Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Ιταλική Επιτροπή Ανταγωνισμού έκοψε ένα κοστούμι ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ στην Grimaldi λόγω παραβίασης της νομοθεσίας περί αποζημειώσεων των επιβατών. Αν καταλαβαίνω καλά, η ιστορία έχει ως εξής: Πάνω από το 50% των claims που δέχεται από επιβάτες η εταιρεία, έχει να κάνει με πολύωρες καθυστερήσεις των πλοίων της, κάτι που γνωρίζουμε και έχουμε καταδείξει στο παρελθόν πλειστάκις. Η αρχική απάντηση της Grimaldi σε αιτήματα αποζημείωσης είναι είτε αρνητική εντελώς, είτε περιλαμβάνει αποζημείωση υπό μορφή έκπτωσης/άλλων παροχών σε μελλοντικά ταξίδια, και όχι μετρητά όπως προβλέπει η νομοθεσία. Η εταιρεία αποζημειώνει με μετρητά μόνο όταν η απαίτηση γίνει φορτική, ή όταν εμπλακεί νομική βοήθεια από την πλευρά του αιτούντος. Όλα αυτά σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

 

Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα πρφανώς, αυτό είναι το πρόσωπο της εταριείας πρός το επιβατικό κοινό και δε διαφέρει από αυτά που γίνονται και στην Ελλάδα. Άσε που στην Ελλάδα ποιός θα μπεί στον κόπο να κάνει καν claim. Αυτό που έχει μεγαλη πλάκα είναι η απολογία της Grimaldi η οποία αναφέρει πως στην Ιταλία είναι δύσκολη η αποζημείωση με μετρητά όπως προβλέπει ο νόμος(γιατί άραγε?), ενώ επίσης χρησιμοποιούν σαν υπεράσπιση το ότι "ο κλάδος περνάει δύσκολες στιγμές και είναι ώρα για στήριξη και όχι πρόστιμα":D. Πως να λέγεται ο Βασιλάκης ο Καήλας στα ιταλικά?:D

 

Το άρθρο κλείνει με τα νέα ότι ο γενικός διευθυντής της Grimaldi στο Palermo, έλαβε στο γραφείο του μία σφαίρα διαμετρήματος 38 χιλιοστών. Θα πρόκειται σίγουρα περί παρεξηγήσεως :D. Εκτός κι αν είχε απορρίψει κανένα αίτημα για επιστροφή χρημάτων:rolleyes:.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και παλι θα πω συγχαρτηρια στις Ιταλικες αρχες που κανουν τη δουλεια τους.Αν ηταν μαγκες οι δικοι μας στα λιμεναρχεια ας εκοβαν προστιμα τοσα χρονια στα Κρουζ που αργουσαν.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Strofalos said:

Μην μου κακοκαρδίζεις τους εν Ελλάδι Γκριμαλντιστές...

 

Εδώ κάνεις ένα λάθος φίλε μου, δεν είναι σκοπός μου να καλοκαρδίσω ή να κακοκαρδίσω κανέναν. Γράφω αυτά που βλέπω και όπως μου κάθονται στο μυαλό και το πληκτρολόγιο. Εκεί που η Grimaldi είναι πρωτοπόρος, όπως σε τομείς τεχνολογίας και καινοτομίας, θα το πώ:

On 6/18/2019 at 2:43 PM, Nick the Greek said:

Ένα μήνα ακριβώς μετά το παραπάνω, η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds αναφέρει πως η Wartsila, το Ολλανδικό ινστιτούτο Marin και η Grimaldi, ανέπτυξαν μια ευρεσιτεχνία για πλοία με pitch η οποία μειώνει την κατανάλωση του καυσίμου κατά 3.5% όπως επιβεβαίωσαν οι μετρήσεις σε κάποιο car carrier της εταιρείας. Αυτό μεταφράζεται σε κάλυψη του κόστους εγκατάστασης μέσα σε 1 χρόνο και κάτι. Και πάλι chapeau στην Grimaldi. Οι δικές μας εταιρείες την ίδια στιγμή αντιμετωπίζουν το αυξημένο κόστος των καυσίμων με αυξήσεις στα εισιτήρια, με επαιτεία πρός το Κράτος για επιδοτήσεις και με τεχνογνωσία περασμένων εποχών.

 

Όπως επίσης και σε επίπεδο οράματος και πλάνου για το μέλλον

On 1/14/2021 at 3:59 PM, Nick the Greek said:

Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ήταν η απάντησή του σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το πως βλέπει την αγορά, βασικά τον ρώτησε κεκαλυμμένα πως διάολο θα γεμίσουν αυτά τα τέρατα που χτίζει. Χαρακτηριστικά ο Dottore απάντησε πως 50% της συνολικής εμπορικής κίνησης μεταξύ Ιταλίας και Ισπανίας διακινείται δια θαλάσσης, θέλει να βάλει χέρι και στο άλλο 50% που διακινείται από τη στεριά. Εδώ βλέπει κανείς τόσο την φιλοδοξία και όραμα του ανθρώπου, όσο και το ότι αυτή την επιχειρηματική κίνηση δε την στηρίζει σε κανένα όραμα από αυτά που βλέπουν στην Ελεύθερη Ώρα, αλλά σε ανάλυση και μελέτη της αγοράς. Είναι επαγγελματίας ο άνθρωπος.

Φίλε Νομικέ, η αδυναμία των υπολοίπων είναι ένα μικρό μέρος της αλήθειας για την επικράτηση της Grimaldi. Άντε και ήταν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση η χώρα, με ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση:D, βλέπεις εσύ κανέναν που να έχει το όραμα, την επιχειρηματική τόλμη, τη διεισδυτικότητα και πάνω απ΄ όλα τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και προοπτική που έχει ο Grimaldi? Όταν έχουμε φτάσει να θεωρούμε επιχειρηματικό παράσημο κάποιου ότι κάποτε συνεργαζόταν με τον Παναγόπουλο ή το Στρίντζη, νομίζω πως η φτώχεια δεν είναι μόνο χρηματική.

 

Και όπως είδες παραπάνω, εκεί που πιστεύω ότι υστερεί -και μάλιστα κατά πολύ- εκεί πάλι θα το γράψω. Αλλά δεν είναι θέμα οπαδισμού ή διάθεσης να την πω σε κανέναν.

 

3 hours ago, MILTIADIS said:

Και παλι θα πω συγχαρτηρια στις Ιταλικες αρχες που κανουν τη δουλεια τους. Αν ηταν μαγκες οι δικοι μας στα λιμεναρχεια ας εκοβαν προστιμα τοσα χρονια στα Κρουζ που αργουσαν.

Πολύ σωστά το έθεσες. Και μου θύμησες ένα περιστατικό πρίν από λίγα χρόνια. Φορτώνει το Κρήτη Ι στη γωνία του Αγίου Διονυσίου, καλοκαίρι. Ο λιμενικός της βάρδιας να τσακώνεται με τον κόσμο, η φόρτωση μεγάλη, η ζέστη πολλή, πλακώνεται ο Ύπαρχος κι ο λοστρόμος με τους οδηγούς φορτηγών. Με όλα αυτά, φτάνει να φύγει το βαπόρι με καμιά 45αριά λεπτά καθυστέρηση. Εκεί λοιπόν πρός το τέλος της φόρτωσης, νομίζω πάει κάποιος οδηγός φορτηγού στο λιμενικό της βάρδιας και του λέει "Δεν έχει πρόστιμο που καθυστέρησαν?" Και του απαντάει ο λιμενικός: "Καλά είσαι λαλάκας? Εγώ έχω μετοχές της ΑΝΕΚ στο Χρηματιστήριο, σιγά μην τους κόψω και πρόστιμο".  Τα σχόλια περιττεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετή γκρίνια από την Grimaldi σχετικά με την κυβέρνηση της Φινλανδίας και το γεγονός ότι η εταιρεία δεν έλαβε κάποια ενίσχυση την περίοδο της πανδημίας. Στο τέλος του άρθρου μαθαίνουμε πως η εταιρεία εξασφαλίζει έξτρα χώρο στο λιμάνι της Βαρκελώνης.

Link to comment
Share on other sites

Γκρίνια από την Grimaldi Lines και για την κυβέρνηση της Ιταλίας, στα εγκαίνια του Eco Livorno. Ο πάτερ φαμίλιας δεν είπε τίποτα καινούριο πέρα από απαρίθμηση των πλεονεκτημάτων της σειράς των πλοίων αυτών. Ο υιός όμως είπε πως ήδη άρχισαν να σκέφτονται την επόμενη γενιά ro-pax για τη Μεσόγειο. Το πιάσατε το υπονοούμενο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

https://www.shippax.com/en/news/grimaldi-adds-capacity-on-saint-petersburg-line-reveals-names-of-new-ro-paxes.aspx

Αν και μοιράστηκε μαζί μας τις παραπάνω πληροφορίες ο @Panagia Ekatontapiliani στα θέματα των πλοίων, ας τα έχουμε κι εδώ συνολικά.

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Σαν αποτέλεσμα του Brexit, η Grimaldi έβγαλε και τα 10 πλοία της Atlantic Container Line(ACL) από τη σημαία του ΗΒ, όλος ο στόλος τώρα πια έχει στην πρύμνη του τη σημαία της Malta.

Link to comment
Share on other sites

Ο Γκριμαλντι ειναι πλεον ιδιοκτητης ακομα μια ναυτιλιακης καθως σημερα ανακοινωθηκε η απο καιρο φημολογουμενη εξαγορα της Ισπανικης Armas Transmediterranea

https://www.shippingitaly.it/2021/04/13/grimaldi-mette-le-mani-su-navi-terminal-e-linee-spagnole-di-armas-trasmediterranea-group/

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αγοράζει τις γραμμές των Βαλεαρίδων + 5 πλοία, που είναι τα ακόλουθα:

Ciudad de Palma

Ciudad de Granada

Ciudad de Mahon

Volcan del Teide (το αδελφό του στη φωτο)

Volcan de Tijarafe (αδελφό στη φωτο)

 

Οπότε στην Trasmediterranea μένουν οι γραμμές από των Στενών και της Melilla από Motril/Almeria/Malaga που είναι επιδοτούμενες, όπως επίσης και τα Κανάρια.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθεσουμε οτι απο τα χρηματα που θα λαβουν οι Ισπανοι απο την αγορα/εξαγορα θα αποπληρωθει ενα μερος μονο απο το συνολο των σχεδον 900 εκατ. ευρω(!)που χρωστανε σε τραπεζες κ πιστωτες δηλαδη σχεδον οσο χρωσταει η ΑΝΕΚ η Αττικα και η Moby μαζι :D

Link to comment
Share on other sites

Με τις κινήσεις του Ιταλου η Μεσόγειος θα έπρεπε να λέγεται Γκριμαλδιος θάλασσα!....

Να αναφέρω επίσης και το άλλο...

Ο Ιταλός άμα προσέξατε κάνει εκεί που μπορεί να κάνει μονοπώλιο...

Δεν μπορεί να κοντραριστει εκεί οπου κυριαρχουν Stena και DFDS...

Βέβαια αυτό είναι μια άποψη....

Link to comment
Share on other sites

Οι συγκεκριμένες γραμμές έχουν ανταγωνισμό τη GNV και τη Balearia, οπότε δεν ισχύει αυτό που λές. Και στην Ελλάδα με την Attica και την ΑΝΕΚ μια χαρά τους ξετίναξε.

Link to comment
Share on other sites

Και στη Βαλτικη οπου η Finnlines τους εχει υπερφαλαγγισει ολους πλεον.

Βεβαια και με την DFDS ακομα κοντραρεται πλεον στην Αδριατικη.

Aς δουμε και 2 φωτο μετα την σημερινη υπογραφη της συμφωνιας που εχουν κυκλοφορησει στο ιντερνετ με τον Antonio Armas και τον Grimaldi στο ραντσο του πρωτου.Εξαιρετικα αφιερωμενες στον @Nick the Greek :D

 

FB_IMG_1618343211353.jpg

FB_IMG_1618343222865.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...