Captain Argy Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 (edited) Αρχές Φεβρουαρίου θα έρθει το πλoίο από την Κυπρο για δεξαμενισμό και μικρο επισκευή για να ξεκινήσει 3-4 ήμερα στις 7 Μαρτίου.Πάντως αν δεν προλάβουν stand by για να ξεκινήσει είναι το Cristal. Edited February 6, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted February 13, 2008 Author Share Posted February 13, 2008 Το πλοίο έφυγε σήμερα από την Κύπρο και θα είναι εδώ την Παρασκευή.Λογικά θα πάει κατευθείαν Ελευσίνα για δεξαμενή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 η Ναυτεμπορικη αναφερει ρηγμα στο πλοιο 1m*30cm 2,5 μετρα πανω απο την ισαλο και οτι κατευθυνεται στη Μηλο. αληθευει; Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINEΠέμπτη, 8 Μαϊου 2008 16:38 Τελευταία Ενημέρωση : 08/05/2008 16:47 Ρήγμα 1x30, 2,5 μέτρα πάνω από την ίσαλο γραμμή, εντοπίστηκε στο κρουαζιερόπλοιο Άκουα Μαρίν, μετά τον απόπλου του από το Ηράκλειο Κρήτης. Το πλοίο κατευθυνεται στο λιμάνι της Μήλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Ναι αληθεύει αλλά δεν υπάρχει κάποιο σημαντικό προβλημα αφού ταξιδευει κανονικα με 16+.Στη Μήλο θα γινει επιθεωρηση και θα αναχωρήσει για Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Περισσότερα από τον ΣΚΑΪ: Ρήγμα σε κρουαζιερόπλοιο08/05/2008 Mε μικρό ρήγμα απέπλευσε από το λιμάνι του Ηρακλείου το κρουαζιερόπλοιο Άκουα Μαρίν της εταιρείας Λούις, καθώς κατά τη διάρκεια των χειρισμών απόπλου από το λιμάνι του Ηρακλείου, το πλοίο χτύπησε στον προβλήτα. Το κρουαζιερόπλοιο, το οποίο μεταφέρει 872 αλλοδαπούς επιβάτες, είχε προορισμό τη Σαντορίνη, ωστόσο μετά την πρόσκρουση πήρε εντολή να κατευθυνθεί στη Μήλο ώστε να ελεγχθεί από κλιμάκιο της επιθεώρησης εμπορικών πλοίων. Από την πρόσκρουση προκλήθηκε οριζόντιο ρήγμα διαστάσεων 1,5 μ. μήκους και 2 πόντων πλάτους, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του ΥΕΝ, το ρήγμα είναι πάνω από την υφαλογραμμή και δε διατρέχουν κίνδυνο οι επιβάτες και τα 450 μέλη του πληρώματος. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου από τεχνικούς στη Μήλο και τη διαπίστωση ότι το πλοίο είναι αξιόπλοο, το Άκουα Μαρίν, θα συνεχίσει για τον Πειραιά, όπου είχε προγραμματιστεί να τερματίσει την τετραήμερη κρουαζιέρα του στο Αιγαίο. http://www.skai.gr/master_story.php?id=80957 Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί το άφησαν να φύγει από το Ηράκλειο. Και γιατί πάει στη Μήλο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Γιατί η Σαντορίνη δεν είναι και το πιο ασφαλές λιμάνι με τον καιρό που έχει αυτή τη στιγμή εκεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 ...ενώ να ταξιδεύει με τον ίδιο καιρό στο Κρητικό...είναι ασφαλές? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Νομίζω οτι κατι περισσότερο ξέρει και ο νηογνώμονας και ο ίδιος ο πλοιαρχος από τον καθένα μας εδω μεσα για το τι είναι πιο ασφαλές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediterranean Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Ρε παιδια παλι τα ιδια?Κοροιδευουμε καναλια κτλ για το πως παρουσιαζουν ναυτικα θεματα και αποτι βλεπω ιδια εικονα επικρατει και εδω.Ασφαλως και το ρηγμα δεν θα θετει σε κινδυνο το πλοιο απο την στιγμη που ταξιδευει και με τετοια ταχυτητα μαλιστα,ασφαλως και ο Πλοιαρχος και ο Νηογνωμων γνωριζει τι κανει.Εγω με το φτωχο μου το μυαλο πιστευω πως το πλοιο πηγε στη Μηλο για να φυγει απευθειας για Πειραια και επισκευη και να μην χασει χρονο στη Σαντορινη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 ωστόσο μετά την πρόσκρουση πήρε εντολή να κατευθυνθεί στη Μήλο ώστε να ελεγχθεί από κλιμάκιο της επιθεώρησης εμπορικών πλοίωνΤην εντολή δεν την έδωσα εγώ, αλλά οι Αρχές. Και για να δώσουν εντολή επιθεώρησης...κάποιος λόγος θα υπάρχει. Εκτός και εάν και αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται...πλην Υμών! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediterranean Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Φιλε Νηρεα,το πλοιο ειναι με ρηγμα λες να μην χρειαζεται επιθεωρηση και να αρκει ενα δικο μου η δικο σου τηλεφωνο για να δωθει το ΟΚ?Λογικο δεν ειναι να θελει επιθεωρηση???Απο κει και περα αυτο δεν σημαινει πως το καραβι δεν μπορει να ταξιδεψει.Μια τρυπα πανω απο την γραμμη του ειναι δεν μπαζει νερα για να φοβηθει να ταξιδεψει στο τρομερο Κρητικο πελαγος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Όλα καλά, αλλά δεν μου απαντάς στην ουσία. Αφού και εσύ υποστηρίζεις ότι χρειάζεται επιθεώρηση...γιατί δεν έγινε αυτή στο Ηράκλειο...αλλά θα πρέπει να πάει στη Μήλο? Όταν πάμπολλα ακτοπλοϊκά που κοπανάνε στους ντόκους τα κρατάνε για επιθεώρηση...για απλά βαθουλώματα. Πόσο μάλλον για "Μια τρυπα πανω απο την γραμμη του". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Παιδιά τα πράγματα είναι απλά.Το βαπόρι είχε φύγει από το Ηράκλειο όταν διαπυστώθηκε η ζημιά.Ο πλοίαρχος ειδοποίησε τον νηογνώμονα ο οποίος και τον διαβεβαίωσε οτι δεν υπάρχει κάποιο προβλημα για να συνεχίσει το ταξίδι του.Στη συνέχεια και ενώ επικοινώνησε με το ΥΕΝ του δόθηκε η εντολή να πάει στη Μήλο που είναι πιο ασφαλές λιμάνι.Από κει και πέρα σαφώς δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς με το ΥΕΝ το πλοίο έφτασε στη Μήλο οπου και θα γίνει ένας έλγχος και το βαπόρι θα αποπλεύσει για τον Πειραια οπου και θα επιδιορθωθεί η ζημιά.Τώρα γιατι έχουμε τη μανία να επικαλούμαστε συνεχώς άλλα site και δεν ακούμε κάποιους που ξέρουν τα πράγματα καλύεταρα από τους κοινούς δημοσιγράφους των ετερων site δεν το καταλαβαίνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediterranean Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Και εγω το υποστηριζω και ο καθε νοημων ανθρωπος οτι πρεπει να επιθεωρηθει..Απεπλευσε απο το Ηρακλειο και ενημερωθηκε απο το ΥΕΝ για το τι πρεπει να κανει...Και σου απαντησα νωριτερα πως γνωμη μου ειναι για να γλιτωσει χρονο μια που οι κρουαζιερες τρεχουν και δεν ειναι για να χανεις ουτε λεπτα.Οσο αφορα την αποφαση του ΥΕΝ,μηπως θα πρεπει να μας ρωτησουν κιολας ή μηπως ειναι το ιδιο ενα Ferry με ενα κρουαζιεροπλοιο?Μπορω να σου βρω αρκετες διαφορες χωρις να ειναι ειδικος,διαφορες που ειναι απλες και λογικες ομως το θεμα δεν ειναι να ερθω σε αντιπαραθεση με σενα που κατα καιρους εχεις δειξει την αγαπη σου για τα κρουαζιεροπλοια αλλα το οτι το πλοιο ειναι οκ και πρεπει να επισκευαστει εν ταχει γιατι μεταφερει αρκετο κοσμο που αφηνει λεφτα στην Ελλαδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 (edited) Το βαπόρι είχε φύγει από το Ηράκλειο όταν διαπιστώθηκε η ζημιά.Τώρα γιατι έχουμε τη μανία να επικαλούμαστε συνεχώς άλλα site και δεν ακούμε κάποιους που ξέρουν τα πράγματα καλύτερα από τους κοινούς δημοσιγράφους των ετερων site δεν το καταλαβαίνω. Ξαναδιάβασε τι έγραψες...γιατί σήμερα θα μας τρελάνετε όλους. Θέλεις να πεις ότι το πλοίο "κοπάνησε" στο Ηράκλειο και κανείς δεν έλεγξε εάν έπαθε ζημιά? Για τα άλλα δεν ξέρω σε ποιούς αναφέρεσαι και ούτε με ενδιαφέρει. Άσε που δεν κατάλαβα ποιοί είναι αυτοί που "ξέρουν τα πράγματα καλύτερα"Τα πράγματα (κατά τα λεγομένά σου) είναι απλά: το πλοίο "κοπανάει" στο Ηράκλειο και κανείς δεν παίρνει χαμπάρι ότι υπάρχει ρήγμα, έστω και ασήμαντο. Απλά είναι μεν τα γεγονότα...λογικά είναι όμως? ΥΓ Σταματάω προς το παρόν για να συνέλθω από τα όσα απίστευτα (κατά την γνώμη μου) διαβάζω και για να ακούσω και τις γνώμες και άλλων μελών πλην εμού και των Captain Argy και του Mediterranean, οι οποίοι ομολογώ ότι με έχουν εκπλήξει με τα επιχειρήματά τους...πλην όμως δεν με έχουν πείσει στο ελάχιστο. Το αντίθετο μάλιστα! Edited May 8, 2008 by ΝΗΡΕΑΣ δεν κοροϊδεύω, απλώς δεν τα πρόσεξα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Αφηστε τα μιση και βαλτε τηλεοραση να δειτε τις πρωτες εικονες και τις πρωτες ανακρισεις απο τους τηλε-εισαγγελεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Εχεις δίκιο φίλε Neptune ΤΙ ακουσαν πάλι τα αυτάκια μας........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Και με μεγαλη ψυχραιμια πλεον να πουμε τα πραγματα οπως ειναι... Αντικειμενικα με τις σημερινες συνθηκες το πλοιο και οι επιβατες του δεν διατρεχουν κινδυνο απο το συγκεκριμενο ρηγμα. Αυτο το γνωριζουμε ολοι και το βλεπουμε. Το ρηγμα επισης ειναι δυσκολο λογο της καμπυλης που κανει η πρυμη να το δει ο αξιωματικος. Αλλα οι λιμενικοι που ηταν παροντες στην αναχωρηση δεν το ειδανε? Δεν ειδανε οτι βρηκε? Γιατι να παει Μηλο. Ειναι και μενα η απορια μου. ΥΓ. Θυμιζουμε οτι υπαρχει και το VDR που μπορει να λυσει πολλες αποριες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 Μία απορία που έχω το VDR ανοίγει όποτε θεωρηθεί οτι χρειάζεται ή μονο όταν βυθιστεί το πλοίο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediterranean Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 (edited) Χαχαχαχα...Το Aquamarine δενει με την πρυμνη στο Ηρακλειο,δεν μας ειπαν...ανοιγει και τους δυο καταπελτες η μονο τον εναν?Εχει μπαλονια το λιμανι του Ηρακλειου...Εχει παντου? Μηπως υπαρχει κινδυνος να βυθιστει οπως το Sea Diamond?Ναι αν σκασει ενα κυμα στην πρυμνη του θα σηκωθει ορθιο και θα μπαζει νερα...Αυτα απο την κ.Τρεμη.Για να δουμε τι αλλες ωραιες ερωτησεις θα υποθουν σημερα. Edited May 8, 2008 by Neptune Προσβολη μελων Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Να'μαι κι εγώ Λοιπόν μόλις είδα το πλοίο στην τηλεόραση και εννοείται έκλεισα τον ήχο. Είναι προφανές ότι δεν κινδυνεύει κανένας άνθρωπος ούτε το ίδιο το πλοίο με τις σημερινές καιρικές συνθήκες. Στο ζουμί όμως τώρα, είναι κατά τη γνώμη μου επιοικώς αστείο και απελπιστικά ανεύθυνο να προσπαθούν να μας πείσουν ότι τέτοιο ρήγμα δεν το πήρε χαμπάρι κανείς. Και οι εντός του πλοίου αλλά κυρίως οι εκτός, πόσο μάλλον οι αρχές που από όσο ξέρω υποτείθεται ότι βρίσκονται στο λιμάνι σε κάθε άφιξη και αναχώρηση παντώς είδους πλοίων. Τι διάολο δηλαδή; Το πλοίο μόλισε από μόνο του; Πήρε άδεια μόνο του από την προβλήτα; Λιμενικοί, καβοδέτες, τυχόν πλοηγός (αν και έχει ελληνική σημαία), άνθρωποι από άλλα βαπόρια δεν είδαν τίποτα; Ή ακόμα χειρότερα άνοιξε σαν κονσέρβα μόνο του; Κάπου ακούμπησε. Σαν κάτι να μην κολλάει... Επίσης, ενημερώνεται το ΥΕΝ (σύμφωνα πάντα με ανθρώπους από τον θάλαμο επιχειρήσεων) 3 ώρες αργότερα. Δηλαδή δεν το είδαν το ρήγμα στο λιμάνι και το είδαν εν πλω; Μετά, εφόσον το πλοίο αναχώρησε από το Ηράκλειο χωρίς να τρέχει τίποτα, λογικά πρέπει να κατευθύνθηκε προς Σαντορίνη. Άρα με πορεία προς Σαντορίνη και έχοντας αναχωρήσει 3 ώρες από το Ηράκλειο με ποια λογική το στέλνεις στη Μήλο αφού κι εκεί στην άγκυρα κάθεται; Γιατί αν επικαλεστεί κάποιος αέρα ή κυματισμό, τότε αυτόματα γίνεται επικύνδινο και το εν λόγω ρήγμα. Εκτός αν επόμενος σταθμός του πλοίου ήταν ο Πειραιάς οπότε εκεί αλλάζει το πράμμα... Τέλος η εταιρία αναφέρει ότι ευθύνονται οι λιμενικές υποδομές του Ηρακλείου που δεν έχουν προστατευτικά λάστιχα. Εγώ να το δεχτώ αυτό άσχετα αν εγώ το πέτυχα πρυμνοδετημένο όχι απλά σε λάστιχα αλλά σε κανονικότατους προσκρουστήρες. Όμως και η εταιρία το θυμήθηκε τώρα που χτύπησε το πλοίο; Τόσο καιρό προσεγγίζει εκεί το εν λόγω βαπόρι... Το δε λιμεναρχείο υποστηρίζει ότι όλα είναι καλά στην προβλήτα και υπάρχουν λάστιχα. Αν το λιμανρχείο ψεύδεται και η εταιρία έχει ενημερώσει παλιότερα (πράγμα που δεν αναφέρει) τότε ας τους πάρει στο κυνήγι διεκδικώντας ότι θέλει. Τέλος για την απορία σου captain_Argy σχετικά με το VDR, ο πλοιοκτήτης μπορεί οποτεδήποτε να αποθηκεύσει και να ερευνήσει δεδομένα από το VDR του πλοίου ενώ οι αρχές μόνο σε περίπτωση ατυχήματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mediterranean Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Το πλοιο ειχε προορισμο την Σαντορινη μεχρι που του δοθηκε εντολη να αλλαξει πορεια για Μηλο απο το ΥΕΝ.Λογικα γιατι η Μηλος ειναι πιο μαζεμενη αποτι η Σαντορινη. Παντως το πλοιο θα ηταν αναποδα αποτη στο λινκ με τη φωτο αν κρινουμε απο την μερια που ειναι χτυπημενο.Φιλε Γιωργο καλη η ιδεα σου να κλεινεις τον ηχο...αλλα ρε παιδι μου παρολο που ειναι ακρως κουραστικοι με τρωει να ακουσω τι ''μαργαριταρια'' θα πουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Δείτε εδώ μια ψύχραιμη ματιά στο συμβάν, για να σχηματίσετε ιδίαν άποψη. Όσον αφορά την απορία...γιατί στην Μήλο?...μια υπόθεση που μπορώ να κάνω είναι ότι στη Μήλο δεν υπάρχει καλντέρα με χιλιάδες κάμερες να σε σημαδεύουν. Χώρια τους συνειρμούς... Γενικά, η γνώμη μου είναι ότι δεν έγινε καλή διαχείριση της κρίσης. Εάν το πλοίο παρέμενε άλλη μια μέρα στο Ηράκλειο (αντί της Σαντορίνης και μετά της Μήλου)...κανείς δεν θα μπορούσε να πει το παραμικρό. Ατυχήματα συμβαίνουν σε όλους και σε όλα. Ενώ τώρα το ζήτημα έχει πάρει άλλες διαστάσεις και όλοι τρέχουν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Και είναι πραγματικά κρίμα για την εταιρεία, η οποία αυτή την στιγμή θα έπρεπε αποκλειστικά να διαφημίζει τα 2 νέα πλοία της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Το γιατί δόθηκε εντολή να αλλάξει κατευθυνση πολλά μπορούν να συμβαίνουν. Εγώ το πιο λογικό που φαντάζομαι είναι ότι στην Μήλο υπήρχε τοπικό κλιμάκιο επιθεώρησης(και στην Σαντορίνη μπορεί να είχε) ή μπορεί να είχε επιπλέον συνεργείο δυτων διότι σε τέτοιες περιπτώσεις είθισται να τσεκάρονται και τα ύφαλα του πλοίου παρόλο το προφανές της κατάστασης. Μπορεί ακόμη να είχε συνεργείο στην Μήλο το οποίο να μπορούσε να αναλάβει την προσωρινή αποκατάασταση του ρήγματος αν αυτό ήταν απαραίτητο το οποίο μπορεί να μην υπήρχε στην Σαντορίνη. Επειδή έχω ταξιδέψει με το πλοίο συμφωνώ με το Νεπτουν ότι λόγω καμπυλότητας της πρύμης είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς την ζημιά, αλλά κι εμένα η απορία μου είναι ότι δεν υπήρχε λιμενικός να δει το συμβαν? Η μήπως δεν ήταν το οποίο είναι αδιανόητο για βαπόρι που αναχωρεί με 872 επιβάτες. Και οι καβοδέτες κι αυτόι τίποτα δεν είπαν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Argy Posted May 9, 2008 Author Share Posted May 9, 2008 Να συμφωνήσω με το Νηρέα στο οτι το καράβι έπρεπε να παραμείνει στο Ηράκλειο γιατί δεν θα γινόταν τόσος ντόρος στο θέμα ούτε από τις ειδησεις ούτε από κάπου αλλού.Τώρα όσο αναφορά το μέλλον του πλοίου.Πριν λίγο κατέπλευσε στον Πειραιά,θα αποβιβάσει τους επιβάτες θα πάει Δραπετσώνα για να επισκευαστεί και θα αναχωρήσει περίπου στις 6. (Αυτά τα έμαθα σήμερα τα ξημερώματα αν αλλάξει κάτι θα σας ενημερώσω). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now