Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για κάποιο λόγο απο το κινητό δεν μου το εμφανίζει, όμως απο web όντως την έχει συνημμένη. Thanks @gtogias

Εντάξει, φοβερή η ΠΝΟ, και λίγα έγραψα παραπάνω. Οι απορίες μου σχετικά με την διπλο (θου κυριε) φορολόγηση παραμένουν. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, proud_ionian said:

Μπραβο @gtogias, για να μη λεμε ανοησιες οτι δεν θελει η εταιρια να δημοσιοποιηθει.

ορισμενοι δεν βαζουν μυαλο. 

Γιατί διαγράφετε σχόλια? Δεν είναι ωραίο...Συγνώμη κιόλας αλλά γιατί το κάνατε? Εγώ πάντως δεν έχω κάτι  προσωπικό με εσάς και κανέναν....

Edited by LoveBoat
δελετ
Link to comment
Share on other sites

Ας κρατησουμε τα εξης απο ολα τα παραπανω:

1)Στα πλοια στο θεμα της συνθεσης δεν συμβαινει κατι παρανομο δλδ κατι που δεν προβλεπει η σημαια της χωρας που φερουν.

2)Ο Γκριμαλντι εχει Ελληνες σε ολα χωρις να εχει καμια υποχρεωση απο κανεναν νομο να το κανει στερωντας ετσι θεσεις απο Ιταλους ναυτικους κιολας.

3)Οι ανθρωποι αυτοι θα ηταν πιο καλυμμενοι ασφαλιστικα αν τα πλοια ηταν υπο ελληνικη σημαια ομως συνδιαζοντας τα 1 κ 2 συν τις μισθολογικες απολαβες δεν θεωρω οτι πιαστηκαν και κοροιδα ή οτι πηγαν καπου που δεν ηξεραν.

4)Αν καταλαβα σωστα Γκριμαλντι και προηγουμενη διοικηση της ΠΝΟ ειχαν συμφωνησει σε ολα αυτα και η νυν αντιδραει χωρις να εχει τροποποιηθει κατι στην αρχικη συμφωνια.

Γενικα και επι του πρακτεου νομιζω οτι θα πρεπει να υπαρξει μια ενισχυση στο ξενοδοχειακο κομματι για να διευκολυνθει η ζωη των συγκεκριμενων ανθρωπων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τις τελευταιες εβδομαδες ο ομιλος Γκριμαλντι προσφερει δωρεαν μετακινησεις σε Ουκρανους προσφυγες που θελουν να μετακινηθουν μεσω των διασυνοριακων γραμμων που εξυπηρετει ανα την Ευρωπη.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι βορειοευρωπαΙκές εταιρείες και αυτές στην Αγγλία το κάνουν εδώ και εβδομάδες.

Υπήρξε μεγάλη κριτική στον Γκριμάλντι, που η Finnlines το εφάρμοσε τελευταία από όλες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/30/2022 at 12:33 AM, MILTIADIS said:

Ας κρατησουμε τα εξης απο ολα τα παραπανω:

1)Στα πλοια στο θεμα της συνθεσης δεν συμβαινει κατι παρανομο δλδ κατι που δεν προβλεπει η σημαια της χωρας που φερουν.

2)Ο Γκριμαλντι εχει Ελληνες σε ολα χωρις να εχει καμια υποχρεωση απο κανεναν νομο να το κανει στερωντας ετσι θεσεις απο Ιταλους ναυτικους κιολας.

3)Οι ανθρωποι αυτοι θα ηταν πιο καλυμμενοι ασφαλιστικα αν τα πλοια ηταν υπο ελληνικη σημαια ομως συνδιαζοντας τα 1 κ 2 συν τις μισθολογικες απολαβες δεν θεωρω οτι πιαστηκαν και κοροιδα ή οτι πηγαν καπου που δεν ηξεραν.

4)Αν καταλαβα σωστα Γκριμαλντι και προηγουμενη διοικηση της ΠΝΟ ειχαν συμφωνησει σε ολα αυτα και η νυν αντιδραει χωρις να εχει τροποποιηθει κατι στην αρχικη συμφωνια.

Γενικα και επι του πρακτεου νομιζω οτι θα πρεπει να υπαρξει μια ενισχυση στο ξενοδοχειακο κομματι για να διευκολυνθει η ζωη των συγκεκριμενων ανθρωπων.

Πάντως υπάρχει και η απάντηση της Π.Ν.Ο. (Έστω και αργά πρέπει να αναφερθούμε )επι των θεμάτων αυτών https://www.pno.gr/post/π-ν-ο-επιστολή-προς-τον-ομιλο-grimaldi  και έπρεπε να την αναφέρουμε ,έστω και μετά από καιρό....

Link to comment
Share on other sites

Στο νέο τεύχος του RoPax έχει μια πληρωμένη συνέντευξη με τους Γκριμάλντι.

Γράφει πολλά αυτονόητα και στημένα. Αυτά που κράτησα είναι δύο:

1) Ενδιαφέρεται σφοδρά να αγοράσει το λιμάνι της Ηγουμενίτσας

2) Για λόγους οικονομίας, το καλοκαίρι τα πλοία του ομίλου θα ταξιδεύουν με μειωμένες ταχήττητες. Για να "βγουν 😁" τα ωράρια, θα μειωθούν οι χρόνοι παραμονής στα λιμάνια. Πιστεύω, οι περισσότεροι τουλάχιστον μπορείτε να φανταστείτε τι έχει να γίνει από άποψη καθαριότητας και στα γκαράζ ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με την παράδοση φέτος των δύο νέων πλοίων της Finnlines, πιστεύετε πως υπάρχει πιθανότητα να δούμε ένα από τα Star-class να κατεβαίνει Μεσόγειο, π.χ. για αντικατάσταση του Florencia στην Αγκώνα; Ή, π.χ. να πάει Malmö για να κατέβει το Finneagle στην Αδριατική;

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω χλομό αυτό ιδικά για τα Star-class αν δεν κάνω λάθος έχουν 500 άτομα χωρητικότητα για Ανκόνα Ηγουμενίτσα ως αντικαταστάση του Φλορενσια που έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα σε επιβάτες .

Θα έριχνε υπερβολικά την επιβατική χωρητικότητα .

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Η λέξη "βρώμα" πάντως έχει την τιμητική της!!! Αν είναι και γραμμένες οι κριτικές από τίποτα Ιταλούς, τότε η βρώμα στα ιταλικά, που έχει και παράξενο άκουσμα, θα πηγαίνει σύννεφο στο trip advisor..! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Ευρωπαϊκή και η Ιταλική υπηρεσία διαστήματος , στα πλαίσια του Προγράμματος Καινοτομίας και Υποστήριξης Πλοήγησης (NAVISP)ανέθεσαν στον όμιλο το σχεδιασμό ενός πολιτικού συστήματος υποβοήθησης των ελιγμών εντός λιμένα, για μεγάλα πλοία μεταφοράς οχημάτων.

Από ότι καταλαβαίνω, το σύστημα απευθύνεται στα car carrier και τα μεγάλα RO RO (eco) του ομίλου και θα εφαρμοστεί πιλοτικά στο λιμάνι της Αμβέρσας.

Αν πετύχει το σύστημα και εφαρμοστεί παντού, η επόμενη καινοτομία που θα δουλέψουν είναι σύστημα αυτόματου καθαρισμού καμπινών και κοινόχρηστων χώρων στα ferries του ομιλου:P

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με τους Ιταλοί, η Grimaldi εμφανίζεται έτοιμη να προχωρήσει στην παραγγελία 10 car carriers με συμβατικά καύσιμα που όμως θα είναι ammonia-ready, συνολικού ύψους περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολλαρίων.

Link to comment
Share on other sites

Πριν τα car carriers, ερχόνται δυο ακόμη ECO RoRo.

Οπως μαθαινουμε απο σχετικη αναρτηση του Ομίλου στο FB, αυτες τις μερες διεξαγεται στο Sorrento το 25ο 𝐄𝐮𝐫𝐨𝐦𝐞𝐝 𝐂𝐨𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐋𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐒𝐞𝐚, στα πλαισια του οποιου, γιορταζονται και τα 75 χρονια του Ομιλου. Ο Θειος Μανωλης στην Ομιλια του ανελυσε τα επιτευγματα του Ομιλου, οπως πχ οτι μειωθηκε κατα 500.000 τονους η καταναλωση ορυκτων καυσιμων χαρη στη χρηση νεων τεχνολογιων κλπ.

Quote
Il 𝐆𝐫𝐮𝐩𝐩𝐨 𝐆𝐫𝐢𝐦𝐚𝐥𝐝𝐢 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐢𝐞 𝟕𝟓 𝐚𝐧𝐧𝐢 e li celebra a Sorrento dal 29 settembre al 2 ottobre 2022 durante il summit internazionale 𝐄𝐮𝐫𝐨𝐦𝐞𝐝 𝐂𝐨𝐧𝐯𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐋𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐒𝐞𝐚, giunto alla sua XXV edizione.
L’evento, organizzato dal gruppo partenopeo, riunisce 800 top player del mondo istituzionale, della finanza, della logistica, della portualità e dei trasporti ed ha come focus il 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐬𝐬𝐨 𝐝𝐢 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐢𝐳𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐞𝐭𝐢𝐜𝐚 e la 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐠𝐢𝐚 𝐝𝐢 𝐫𝐢𝐝𝐮𝐳𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐞𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐢 𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐢𝐚𝐯𝐞 𝐠𝐥𝐨𝐛𝐚𝐥𝐞.
L’𝐀𝐦𝐦𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫𝐞 𝐃𝐞𝐥𝐞𝐠𝐚𝐭𝐨 𝐄𝐦𝐚𝐧𝐮𝐞𝐥𝐞 𝐆𝐫𝐢𝐦𝐚𝐥𝐝𝐢, nel suo intervento in apertura, ha tracciato un’ampia panoramica sul presente e sul futuro green del primo gruppo armatoriale italiano e primo player nelle Autostrade del Mare in Europa.
“𝑁𝑒𝑔𝑙𝑖 𝑢𝑙𝑡𝑖𝑚𝑖 12 𝑚𝑒𝑠𝑖 𝑎𝑏𝑏𝑖𝑎𝑚𝑜 𝑟𝑒𝑔𝑖𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑜 𝑙𝑒 𝑚𝑖𝑔𝑙𝑖𝑜𝑟𝑖 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑑𝑖 𝑠𝑒𝑚𝑝𝑟𝑒 𝑑𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑑𝑒𝑙𝑙𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑖𝑝𝑎𝑙𝑖 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑔𝑛𝑖𝑒 𝑑𝑖 𝑛𝑎𝑣𝑖𝑔𝑎𝑧𝑖𝑜𝑛𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑛𝑡𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑒 𝑑𝑒𝑙 𝑛𝑜𝑠𝑡𝑟𝑜 𝐺𝑟𝑢𝑝𝑝𝑜” – ha dichiarato – “𝑆𝑖 𝑡𝑟𝑎𝑡𝑡𝑎 𝑑𝑖 𝑢𝑛 𝑟𝑖𝑠𝑢𝑙𝑡𝑎𝑡𝑜 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡𝑒, 𝑟𝑎𝑔𝑔𝑖𝑢𝑛𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑛 𝑢𝑛’𝑎𝑐𝑐𝑜𝑟𝑡𝑎 𝑝𝑜𝑙𝑖𝑡𝑖𝑐𝑎 𝑑𝑖 𝑖𝑛𝑣𝑒𝑠𝑡𝑖𝑚𝑒𝑛𝑡𝑖, 𝑐𝑜𝑛 𝑙𝑎 𝑟𝑖𝑑𝑢𝑧𝑖𝑜𝑛𝑒 𝑑𝑒𝑖 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑢𝑚𝑖 𝑑𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑓𝑙𝑜𝑡𝑡𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑖 𝑎 500.000 𝑡𝑜𝑛𝑛𝑒𝑙𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑑𝑖 𝑐𝑎𝑟𝑏𝑢𝑟𝑎𝑛𝑡𝑒, 𝑐𝑜𝑛 𝑙𝑎 𝑟𝑖𝑐𝑒𝑟𝑐𝑎 𝑒 𝑙𝑜 𝑠𝑣𝑖𝑙𝑢𝑝𝑝𝑜 𝑑𝑖 𝑛𝑢𝑜𝑣𝑒 𝑡𝑒𝑐𝑛𝑜𝑙𝑜𝑔𝑖𝑒 𝑛𝑎𝑣𝑎𝑙𝑖 𝑒 𝑐𝑜𝑛 𝑖𝑙 𝑔𝑟𝑎𝑛𝑑𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑢𝑙𝑠𝑜 𝑐ℎ𝑒 𝑎𝑏𝑏𝑖𝑎𝑚𝑜 𝑑𝑎𝑡𝑜 𝑎𝑙𝑙’𝑎𝑡𝑡𝑖𝑣𝑖𝑡à 𝑡𝑒𝑟𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑠𝑡𝑖𝑐𝑎 𝑒 𝑙𝑜𝑔𝑖𝑠𝑡𝑖𝑐𝑎.”

 

Στο περιθωριο του αζμπέτε, ανακοινωθηκε και η παραγγελια των 2 ECO και των 10 Car Carriers.

Link to comment
Share on other sites

Ο πρόεδρος αναφέρθηκε και στη συγχώνευση Attica AΝΕΚ και στην πώληση των λιμάνιων Ηγουμενίτσας και Ηρακλείου.

Για τη συγχώνευση παρέπεμψε επίμονα στην επιτροπή ανταγωνισμού. φαντάζομαι κάποιο αντάλλαγμα θα θέλει.

Για τα δύο λιμάνια είπε ότι το 60% των εσόδων τους προέρχεται από εκείνον και η κίνηση του να ζητήσει την εξαγορά τους γίνεται για να προστατεύσει τις επενδύσεις του στις γραμμές αυτές.

Το λινκ από το newmoney 

Edited by proud_ionian
New Money
Link to comment
Share on other sites

Το έντονο ενδιαφέρον του για το λιμάνι του Ηρακλειου αφορά μάλλον ως σταθμό μεταφόρτωσης για τα οχηματαγωγά του αντί του Πειραιά. 

Παλιότερα είχε εκφράσει την έντονη δυσαρέσκεια του για το κόστος εκεί.

Αν τελικά γίνει ο ανάδοχος στο Ηράκλειο μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στο εμπορικό κομμάτι του λιμανιού.

Που τα τελευταία χρόνια παραπαίει...

 

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε πως το αεροδρόμιο του Ηρακλείου μεσα στα επόμενα 5 χρόνια θα εχει αντικατασταθεί απο αυτό του Καστελίου , οπότε η επόμενη χρήση του σίγουρα θα είναι κάποιο είδος logistics που θα βοηθήσει τον Μανωλιό,τόσο σε αμάξια όσο και σε TEU , όντας και πιο κοντά στο Σουέζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δάνειο αξίας 70 εκατομμυρίων ευρώ, σχετικό με τα Eco Mediterranea και Eco Adriatica εξασφάλισε η Grimaldi από την τράπεζα Intesa SanPaolo, σύμφωνα με την Tradewinds. Και δεν πρόκειται για απλά δάνεια, αλλά για τέτοιου είδους δάνεια. Αν τα δείτε λοιπόν με χαμηλές ταχύτητες, δεν είναι απλά γιατί θέλουν να γλιτώσουν καύσιμα αλλά μπορεί να έχει να κάνει με την ίδια τη χρηματοδότηση. 

Link to comment
Share on other sites

Έβλεπα πρίν λίγο μια μικρή συνέντευξη, σημερινή μάλιστα, από τον εμπορικό διευθυντή της Grimaldi. Στέκομαι πρώτα στο ότι ανέφερε πως η διεθνής οικονομική και πολιτική συγκυρία είναι η τέλεια καταιγίδα. Σιγά τη διαπίστωση θα μου πεί κανείς αλλά τέλος πάντων όταν το λένε παράγοντες της αγοράς κι όχι απατεώνες πολιτικοί της πλάκας, έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το πως μπορεί να επιβιώσει η εταιρεία από την καταιγίδα, ανέφερε αφ΄ενός μεν την επένδυση σε νέες τεχνολογίες που μειώνουν το ενεργειακό αποτύπωμα της εταιρείας άρα και το κόστος της, αφ' ετέρου δε μίλησε για τους πελάτες της εταιρείας και για το πως σε τέτοιες συγκυρίες οφείλει κάποιος να έχει τη στήριξη των πελατών του και να συνεργάζεται μαζί τους για να βρίσκει το πως μπορούν να επιτευχθούν και η επιβίωση της εταιρείας αλλά και η εξυπηρέτηση των πελατών του.

 

Δε μίλησε ούτε για κρατική ενίσχυση, ούτε για χάρες, ούτε άρχισε την κλάψα. Δεν είναι ότι θα πούν όχι αν προσφερθεί, κάθε άλλο. Αλλά η στόχευση δεν είναι εκεί, δεν επαφίενται εκεί. Η στόχευση είναι στην μείωση του κόστους μέσω τεχνολογικής προόδου και στην ενίσχυση των δεσμών με το πελατολόγιο. Για πολλοστή ίσως φορά θα σας καλέσω να αναλογιστείτε αν και σε τι βαθμό κάνουν οι ελληνικές εταιρείες κάτι τέτοιο. Κι αν για την νέα τεχνολογία χρειάζονται χρήματα κι αυτά δεν τα έχουν οι ελληνικές εταιρείες, αυτό το καταλαβαίνω. Για το κομμάτι που άπτεται με τους πελάτες, δεν υπάρχει η παραμικρή δικαιολογία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...