Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Διανομής στόλου Grimaldi το ανάγνωσμα, πρόσχωμεν:

 

Ferries:

Savona - Barcelona - Tanger Med: Cruise Smeralda

Livorno - Olbia: Cruise Bonaria και Cruise Olbia

Livorno - Palermo: Zeus Palace

Civitavecchia - (Porto Torres) - Barcelona: Cruise Roma και Cruise Barcelona

Civitavecchia - Palermo - Rades και Salerno - Palermo - Rades: Catania

Salerno - Catania - (Malta): Euroferry Olympia και Euroferry Egnazia

Salerno - Messina: Cartour Delta

Brindisi - Ηγουμενίτσα - (Πάτρα): Corfu και Florencia

Ancona - Ηγουμενίτσα - Πάτρα: Cruise Europa και Cruise Olympia

Πειραιάς - Χανιά - Ηράκλειο: Festos Palace και Mykonos Palace

Σε ακινησία ή επισκευή: Santorini Palace, Knossos Palace, Cruise Ausonia

 

Roro:

Venezia - Bari - Πάτρα: Eurocargo Livorno και Eurocargo Alexandria

(Malta) - Catania - Livorno - Genova: Eurocargo Venezia, Eurocargo Malta και Eurocargo Patrasso

Salerno - Cagliari: Eurocargo Napoli

Salerno - (Cagliari) - Sagunto - Civitavecchia: Eurocargo Bari και Eurocargo Roma

Livorno - Cagliari: Eurocargo Istanbul

Livorno - Savona - Barcelona - Valencia: Eurocargo Salerno, Eurocargo Savona, Eurocargo Valencia, Eurocargo Cagliari, Eurocargo Genova και Eurocargo Palermo

Livorno - Palermo -Salerno - Genova: Eurocargo Trieste και Eurocargo Ravenna

Genova - Porto Torres: Euroferry Malta

 

Έτσι για να παίρνουμε μια τάξη μεγέθους και μια τάξη δικτύου. Α ρε ΑΝΕΚ/Attica, black snake that ate you :D. Ελπίζω να μην ξέχασα κανένα βαπόρι.

Edited by Nick the Greek
Messina
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 11/6/2018 at 11:43 PM, Nick the Greek said:

Ελπίζω να μην ξέχασα κανένα βαπόρι.

Μαλλον σε ειδε οτι δεν ξεχασες και ειπε να σε τιμωρησει :P καθως απο 11 του μηνος ξεκιναει νεα τριγωνικη γραμμη(μανια με τα τριγωνα :P) Ro/Ro Civitavecchia-Olbia-Cagliari.Μεινει να δουμε με ποιο Eurocargo.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν φέρει κάποιο καινούριο, φαντάζομαι με το Istanbul ή το Napoli. Δεν είναι βέβαια εντελώς καινούρια υπό την έννοια πως μέχρι πρίν 1.5 χρόνο το rotation Olbia - Cagliari υπήρχε. Απλά το πλοίο έφευγε από το Livorno αντί για την Civitavecchia. Υποθέτω πως η επιλογή της τελευταίας έχει να κάνει με το να υπάρχει σύνδεση με τη γραμμή του Sagunto που πιάνει επίσης Civitavecchia. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αρχες Γεναρη παει για την..επιμηκυνση το Cruise Roma και θα ακολουθησει κατα το Μαρτη το Barcelona.Στα δρομολογια που βγαλανε ειναι μονοβαπορη η γραμμη της Βαρκελωνης μεχρι τον Ιουνιο ενω δεν φαινεται σε καμια γραμμη το Cruise Ausonia.

Link to comment
Share on other sites

Εγινε την προηγουμενη βδομαδα η παραλαβη του Grande Torino,του πρωτου απο τα συνολικα 7 car carriers νεας γενιας του ομιλου.Για την ωρα δεν θα το δουμε στον Πειραια παντως.

Quote

The Pure Car & Truck Carrier Grande Torino was delivered to the Grimaldi Group last 28th November at the Chinese shipyard of Yangfan, in Zhoushan. This is the first unit of a series of seven sister vessels ordered by the Neapolitan group to the Yangfan shipyard.

The Grande Torino has a length of 199.90 meters, a beam of 36.45 meters, a gross tonnage of 65.255 tonnes and a service speed of 19 knots. The ship, which flies the Italian flag, is one of the largest car carriers on the market: in fact, she can transport approximately 7,600 CEU (Car Equivalent Units) or, alternatively, 5,400 linear meters of rolling units and 2,737 CEU. With her four hoistable decks, the Grande Torino is an extremely flexible vessel, able to load any type of rolling freight such as trucks, tractors, busses, excavators, etc., up to 5.3 meters high.

Moreover, the vessel is fitted with a side ramp and a quarter stern ramp, the latter allowing the loading of freight units with a weight of up to 150 tonnes. The configuration of the various decks and the system for the movement of internal ramps reduce at minimum the risk of damages during the phases of loading / unloading of rolling units.

From an environmental point of view, the Grande Torino is a highly performing ship. She is, in fact, fitted with an electronically-controlled (Man Energy Solutions) main engine, allowing her to meet the new regulations for the reduction of nitrogen oxide emissions (NOx), as well as with a hybrid exhaust gas cleaning system for the abatement of sulphur oxide emissions (SOx). Moreover, she is equipped with a ballast water treatment unit, which will allow her to meet the future international regulations.

"With the deployment of the Grande Torino, our biggest car carrier vessel, the Group's fleet becomes even younger, more innovative and more efficient," stated Emanuele Grimaldi, Managing Director of the Group. "We have once again responded to market demands with technological innovation, quality and sustainability, and we will continue to do so".

The Grande Torino will be employed on the weekly ro-ro service operated by the Grimaldi Group between the Mediterranean Sea and North America (Canada, United States and Mexico), along with the already operating Grande Halifax, Grande Baltimora and Grande New York. The connection serves the following ports: Gioia Tauro, Civitavecchia, Livorno, Savona (Italy), Valencia (Spain), Antwerp (Belgium), Halifax (Canada), Davisville, New York, Baltimore, Jacksonville, Houston (USA), Tuxpan and Veracruz ( Mexico).

https://www.grimaldi.napoli.it/pdf/pr_the_grande_torino_delivered_to_the_grimaldi_group_1543941600.pdf

 

Link to comment
Share on other sites

2 σοβαρές κατά τα φαινόμενα βλάβες μέσα σε λίγες ώρες για τα roro της Grimaldi στα ανοιχτά της Σαρδηνίας.

 

Εν αρχή ήν το Euroferry Malta που έμεινε από κύρια μηχανή ανοιχτά του Ile Rousse. Το πλοίο έκανε driting για αρκετές ώρες ώσπου να αποκατασταθεί η βλάβη και να συνεχίσει το ταξίδι του. Στη συνέχεια είχαμε το Eurocargo Napoli που ζήτησε καταφύγιο ανοιχτά του Golfo Aranci για να αποκαταστήσει άλλη σοβαρή βλάβη. Αυτό μάλιστα υπέστη την ταπείνωση του να υποχρωθεί σε βοήθεια από ρυμουλκό της Moby με βάση την Olbia, από την Ιταλική Ακτοφυλακή. Σημειωτέον τα 2 πλοία από τα παλαιότερα του στόλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο όμιλος Grimaldi ήρθε σε συμφωνία με τo ναυπηγείο Beskitas για την εγκατάσταση του συστήματος scrubbers σε 7 πλοία του ομίλου μεταξύ του 2019 -2020, ενώ σε συζητήσεις για την επέκταση αυτής της συμφωνίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Χωρίς να είναι προφανώς δεσμευτικό το πρόγραμμα, ας δούμε πως φαίνονται αυτήν τη στιγμή τα ro-pax της Grimaldi στο σύστημα:

 

Savona - Barcelona - Tanger Med: Cruise Smeralda

Livorno - Olbia: Cruise Olbia και Cruise Bonaria

Livorno - Palermo: Zeus Palace

Civitavecchia - Olbia: Cruise Ausonia

Civitavecchia - Palermo & Salerno - Palermo - Tunis: Catania

Civitavecchia - (Porto Torres) - Barcelona: Cruise Roma και Cruise Barcelona

Salerno - Catania: Euroferry Olympia και Euroferry Egnazia

Catania - Malta: Euroferry Olympia(1 φορά την εβδομάδα, κάθε Κυριακή)

Brindisi - Ηγουμενίτσα - (Πάτρα): Corfu και Florencia

 

Πρός το παρόν δηλαδή, καμία αλλαγή σε σχέση με το καλοκαίρι του 2018.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νομίζω πως από τα άρθρα και νέα που παραθέτω κατά καιρούς, πρέπει να έχει γίνει κατανοήτό πως Grimaldi και Onorato είναι πάρε τον έναν και βάρα τον άλλον. Η διαφορά βέβαια είναι πως ο πρώτος κάνει λεφτά, ενώ ο άλλος μπαίνει μέσα σόλο κάσα, σόλο καπίκια(που λέει κι ο Γεωργίου). Και του λόγου το αληθές να δούμε τι αναφέρει αυτό το δημοσίευμα, θα παρακαλούσα βέβαια κάποιον με καλύτερα ιταλικά από τα δικά μου να μας πεί 5 πράγματα παραπάνω και πιθανώς να διορθώσει την δική μου ερμηνεία.

 

Τέλος πάντων από αυτά που καταλαβαίνω εγώ, το ιταλικό Υπουργείο Μεταφορών διέταξε την άμεση εγκαθίδρυση ενός Επιτρόπου ο οποίος θα αναλάβει την προσωρινή διαχείριση του λιμανιού του Λιβόρνο. Ο λόγος? Ο πρόεδρος του λιμανιού, ο γενικός γραμματέας του λιμανιού και μια σειρά στελεχών της εταιρείας λιμενικών υπηρεσιών Sintermar Spa, κατά τα φαινόμενα συμφερόντων Grimaldi, ξεκινώντας από τον διευθύνοντα σύμβουλο και τον πρόεδρο, κατηγορούνται για σειρά αδικημάτων. Τα αδικήματα αυτά περιλαμβάνουν απιστία κατά του ιταλικού Δημοσίου και παρεμπόδιση του ελεύθερου ανταγωνισμού, παρεπιπτόντως κατηγορούνται και ο πρώην πρόεδρος του λιμανιού(είναι τώρα σε αντίστοιχο πόστο στην Ανκόνα) αλλά και ένα πρώην στέλεχος που επίσης έχει πάρει μετάθεση στην Ανκόνα.

 

Τι έχουν κάνει όλοι αυτοί? ΑΝ καταλαβαίνω καλά, είχαν παραχωρήσει διάφορες προβλήτες του λιμανιού στην αποκλειστική εκμετάλλευση της Grimaldi, με παράνομες διαδικασίες που περιελάμβαναν προσωρινές άδειες λειτουργίας οι οποίες ανανεώνονταν παρανόμως. Και προφανώς η Grimaldi μέσω της Sintermar τάιζε όποιους έπρεπε να σιτιστούν στη λιμενική γραφειοκρατία του Λιβόρνο.

 

Link to comment
Share on other sites

Mare Nostrum 2019 με Cruise Olympia απ εξω κ πολυ πραμα μεσα απο διαφορους προορισμους.

Ξεχωριζει ο ιστος της αραχνης που εχει απλωθει γυρω απο τη γηραια ηπειρο :P 

20190303_034142.jpg

Και φυσικα :D 

20190303_034101.jpg

Edited by MILTIADIS
link
Link to comment
Share on other sites

On 2/27/2019 at 8:08 PM, Nick the Greek said:

το ιταλικό Υπουργείο Μεταφορών διέταξε την άμεση εγκαθίδρυση ενός Επιτρόπου ο οποίος θα αναλάβει την προσωρινή διαχείριση του λιμανιού του Λιβόρνο.

Είναι Θεοί οι Ιταλοί, περίμενα κι εγώ κάποιον επαγγελματία του χώρου, πλήν όμως η επιλογή τους είναι ένας αντιναύαρχος του Ιταλικού ΠΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ξεκίνησε η ναυπήγηση του πρώτου Ro-Ro από τα 12 Ro-Ro που έχει παραγγέλλει ο όμιλος Grimaldi στο ναυπηγείο Jinling’s Yizheng με μήκος 238 μέτρα, πλάτος 34 μέτρα, χωρητικότητα 7800 γραμμικά μέτρα σε 5 γκαράζ, θα έχουν scrubbers και 600τμ ήλιο συλλέκτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως έχουμε πεί και στις προηγούμενες σελίδες, τα νεότευκτα ρορό της Grimaldi θα έχουν πολλές τεχνολογικές καινοτομίες(scrubbers, solar panels), απ' ότι μαθαίνω θα έχουν και άλλη μία πιο εξωτική. Η εταιρεία Silverstream Technologies έχει αναπτύξει μια τεχνολογία σύμφωνα με την οποία το κάτω μέρος του κύττος του πλοίου(βοηθείστε με οι ναυπηγοί με την ελληνική ορολογία) θα περιβάλλεται με ένα είδους μεμβράνης από αέρα η οποία προφανώς έχει σκοπό να μειώνει την τριβή και να βελτιώνει την κατανάλωση κατά 5-10% όπως πρεσβεύει η εταιρεία. Πολλούς πόντους στον Grimaldi για κάτι τέτοιες πρωτοπορίες, είμαι σε θέση να γνωρίζω πως υπάρχει συνεχής και αδιάλειπτη παρακολούθηση από μέρους της εταιρείας του τομέα της καινούριας τεχνολογίας και των καινοτομιών. Ότι κάνουν και οι ελληνικές εταιρείες δηλαδή:P.

 

Βέβαια, υπάρχουν άλλα που πρέπει να διορθώσει. Είχα την ευκαιρία πρίν 2 εβδομάδες να κάνω μια συνέντευξη με κάποιον άνθρωπο που είχε δουλέψει στο παρελθόν στα car carriers της Grimaldi. Δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να κάνω μια σχετική ερώτηση. Η γλώσσα του σώματος έδειξε αμέσως πως του ξύπνησα άσχημες μνήμες. Η απάντησή του σε ελεύθερη απόδωση ήταν "σα να δουλεύεις σε γαλέρα, η εταιρεία πάει καλά οικονομικά αλλά τα πληρώματα υποφέρουν".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καιρο ειχε να μιλησει ο θειος αλλα το εκανε χθες με μια μακρα συνεντευξη στη shippax την οποια αναδημοσιευει και το ship2shore.

Σε οτι μας αφορα εδωσε και 2 ειδησεις.

Η πρωτη ειναι οτι 3 απο τα νεα υβδιδικα ro/ro 5ης γενιας θα δρομολογηθουν στην Αδριατικη(Πατρα-Βενετια αναφερει)μεχρι Τουρκια.

Και η δευτερη ειναι οτι σχεδιαζει προτζεκτ για ναυπηγηση ferries για τη Μεσογειο σε Ευρωπαικα ναυπηγεια οπως τονισε για γραμμες μεταξυ των οποιων και αυτη του Ηρακλειου.

Το σχετικο αποσπασμα για τους μη συνδρομητες

Quote

In detail, 4 ships will be used between Italy and Spain, 2 on the North-South corridor between Genoa-Livorno and Catania-Malta, the 3 of Finnlines will replace the Breeze class between the Bay of Biscay and the Baltic, and finally - here is the gem - the last 3 GG5G will link Italy to Greece and Turkey, integrating, strengthening and extending the service from Venice to Patras which is already operated today with PCTCs. "But it will take 3 to 4 years to implement it definitively, building the demand little by little based on the portfolio we already hold on this trade," says the shipowner, who will be looking for a suitable terminal to accommodate the service on the Turkish side.

 

Quote

Stimulated to give more details on the new concept, Grimaldi willingly accepts.

"They will be fast ships of 24 knots, capable of 2,500 passengers in 400 cabins, 3,000 linear meters of garage for heavy loads and 1,000 for cars, equipped with scrubbers or perhaps even powered by LNG, suitable to be fungible on different routes, such as, for example: Piraeus-Iraklion, Livorno-Palermo, Brindisi-Igoumenitsa, Savona-Tangieri or Tunis "concludes the shipowner of Naples.

 

Link to comment
Share on other sites

Περισσοτερα για τις μελοντικες ναυπηγησεις ferries για τη Minoan κ τη Grimaldi Lines απο τo shippax.Απ οτι καταλαβα ο Γκριμαλντι προσδιοριζει χρονικα την υπογραφη της συμφωνιας με τα ναυπηγεια ακομα και πριν απο αυτη της ναυπηγησης των Superstar class πλοιων για τη Finnlines αρα κατα πασα πιθανοτητα εντος του 2019.

Quote

"We are developing a totally innovative concept, an evolution of the Cruise class, for the Mediterranean market. We are in advanced discussion with construction sites to order - even before signing the other contact for the Superstars - a newbuilding couple with an option for 1 + 1 + 1 twin.

Since they will be ships with a predominantly passenger vocation, we will probably turn to a Western manufacturer, since Chinese manufacturers take an extra year to build such complex ships (3 against 2), and 12 months of lost revenues largely justify higher prices.

"They will be fast ships of 24 knots, capable of 2,500 passengers in 400 cabins, 3,000 linear meters of garage for heavy loads and 1,000 for cars, equipped with scrubbers or perhaps even powered by LNG, suitable to be fungible on different routes, such as, for example: Piraeus-Iraklion, Livorno-Palermo, Brindisi-Igoumenitsa, Savona-Tangieri or Tunis "concludes the shipowner of Naples.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 5/18/2019 at 4:42 PM, Nick the Greek said:

Όπως έχουμε πεί και στις προηγούμενες σελίδες, τα νεότευκτα ρορό της Grimaldi θα έχουν πολλές τεχνολογικές καινοτομίες(scrubbers, solar panels), απ' ότι μαθαίνω θα έχουν και άλλη μία πιο εξωτική. Η εταιρεία Silverstream Technologies έχει αναπτύξει μια τεχνολογία σύμφωνα με την οποία το κάτω μέρος του κύττος του πλοίου(βοηθείστε με οι ναυπηγοί με την ελληνική ορολογία) θα περιβάλλεται με ένα είδους μεμβράνης από αέρα η οποία προφανώς έχει σκοπό να μειώνει την τριβή και να βελτιώνει την κατανάλωση κατά 5-10% όπως πρεσβεύει η εταιρεία. Πολλούς πόντους στον Grimaldi για κάτι τέτοιες πρωτοπορίες, είμαι σε θέση να γνωρίζω πως υπάρχει συνεχής και αδιάλειπτη παρακολούθηση από μέρους της εταιρείας του τομέα της καινούριας τεχνολογίας και των καινοτομιών. Ότι κάνουν και οι ελληνικές εταιρείες δηλαδή:P.

 

Ένα μήνα ακριβώς μετά το παραπάνω, η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds αναφέρει πως η Wartsila, το Ολλανδικό ινστιτούτο Marin και η Grimaldi, ανέπτυξαν μια ευρεσιτεχνία για πλοία με pitch η οποία μειώνει την κατανάλωση του καυσίμου κατά 3.5% όπως επιβεβαίωσαν οι μετρήσεις σε κάποιο car carrier της εταιρείας. Αυτό μεταφράζεται σε κάλυψη του κόστους εγκατάστασης μέσα σε 1 χρόνο και κάτι. Και πάλι chapeau στην Grimaldi. Οι δικές μας εταιρείες την ίδια στιγμή αντιμετωπίζουν το αυξημένο κόστος των καυσίμων με αυξήσεις στα εισιτήρια, με επαιτεία πρός το Κράτος για επιδοτήσεις και με τεχνογνωσία περασμένων εποχών. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στον λιμανι του Πειραια βρεθηκε χθες ο υπευθυνος διεθνων σχεσεων του ομιλου Γκριμαλντι Paul Kyprianou οπου μιλησε για την εικονα που εχει ο ομιλος για το μελλον της ελληνικης ακτοπλοιας,τα επερχομενα λουκετα εταιρειων αλλα και τις τεχνολογικες καινοτομιες των τελευταιων μηνων σε πλοια του ομιλου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τον επομενο μηνα θα μαθουμε ποια ναυπηγεια θα κληθουν να χτισουν τα νεα ro/pax του ομιλου καθως ανακοινωθηκε,μαζι με τα οικονομικα αποτελεσματα 6μηνου της Finnlines,οτι το Σεπτεμβρη θα πεσουν οι υπογραφες για τα 2 πρωτα τα οποια θα εχουν 5.800 γραμμικα μετρα γκαραζ παρακαλω,δηλαδη 2 φορες σαν τα Cruise της Αδριατικης.:ph34r:

Πιστευω οτι τα Fincantieri παιζουν και αυτη τη φορα σοβαρα σαν πιθανοι κατασκευαστες των νεων πλοιων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/2/2019 at 3:47 AM, MILTIADIS said:

Πιστευω οτι τα Fincantieri παιζουν και αυτη τη φορα σοβαρα σαν πιθανοι κατασκευαστες των νεων πλοιων.

 

Πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες. Με δεδομένο πως η Ανκόνα είναι γεμάτη, το Porto Marghera είναι κομπλέ με κρουαζιερόπλοια, να δούμε κανένα Παλέρμο?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...