Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παρατηρώ με ενδιαφέρον ότι ενώ για το πρώτο του δρομολόγιο, το Smyrna di Levante είχε δέσει στο κρηπίδωμα μεταξύ 1ης και 2ης προβλήτας του λιμένα Θεσσαλονίκης (πλησίον της δεύτερης, εκεί που παραδοσιακά δένουν τα διάφορα συμβατικά και ταχύπλοα Ε/Γ-Ο/Γ στη Θεσσαλονίκη), από την επόμενη προσέγγισή του στο λιμάνι και μετά, εισέρχεται στον λιμένα από την δυτική πλευρά του λιμενοβραχίονα και δένει πιο πέρα, μεταξύ 3ης και 4ης προβλήτας, και -αν δεν κάνω και πολύ μεγάλο λάθος- με τη βοήθεια ρυμουλκού.

Οι μελετητές του λιμένα Θεσσαλονίκης έχουν ξαναδεί Ε/Γ-Ο/Γ να δένει εκεί και μάλιστα με βοήθεια ρυμουλκού;

 

Δεν το έχω μελετήσει αλλά ως καραβολάτρης νομίζω ότι δεν το είχα ξαναπαρατηρήσει...

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Εδεσε στη θεση που δενουν ferries του εσωτερικου, για τα εγκαινια.

Για την αναχωρηση μεθορμισε στη θεση που αναφερεις και απο εκει γινονται ολες οι αναχωρησεις.

Σε καποιο απο τα αφιερωματα που εγιναν απο τα sites κεφαλονιας και ζακυνθου, ανεφεραν οτι ειναι η θεση αναχωρησεων εξωτερικου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ισχύει σε όλα τα λιμάνια, και όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη, για τις διεθνείς γραμμές είναι ότι πρέπει οι αφιξο-αναχωρήσεις να γίνονται από χώρο "τελωνειακά υποκείμενο", όπως λένε και οι μορφωμένοι του λιμανιού. Με άλλα λόγια πρέπει να μπορεί το Τελωνείο να κάνει ελέγχους και διατυπώσεις, πράγμα που δεν είναι δυνατό σε χώρο όπου δεν υπάρχουν αυτές οι υποδομές ή/και δεν είναι χαρακτηρισμένος ως τελωνειακά υποκείμενος.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ, με κατατοπίσατε. Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι, τα τελευταία 25+ χρόνια, άλλο Ε/Γ-Ο/Γ με προορισμό εξωτερικού. Κάτι είχα ακούσει για κάποια σχέδια σύνδεσης με Κύπρο, αλλά δεν πρέπει να πραγματοποιήθηκαν ποτέ.

Δεν θα έπρεπε πάντως το ίδιο να ισχύει και για τα Κ/Ζ που προέρχονται από το εξωτερικό; Αυτά συνήθως παραβάλλουν μεταξύ 1ης και 2ης προβλήτας. Βέβαια δεν χωράνε και πουθενά αλλού μάλλον...

Link to comment
Share on other sites

Τα κρουαζιερόπλοια είναι μια άλλη, περίεργη ιστορία. Στον Πειραιά όπως ίσως να έχεις δεί πάνε όλα στο ανατολικό κομμάτι του λιμανιού το οποίο είναι όλο τελωνειακά υποκείμενο. Σε άλλα λιμάνια όμως και ειδικά στα νησιωτικά δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Ένα καλό παράδειγμα είναι η Μύκονος. Το σημείο εισόδου αν θέλεις είναι ο Τούρλος, εκεί που υπάρχει εγκατάσταση σύμφωνη με τον ISPS αλλά και δυνατότητα τελωνειακού ελέγχου, ασχέτως αν αυτή δεν εξασκείται. Πλήν όμως λόγω του όγκου της κίνησης και λόγω του ότι δεν δένουν όλα τα πλοία στον Τούρλο, έστω κι αν είναι άδειος(κάποια προτιμούν να μείνουν στην άγκυρα), έχουν βαφτιστεί σαν σημεία εισόδου/τελωνειακά υποκείμενα τόσο η προβλήτα στον Άγιο Νικόλα της Καδένας(τα Δηλιανά δηλαδή) αλλά και η γωνία του παλιού λιμανιού, κάτω από την Αστυνομία. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...