Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O Μανωλης σημερα ηταν σκασμενος με τα δρομολογια της HSW :P και ειπε 'βρε δεν αγοραζω κανα πλοιο να πανε κατω τα φαρμακια' :P

Atlantica SPA di Navigazione, a shipping unit of Grimaldi, has agreed to buy the ships in instalments up until the end of 2015, Pacific Basin said in a statement on Friday.

Naples-based Atlantica will charter the six roll-on, roll-off (RoRo) vessels from Pacific Basin until Atlantica completes the purchase.

Pacific Basin, which operates 160 dry cargo ships, booked a $190 million writedown for its RoRo business from January to June, sending the firm into the red for the first time in its first-half results.

Hong Kong-based Pacific Basin, which specialises in small cargo ships, earlier expected its RoRo vessels to post larger losses this year as the charter market remained poor due to over-capacity and a weak European economy.

The company had been looking to sell its RoRo business, which has a carrying value of $178 million after the writedown.

http://in.reuters.com

Προκειται για 6 roro,τα δυο πρωτα τυπου new EUROCARGO και τα αλλα 4 τυπου CRAGSIDE.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

εχει ξεκαθαρισει το line up του ομιλου στην αδριατικη για το αμεσως επομενο διαστημα;

ρωταω γιατι στο συστημα florencia και sorrento φαινονται στo brindisi τουλαχιστον ως το τελος του μηνα, ενω στις μερες που ancona θα ηταν το florencia φαινεται κενο στο ονομα του πλοιου. μηπως ερθει το europalink κατ'ευθειαν?

Link to comment
Share on other sites

17/09 τα πρώτα ανακοινώσιμα....

Για να δούμε τί έχει το ''καλάθι'' του Grimaldi!

1. Όσον αφορά την HSW, απαίτησε απο τον ΙΣΒ να χωριστούν τα πληρώματα και να ξαναγυρίσει το τμήμα πληρωμάτων στο κτίριο της Hellenic, ώστε να αποφευχθεί το mix που γίνεται τώρα με εισροή Κρητικών πληρωμάτων. Δηλαδή η ΑΝΕΚ να έχει τα πληρώματά της και η HSW τα δικά της ώστε παιρνώντας ο χειμώνας να μην ψάχνουν για πληρώματα, καθώς φοβάται ο όμιλος για μεγαλύτερη αποχώρηση (λόγω ανεργίας) και ο Grimaldi είναι της φιλοσοφίας: προσέχουμε το πλήρωμα για να το έχουμε!

2. Το ένα εκ των νέων Ro/Ro θα δουλέψει για λογαριασμό των Μινωικών!! Δεν γνωρίζω ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά τα 2 απο τα 6 νέα πλοία τα προορίζει για τις θυγατρικές του!

3. Όσον αφορά τον ίδιο τον όμιλο, ξεκαθαρίζει ο ίδιος ο πρόεδρος ότι θα κάνει ακόμη εντονότερη την παρουσία του στη Μεσόγειο, ακόμη και με νέες γραμμές!

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τη γραμμή της Γένοβας, πλέον με το Eurocargo Livorno διαμορφώνεται ως εξης;

  • Γένοβα
  • Λιβόρνο
  • Κατάνια
  • Πάτρα
  • Μπαρ και αντιστρόφως;

Περνά ξανά από όλα τα λιμάνια και στο γυρισμό;

Link to comment
Share on other sites

τα 2 απο τα 6 νέα πλοία τα προορίζει για τις θυγατρικές του!

Τουλαχιστον τα 2 που βρισκονται Αγγλια(BERING STRAIT,STRAIT OF MAGELLAN)θα αλλαξουν ονομα/σημαια και μεχρι το τελος του μηνα θα κατεβουν στην Ιταλια για την γραμμη Ravenna-Brindisi-Catania.Τα νεα ονοματα θα ειναι μαλλον EUROCARGO BRINDISI/CATANIA.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το μόνο που μπορώ να προσθέσω και είναι ήδη γνωστό, είναι ότι ο όμιλος Grimaldi καλοβλέπει Τουρκία και ο τέλειος δούρειος ίππος είναι η ΝΕΛ, γιατί στην Τουρκία υπάρχει ''το τοίχος'' που λέγεται UN.

Ο Γκριμαλντι εχει παρουσια στην Τουρκικη αγορα πολλα χρονια τωρα(πριν καν ερθει στην Ελλαδα).Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στην προκειμενη ηθελε απλως να παρει στα χερια του ολοκληρο το πελατολογιο της Νελ/Βεντουρη,που σιγα-σιγα την κανουν απο την αγορα της Νοτιας Ιταλιας,προκειμενου να γεμιζει τα Sorrento/Florencia και να μην πανε τα φορτηγα της Νελ στους ανταγωνιστες του Μπαρι.Συγχωρεστε με αλλα προσωπικα δεν βλεπω καμια αλλη σκοπιμοτητα ουτε προοπτικη εξαγορας της ΝΕΛ,ουτε κινηση που αποσκοπει στην''εμβοληση''της UN.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή υπάρχουν κάποιες λεπτές γραμμές που δεν μπορούμε να παραβούμε, δείτε προσεκτικά τις επόμενες κινήσεις του Grimaldi που έρχοντε σύντομα και θα καταλάβετε τα γραφόμενά μου!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Yλοποιεί επενδύσεις ύψους 750 εκατ. ευρώ

Εμφαση στην ανανέωση του στόλου με την απόκτηση το τελευταίο δίμηνο συνολικά 14 πλοίων, μεταφοράς οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων συνολικής αξίας άνω των 750 εκατ. ευρώ, δίνει ο ιταλικός Ομιλος Grimaldi.

Παράλληλα, λαμβάνει μέτρα μείωσης του κόστους καυσίμων, καθώς δαπανά ετησίως περισσότερα από 800 εκατ. ευρώ για καύσιμα.

O όμιλος, ο οποίος δραστηριοποιείται στην παγκόσμια αγορά μεταφοράς οχημάτων, containers και επιβατών με περισσότερα από 120 πλοία, έχει παρουσία στη χώρα μας μέσω της Minoan lines, ενώ πρόσφατα ξάφνιασε με τη συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψε με τη ΝΕΛ, μια μικρή ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Ο Ομιλος Grimaldi έχει καταφέρει σταδιακά τα τελευταία χρόνια μέσω της Μinoan Lines, αλλά και μέσω της Grimaldi Lines να κερδίσει σημαντικά μερίδια αγοράς και στις γραμμές της Αδριατικής, απειλώντας την πρωτοκαθεδρία των ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Ευκαιρίες στην κρίση

Μιλώντας στο 16ο Euromed Convention, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Emanuele Grimaldi, εκτίμησε ότι μόλις τώρα αρχίζουν να φαίνονται τα πρώτα σημεία ανάκαμψης από την ευρωπαϊκή κρίση, ενώ εστίασε την ομιλία του στο πώς η κρίση μετατρέπεται σε ευκαιρία για τον όμιλο.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, ο ιταλικός όμιλος πριν από λίγες εβδομάδες αποφάσισε να ανοίξει ένα νέο κύκλο απόκτησης πλοίων με την αγορά συνολικά δεκατεσσάρων πλοίων. Ειδικότερα, η εταιρεία του Ομίλου ACL προχώρησε στην παραγγελία πέντε πλοίων τύπου con-ro. Πρόκειται για πλοία που συνδυάζουν τη μεταφορά οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων με διπλάσια χωρητικότητα από τα άλλα υφιστάμενα πλοία (3.800 teus, αντί 1.850 teus και σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα σε οχήματα φθάνει τα 1.307 έναντι 1.000 και σε φορτηγά τις 764 μονάδες έναντι 525 πριν.

Τα τρίτης γενιάς πλοία στη γραμμή του Ατλαντικού μεταφέρουν με έναν τόνο καυσίμου 40 containers, ενώ τα τέταρτης γενιάς μεταφέρουν 80 containers και σε υψηλότερη ταχύτητα (highspeed), εξήγησε ο κ. Grimaldi.

Επίσης, ο όμιλος απέκτησε τρία νεότευκτα πλοία τύπου Multipurpose, που έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα και καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο.

Επιπλέον για τις γραμμές της Μεσογείου, που, σύμφωνα με τον όμιλο απαιτείται ενίσχυση της χωρητικότητας, απέκτησε έξι νέα Ro-Ro, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν τα επόμενα τρία χρόνια. Πρόκειται για τα καλύτερα Ro-Ro στην Ευρώπη, καθώς έχουν κατασκευασθεί τα τελευταία ένα με δύο χρόνια από ναυπηγεία όπως το δανέζικο Odense και της Hyundai Mipo στη Νότιο Κορέα, υπογράμμισε ο κ. Grimaldi.

Πρόβλημα οι τιμές καυσίμων

Στη συνέχεια της ομιλίας του αναφέρθηκε στο ράλι των τιμών των ναυτιλιακών καυσίμων, θέμα το οποίο χαρακτήρισε ως το πιο δύσκολο στην αντιμετώπισή του για έναν πλοιοκτήτη. Ο κ. Grimaldi σημείωσε ότι μέχρι στιγμής δεν φαίνεται λύση στον ορίζοντα.

Ο όμιλος προσπάθησε έπειτα από μελέτες να μειώσει την κατανάλωση με συγκεκριμένες ενέργειες.

Στη Minoan Lines, την εταιρεία του ομίλου στην Ελλάδα, το πρώτο εξάμηνο του 2012 η κατανάλωση μειώθηκε κατά 26.000 τόνους ή κατά 26% σε σύγκριση με πέρυσι την ίδια περίοδο, ενώ έπειτα από παρεμβάσεις στις προπέλες των πλοίων θα επιτευχθεί εξοικονόμηση καυσίμου κατά 15% για όλο το 2012 σε ορισμένες ταχύτητες.

Τα καύσιμα είναι σημαντικό κόστος για τον Ομιλο Grimaldi, αφού φθάνουν ετησίως στο πόσο των 800 εκατ. ευρώ, τρεις φορές το κόστος των 10.000 ατόμων που εργάζονται στον όμιλο και δέκα φορές το κόστος που καταβάλει στις τράπεζες για τη χρηματοδότηση του στόλου των Ro-Ro. Επίσης, σημαίνει ότι είναι τρεις φορές περισσότερο σημαντικό να βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμων απ' ό,τι να βελτιωθεί η παραγωγικότητα του προσωπικού.

Τέλος, ο κ. Grimaldi ανέφερε ότι, παρά την ύφεση, ο κύκλος εργασιών του ομίλου βελτιώνεται με τις ταμιακές ροές να είναι αυξημένες 20% σε σύγκριση με πέρυσι.

Τέλος, αναφερόμενος στη Minoan Lines, σημείωσε ότι «ο άμεσος στόχος μας είναι να μειωθούν οι ζημιές και να διατηρήσει η εταιρεία τις βασικές γραμμές δραστηριοποίησης της», ενώ με άλλες πρωτοβουλίες, όπως είπε χαρακτηριστικά, περιμένουμε να ανακάμψει.

Μερίδιο

Ο κ. Grimaldi παρουσίασε ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχούς λειτουργίας, όπως τη δρομολόγηση των δύο ropax πλοίων στη γραμμή από Μπρίντεζι προς Ηγουμενίτσα και την Πάτρα, τονίζοντας πως, παρά το γεγονός ότι η γραμμή ξεκίνησε λίγο πριν από το θέρος, κατάφερε να μεταφέρει 90.000 επιβάτες και 15.000 φορτηγά οχήματα, κατακτώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς.

Ναυτεμπορική

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Να τα μας..Απο τον ερχομενο δεκεμβρη τα Κρουζ Ευρωπη και Ολυμπια θα προεκτινουν καποια απο τα δρομολογια τους μεχρι την Τεργεστη!! :eek: Πατρα-Ηγουμενιτσα-Αγκωνα-Τεργεστη 3 φορες την εβδομαδα δηλαδη..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Οπότε αντί να μένουνε Ancona, μιας και πλέον έχουν αναχώρηση την επομένη της άφιξης, θα αξιοποιούνται με αυτό τον τρόπο, καλύπτοντας την κίνηση που θα είχε η εταιρεία και για Βενετία.

Link to comment
Share on other sites

Στο shippax σήμερα γίνεται για πρώτη φορά επίσημη, ας πούμε, αναφορά στο όνομα του EUROPALINK για την Αδριατική. Λέγοντας πως είτε αυτό είτε το ZEUS PALACE θα είναι το τρίτο πλοίο που θα πλαισιώσει τις CRUISάρες.

From December, it is understood that Minoan will change its Adriatic schedule to include a call in Trieste.

The two ro-pax giants, CRUISE OLYMPIA and CRUISE EUROPA will serve a Trieste - Ancona - Igoumenitsa - Patras route three times weekly

with an extra ship, possibly the EUROPALINK or ZEUS PALACE

, making a direct Ancona - Igoumenitsa - Patras connection.

At the moment, three ships are sailing 6 days per week on the Ancona - Patras route with a crossing time of 24 hours. the new schedule will give better vessel utilisation

Μπορεί το ΖΕUS να είναι εδώ αλλά όπως έχουμε δει, δεν είναι τίποτα του Ιταλού αύριο να το στείλει από κει που ήρθε. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν αυτά περί Τεργέστης και τριών πλοίων στη γραμμή θα ισχύσουν και τη θερινή περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Μη σας φανει παραξενο εαν δουμε Cruise Ε/Ο-Europalink στο Πατρα-Ιτσα-Αγκωνα-Τεργεστη και Ζευς Παλας στο Πατρα-Ιτσα-Αγκωνα τις αλλες μερες..Γιατι τα δρομολογια(βαλε και τις γνωστες καθυστερησεις)δεν βγαινουν με 3 πλοια και με την Τεργεστη μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Απο τις ελληνικες αρχες μονο αμα θελει να κανει γραμμη εσωτερικου. Δηλαδη να παιρνει επιβατες στο κομματι Πατρα-Ηγουμενιτσα-Κερκυρα. Αλλιως ειναι ελευθερος να βαλει οτι θελει και οτι ωρες θελει

Link to comment
Share on other sites

Nikos_Chania αιτησεις, πρωτοκολλα, χαρτοσημα και αλλες ***** ειναι προσοντα μονο του ελληνικου κρατους... Στην Ιταλια εχεις βαπορι το βαζεις να κανει δρομολογιο γυρω απο τον εαυτο του και δεν σου λεει κανεις τιποτα... Εδω θελουμε ενα καρο χαρτια και βγαζουμε την αποφαση 5-6 μηνες μετα αφου εχουν φυγει τα περισσοτερα πλοια για αλλες χωρες!!!

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

Aνεξαρτητα απο το τι θα κανει ο ομιλος Grimaldi, να θυμησω οτι στο shippax ειναι γνωστοι φιδεμποραιοι και πολλες φορες μεταδιδουν σαν ειδηση κατι που εχει γραφτει στα ανα την ευρωπη site & fora. εχουμε και αλλες περιπτωσεις λαθον στο παρελθον που εχουν επισημανθει και σε ξενα fora/groups και σε ελληνοφωνα

τελος το off topic

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...