Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν το ξέρω αυτό αλλά ακόμη κι αν μπορούν, τα συγκεκριμένα ναυπηγεία είναι κλεισμένα με τα κρουαζιερόπλοια για τα επόμενα χρόνια. Και στην Castellamare di Stabbia θα μπορούσαν αλλά έχω την αίσθηση πως το συγκεκριμένο ναυπηγείο έχει κλείσει για τα καλά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν αποχωρεί απο την Ελλάδα ο Γκριμαλντι

On 9/18/2019 at 8:38 PM, proud_ionian said:

ενα κρητικο site ονοματι neadrasis, εχει μια αναρτηση οτι γινονται παρασκηνιακες διαβουλευσεις και θα αφησει ο ομιλος grimaldi την κρητη, μια βουλγαρικη εταιρια θα επενδυσει στην ΑΝΕΚ και η ΑΝΕΚ θα επενδυσει στις γραμμες της κρητης. αυτο ανεβηκε το πρωι και το αναπαραγουν ολοι.

εμενα η ολη ειδηση σε βιρμανεζικο πυθωνα μου φερνει :D 

 

 

On 9/18/2019 at 9:16 PM, Nikos_Chania said:

Δεν πάει απλά για φιδέμπορα. Το νεαδρασις έχει ιστορικό.....αντιπάθειας στις μινωικές του "κακού" Γκριμάλντι. Κατά καιρούς γράφει λάσπες και λοιπές ειδήσεις που δεν ισχύουν με απώτερο σκοπό να δημιουργηθεί αρνητικό κλίμα. και το καταφέρνει μιας και την αναπαράγουν πολλά site.

Οτι δηλαδής ο Γκριμάλντι φαγώθηκε να μπει στα Χανιά και τον Νοέμβρη θα αφήσει και Χανιά και Ηράκλειο B)

Δεν ξέρει ποιος τα λεει αυτά (όλοι ξέρουμε όμως) και πάντα οι σκέψεις του ομίλου είναι για επέκταση.

Link to comment
Share on other sites

Το δικο μας το μυαλο καπου παει Μανωλη μου :D 

Quote

Grimaldi: «Δεν φεύγουμε από την Ελλάδα. Δεν ξέρουμε ποιοί κυκλοφορούν τα σενάρια αυτά»

Ο Όμιλος εξετάζει πάντοτε σχέδια επέκτασής του σε δρομολόγια


Σενάρια κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες για αποχώρηση των Μινωικών και κατ’ επέκταση του Ομίλου Grimaldi από την Ελλάδα. Σενάρια που έφθασαν μέχρι τη Νάπολη, έδρα του Ομίλου προκαλώντας την κατηγορηματική διάψευση.

«Δεν φεύγουμε από την Ελλάδα. Δεν ξέρουμε ποίοι κυκλοφόρησαν τα σενάρια αυτά και που αποσκοπούν» ήταν η αντίδραση στελεχών του Ομίλου οι οποίοι προσέθεσαν: «Δεν υπάρχει θέμα απόσυρσης από την Ελλάδα ούτε μέσω Γριμάλντι ούτε μέσω Μινωϊκών». Μάλιστα επεσήμαναν ότι ο Όμιλος εξετάζει πάντοτε σχέδια επέκτασής του σε δρομολόγια αλλά όλα θα εξαρτηθούν από την κατάσταση της ακτοπλοϊκής αγοράς.

Απόσυρση από το Χρηματιστήριο

Ο Εμάνουελ Γκριμάλντι έκανε την εμφάνισ 

ή του στα δρώμενα της ελληνικής ακτοπλοΐας, πριν από 12 χρόνια, τον Μάιο του 2007. Στις 18 Απριλίου του 2019, απέσυρε από το ελληνικό χρηματιστήριο, με την έγκριση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, τη Minoan Lines (Μινωικές Γραμμές), αφού κατέχει το 98% της εταιρείας, παραμένοντας όμως στα δρώμενα της ελληνικής ακτοπλοΐας, ενώ κυριαρχεί στην Αδριατική κυρίως λόγω της χωρητικότητας των πλοίων του.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Grimaldi Group SpA και πρόεδρος του Δ.Σ. των Minoan Lines δεν έχει την υποχρέωση να ανακοινώνει οικονομικά αποτελέσματα των Μινωικών Γραμμών σε αντίθεση με τους άμεσους ανταγωνιστές της, τον όμιλο Attica και την ΑΝΕΚ. Ο Εμάνουελ Γκριμάλντι έπραξε παρομοίως και με άλλες δύο εταιρείες που εξαγόρασε παλαιότερα. Την ACL, την οποία απέσυρε από το Χρηματιστήριο του Όσλο, και τη Finnlines. Όπως έχει δηλώσει «η πολιτική που ακολουθώ για κάθε εταιρεία της οποίας αποκτώ το πλειοψηφικό πακέτο και τον έλεγχο είναι να την απορροφά ο όμιλος Grimaldi και να της βγάζω από το Χρηματιστήριο».

Στελέχη του Ομίλου τόνιζαν: «Οι Μινωικές δεν χρωστάνε, έχουν ρευστό στα ταμεία και δεν χρειάζονται να αντλήσουν λεφτά από το χρηματιστήριο. Οπότε δεν υπήρχει λόγος να παραμείνουν στο ταμπλό και να πληρώνουν στο Χ.Α. για τη συμμετοχή τους έχοντας να διαχειριστούν μόνο γραφειοκρατικά θέματα.»

Το όνομά του Εμάνουελ Γκριμάλντι έχει ακουστεί στο πρόσφατο παρελθόν ως ενδιαφερόμενου για είσοδο στον όμιλο Attica εφόσον έμπαινε πωλητήριο αλλά και για ενδεχόμενη είσοδό του ως επενδυτή στην ΑΝΕΚ. Όμως από πέρσι δεν γίνεται καμία αναφορά σε αυτά τα σενάρια.

Πριν από έναν χρόνο, στο πλαίσιο του συνεδρίου «XXII Euromed Convention From Land to Sea», ο Γκριμάλντι είχε δηλώσει:

«Έχουμε κάνει μια μεγάλη επένδυση στις Μινωικές. Αν υπάρξουν πιθανότητα και ευκαιρίες ή γίνουν κάποιες συγχωνεύσεις, είμαστε η πιο δυνατή εταιρεία. Έχουμε πάρα πολλά λεφτά και θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν θα πάμε να πάρουμε σκουπίδια, ούτε θα πάρουμε εύκολες αποφάσεις. Αν κάνουμε επένδυση, θα την κάνουμε σε κάτι που θα έχει προοπτική. Σε οτιδήποτε. Μπορεί να είναι και πλοία. Αναζητάμε σε κάθε περίπτωση κάτι πετυχημένο, με διάρκεια. Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο. Αναζητώ επενδύσεις. Kάνω σχέδια στο μυαλό μου. Έχω τον χρόνο να κοιτάξω γύρω μου, με την ησυχία μου, για να πάρω αποφάσεις. Ο όμιλος είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Έχουμε διαθέσιμα μετρητά. Αν δεν εμφανιστεί ούτε μία ευκαιρία στην ελληνική ακτοπλοΐα, θα έχω διαθέσιμα δικά μου πλοία και στο ελληνικό περιβάλλον και θα είμαι ανταγωνιστικός» για να προσθέσει:

«Η εταιρεία, η Μinoan είναι υγιέστατη. Μετά από 10 χρόνια με χρέη και δυσκολίες, χωρίς να δίνει μέρισμα στους μετόχους, κατάφερε όχι μόνο να επιβιώσει αλλά να επιστρέψει στην κερδοφορία, να μηδενίσει τον δανεισμό της και να επεκταθεί σε Χανιά και Κυκλάδες. Η εταιρεία έχει τρία πανέμορφα πλοία, τρία παλάτια και το catamaran Σαντορίνη από τα καλύτερα στην Μεσόγειο.

 

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου κάνοντας την εξής ερώτηση.

Εφόσον σύμφωνα με τα λεγόμενα της ανακοίνωσης υπάρχουν διαθέσιμα  χρήματα στον Όμιλο γιατί αντι να αγοράσουν το οποιαδήποτε βαπορι δεν επενδυουν λίγο παραπάνω στην συντήρηση του στόλου ωεο?

Πέρα απ ότι έχω ακούσει για την άθλια κατάσταση που βρίσκονται αρκετά πλοία του ομίλου,απ αυτά που χω δει ο ίδιος (εξωτερικά τουλάχιστον) γίνονται χαζα ξεπεταματα και τσαπατσοδουλειες.

Ένα τρανο παράδειγμα που πιστεύω θα συμφωνήσουν αρκετοί μαζί μου είναι οι τσιμινιερες των παλατιων μετά την εγκατάσταση Scrubbers. Δεν νομίζω ότι ήταν τόσο δύσκολο να δώσουν λίγα χρήματα παραπάνω να βαψουν ολόκληρη την τσιμινιερα και όχι μόνο το κομμάτι που προστέθηκε μετά την τοποθέτηση των μονάδων.Το contrast μεταξύ των δύο τονων σκάει ολίγον άσχημα στο μάτι :P

 

Link to comment
Share on other sites

Το αισθητικό είναι κάτι που δεν αφορά τον όμιλο, το έχει αποδείξει περίτρανα με αυτο που έφερες ως παράδειγμα.

Τον ενδιαφέρει η επέκταση, η πρωτοπορία στις καινοτομίες (lng ferries), έβαλε μπαταριες στα κρουζ δημιουργώντας ενα νέο moto, zero emissions in port, και φυσικά αυξάνει τον στόλο του σε κάθε είδος πλοιου.

Α, και φυσικά τον ενδιαφέρουν τα φορτία. Φορτηγά να γεμίζουν τα βαπόρια μας, κι όλοι χαρούμενοι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρωτη μερα εργασιων σημερα για το ετησιο συνεδριο του ομιλου Γκριμαλντι.

Quote

Σε ερώτηση που του έγινε εάν οι ευκαιρίες  έχουν όνομα Attica ή Ανεκ απάντησε «είστε σίγουροι ότι είναι ευκαιρίες; Δεν ξέρουμε ακόμα θα το δούμε. Το θέμα είναι εάν είναι για πώληση και εαν ψάχνουν αγοραστή πλοιοκτήτη η' fund. Δεν είναι ξεκάθαρο σε μένα».

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/grimaldi-ependitiko-endiaferon-gia-3-limania-ke-anamoni-gia-aktoplia/

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

το ζουμι ειναι πιο κατω, που λεει οτι μιλαει με τον πλακιωτακη, για εξαγορα του Ηρακλειου και δευτερευοντως της Πατρας και της Ηγουμενιτσας. Το λεει πιο κομψα. Επενδυση στα logistics και τις μεταφορες στα λιμανια αυτα.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σε ερώτηση του Γιάννη Ξυγκάκη αν σκέφτεται ο κ. Γκριμαλντι την δρομολόγηση δεύτερου πλοίου στην γραμμή Πειραιάς-Χανιά απήντησε οτι είναι αρκετό το ένα, και πως τα 3 πλοία των δύο εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην γραμμή είναι παραπάνω από ότι πρέπει για το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Τόνισε οτι ως κρητική εταιρεία οι Μινωικές έπρεπε να το κάνουν το δρομολόγιο (σσ για Χανιά) και οτι η εταιρεία ήδη έχει σημαντικό μερίδιο στη γραμμή. Μάλιστα η πρότασή του έκλεισε με την ατάκα "ας επιλέξει το κοινό ποιος είναι πιο καλός και πιο σέξυ" 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, ο Μανόλο μίλησε στο Giardini di Naxos μεταξύ άλλων και για τα καύσιμα. Και κατηγόρησε τους διυλιστές πως επιδίδονται σε κερδοσκοπικές πολιτικές όσον αφορά τα καύσιμα με 0.5% περιεκτικότητα σε Θείο. Γιατί τον καίει? Γιατί περίπου 30 από τα πλοία του ομίλου δεν θα βάλουν scrubbers οπότε έχει μια αρκετά καλή έκθεση σε αυτές τις τιμές. 

Link to comment
Share on other sites

Για τα νεότευκτα δεν ξέρω, είναι πάντως ανάμεσα στον Παναγιωτάκη στη Σαλαμίνα και στο καρνάγιο της Νέας Μηχανιώνας :D.

 

Μια άλλη ατάκα που αναφέρουν τα ιταλικά ΜΜΕ είναι πως ο γκαηλές του και όραμά του για το μέλλον όσον αφορά τα καύσιμα, είναι το υδρογόνο. 

 

Πάντως σε ντροπιαστικό για την Grimaldi χρονικό σημείο, έρχεται ο θάνατος ενός μέλους του πληρώματος και ο τραυματισμός τριών επάνω στο Euroferry Malta. 

Link to comment
Share on other sites

Μιλησε και για τα νεοτευκτα λοιπον..

Μεσα σ ενα μηνα θα πεσουν οι υπογραφες για τα 2 πρωτα Ro/Pax,τα οποια θα πανε στη Finnlines και συνεχιζεται οπως ειπε ο σχεδιασμος των Ferries που θα ερθουν μελλοντικα στη Μεσογειο(3 εως 5 στον αριθμο).

Τα υποψηφια ναυπηγεια ειναι τα Hyundai Mipo στη Νοτια Κορεα και τα Κινεζικα Guangzhou και Jinling διοτι κατα δηλωση του Εμανουελ δεν υπηρξε συμφωνια σ αυτη τη φαση καταρχην με τα Fincantieri λογω πληροτητας τους,αλλα ουτε και με καποιο αλλο Ευρωπαικο ναυπηγειο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Eκπρόσωπος του Ιταλού εφοπλιστή είχε συνάντηση με τη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς και έκανε διερευνητική συζήτηση για το αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να αγοράσει ο Όμιλος την ΑΝΕΚ 

έγραψε ο Μηνάς Τσαμόπουλος στο newmoney.

 

Εν συντομία, οι κύκλοι του Μανώλη διαρρέουν οτι θα πρέπει να γίνει συγχώνευση των εταιρειών στην Κρήτη, και πως οι Μινωικές έχουν την οικονομική δυνατότητα να απορροφήσουν τους κραδασμούς της συνέννωσης με την Ανεκ, δηλαδη να καλύψουν προφανως τις μαύρες τρυπες της.

Επιμενει σταθερά οτι η αύξηση των τιμων στα καυσιμα θα δρομολογησει εξελιξεις :Dστον ακτοπλοικο χαρτη αλλά ο όμιλος φοράει σκραμπερ και είναι καλά B)

Edited by proud_ionian
link sf
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επισημα εγκαινια χθες για το Grande Torino στη Γενοβα με μερικα πλανα στο παρακατω βιντεο

Υπεροχος στυλιστικος συνδιασμος καπαρτινας-καπελου απο τον Μανωλη που θυμιζει αθωες εποχες του Ιταλικου νοτου. :D 

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανοιξαν χθες οι κρατησεις της Grimaldi Lines για το καλοκαιρι του 2020 και παμε να δουμε μερικες αλλαγες που υπαρχουν σε πλοια και γραμμες.

1) Στη γραμμη Livorno-Olbia εμφανιζονται τα Cruise Olbia και Cruise Ausonia

2)Το Cruise Bonaria στη γραμμη Civitavecchia-Olbia

Οι συχνοτητες και τα ωραρια δρομολογιων στις παραπανω η γραμμες θα ειναι οπως και τα προηγουμενα χρονια.

3)Απο τις 21 Μαρτιου και μεχρι τα τελη του ετους η γραμμη Savona-Barcelona-Tanger εμφανιζεται ανενεργη με το Cruise Smeralda να απουσιαζει απο το συστημα κρατησεων και απο τις υπολοιπες γραμμες της εταιρειας.

Τελος ειδα οτι στο κομματι της Ελλαδας αφαιρεσανε τη γραμμη της Ανκονα/Βενετιας η οποια υπηρχε τα προηγουμενα 3 χρονια και αναφερει μονο τη γραμμη του Μπριντιζι οπως συνεβαινε παλιοτερα.

Για τη Βορεια Αδριατικη θα περιμενουμε το προγραμμα της θυγατερας Minoan λοιπον για να δουμε αν θα ειναι ιδιο με περυσι ή διαφορετικο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/7/2019 at 10:21 PM, .voyager said:

Το Αρετούσα (Girolata) προοριζόταν για Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία από τη Grimaldi. Αντ' αυτού θα έρθει ένα Visentini, αλλά όχι από τα ήδη υπάρχοντα του ομίλου. Ποιό θα μπορούσε να είναι;

Το είδαμε στο thread του, τώρα επιβεβαιώνεται κι από εδώ η απόκτηση του Ciudad de Cadiz (Visentini). Μένει να δούμε αν είναι αυτό που θα μπει Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία 2 φορές την εβδομάδα. 

Edited by proud_ionian
xtra link
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...