Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

40 minutes ago, nomman said:

Σαν πολλά δεν είναι? 

Δεν θα ερθουν μονο 2 πλοια πολυ απλα διοτι δεν μπορουν να απορροφησουν την κινηση των Cruise στην Αγκωνα και ουτε εχουν την ταχυτητα τους..Αρα στην Αγκωνα να περιμενετε τουλαχιστον 3 πλοια.

Στο δε Μπριντιζι δεν θα παιξουν μπαλα Visentini φετος.

Κι εγω οταν τα πρωτοακουσα αυτα πριν λιγο καιρο μου φανηκαν πολυ κουλα,αλλα να που γινονται πραγματικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με τόσες αλλαγές στα ονόματα των πλοίων που έχουν γίνει και που πρόκειται να γίνουν πραγματικά έχουμε χάσει την μπάλα, δεν ξέρουμε  ποιο πλοίο ειναι ποιο και σε ποια γραμμή δραστηριοποιείται!!!

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, MILTIADIS said:

Δεν θα ερθουν μονο 2 πλοια πολυ απλα διοτι δεν μπορουν να απορροφησουν την κινηση των Cruise στην Αγκωνα και ουτε εχουν την ταχυτητα τους..Αρα στην Αγκωνα να περιμενετε τουλαχιστον 3 πλοια.

Για 4 πλοια στην Αγκωνα κανει λογο σημερα το ship2shore(απο τη θυγατρικη minoan γραφει).Δυο για την Πατρα και 2 για την Ηγουμενιτσα.

http://www.ship2shore.it/it/shipping/ancona-grecia-grimaldi-raddoppia-i-collegamenti_76283.htm

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Να πουμε κ μια φορα κατι καλο για τον ομιλο μετα την αναβαθμιση της Ανγκωνας κ του Μπριντιζι με τα superfast κ το Παλλας!βεβαια μετα ονοματα εχουμε ενα θεμα γενικα γιατι τα αλλαζει σαν  τα πουκαμισα αλλα χαλαλι του ποθ δε πληρωνει γραφειο  marketing..ερχονται πλοια σιγουρα καλυτερα απο τα απολεσθεντα σε ολους τους τομεις!οι γραμμες δεν χανουν αλλα αντιθετως κερδιζουν..κ δεν εχει κ μας να του γκρινιαζουμε για τα κοτερα του!

Αληθεια Miltiadis εσυ που εισαι κ Ιταλομαθης πως αναφερονται οι Ιταλοι συνασθενεις μας για τις μετακυλησεις  των πλοιων  η για τα βαψιμα η τις επισκευες - ζημιες που βγαζουν κατα καιρους τα πλοια του ομιλου;η μονο εμεις γκριναιζουμε γενικως κ αδικως!οσοι ασχολουνται κ με τα ισπανικα κ αγγλικα site θα ηθελα κ απο κει μια ιδεα!!!

κ ενα αλλο,πως αντιμετωπιζει το γραφειο της κρητης της Μινοαν τις εξελιξεις;εχει καποιο λογο καποιο σχεδιο καποια ιδεα η τα τρωει αμασητα αυτα που γινονται;;;

 

Κοιτα να δεις που περιμεναμε να διπλωσουν τα Χανια κ το Χανιωτικο θα διπλωσει την Ηγουμενιτσα

Link to comment
Share on other sites

Ολα αλαλούμ για να μην πω άλλη λέξη τα έχει αυτή η εταιρία. Ονόματα αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο τα πλοια, σινιάλα είτε με συνδυασμό είτε χωρίς, δρομολογια ανταλλαζουν τα πλοια τους όλη την ώρα, σημαίες ανεβοκατεβαινουν κλπ

Ότι να ναι μεγάλο μπ..αχαλο 

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, margaritis24 said:

βεβαια μετα ονοματα εχουμε ενα θεμα γενικα γιατι τα αλλαζει σαν  τα πουκαμισα αλλα χαλαλι του που δε πληρωνει γραφειο  marketing.

Αγαπητε εδω θα σε διορθωσω.Η ονοματοδοσια που επιλεγεται μπορει στα δικα μας ματια να φαινεται εντελως ακυρη ομως στην πραγματικοτητα βασιζεται καθαρα στο σωστο μαρκετινγκ.

Αληθεια,ποσοι Ηρακλειωτες νομιζεις οτι καταλαβαν οτι το Κνωσος και το Φαιστος που βλεπουν τωρα στο λιμανι τους ΔΕΝ ειναι τα ιδια πλοια που εβλεπαν τοσα χρονια? ;)Αντε να τους εφερνες το Μητσος και το Κωστας Παλας και να πρεπε να τους πεισεις οτι ειναι 'η οχι καλυτερα απο τα προηγουμενα.. Επισης,ποσοι Γερμανοι πεδιλοφοροι τουριστες δεν θα ενθουσιαστουν οταν θα  πανε να κανουν την κρατηση τους για διακοπες και δουν αντι για το ονομα των''φτηνων'' Cruise αυτο 2 πλοιων που εγραψαν ιστορια στην Αδριατικη?Ποσοι τοπικιστες Σαρδηνιοι δεν θα εκστασιαστουν τελος οταν θα μαθουν οτι πηγαινει στο νησι τους ενα πλοιο που ονομαζεται Cruise Sardegna κλπ..

Για τους Ιταλους συνασθενεις,η αληθεια ειναι οτι δεν ασχολουνται και τοσο με το αν ο καπτα Μαθιος ο Σαλβινης εδεσε με αριστερη 'η δεξια μανουβρα στο λιμανι του Termini Imerese ουτε με το αν το χ,ψ πλοιο εχει δαπεδο laminate 'η μοκετα στο διαδρομο οπως εμεις 'ομως ειναι λογικο γιατι εκει ολες οι ακτοπλοικες λειτουργουσαν και λειτουργουν σε γενικες γραμμες οπως ο Γκριμαλντι.

Για τις Μινωικες τελος δεν αλλαζει κατι.Οσα εβγαζαν και πριν θα βγαζουν και τωρα.

Edited by MILTIADIS
quote
Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2021 at 9:41 AM, speedrunner said:

Με τόσες αλλαγές στα ονόματα των πλοίων που έχουν γίνει και που πρόκειται να γίνουν πραγματικά έχουμε χάσει την μπάλα, δεν ξέρουμε  ποιο πλοίο ειναι ποιο και σε ποια γραμμή δραστηριοποιείται!!!

Γι'αυτό κι εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ τα original ονόματα της εταιρείας..ούτε παλιό Κνωσσός ούτε νέο Κνωσσός, Κνωσσός Παλάς και Ολυμπία Παλάς και τέλος...

Αλλά όσο και να μου την σπάει ο ντοτόρε,δε μπορώ να μην του αναγνωρίσω του κερατά πως έχει όραμα..! 

Link to comment
Share on other sites

Τη δικη του απαντηση στο δημοσιευμα της Καθημερινης δινει ο ομιλος Γκριμαλντι μεσω του newmoney

Θα ξεκινησω απο αυτα που λεει για τις γραμμες τις Κρητης οπου καλει ουσιαστικα την Attica να φυγει απο τα Χανια για να μεινουν στη γραμμη το Κυδων Παλας και το Ελυρος :D 

Quote

Όσον αφορά τις γραμμές Πειραιά-Κρήτη, «η θυγατρική του ιταλικού ομίλου Minoan Lines αναπτύσσει επί του παρόντος τρία πλοία ro / pax, ενώ η ανταγωνιστική κοινοπραξία Superfast –ANEK συνεχίζει να λειτουργεί με τέσσερα πλοία στις ίδιες διαδρομές, αν και γνωρίζει ότι η αγορά, ειδικά για τους επιβάτες, είναι πολύ μειωμένη και δεν δικαιολογεί την ανάπτυξη τέτοιου αριθμού μονάδων».

Και καταλήγει η ανακοίνωση:

«Ο Όμιλος Grimaldi ήταν πάντα πεπεισμένος ότι τα δρομολόγια Πειραιά-Κρήτη μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς με έξι πλοία ro / pax, τρία εκ των οποίων είναι δρομολογημένα από την Minoan Lines, μια εταιρεία που εδρεύει στο Ηράκλειο και τα υπόλοιπα τρία από άλλους παίκτες».

Και για την Αδριατικη

Quote

Οι εκτιμήσεις κύκλων της ακτοπλοίας ότι ο κινήσεις του Ομίλου Γκριμάλντι στην Αδριατική συνιστούν «κήρυξη πολέμου» στις γραμμές Ιταλίας- Ελλάδας προκάλεσε τον εκνευρισμό και την αντίδραση των Ναπολιτάνων. Μάλιστα προέβησαν σε δημόσια δήλωση προκειμένου να βάλουν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση.

«Οι πρόσφατα ανακοινωμένες αλλαγές του Ομίλου Grimaldi στοχεύουν σε μια ριζική αναδιοργάνωση των υπηρεσιών που προσφέρει στην Αδριατική, υπό τις νέες συνθήκες της αγοράς όπως διαμορφώθηκαν μετά την κρίση της πανδημίας κρίση και ενόψει της παροχής πιο αξιόπιστων υπηρεσιών στην πελατεία του.

Με την χωρισμό της γραμμής Ανκόνα-Ηγουμενίτσα-Πάτρα που έως πρόσφατα ήταν ένα δρομολόγιο, στα δύο, με ανεξάρτητα δρομολόγια στις γραμμές Πάτρα-Ανκόνα και Ηγουμενίτσα –Ανκόνα ο κίνδυνος καθυστερήσεων μειώνεται σημαντικά, ενώ οι επιβάτες απολαμβάνουν πιο άνετες ώρες αναχώρησης και άφιξης».

 

Link to comment
Share on other sites

Ιδικά για Ηγουμενίτσα πολύ άνετες ώρες με άφιξη στην Ηγουμενίτσα 17-18 το απόγευμα και 20+ ώρες σε ένα βιζετινι όταν οι άλλοι κάνουν 14 ώρες και έχουν άφιξη στην Ηγουμενίτσα 7-9 το πρώι .

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής.

Εφόσον ο ανταγωνισμός προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες κι ώρες δεν υπάρχει πρόβλημα.

Μπορούν να εξυπηρετηθούν από την Αττικα.

Link to comment
Share on other sites

Η αποκτηση του λιμανιου του Ηρακλειου και στη συνεχεια της Ηγουμενιτσας καθως και η παραγγελια για τη ναυπηγηση αλλων 6 πλοιων ειναι οι στοχοι του Γκριμαλντι για φετος συμφωνα με σημερινη συνεντευξη του στη La Stampa.

Quote

Regarding the privatization of Greek ports, Grimaldi said: "We are very interested in the port of Heraklion, where our company Minoan is based: it is a port that we consider strategic, from here we make 700 trips a year. But we are also interested in Igoumenitsa ".

“We will order six multipurpose ships for the transport of cars, tractors, trucks and containers. We are in the process of negotiating with some Asian shipyards. Italian shipyards have no interest in building this type of ship: they are concentrated on military and passenger ships”.

 

Και φυσικα δεν ξεχασε την ΑΝΕΚ :D

Quote

ο Grimaldi δηλώνει: «Είμαστε έτοιμοι να αποκτήσουμε εταιρείες. Προφανώς, ο πωλητής χρειάζεται να πραγματοποιήσει μια εξαγορά και σήμερα η κατάσταση είναι περίπλοκη. Σκέφτομαι την Anek Lines, αλλά δεν είναι η μόνη

https://www.ildenaro.it/grimaldi-punta-allacquisizione-del-porto-di-heraklion/

 

Link to comment
Share on other sites

Ας πούμε ότι ο Ιταλός παίρνει τα λιμανια του Ηρακλείου και της Ηγουμενίτσας τι ακριβώς θα  κάνει με αυτά; 

Το Ηράκλειο από εμπορικής χρήσης έχει πέσει παρά πολύ τα τελευταία δέκα χρόνια. Λίγοι οι καταπλοι εμπορικών πλοίων..με εξαίρεση τις γνωστές αφίξεις κρουαζιερόπλοιων.

Όσο για της Ηγουμενίτσας είναι γνωστή η χρησιμότητα του λιμανιού της για τις γραμμές τις Αδριατικής..

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτά που έχει δείξει τόσα χρόνια, απλά τον ανταγωνισμό τον τρώει και δεν συνυπάρχει με άλλους. Με αυτά τα δεδομένα, δεν θα μου φανεί παράξενο αν με την αγορά των δυο ΟΛΗ, αυξήσει τα ναύλα και τις χρεώσεις, εξωθώντας την κοινοπραξία στην έξοδο. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μας κάνει εντύπωση το ενδιαφέρον του Grimaldi για τον Ο.Λ.Η. και τον Ο.Λ.ΗΓ; Η Ηγουμενίτσα με την επέκταση του λιμένα της και σε συνδυασμό με την Εγνατία οδό, μπορεί να αποτελέσει ένα διαμετακομιστικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών. Επίσης, στα χαρτιά υπάρχει και η δημιουργία ενός Τερματικού Σταθμού για LNG. Για το Ηράκλειο αναφέρθηκε παραπάνω ο @MILTIADISκαι ο @Nikos_Chaniaστο topic για το λιμάνι. 

Για τον Grimaldi και την κάθε εταιρεία ή όμιλο ή κοινοπραξίες (π.χ. Attica και Ανεκ για τον Ο.Λ.ΗΓ.) τα προαναφερθέντα και σίγουρα άλλοι παράγοντες που εμείς δεν γνωρίζουμε, αποτελούν λόγους ώστε να συμμετέχουν στους διαγωνισμούς παραχώρησης των λιμένων.

Νομίζω πως το πρόβλημα δεν είναι το ενδιαφέρον του κάθε Grimaldi και το αν ο κάθε Grimaldi διώξει τον ανταγωνισμό από το λιμάνι (το αντίστοιχο μπορούμε να υποθέσουμε και στην περίπτωση που η Ανεκ ή η Attica κερδίσει τον διαγωνισμό του Ο.Λ.ΗΓ.), αλλά το "πρωτότυπο" Ελληνικό σύστημα της λιμενικής διακυβέρνησης το οποίο δεν ακολούθησε μοντέλα τα οποία έχουν ήδη υλοποιηθεί σε άλλες χώρες. 

Link to comment
Share on other sites

Σημερα βρηκα την παραπανω συνεντευξη ολοκληρη-και οχι μονο αποσπασματα-οποτε ας κανουμε μια μεταφρα για να χουμε στο μελλον να κανουμε quote 😛 

 

Κυριε Γκριμαλντι, ο όμιλος έκλεισε το 2020 με θετικό αποτέλεσμα και, παρά τον μειωμένο κύκλο εργασιών κατα 400 εκατομμύρια,εκανε τζίρο 2,8 δισεκατομμύρια. 

Κοιτάμε μπροστά όπως πάντα.Πέρυσι είχαμε μεγάλη πτώση στον τομέα των επιβατών και των αυτοκινήτων.Με τα εργοστάσια κλειστά αναγκαστήκαμε να ακινητοποιήσουμε 15 πλοία.Καταφέραμε ομως να είμαστε πάντα κερδοφόροι.

Με ποιον τροπο;

Μειώνοντας το κόστος και ζητώντας στήριξη απο τους προμηθευτές μας.Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς,ημασταν επίσης τυχεροί που είχαμε πολύ χαμηλό κόστος καυσίμων. Μεταξύ Απριλίου και Μαΐου το βαρέλι έφτασε τα 20 δολάρια: σήμερα επιστρέφουμε στα 60, λίγο πολύ τα επίπεδα ενός έτους πριν, και σίγουρα δεν μπορούμε να παραπονεθούμε. Κρατάμε την πορεία μας σταθερή και θα έχουμε επίσης θετικό αποτέλεσμα το 2021.

Εχει επηρεάσει καθόλου ο covid τα αναπτυξιακά σας σχέδια;

Είμαστε μακριά απο κάτι τέτοιο.Μονο τον Ιανουάριο παραλάβαμε 3 νέα πλοία,κάτι που δεν έχει συμβει ποτέ ξανά στην ιστορία μας.Και είμαστε σε διαπραγματεύσεις με ναυπηγεία για άλλα 6.

Τι είδους πλοία;

 Πλοία πολλαπλών χρήσεων για τη μεταφορά αυτοκινήτων, τρακτέρ, φορτηγών και εμπορευματοκιβωτίων. Αυτα που χρησιμοποιούμε είναι μεγάλης μεταφορικης ικανότητας οχημάτων, που μεταφέρουν 3-4.000 αυτοκίνητα και χίλια εμπορευματοκιβώτια. Θα παραγγείλουμε έξι ακόμη, στην πραγματικότητα, πιο μοντέρνα και καινοτόμα . Βρισκόμαστε στη φάση των διαπραγματεύσεων με τα ναυπηγεία

Κινέζικα ναυπηγεία;

Όχι μόνο. Ας πούμε ότι είμαστε σε διάλογο με πολλά εργοστάσια της Άπω Ανατολής. Τα ιταλικά ναυπηγεία δεν ενδιαφέρονται για την κατασκευή αυτού του τύπου πλοίων: επικεντρώνονται σε στρατιωτικές και επιβατικές μονάδες.

Συμμετέχετε επίσης στην πρόσκληση για ιδιωτικοποίηση λιμένων που ξεκίνησε η ελληνική κυβέρνηση. Με ποιους στόχους;

Ενδιαφερόμαστε πολύ για το λιμάνι του Ηρακλείου, όπου εδρεύει η εταιρεία μας Minoan.Eίναι ένα λιμάνι που θεωρούμε στρατηγικό, από εδώ κάνουμε 700 ταξίδια το χρόνο, με πλοία που κατασκευάστηκαν από την Fincantieri. Και μετά υπάρχει και η Ηγουμενίτσα: αγωνιζόμαστε επίσης και για αυτό το λιμάνι.

Ο ομιλος σας άλλωστε διαχειρίζεται εκτός απο πλοία και πολλές χερσαίες υποδομές,σωστά;

Στη Σουηδία ελεγχουμε το μονάδικο ιδιωτικοποιημένο λιμάνι.Αλλα είμαστε επίσης παρόντες στην Αμβέρσα,Βαρκελώνη,ενώ στην Ιταλία έχουμε τερματικούς σταθμούς στα Monfalcone, Palermo, Salerno, Gioia Tauro και Savona.

Ας μιλήσουμε τώρα  για τις γραμμές.Διπλασιάζετε τις συνδέσεις μεταξύ Ανκόνα και Ελλάδας,παρέχετε βελτιωμένες αναχωρήσεις από το Μπρίντιζι, ξεκίνησε το Παλέρμο-Κάλιαρι. Θέλετε να επεκταθείτε ακόμα περισσότερο στη Μεσόγειο;

Σίγουρα και είμαστε έτοιμοι να αποκτήσουμε εταιρείες. Προφανώς, ο πωλητής χρειάζεται να κάνει μια συμφωνία και σήμερα η κατάσταση λόγω της πανδημίας είναι περίπλοκη. Συζητάμε για την AΝΕΚ LINES, αλλά οχι μόνο γι αυτην

Για να πούμε την αλήθεια, υπάρχουν όλες οι οικονομικές συνθήκες για κάτι τέτοιο, επειδή υπάρχουν εταιρείες που έχουν μόνο χρέη. Και δεν αναφέρομαι σε κανέναν ειδικότερα.Τουλάχιστον τέσσερις μεγάλοι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στη Μεσόγειο έχουν χρέη αξίας διπλάσια της αξίας της εταιρείας τους. 

Το πραγματικό ερώτημα είναι: πότε θα σταματήσουν οι τράπεζες και τα funds να ανταγωνίζονται άνισα με υγιείς εφοπλιστές δίνοντας χρήματα σε εκείνους που δεν θα μπορέσουν ποτέ να το επιστρέψουν; Το λέω αυτό ως αντιπρόεδρος της παγκόσμιας ένωσης εφοπλιστών.Ο αθέμιτος ανταγωνισμός δεν μπορεί να απαιτεί συνεχώς επιχορηγήσεις χωρίς να προσφέρει τιποτα

Οι επιχορηγήσεις πρέπει να διανέμονται σε κατηγορίες, σε όλους εκείνους που απασχολούν άτομα και δεν μπορούν να εργαστούν. Θέλετε να πληρώσετε μερικώς τους μισθούς των ναυτικών, όπως έκανε η Δανία; Ας το κάνουμε, αλλά για όλους και εξίσου.

Δεν είναι δυνατόν, η πανδημία να αποτελεί δικαιολογία για να σωθούν εκείνοι που θα είχαν αποτύχει ακόμη και χωρίς κοροναϊό.Αποστέλλεται έτσι λάθος μήνυμα στην αγορά.

Αναφέρεστε μεταξυ άλλων και στην Tirrenia;

Θα σας δώσω ενα παράδειγμα.Υπάρχουν γραμμές οπου χρησιμοποιώ συγχρονα Ιταλικά πλοια,όταν ο συγκεκριμένος πλοιοκτήτης(Onorato)χρησιμοποιεί παλια πλοία και πληρώνεται απο το κράτος γι αυτό.

Γιατί; Η αλήθεια είναι ότι θα έπρεπε να ζητήσω αποζημίωση από το κράτος, όπως συνέβη στη Γαλλία για τις διαδρομές της Κορσικής: όποιος έκανε έφεση έχει ήδη κερδίσει σε πρώτο βαθμό. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσουμε μια νέα  Alitalia. Μια εταιρεία δεν είναι δυνατόν να διατηρηταί ζωντανή κάνοντας τους Ιταλούς να πληρώνουν περισσότερους φόρους.

Σχετικά με την Tirrenia: τι θα κάνετε όταν λήξει η συμφωνία;

Για μένα, η σύμβαση έληξε στις 18 Ιουλίου. Τότε που η Tirrenia δεν έλαβε πλέον χρήματα: όποιος υπογράψει μια τέτοια απόφαση θα διακινδυνεύσει τη φορολογική ζημία.

Κάθε τόσο ακούω - λένε και ορισμένοι υπουργοί - ότι η αγορά πορθμείων είναι δωρεάν. Φυσικά είναι: αλλά χάρη σε εκείνους τους επιχειρηματίες που εργάζονται σε κίνδυνο, χωρίς να παίρνουν δημόσια χρήματα. Και δεν μιλάω απλώς για τον Grimaldi και ο Aponte λειτουργεί επίσης στην Ιταλία χωρίς επιδοτήσεις.

Πρέπει να σταματησουμε αυτήν την κατάσταση χωρίς καθυστέρηση, γιατί οι δημόσιοι πόροι σήμερα περισσότερο από ποτέ εξυπηρετούν τη χώρα, νοσοκομεία, βασικές υπηρεσίες.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πιθανή σύνδεση της Κεφαλονιάς κ’ τη Ζακύνθου με την Ιταλία από την Grimaldi Lines

Τελικά έχει καταλάβει κανείς πιο πλοίο θα ναι πού;

Τα 4 για Ανκόνα είναι γνωστά.

Από Μπρίντιζι μόνο το Euroferry Olympia (από Ηγουμενίτσα μόνο;)

Και τα άλλα 2 που λέει για Βενετία και Μπάρι ποια θα είναι;

Link to comment
Share on other sites

Τα χουμε γραψει ολα παραπισω 30 φορες ρε παιδια.Τα πλοια που λεει για Μπαρι-Βενετια εννοει τα ro/ro το δε 2ο για Μπριντιζι για αρχη θα ειναι το Bonaria.

Στο βροντο τα γραφω μου φαινεται :D

Link to comment
Share on other sites

On 12/25/2017 at 12:31 AM, Kostas18gr said:

Καλησπέρα στην ομάδα 

Θα ήθελα να πω κάποια πράγματα για τα παλάτια της Minoan Lines με βάση όσα έμαθα από άτομο το οποίο μίλησε με άτομα που ήταν στην συνάντηση της Πέμπτης στην Νάπολη.

Όσο αναφορά τα παλάτια η ανακοίνωση που έβγαλε η διευθύντρια πωλήσεων κα. Francesca Marino δεν ισχύει έγινε λάθος. Την Πέμπτη που μας πέρασε είχαν meeting/συνάντηση στην Νάπολη ο κ. Grimaldi με άτομα της Minoan Lines ο κ. Grimaldi είπε στην συνάντηση ότι δεν θέλει τα παλάτια και είπε να τα κάνει ότι θέλει η Minoan Lines να τα δηλώσει στο σασ και αν βρουν δρομολόγιο για τα παλάτια να τα βάλουν αλλά αν τα δηλώσει η Minoan Lines τώρα στο σασ μετά τον Νοέμβριο θα μπορεί να τα βάλει σε γραμμή και τους είπε ο κ. Grimaldi για να μην κάθονται τα παλάτια  μέχρι τον Νοέμβριο έτσι να τα βάλει σε δικιά του γραμμή μέχρι η Minoan Lines να πάρει την έγκριση από το σασ για να τα βάλει σε γραμμή και η κα. Francesca Marino κατάλαβε ότι θα γίνουν του κ. Grimaldi και ότι θα τα έχει για πάντα σε όποια γ  γραμμή τα βάλει ο κ. Grimaldi ως Grimaldi Lines. 

Από την δύση του 2017 έχουμε μάθει, έγκυρα ή όχι, πως ο ντοτόρε δεν τα ήθελε τα παλάτια. Έκτοτε ξεκίνησε να συζητείται το ενδεχόμενο δραστηριοποίησης και ήρθε το Μυκονος στα Χανιά.

Σήμερα, ο ντοτόρε (που δεν τα ήθελε) πήρε το Κνωσός στην θέση του Ολυμπία και το δρομολογεί στην Ελλάδα ως Γκριμάλντι. Εάν ίσχυαν τα όσα ειπώθηκαν τότε για το οτι παραχωρεί στις Μινωικές την επιλογή δραστηριοποίησης, γιατί οι Μινωικές (και ο Grimaldi εννοείται) δεν εκμεταλλεύτηκαν και τα 4 πλοία εκ νέου; Και μην ακούσω που θα δουλέψει το 4ο... Πολλές επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν προκυπτει απο πουθενα οτι δεν τα ηθελε.Αυτα τα ελεγαν καποιοι του χωρου μας στα πλαισια της γνωστης δεκαετους πλεον μπουρδολογιας.Ο ιδιος παντα τα εκθειαζε,ειδικα στο συνεδριο που ειχε κανει στην Ελουντα μιλαγε για κανα τεταρτο για το θαυμα της Ιταλικης ναυπηγικης της Fincantieri.

Στο κατω κατω ακριβως αν δεν τα θελε δεν θα τα χε ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν και η απάντηση σου περιορίζεται στο ενα μέρος της μεγάλης εικόνας που περιγράφεται πιο πανω,η ιταλικη ναυπηγική εχει βγάλει κι αλλα δικά του πλοία, όχι μόνο τα 4 παλάτια. Ας ελπίσουμε να επιστρέψει και το Κνωσος στο μελλον στα κοκκινα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...