Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 1/24/2020 at 3:33 PM, Nick the Greek said:

Άλλο ένα καινούριο PCTC στο στόλο της Grimaldi για τη γραμμή Μεσογείου - Βορείου Αμερικής, πρόκειται για το Grande Houston.

 

Πέρασε και από τα μέρη μας πολύ πρόσφατα το Μεγάλο Χιούστον, να το δούμε στο Κερατσίνι λοιπόν. Έχει ΙΜΟ 9782699 και ο κατασκευαστής του είναι το Yangfan Group(RR78H-GM03). Μήκος 200 μέτρα, πλάτος 36, βύθισμα 9.5, χωρητικότητα 7,724 αυτοκίνητα ενώ τα lane metres είναι 5,400. Η Hyundai μηχανή του, προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος έχει ανανεωθεί η ιστοσελίδα της εταιρίας.

Υπάρχουν κάπου μαζεμένα τα con-ro του ομίλου; Παλιότερα υπήρχαν στο Grimaldi Cargo αλλά πλέον δεν τα βρίσκω. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει και τις γραμμές στις οποίες δραστηριοποιούνται. Δεν αναφέρομαι στην ACL αλλά σε κάποια μεγαλύτερη ηλικίας πλοία που θυμάμαι ότι είχα δει στον στόλο της Grimaldi.

Edited by SpyrosS
Link to comment
Share on other sites

@SpyrosS Η ιστοσελιδα του ομιλου ειναι αυτηΕκει υπαρχουν τα παντα.

 

Quote

Αύξηση του τζίρου του Ομίλου Grimaldi- Πάνω από 3 δις για δεύτερη συνεχή χρονιά!

Ο Όμιλος Grimaldi δημοσίευσε πρόσφατα την Έκθεσή για την Αειφορία του 2019 (2019 Sustainability Report), όπου περιγράφεται η οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική απόδοση του Ομίλου.

Σύμφωνα με την έκθεση το 2019, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου υπερέβη τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ για δεύτερη συνεχή χρονιά, με μία αύξηση άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ σε σύγκριση με το 2018 (+ 4%) και σημαντική αύξηση του EBITDA (περίπου + 24%). Πάνω από το 80% της οικονομικής αξίας που δημιουργήθηκε διανεμήθηκε μεταξύ προμηθευτών, υπαλλήλων, δανειστών, της Δημόσιας Διοίκησης και της κοινότητας.

Το πλεονέκτημα του ομίλου Grimaldi, όπως τονίζεται, είναι η αποτελεσματικότητα του στόλου του που αποτελείται από περισσότερα από 130 πλοία - εκ των οποίων τα 118 είναι ιδιόκτητα – τα οποία σχεδιάστηκαν και βελτιστοποιήθηκαν για τη μεταφορά οποιουδήποτε τύπου τροχαίου φορτίου, εμπορευματοκιβωτίων και επιβατών, με μέση ηλικία περίπου 14 ετών, σημαντικά κάτω από τον μέσο όρο του κλάδου.

Το σχέδιο ανανέωσης και επέκτασης του στόλου συνεχίστηκε το 2019 με την παράδοση του πλοίου PCTC (Pure Car & Truck Carrier) Grande Mirafiori και την ολοκλήρωση της επιμήκυνσης και αναδιάρθρωσης των ναυαρχίδων Cruise Roma και Cruise Barcelona στο ναυπηγείο Fincantieri στο Παλέρμο. Επί του παρόντος, το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 12 πλοία ro-ro της σειράς GG5G (Grimaldi Green 5th Generation), 4 πλοία PCTC, καθώς και δύο μονάδες ro-pax της κατηγορίας "Superstar" για τη θυγατρική Finnlines.

Ο Ιταλικός όμιλος υλοποιεί τη στρατηγική Zero Emission in Port®, που στοχεύει στο να επιτρέπει στα πλοία να σταματούν στο λιμάνι χωρίς να λειτουργούν οι βοηθητικοί κινητήρες και συνεπώς χωρίς να παράγουν επιβλαβείς εκπομπές. Στον κοινωνικό τομέα, ο Όμιλος δραστηριοποιείται όλο και περισσότερο μέσα από το Grimaldi Foundation Onlus, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ιδρύθηκε το 2007 και ανήκει εξ ολοκλήρου στην οικογένεια Grimaldi. Τέλος ο Όμιλος απασχολεί περισσότερους από 16.000 υπαλλήλους (τόσο στην ξηρά όσο και σε πλοία) σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων περίπου 12.600 είναι Ευρωπαίοι πολίτες.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ναι κερδοφορία με μη πληρωμή υπερωριών (περίπου 40% )στα πληρώματα (αν και προβλέπονται στις διεθνείς  (ΜLC)συμβάσεις)  .Με αυτό τον τρόπο κερδοφορεί η εταιρεία....στις πλάτες και στην υγειά των κορόιδων...

 

 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Πλέον οσα προβλέπει η mlc για τις υπερωρίες, οι περισσότερες εταιρείες τα περιλαμβάνουν στον κλειστό μισθό. Έχεις κάτι πιο χειροπιαστό για την μη πληρωμή των υπερωριών κι αν δεν πληρωνονται ήδη μεσω του μισθού;

Link to comment
Share on other sites

Δες σχόλια στο toremarre .Κάποιοι στην Ιταλία έχουν το θάρρος και μιλάνε ενάντια στους καιροσκοπισμούς του κάθε Grimaldi...Η mlc είναι διεθνής σύμβαση και τα Ελληνικά σωματεία το ανέφεραν αν θυμάσαι στις αρχές του καλοκαιριού όταν οι Μινωικές σαν μέλος του ομίλου ακολούθησαν αυτήν τη πρακτική(όχι ότι έκαναν και κάτι)...Βέβαια  δεν πειράζει παντού κανείς τους εφοπλιστές...

 

Και για του λόγου το αληθές και για να μην ξεχνιόμαστε 

https://thepressproject.gr/katangelia-9-naftergatikon-somation-gia-diakopi-pliromis-yperorion-stis-minoikes-grammes/

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Από ελληνικό πλήρωμα του grimaldi άκουσα ότι ένα πλοίο τους που θα πάει για δεξαμενισμό στη Τουρκία,θα σταματήσει πρώτα Λέσβο να φιλοξενήσει τους μετανάστες για όσο διάστημα χρειαστεί. Δε βρήκα καλύτερο topic να το μοιραστώ.

Link to comment
Share on other sites

Λιγο φιδι μου ακουγεται ολο αυτο για να ισχυει.Εδω τοσα πλοια καθονται,το Χιος το στειλανε γι αυτη τη δουλεια αφιλοκερδως και απο την αλλη θα ναυλωσουν πλοιο ξενης εταιρειας με σημαια Ιταλιας γι αυτη τη δουλεια;

Εδω ο Γκριμαλντι δεν εδωσε πλοιο του στην Ιταλικη κυβερνηση που δινει σχετικες ναυλωσεις στην GNV κ οχι μονο με τη σεσουλα.

Link to comment
Share on other sites

On 9/13/2020 at 3:29 PM, sarantatrio said:

Από ελληνικό πλήρωμα του grimaldi άκουσα ότι ένα πλοίο τους που θα πάει για δεξαμενισμό στη Τουρκία,θα σταματήσει πρώτα Λέσβο να φιλοξενήσει τους μετανάστες για όσο διάστημα χρειαστεί. Δε βρήκα καλύτερο topic να το μοιραστώ.

Τίποτα δεν αποκλείεται....όλα παίζουν...

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μαζί με το Eco Valencia, στα βιβλία του σκοταδόψυχου από τη Νάπολη:D, που λέει κι ο φίλος μου ο @MILTIADIS, ξεκίνησε να εγγράφεται και το PCTC με όνομα Grande Florida 

http://www.ship2shore.it/upload/images/10_2020/eeexflorida-201020215017_big.png

 

Είναι το 5ο από τα 7 πλοία της κλάσης και είναι 200 μέτρα μήκος, 7,600 αυτοκίνητα ή 5,400 lane metres με υπηρεσιακή 19 κόμβων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 4/30/2019 at 10:34 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ξεκίνησε η ναυπήγηση του πρώτου Ro-Ro από τα 12 Ro-Ro που έχει παραγγέλλει ο όμιλος Grimaldi στο ναυπηγείο Jinling’s Yizheng με μήκος 238 μέτρα, πλάτος 34 μέτρα, χωρητικότητα 7800 γραμμικά μέτρα σε 5 γκαράζ, θα έχουν scrubbers και 600τμ ήλιο συλλέκτες.

Ας δούμε κάποια στοιχεία για τα Ro-Ro Grimaldi Green 5th Generation, που ναυπηγεί στη Κίνα

1.    Eco Valencia       IMO No:9859533

2.   Eco Barcelona    IMO No: 9859545

3.   Eco Livorno         IMO No: 9859557             Καθέλκυση στις 28/6/20                            2020

4.   Eco Savona         IMO No: 9859569             Καθέλκυση στις 17/8/20                             2021

5.   Eco Catania         IMO No: 9859571             Τοποθέτηση τρόπιδα στις 26/8/20             2021

6.   JLZ8180412        IMO No: 9859583             Ξεκίνησε η κατασκευή στις 20/4/20         2021

7.   JLZ8180413         IMO No: 9859595             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                          2022

8.  JLZ8180415          IMO No: 9859600             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                          2022

9.  JLZ8180416          IMO No: 9859612             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                           2022

10. JLZ8180407          IMO No: 9856830             Ξεκίνησε η κατασκευή στις 08/06/20      2021 Finnlines

11.  JLZ8180408          IMO No: 9856842             Ξεκίνησε η κατασκευή στις 16/09/20      2021 Finnlines

12. JLZ8180409          IMO No: 9856854             Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα                         2022 Finnlines

Link to comment
Share on other sites

Είμαι σίγουρος πως όταν πρίν 13 χρόνια ανοίγαμε ξεχωριστό topic για την Grimaldi Lines, πολλοί θα ήταν αυτοί που θα σκέφτηκαν "κλάιν μάιν, τι με νοιάζει εμένα ο Ιταλός". Φυσικά τη σήμερον ημέρα, το ζουμερόν είναι να μαθαίνει τι γίνεται κανείς στην ιταλική εταιρεία διότι πολλά από όσα αφορούν το ακτοπλοικό μας γίγνεσθαι, εκπορεύονται από εκεί αμέσως ή εμμέσως. Μια λοιπόν που ο σκοταδόψυχος της Νάπολι άνοιξε τα πλάνα του για το 2021 σε όλες τις γραμμές, πάμε να δούμε το lineup των φέρρυ του. Νωρίς είναι ακόμη βέβαια και αλλαγές μπορούν να γίνουν, έχω ψάξει την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου 2021.

 

Livorno - Olbia: Cruise Olbia και Cruise Ausonia

Livorno - Palermo: Cruise Smeralda και Zeus Palace

Civitavecchia - Porto Torres - Barcelona: Cruise Roma και Cruise Barcelona

Civitavecchia - Olbia: Cruise Bonaria(πρώην Κνωσός Παλάς)

Εδώ το Cruise Bonaria εμφανίζεται μονοβάπορο αλλά δεν αποκλείεται ανάλογα και με την κίνηση που θα υπάρχει να διπλωθεί. Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν με το AF Claudia.

Salerno - Cagliari: Venezia

Salerno - Catania - Malta: Euroferry Olympia και 1 roro.

Εδώ έχουμε 1 δρομολόγιο την εβδομάδα από και πρός τη Μάλτα στο οποίο το Euroferry Olympia παίρνει επιβάτες

Salerno & Civitavecchia - Palermo - Rades: Catania

Brindisi - Corfu - Igoumenitsa - Patrasso: Corfu και Florencia

 

Άλλες παρατηρήσεις:

Το Euroferry Egnazia έχει πάρει μετάθεση για το Genova - Porto Torres όπου δουλεύει σαν roro, δε φαίνεται τη δεδομένη χρονική στιγμή τουλάχιστον, να μεταφέρει επιβάτες.

 

Η γραμμή Savona - Barcelona - Tanger Med εμφανίζεται στο σύστημα της εταιρείας πλήν όμως εγώ δεν μπορώ να δω δρομολόγια. Εδώ λοιπόν είτε θα έχουμε κάποιο από τα roro που θα την καλύψει, είτε πιθανώς να έχουμε κάποια τράμπα ή ναύλωση εάν η Grimaldi δε θέλει να απωλέσει το επιβατικό στοιχείο από τη γραμμή.

 

Η γραμμή Βενετία - Πάτρα δεν εμφανίζεται πουθενά. Τώρα δε θα γίνει καθόλου, θα έχουμε κάποιο πλοίο έκπληξη αργότερα, θα το δούμε εν καιρώ. Αν τελικά η εταιρεία δε την εκτελέσει καθόλου φέτος, μάλλον μπορούμε να υποθέσουμε πως έφαγαν τα μούτρα τους, αλλιώς δε θα έφευγε το Venezia.

 

Γενικά, αν υποθέσουμε πως τη γραμμή της Βενετίας δε θα την δούμε φέτος, φαίνεται να λείπει ένα πλοίο από τη Savona - Barcelona - Tanger Med όπου πάντα υπήρχε κάποιο ropax. Μέχρι το καλοκαίρι, έχουμε καιρό για να δούμε αν θα ξεπουλήσει τίποτε κανείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γνωστό το πέμπτο στη σειρά!!  

On 11/24/2020 at 1:46 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας δούμε κάποια στοιχεία για τα Ro-Ro Grimaldi Green 5th Generation, που ναυπηγεί στη Κίνα

1.    Eco Valencia       IMO No:9859533

2.   Eco Barcelona    IMO No: 9859545

3.   Eco Livorno         IMO No: 9859557             Καθέλκυση στις 28/6/20                            2020

4.   Eco Savona         IMO No: 9859569             Καθέλκυση στις 17/8/20                             2021

5.   Eco Catania         IMO No: 9859571             Τοποθέτηση τρόπιδα στις 26/8/20             2021

 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο σχετικό που παρατήρησα πρόσφατα είναι πως στα πλοία της ACL (Atlantic Container Line, μέλος του ομίλου), το φουγάρο είναι πια το G της Grimaldi ενώ το ACL εξακολουθεί να υφίσταται σαν brand name στα πλάγια του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Μιλτιάδη, ξέρουμε τη συνολική εικόνα σχετικά με τον καταμερισμό των πλοίων?

2 Αδριατική σίγουρα, φαντάζομαι 2-3 Σικελία - Λιβόρνο - Γένοβα, και όλα τα άλλα Ισπανία?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σημερινη συνεντευξη Μανωλη μεσα απο το Πατριαρχειο στη messageromarrittimo.Δεν ξερω ποσοι απο εσας ομιλειτε την Ιταλικην αλλα για οσους το κανετε τα τελευταια 4-5 λεπτα του βιδεο στα οποια αναφερεται στον Onorato και στις επιδοτησεις στη Σαρδηνια ειναι ακρως απολαυστικα.

Σε καποιο σημειο αναφερεται στο δρομολογιο Palermo-Cagliari και στην εισοδο του''μοντερνου,Ιταλικης κατασκευης πλοιου Venezia χωρις καμια επιδοτηση''οπως το αναφερει στη γραμμη στην οποια ο ανταγωνιστης του μεχρι προτινος ειχε δρομολογημενο ενα''Ιαπωνικης κατασκευης Ελληνικο πλοιο με μεικτο πληρωμα το οποιο τωρα το αντικαθιστα με ενα πλοιο 42 ετων λαμβανοντας μαλιστα και επιδοτηση για ολο αυτο''.

 

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασε οτι κ αυτος εχει μικτα πληρωματα στην Αδριατικη κ επιδοτειται στο Ηρακλειο με γεματα γκαραζ ομως!μη λεμε οπως θελουμε το παραμυθι!γιατι εαν δεν ηταν το προγραμμα Marco polo  δεν θα ειχε τα  cruise

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...