Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

12 hours ago, Petros P said:

Κοιτάει το ΧΙ και είναι κοντά ο Μανωλιός?

Το άρθρο αναφέρει επίσης την προσθήκη τέταρτου πλοίου στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι-Βενετία (λογικά θα είναι το Eurocargo Bari). Αν ισχύει κάτι τέτοιο, πάμε για καθημερινές αναχωρήσεις έναντι τριών εβδομαδιαίως λίγους μήνες πριν. Αν μη τι άλλο εντυπωσιακή η ανάπτυξη της γραμμής...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο χρόνος μεταφοράς είναι σημαντικός. Κόστος δεν είναι μόνο ο θαλάσσιος ναύλος. Η ίδια η νταλίκα έχει κόστος. Άλλο είναι αν κάνει 3-4 "στροφές" άλλο αν κάνει 2-3. Επίσης είναι σημαντικό το χρηματοοικονομικό κόστος των εμπορευμάτων ειδικά για ακριβά εμπορεύματα. Φυσικά μια σοβαρή εταιρεία τα έχει λαβει αυτά υπόψην

Link to comment
Share on other sites

Το πόσο θεόρατα είναι αυτά τα πλοία της σειράς G5GG το έχουμε συζητήσει πολλές φορές, ειδικά όσοι τα έχουμε δεί κι από κοντά, το γνωρίζουμε καλά. Για όσους δεν έχουν αυτήν τη δυνατότητα να δούμε το Eco Mediterranea παρέα με το Eurocargo Malta, νομίζω η εικόνα μιλάει από μόνη της ως πρός τη σύγκριση μεγεθών.

Link to comment
Share on other sites

On 10/20/2022 at 2:08 AM, MILTIADIS said:

Ενας ανθρωπος που σε λιγους μηνες θα ελεγχει 2 απο τα μεγαλυτερα λιμανια της χωρας δε νομιζω οτι εχει την αναγκη να μπει σε διαδικασια συνθηκολογησης του τυπου"μεινε εσυ εκει,να μεινω εγω εδω"κλπ.

On 10/20/2022 at 2:58 PM, Nick the Greek said:

Ο Μιλτιάδης έχει απόλυτο δίκιο πως δεν έχει καμία ανάγκη η Grimaldi να έρθει σε κάποιου είδους συνδιαλλαγή. Συνδιαλλαγή και διαπραγμάτευση γίνεται όταν και οι δύο ή παραπάνω πλευρές έχουν πράγματα να βάλουν στο τραπέζι.

On 10/20/2022 at 5:30 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Ας υποθέσουμε ότι όλα αυτά γίνονται, όμως ο υπέρμετρος γιγαντισμός έχει καμιά φορά -δυστυχως- και θύματα. Ο Σφηνιάς είχε μαζέψει ο,τι πλεούμενο υπήρχε και ήρθε το εξπρές Σαμίνα και είδαμε το αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο μαγειρεύεται και με τον Γκριμάλντι, είχαμε ήδη το ατυχές γεγονός και μακάρι να μην ξανασυμβεί κάτι άλλο. Αν πάμε σε μονοπώλια μία εταιρεία στην ακτοπλοΐα και η άλλη στην Ιταλία αλλοίμονό μας !!!!

Διαβάζωντας όλα τα σχόλια σας και με δεδομένου οτι εχει παρει ηδη την  Ηγουμενίτσα ειναι σχεδόν σίγουρο οτι θα την κανει τετοιο λιμανι ώστε να μπορει να παρει και πολυ Κρουαιερα ίσως αλλα κυρίως δεν θα αφηνει να μπει η ΑΤΤΙΚΑ _ ΑΝΕΚ μεσα με δυσβασχαχτα λιμανιάτικα. Ηδη εχει κανει προτασεις σε εταιρειες μς κοντινα δρομολόγια να κανουν και μια σταση απο εκει. Επίσης η νεα γραμμη φορτηγών που ξεκινάει απο Σμύρνη για Ιταλία και ολες τις Άλλες χωρες μέσω Smyrna θα τις καρπωθει ο Γκριμαλντι και μην που πειτε οτι δεν σκεφτίκατε οτι θα αβεωασει 3-4 RoRo απο εκει και θα αποροφησει τα παντα απο νταλικες κλπ .. 

Άλλη σκέψη .. δεν χρειαζεται να αγορασει πλοια .. ηδη αν ειναι αληθεια οι Φήμες θέλει να κανει εξαγορα και το Ηράκλειο .. οταν οι αλλοι θα δώσουν 10 αυτος θα σκασει 50 και δεν θα μπορουν να μην του το δώσουν όπως εκανε και με την Ηγουμενίτσα οποτε τι να το κανει το 11 η το 12 

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Aς μην μπαινουν ολα στο blender.

Το τι σκοπευει να κανει στην Ηγουμενιτσα, εχει αναφερθει,

Τον υποτιμαμε αν πιστευουμε οτι προβαινει σε τετοια επενδυση για να χρεωσει την Attica με μεγαλα λιμανιατικα ή γιατι πονταρει στη γραμμη Θεσσαλονικη Τουρκια.

Εχει αναγκη επιπλεον μοναδες στον στολο του για τη Σαρδηνια και τη Σικελια. Δεν εχει να κανει με τις επενδυσεις του ομιλου στα ελληνικα λιμανια

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πώ και το άλλο, μια παρατήρηση που έχει κάνει ένας φίλος από τη Γαλλία και την θεωρώ πολύ εύστοχη: το μοναδικό μεγάλο νησί στη Μεσόγειο που δεν έχει γραμμή ο Grimaldi είναι η Κορσική :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Κύπρο πήγαιναν παλιότερα τα car carriers νομίζω, ίσως περιστασιακά να πηγαίνουν ακόμη. Αλλά όπως και να έχει, βλέποντας τον όγκο της κίνησης αυτήν τη στιγμή, ίσως στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick the Greek said:

Εγώ θα πώ και το άλλο, μια παρατήρηση που έχει κάνει ένας φίλος από τη Γαλλία και την θεωρώ πολύ εύστοχη: το μοναδικό μεγάλο νησί στη Μεσόγειο που δεν έχει γραμμή ο Grimaldi είναι η Κορσική :rolleyes:.

Στο περιπου 😛

On 12/15/2021 at 3:02 PM, MILTIADIS said:

Εμπορικη συνεργασια με προοπτικη εξαγορας μεταξυ Corsica-Grimaldi.

https://www.shippingitaly.it/2021/12/14/inedita-alleanza-nei-traghetti-fra-grimaldi-e-corsica-linea/

 

On 12/15/2021 at 3:05 PM, proud_ionian said:

Πέφτει και το κάστρο της Γαλλίας

 

Link to comment
Share on other sites

Εννοούσα με δικά του πλοία προφανώς, αν και γνωρίζοντας το πως λειτουργούν τα συνδικάτα στη Γαλλία, πολύ πιθανόν να μη θέλει να πάνε δικά του πλοία εκεί. Πάντως έχω ακούσει πως μέχρι και μερίδιο μετοχών έχει στην Corsica Linea, δε μπορώ να ξέρω φυσικά αν αληθεύει.

Link to comment
Share on other sites

Τότε είχε γραφτεί για μετοχική συνεργασία, όπως και για αγορά του Nicoli απο τον G και charter back στην linea.

Μετά από λίγο καιρό είχαν εξαφανιστεί οι αναρτήσεις αυτές. Ήταν ψευδείς; Ηταν ενοχλητικά αληθείς; G knows:D

Link to comment
Share on other sites

On 9/22/2022 at 9:13 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, η Grimaldi εμφανίζεται έτοιμη να προχωρήσει στην παραγγελία 10 car carriers με συμβατικά καύσιμα που όμως θα είναι ammonia-ready, συνολικού ύψους περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολλαρίων.

 

Το είπε και το έκανε. Η παραγγελία είναι για 5+5 κομμάτια από το China Merchants Heavy Industries στο Jiangsu, με παράδοση για τα πρώτα 5 κομμάτια από το 2025 και μέχρι το τέλος του 2026. Η χωρητικότητα των πλοίων υπολογίζεται στα 9,000 CEU (Car Equivalent Unit)*, μιλάμε για τέρατα δηλαδή. Τα πλοία θα έχουν dual fuel configuration, θα ξεκινήσουν με συμβατικό καύσιμο και θα είναι Ammonia ready για το μέλλον και φυσικά θα έχουν και μπαταρίες, ηλιακά πάνελ και τη δυνατότητα να παίρνουν ρεύμα από τη στεριά για όσο βρίσκοντα ελλιμενισμένα. Ο dottore υπολογίζει 50% οικονομία σε καύσιμα σε σύγκριση με την τελευταία γενιά car carriers που κατασκεύασε

 

* CEU stands for Car Equivalent Unit. A CEU is used to measure the capacity of vehicle or car carriers. A CEU is generally based on the dimensions of a 1966 Toyota Corona RT43: 4125 mm x 1,550 mm x 1,400 mm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τι να λέμε τώρα, εμείς κυνηγάμε καμιά καρότσα με το τουφέκι και εξάμηνη εξόφληση με επιταγή, κι ο άλλος κάνει συνεργασία με την Amazon. Ειδικά στις γραμμές Ισπανίας - Ιταλίας αυτά, αλλά δεν έχει σημασία. Το σημαντικό είναι η μεγαλύτερη εικόνα που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι εταιρείες με όραμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
4 hours ago, mlulurgas said:

Έχεις πληροφορίες από αυτό που λες για το Ευρώπη Παλας;

Προφανως.

Υπαρχει προθεση για δευτερο πλοιο στο Napoli-Palermo,αναγκη για μεγαλυτερη χωρητικοτητα σε οχηματα στο Civitavecchia-Olbia ενω πιθανον να σταματησει η γραμμη της Τυνησιας.

Link to comment
Share on other sites

Παρεμβαση του CEO της Minoan Lines Λουκα Σιγαλα στο δελτιο ειδησεων του Ionian με αφορμη τις κινησεις του ομιλου στην Αδριατικη καθως και σε επενδυσεις στα λιμανια Ηγουμενιτσας,Ηρακλειου και Πατρας.

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2022 at 11:45 AM, Nick the Greek said:

 

Το είπε και το έκανε. Η παραγγελία είναι για 5+5 κομμάτια από το China Merchants Heavy Industries στο Jiangsu, με παράδοση για τα πρώτα 5 κομμάτια από το 2025 και μέχρι το τέλος του 2026. Η χωρητικότητα των πλοίων υπολογίζεται στα 9,000 CEU (Car Equivalent Unit)*, μιλάμε για τέρατα δηλαδή. Τα πλοία θα έχουν dual fuel configuration, θα ξεκινήσουν με συμβατικό καύσιμο και θα είναι Ammonia ready για το μέλλον και φυσικά θα έχουν και μπαταρίες, ηλιακά πάνελ και τη δυνατότητα να παίρνουν ρεύμα από τη στεριά για όσο βρίσκοντα ελλιμενισμένα. Ο dottore υπολογίζει 50% οικονομία σε καύσιμα σε σύγκριση με την τελευταία γενιά car carriers που κατασκεύασε

 

* CEU stands for Car Equivalent Unit. A CEU is used to measure the capacity of vehicle or car carriers. A CEU is generally based on the dimensions of a 1966 Toyota Corona RT43: 4125 mm x 1,550 mm x 1,400 mm.

 

Δέκα είπα ε? Μέχρι να στεγνώσει το πληκτρολόγιο :D, η παραγγελία έφτασε στα 15 κομμάτια, σύμφωνα με το Shipping Italy. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...