Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 12/2/2022 at 2:22 AM, MILTIADIS said:

Ειναι αρκετα πιθανο το καλοκαιρι να μην ειναι στη γραμμη το Europa Palace αλλα ενα εκ των Cruise Bonaria ή Smeralda.Θα δουμε το προσεχες διαστημα τι ανακαταταξεις μπορει να υπαρξουν στο στολο στα δυτικα μας.

 

2 minutes ago, MILTIADIS said:

Kυριακη 5/2 το πρωτο δρομολογιο του Smeralda απο Πατρα για Μπριντιζι.

Με την επιστροφη και του πρωην Ικαρος συμπληρωνεται ενα εντυπωσιακο παζλ επιστροφων-καταστροφων 😁-πρωην Ελληνικων πλοιων του Ομιλου στη χωρα μας σε αρκετα συντομο χρονο,τα οποια οι πιο πολλοι τα κλαιγανε οταν εφευγαν νομιζοντας πως δεν θα τα ξαναδουν ποτε.

Θυμιζω οτι σε μια τετραετια ειχαμε την επανοδο των πρωην Europa Palace,Προμηθεας,Superfast VI,Ολυμπια Παλας και Ικαρος Παλας.Εργο πολυ πλουσιοτερο απο καθε μεταπολιτευτικης κυβερνησης γιατι ως γνωστον ο εχων το χρημα...

Grimaldi-Manuel-Grimaldi-Gianluca-Pacella-Diego-vignetta-576x411.thumb.jpg.b2333b50991525774a4fc41f2001e90d.jpg

*Ξεχασα και το Κνωσος Παλας το ορθοντοξ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, andreg said:

Ο Grimaldi ενημέρωσε τον ιστότοπο: Το Cruise Smeralda θα παραμείνει στο Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα όλο το καλοκαίρι, το Europa Palace στη Νάπολη-Κάλιαρι και η Κέρκυρα στο Civitavecchia-Cagliari. Η Κατάνια θα αντικαταστήσει τη Σμεράλντα στην Τυνησία.

Έχει αλλάξει προγράμματα στο παρά ένα άπειρες φορές . Ποτέ μήν βιάζεσαι με την εταιρεία αυτή.... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, LoveBoat said:

Σε κάνα μήνα  θα φύγει πάλι για Τυνησία(μπορεί και πιο σύντομα).Θα αντικατασταθεί από άλλο πλοίο του ομίλου(όχι απαραίτητα από την Grimaldi)...

Μπερδεμένα μας τα λες γεροντα

Link to comment
Share on other sites

Είναι αλήθεια ότι σε 20-30 ημέρες  θα επιστρέψει  Τυνησία πάλι. Δεν είναι γνωστό ακόμα ποιο θα το αντικαταστήσει και από ποια εταιρεία του ομίλου θα είναι ....

Edited by LoveBoat
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, spiroszante said:

Εννοείς εγκαταλείπει τα Χανιά?

Σίγουρα κανείς δεν γνωρίζει, Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν είχε και ιδιαίτερες επιδόσεις...Εξάλλου κανείς δεν γνωρίζει τυχόν συμφωνίες κλπ. ...

Edited by LoveBoat
Link to comment
Share on other sites

Το Κύδων βάσει χαρακτηριστικών δεν ταιριάζει στη γραμμή του Brindisi. Καταρχάς, έχει έτσι κι αλλιώς μικρό γκαράζ για Αδριατική. Επιπλέον έχει εξαιρετικό ξενοδοχειακό που θα μείνει ανεκμετάλλευτο. Οπότε λογικά θα είναι προσωρινή-και πολυέξοδη-λύση αντικατάστασης του Ικάρου. Άλλωστε με την επιστροφή του Φαιστός από τη Σύρο, ένα από τα τρία κρητικά θα έμενε χωρίς ρόλο, δεν θα ξεκινούσε απευθείας δρομολόγια Πειραιάς-Χανιά Φλεβάρη μήνα η Minoan. 

Όσο για τα Χανιά, δε θεωρώ ότι πρόκειται να αποχωρήσει. Φέτος στήριξε τη γραμμή με απευθείας δρομολόγια μέχρι τέλη Οκτώβρη, το έχει παλέψει με κάθε είδους ωράρια και το χειμώνα μπορεί και τη σκαπουλάρει με τα τριγωνικά χωρίς να μπαίνει χοντρά μέσα. Σίγουρα, καθαρά λογιστικά μπορεί να μην αποδίδει η γραμμή αλλά ασκεί πίεση και έχει ένα εξαιρετικό χαρτί για πιθανές διαπραγματεύσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς για τους λόγους που αναφέρονται, μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί σε μία γραμμή στην γειτονική χώρα που έχει επιβάτες...

Ο καιρός γαρ εγγύς....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Kostas18gr said:
Quote

Το Κύδων Πάλας ακούγεται ότι θα  αντικαταστήσει το Cruise Smeralda.

Και επισήμως αίτημα αναβολής

Το άρθρο μεταξύ άλλων αναφέρει: 

Minoan Lines: Αίτημα για αναβολή εκτέλεσης δρομολογίων στα Χανιά έως τον Οκτώβριο του 2023

Το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΥΔΩΝ που εξυπηρετούσε το δρομολόγιο Πειραιάς- Χανιά μεταδρομολογείται στις γραμμές της Αδριατικής.

 

Αν μη τι άλλο εντυπωσιακή εξέλιξη γιατί έμεινε στα Χανιά τόσα χρόνια, σε χρονιές με covid και θα μπορούσε άμα ήθελε να επιβιώνει έστω με τριγωνικά. Θεωρώ ότι με την άνοδο των τιμών των καυσίμων κοιτάζει να δρομολογεί τα πλοία του σε γραμμές που θέλουνε max 20 μίλια δρόμο για λόγους κατανάλωσης.

Γι' αυτό έκοψε το Πάτρα-Ancona και ξεκίνησε τη σύνδεση με το Brindisi, γι' αυτό άλλαξε τα δρομολόγια στα Χανιά (13:00 από Χανιά και 7,5 ώρες ταξίδι αντί 16:00 από Πειραιά και 6,5 ώρες ταξίδι), γι' αυτό ξεκίνησε γραμμές τύπου Savona-Porto Torres και Napoli-Palermo που βγαίνουνε με 20άρια.  Κατ' επέκταση, εικάζω ότι βρήκε να δρομολογήσει το Κύδων σε γραμμή με μικρότερες καταναλώσεις, καλύτερες πληρότητες και ολοχρονική εκμετάλλευση σε σχέση με τα Χανιά.

Επίσης, μέσα στο 2023 θα απελευθερωθούν τα Finnswan και Europalink από τη γραμμή Kapellskar-Turku οπότε μπορεί να προκύψουν καραμπόλες που θα συμπαρασύρουν και την Αδριατική.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα προσπαθω να καταλαβω τη λογικη του, οσον αφορα τις γραμμες Αδριατικης και Κρητης.

Πολλα πραγματα περνανε απο το μυαλο μου, κοινος παρονομαστης ολων ειναι οτι ενδιαφερεται σχεδον αποκλειστικα για τα ασυνοδευτα φορτια, με την εξαιρεση του Ηρακλειου και των Κυκλαδων.

Ειμαι περιεργος ποσο θα κρατησει το Πατρα Brindisi.

 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αδυνατώ να καταλάβω την νέα και για πολλοστή φορά αλλαγή στρατηγικής αφού είναι δεδομένο ότι η γραμμή του Μπρίντιζι δεν προσφέρεται εδώ και χρόνια σε επιβάτες προερχόμενους από την κεντρική Ευρώπη. Άρα για τα μονα που ενδιαφέρεται είναι φορτηγά, εξοικονόμηση καυσίμων και από εκεί και πέρα ο,τι αρπάξουμε.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, proud_ionian said:

Προσωπικα προσπαθω να καταλαβω τη λογικη του, οσον αφορα τις γραμμες Αδριατικης και Κρητης.

Πολλα πραγματα περνανε απο το μυαλο μου, κοινος παρονομαστης ολων ειναι οτι ενδιαφερεται σχεδον αποκλειστικα για τα ασυνοδευτα φορτια, με την εξαιρεση του Ηρακλειου και των Κυκλαδων.

1 hour ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Και εγώ αδυνατώ να καταλάβω την νέα και για πολλοστή φορά αλλαγή στρατηγικής αφού είναι δεδομένο ότι η γραμμή του Μπρίντιζι δεν προσφέρεται εδώ και χρόνια σε επιβάτες προερχόμενους από την κεντρική Ευρώπη. 

Αν καταλάβαινε οποιοσδήποτε τα μελλοντικά σχέδια και τις συμφωνίες που γίνονται κάτω από το τραπέζι έπρεπε να είσαστε θεοί η να είσαστε δίπλα σε κάθε εφοπλιστή, τα πράγματα φωνάζουν ,  "εγώ ποτέ δεν θα χτυπήσω γραμμή Αδριατικής οπότε το έχεις μονοπώλιο και εσύ αποσύρεσαι από την Κρήτη και εγώ σε ελάχιστα χρόνια παίρνω το μονοπώλιο Πειραιά - Κρήτη αφού έχω αγοράσει και την ΑΝΕΚ κοψοχρονιά από τον κολλητό μου" (για όσους γνωρίζουν), ωραίο μοίρασμα στο πτώμα τις Αττικα, όλο αυτό προσπαθεί να το σπάσει η Τράπεζα Πειραιώς φτάνοντας το ποσοστό μετοχών στην MIG  πάνω από το 1/3 επί του συνόλου και είμαι σίγουρος θα ξεπεράσει τουλάχιστον το 50% αν χρειασθεί η θα προβεί σε ολική εξαγορά, έτσι όποιος θα θέλει να κάνει παιχνίδια θα τα πληρώνει ακριβά σε ρευστό 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, The old said:

Αν καταλάβαινε οποιοσδήποτε

Ομολογω οτι δεν ειμαι ο Νικος Κωνσταντινιδης:D, για να γνωριζω ολα τα παρασκηνια της υφηλιου σε καθε λεπτομερεια.

Ολοι μας εδω ομως, υποθετω, αντιλαμβανομαστε οτι οι επιχειρηματικες κινησεις, οχι μονο στην ακτοπλοϊα, εχουν σκοπιμοτητα η οποια δεν ανακοινωνεται στο συνολο της. Ειδικοτερα για τις αποφασεις του Grimaldi, πολλες φορες εχουμε συζητησει οτι κινησεις οπως η παρουσια στα Χανια, η ενισχυση της παρουσιας του στον Νοτο της Αδριατικης και τη Σαρδηνια, ειχαν σκοπο και την πιεση προς αδυναμους ανταγωνιστες.

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ολες οι κινησεις "του βγηκαν" ή οτι εξηγει απολυτα τη συνεχη αλλαγη τακτικης σε γραμμες οπως η Ancona. Μια πρωτη αναγνωση είναι οτι οι ανταγωνιστες αντεξαν. Οσο μεγαλη και αν ηταν η δαγκωνια στα Χανια ή στην Αδριατική από την ενίσχυση της παρουσίας του (Eurocargo παντου & Πατρα Brindisi), η ΚΞ εχει διατηρησει σταθερη την παρουσια της. Μια αλλη ερμηνεια ειναι οτι ο Aponte δεν ειναι Onorato και χρειαζεται τα καλα κομματα του στολου του απο εκει.

Την αποχωρηση απο τα Χανια μπορω να την καταλαβω σε ενα βαθμο. Ο,τι ηταν να παρει το πηρε και απο εκει και περα το μεριδιο του δεν αυξηθηκε. Για εναν ομιλο με τοσο διευρυμενη γεωγραφικα παρουσια, κριθηκε οτι θα ειναι πιο προσοδοφορο να παει το πλοιο αλλου (αφηνω στην ακρη τις μεγαλεπηβολες εκδηλωσεις στα Χανια και τις πομπωδεις δηλωσεις). Δεν μπορω να καταλαβω πληρως ομως, ουτε τις συνεχεις αλλαγες στη γραμμη της Ancona μεσα σε δυο χρονια, ουτε τον τροπο που μεταχειριστηκε το σινιαλο της Minoan στην Αδριατικη. Αφου πρωτα το "θαμπωσε" με το προβληματικο on board service στα cruise, τα οποια ηταν Grimaldi σε περιτυλιγμα Minoan, μετα το απεσυρε πριν δυο χρονια, περιοριζοντας το σε γραμμες εσωτερικου. Τωρα ακουμε οτι το σινιαλο των Μινωικων θα επανελθει στην Αδριατικη και μαλλιστα με πλοια που θα εχουν ελληνικο πληρωμα και ελληνικη σημαια.

Ολα αυτα, οσο αγνωστο παρασκηνιο και αν υπαρχει, εχουν κενα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, μην ξεχνάμε πως και ο Γκριμάλντι άνθρωπος είναι, οπότε κάπου κάπου κάνει και κανέναν λάθος υπολογισμό. Μπορεί να του βγαίνουν περισσότερα από ότι στους ανταγωνιστές του, αλλά όχι πάντα όλα. Πιστεύω πως η περίπτωση της Αγκώνας και των Χανίων αποτελεί απόδειξη για αυτό. Με τον αυξανόμενο (ποσοτικά και ποιοτικά) ανταγωνισμό που έχει να αντιμετώπισει σε Τυρρηνική, Ισπανία και Βαλτική, η αγορά της Ελλάδας που είναι σχετικά μικρή σε σύγκριση με τις άλλες, φαίνεται να μην έχει την ίδια σημασία για αυτόν, όπως οι άλλες. Και μεταξύ μας, διαβάζοντας το τι γράφεται σε ξένα ναυτιλιακά και ταξιδιωτικά φόρουμ για αυτόν, δεν πιστεύω πως θα είχε ένα καταπληκτικό καλοκαίρι, με εξαίρεση τον Αύγουστο.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορά το Πειραιάς-Χανιά φάνηκε απο την αρχή οτι δεν τον πολυνοιάζει αφου έβαλε τα τριγωνικά. Αυτό που βλέπω οτι ξεχνάμε ολοι μας είναι ο διαγωνισμος στον ΟΛΗ,αφου οποιος πάρει το λιμάνι  μπορει να εξοστρακίσει με παντείους τρόπους τον άλλον. Για το Ηράκλείο έχει ακουστει πως αν επικρατήσει ο G. θέλει να το χρησιμοποιήσει και σαν διαμετακομιστικό κόμβο για τα car carriers. Σίγουρα δε θα πειράξει θέλω να πιστεύω τα λιμανιάτικα,αλλα σίγουρα δε θα κανει και των ανταγωνιστών εύκολη τη ζωή. Το ίδιο και για την Αττικα αλλα λογω της αναμπουμπουλας που υπάρχει στα υπαρξιακά της δεν νομιζω οτι θα μπορέσει να πάρει κάποιο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Mικρα μου μπλε starουμφακια δεν εχω λογω να κανω αποτιμηση τωρα.Καντε υπομονη.Μην βιαζεστε να κλεισετε γραμμες

Και να θυμαστε παντα οτι πισω εχει ο Γκριμαλντης την ουρα.

Link to comment
Share on other sites

Ο capo canonniere έβαλε τα χέρια του για τα επόμενα 20 χρόνια στο Amerikahaven, το οποίο είναι ένα terminal για roro και multipurpose cargo στο Amsterdam. Σημειωτέον ότι εκεί πάνε τα car carriers του της γραμμής της Δυτικής Αφρικής

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...