται στην Κινα.

Περισσοτερα για τα καθ'ημας μετα τις 4 που θα γινει η συνεντευξη τυπου.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ξεκιναμε με Attica Group και προσθηκη scrubbers στα 3 παλατια μεχρι τον ερχομενο Απριλιο.

Quote

«Αν μπει πωλητήριο στην Attica Group θα είμαι αγοραστής. Θα με ενδιέφερε. Με ενδιαφέρει ότι έχει προοπτική και είναι βιώσιμο. Δεν με ενδιαφέρει να αγοράσω σκουπίδια. Θα είμαι αγοραστής στην υπόθεση της Attica Group. Έχω ρευστότητα και είμαι έτοιμος να εκμεταλλευτώ κάθε ευκαιρία που θα παρουσιαστεί. Φροντίζω να είμαι ο καλύτερος στην αγορά στον τομέα μου ώστε να αντιμετωπίζω τον ανταγωνισμό» και προσέθεσε:

«Να δούμε τι ευκαιρίες θα μου δοθούν. Η εταιρεία, η Μinoan είναι υγιέστατη. Εχει τρία πανέμορφα πλοία, τρία παλάτια και το catamaran Σαντορίνη από τα καλύτερα στην Μεσόγειο». Οι Μινωϊκές κλείνουν το 2018 με κέρδη ενώ έχουν μηδενίσει τα δάνειά τους.

Στη συνέχεια ο Ιταλός πλοιοκτήτης δήλωσε ότι αν δεν εμφανιστεί καμία ευκαιρία στην ελληνική ακτοπλοία «θα έχω διαθέσιμα δικά μου πλοία και στο ελληνικό περιβάλλον και θα είμαι ανταγωνιστικός.»

Επίσης ανακοίνωσε ότι σε τρία πλοία των Μινωϊκών θα τοποθετήσει scrubbers άμεσα μέχρι τον Απρίλιο του 2019 θα είναι έτοιμα

 

Και συνεχιζουμε με τι αλλο?ΑΝΕΚαρα και Χανια :D

Quote

Εκτενή αναφορά στην είσοδο  της Minoan Lines στην γραμμή Σούδα – Πειραιάς έκανε ο πρόεδρος του Ομίλου Γκριμάλντι στο περιθώριο του 22ου συνεδρίου του Ομίλου.

Αναλυτικότερα, ο Εμμανουήλ Γκριμάλντι έδωσε εφ όλης της ύλης απαντήσεις στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο του 22ου συνεδρίου του Ομίλου στην Αθήνα.

Ο ίδιος μεταξύ άλλων έκανε αναφορά και για την γραμμή των Χανίων όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται τον τελευταίο καιρό. 

Τα Χανιά, είπε ο ισχυρός Ιταλός εφοπλιστής, ήταν μια δικαίωση για μας και ευχαριστώ τον πρώην Υπουργό Ναυτιλίας που μας άκουσε και μας έδωσε την Γραμμή.

Και συνέχισε : "Όμως για να δούμε ποιος κέρδισε από αυτήν την εξέλιξη.  

Διακόσιοι  άνθρωποι βρήκαν δουλειά.  

Εξυπηρετήσαμε και ενισχύσαμε την τοπική οικονομία των Χανίων. 

Αποδίδουμε επιπλέον χρήματα στο ελληνικό δημόσιο. 

Δεν λαμβάνουμε επιδότηση όπου έτσι και αλλιώς δεν συμμετέχουμε πουθενά σε επιδοτούμενες γραμμές. 

Αναβαθμίσαμε την Γραμμή με ένα πολύ νεότερο από τα άλλα πλοία του ανταγωνισμού. 

Και κατέληξε : «Όπως αντιλαμβάνεστε όλοι κερδίσαμε από αυτήν την εξέλιξη. 

Η ΑΝΕΚ αν αύριο αποφασίσει να έρθει σε μια εσωτερική γραμμή στην Ιταλία δεν θα ζητήσει άδεια από κανένα. Και αυτό είναι σωστό. Θα φέρει το πλοίο της και θα ξεκινήσει δρομολόγια. 

Το λάθος ήταν αυτό που συνέβαινε χρόνια τώρα στην Ελλάδα. Όπου κάποιοι φίλοι κάποιων έδιναν ή δεν έδιναν άδεια για την δρομολόγηση πλοίων εκεί που ήθελαν. Είναι σωστό αυτό;»

Ο κ. Γκριμάλντι αναφέρθηκε όμως και σε πολλά άλλα ζητήματα της Ελληνικής ακτοπλοΐας. 

« Οι Μινωικές Γραμμές είναι μια Ελληνική εταιρία. Γιατί πρέπει να αντιμετωπίζεται διαφορετικά;» αναρωτήθηκε και επεσήμανε και τα εξής:

«Έχουμε όραμα και επιθυμία να συνεχίσουμε την ανάπτυξη. Έχουμε λεφτά, εχουμε σχέδιο, εχουμε πολλά πλοία. …>>

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, MILTIADIS said:

 ανακοινωσε επενδυση υψους 1,5 δις δολλαριων για τη ναυπηγηση 10 παρακαλω νεων ro-pax μετα τα υβριδικα ρο-ρο που ηδη ναυπηγουνται στην Κινα.

Στα ενδιαφεροντα νεα της ημερας το euro2day δινει καποιες πρωτες πληροφοριες.

Quote

Ο Ε. Grimaldi προανήγγειλε νέο ναυπηγικό πρόγραμμα κατασκευής επιβατικών-οχηματαγωγών πλοίων σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί ο όμιλος στις προκλήσεις που θέτουν οι νέοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί και οι τάσεις για την διακίνηση φορτίων και επιβατών.

Ήδη, όπως σημείωσε, το τεχνικό επιτελείο του Ομίλου βρίσκεται σε προχωρημένη φάση σχεδιασμού τα νέα πλοία τα οποία όπως ανέφερε θα εγκαινιάσουν μια νέα κλάση την οποία ονόμασε Superstar.

Περιγράφοντας σε γενικές γραμμές τα χαρακτηριστικά των νέων πλοίων, σημείωσε πως θα είναι 20% μεγαλύτερης χωρητικότητας και 40% μικρότερης κατανάλωσης καυσίμων.

Superstar Patrasso ? :D

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Απο το FoNE ,που απο οτι καταλαβαίνω το εχουν πάρει απο το Shippax.

Quote

Dubbed the SuperStar Class, the new generation will be a further evolution of the Group's 4,223-lanemetre and 500-passenger Star Class quintet built by Fincantieri in 2006-7. "We have embarked on a project with a 360° review of the Star Class," Emanuele Grimaldi, the Group's Managing Director, said. "The Star Class is an extremely successful vessel type, but it is overpowered for the trades we have in mind for our new ro-pax generation. A higher productivity and a much lower fuel consumption will be key – we can do with less power and smaller engines," he added.

The Group's in-house newbuilding department together with an unspecified naval architecture consultancy are developing the concept which Emanuele Grimaldi expects to take one year. "We will then go out to the shipyards," he continued. "The ships will have a 20% higher freight intake – equivalent to about 5,000 lanemetres – and a 40% lower fuel consumption compared to the Star Class."

Shippax understands that the new ice class ships – two to start with – will most likely be introduced on Finnlines' Kapellskär - Långnäs (Åland) - Naantali service. "The ships will have a choice of restaurants and a large duty-free shop and maybe up to 300 cabins," Mr Grimaldi said. He hinted, however, that the Travemünde-Malmö route was also a likely candidate for tonnage replacement and a somewhat smaller, modified version, could be developed for the Group's thriving Mediterranean operations.

The deep-sea department, for its part, is also developing a new con-ro generation with the so-called G4 Class (Hyundai Mipo-built GRANDE LAGOS Class) being the reference ship. Readers of ShippaxInfo will get more details about Grimaldi's ongoing and future projects in the November edition of ShippaxInfo.

 

Edited by proud_ionian
πολλα enter στο quote
Link to comment
Share on other sites

Η ατάκα του Γκριμάλντι " Έχουμε λεφτά, εχουμε σχέδιο, εχουμε πολλά πλοία..." είναι όλα τα λεφτά !!!!

Για να δούμε τι θα δούμε στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα τσιμπησαμε στο τυρακι να μην χαθει η ελληνικη εταιρεια πουλησε την  hsw πηρε μετρητα κ πλοια κ γραμμες κ εβαλε ποδι στο αιγαιο πιο ευκολα απ οτι επιχειρησε πριν,εμεις νομιζαμε οτι σκοτωσαμε το δρακο κ τωρα ερχεται δριμυτερος με μεγαλυτερο κεφαλαιο για να αγορασει ολη την Αττικα που φαινοταν αδιανοητο για τα δικα μας δεδομενα!αλλα οι  καιροι αλλαζουν 

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμή που κουμάντο κάνουν οι τράπεζες και τα νούμερα λογικό είναι οχι απλά να πατήσει πόδι αλλά να του δώσουν οτι θέλει με το ανάλογο τίμημα. Δεν υπάρχει κανένας δράκος όμως. Όπως το service των Μινωικών ανώτερο απο αυτό της μητρικής έτσι θα μπορούσε να επεκταθεί και στην Άττικα.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, margaritis24 said:

Τελικα τσιμπησαμε στο τυρακι να μην χαθει η ελληνικη εταιρεια πουλησε την  hsw πηρε μετρητα κ πλοια κ γραμμες κ εβαλε ποδι στο αιγαιο πιο ευκολα απ οτι επιχειρησε πριν,εμεις νομιζαμε οτι σκοτωσαμε το δρακο κ τωρα ερχεται δριμυτερος με μεγαλυτερο κεφαλαιο για να αγορασει ολη την Αττικα που φαινοταν αδιανοητο για τα δικα μας δεδομενα!αλλα οι  καιροι αλλαζουν 

 

Χωρίς να θελω να παραστήσω τον προφήτη, φαινόταν απο τότε αυτό το ενδεχόμενο, τουλάχιστον για οσους κατανοούσαν το ιδιοκτησιακό καθεστώς των εταιρειών (καθως και οτι η πολιτικη ηγεσία δεν μπορει να κρύβει για πάντα το θέμα κατω από το χαλί).

Προσωπικά συνεχίζω να το θεωρώ δύσκολο, καθως πρέπει να γίνει με τρόπο που δεν θα ξεσηκώσει τις επιτροπές ανταγωνισμού τόσο εδω όσο και στην ΕΕ. Χωρίς βέβαια να αποκλείονται "πατέντες" που θα το καμουφλάρουν. 

Τέλος ενα τεράστιο ειρωνικό "μπράβο" σε ολα τα μεγαλοστελέχη των εν λόγω  εταιρειών που τις έφτασαν εδώ. 

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο σενάριο είναι η attica να "σπάσει" σε κομμάτια και οι αγοραστές να είναι περισσότεροι. Έτσι και ο "ανταγωνισμός" θα λειτουργεί και θα πάρει τα καλύτερα κομμάτια-γραμμες.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Αν το πιθανότερο σενάριο είναι "να "σπάσει" σε κομμάτια", γιατί μπήκε στον κόπο η τράπεζα που ελέγχει τα της ακτοπλοΐας να μαζέψει όλους σε έναν όμιλο? 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, margaritis24 said:

Το ειρωνικο ειναι θα δωσει τα λεφτα που πηρε μετρητα απο την αττικα θα τα γυρισει πισω για να αγορασει την αττικα χωρις να χασει 

Δηλαδή ο Emanuele Grimaldi είναι ένας κερδοσκόπος!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω εδώ προτρέχουμε λιγάκι τις εξελίξεις. Συμφωνώ βέβαια πως το να τους καταπιεί όλους ο Grimaldi με τον ένα ή τον άλλον τρόπο, έχει πιθανότητες να συμβεί. Δεν έχει γίνει ακόμη όμως.

 

Τέλος πάντων, το θέμα για μένα όσον αφορά την Grimaldi και τα της Ελλάδος, είναι τι Grimaldi θα δούμε. Και εξηγούμαι: Αν η όποια παρουσία της Grimaldi στην Ελλάδα ταυτιστεί με τη σοβαρότητα, την αξιοπιστία και το εξαιρετικό safety record των Μινωικών, τότε θα είναι μια πάρα πολύ καλή εξέλιξη. Αν η όποια παρουσία της Grimaldi στην Ελλάδα γίνει με πρακτικές εντός και εκτός πλοίου που έχω συναντήσει στα ταξίδια μου στην Σαρδηνία, τότε οι δικές μας εταιρείες -ακόμη και οι μικρές- θα είναι σε πολύ καλύτερο επίπεδο. Την απάντηση θα μας την δώσει σε βάθος χρόνου η ίδια η εταιρεία.   

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3 minutes ago, svo said:

. Και μιλάμε για μεγάλο αριθμό πλοίων, όχι 3 και 4 όπως πχ η Minoan.

η minoan δεν ειναι μονη. τετοιες αποφασεις οπως ειδαμε, εχουν ληφθει σε επιπεδο ομιλου

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και οι αποφάσεις παίρνονται στον όμιλο Grimaldi,   όμως είναι πιο εύκολο να ρυθμίσει η Minoan και ο όμιλος γενικά  τις ακινησίες για τοποθέτηση Scrubbers, με 4 πλοία να δραστηριοποιούνται στις Ελληνικές γραμμές,  παρά ο όμιλος Attica που έχει μεγαλύτερο αριθμό πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...