Jump to content
Shipfriends

SSF Ania (IMO 9203605)


Recommended Posts

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • proud_ionian changed the title to DCL Qingdao (IMO 9203605)

Αυτό το πρόθεμα DCL στο καινούριο όνομα του πλοίου, παραπέμπει σε κάποιο Κινεζικό fund που ειδικεύεται στα distressed assets. Αν ψαχτεί κανείς λίγο παραπάνω στην ιστοσελίδα τους θα δεί πως έχουν ήδη εμπλακεί σε διάφορα ναυτιλιακά projects, οπότε σχετική εμπειρία υπάρχει. Το πλοίο έχει επίσης τεχνική διεύθυνση μια εταιρεία από τη Σαγγάη, οπότε θα έλεγα πως ανεξαρτήτως της μη μεταβολής της πλοιοκτήτριας εταιρείας στα χαρτιά, τα σημάδια είναι πως ο Κώστας Αγαπητός δεν πρέπει να έχει πια κάποια σχέση με το πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ κάπνα πάντως. Ας ελπίσουμε να ριζώσει σε αυτή τη γραμμή και να σταματήσει να γυρνάει από δω και από κει

 

Link to comment
Share on other sites

Mόνο Άπω ανατολή θα μπορούσενα δουλέψει.Ευρωπαίος δεν παίρνει ρο-ρό γιά εσωτερικό Ιαπωνίας,πόσο μάλλον αυτό.
Με τον δρόμο που είχαν,αυτό κ το αδελφό (που δεν φάνηκε τόσο τυχερό) ήταν ειδικές κατασκευές γιά τη μεταφορά ευπσθών φορτίων.
Εκτός απροόπτου πιστεύω να μακροημερεύσει.

Link to comment
Share on other sites

Θα το ξαναγράψω και ας γίνομαι κουραστικός.Το συγκεκριμένο βαπόρι έπρεπε να το πάρει το Πολεμικό Ναυτικό.Θα ήταν πολλαπλασιαστής ισχύος.Στο ανοιχτό ντεκ θα μπορούσαν να τοποθετήσουν οπλισμό και με μετασκευή να δημιουργούνταν ελικοδρόμιο για ΠΟΛΛΑ ελικόπτερα.Έχει γκαραζάρα για μεταφορά βαρέως οπλισμού στα νησιά και 30 κόμβους άνετα.

Το ΠΝ έχασε αυτό το βαπόρι μέσα από τα χέρια του,αλλά σε αυτή τη χώρα η μ@κια πάει σύννεφο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν θα μπορούσαν να το δουλέψουν.Πιστεύω οτι στην αρχή θα το απαξίωναν, ως ξένο με την "φιλοσοφία" του ΠΝ ως μη αμιγώς πολεμικό και στην συνέχεια θα κατεληγε να σαπίζει σε κανέναν ντόκο στον ναυσταθμο Κρήτης.

 

Link to comment
Share on other sites

Για να μη το πάρει ενώ έχει βρει άκρη με χορηγείες κάτι θα ξέρει . Επίσης μη ξεχνάμε ότι είναι ένα πλοίο που ήταν ναυλωμένο σε Τούρκους όποτε ο κύριος λέμε τώρα εχθρός το ξέρει καλά . 
 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, nomikos said:

Θα το ξαναγράψω και ας γίνομαι κουραστικός.Το συγκεκριμένο βαπόρι έπρεπε να το πάρει το Πολεμικό Ναυτικό.Θα ήταν πολλαπλασιαστής ισχύος.Στο ανοιχτό ντεκ θα μπορούσαν να τοποθετήσουν οπλισμό και με μετασκευή να δημιουργούνταν ελικοδρόμιο για ΠΟΛΛΑ ελικόπτερα.Έχει γκαραζάρα για μεταφορά βαρέως οπλισμού στα νησιά και 30 κόμβους άνετα.

Το ΠΝ έχασε αυτό το βαπόρι μέσα από τα χέρια του,αλλά σε αυτή τη χώρα η μ@κια πάει σύννεφο...

Το ΠΝ δεν ενδιαφέρεται για τα παραπάνω. Άλλοι έπρεπε να ενδιαφέρονται που υποτίθεται οτι κόπτονται για την διακλαδικότητα. Εδώ τα αρματαγωγά κλάσης ΣΑΜΟΣ και τα έχουν όπως τα έχουν και ψάχνουν ναυσταθμο να τα βάλουν (πότε Σαλαμίνα, πότε Αμφιάλη, πότε Βόλο και πότε απέναντι από τον Βόλο, για να μην χαλάσουμε το λιμάνι του Βόλου και τα κέρδη του). Όσο για τις μεταφορές στα νησιά όταν θα χρειαστεί, ΘΑ κάνουν .... επιτάξεις...

Link to comment
Share on other sites

On 6/28/2022 at 5:15 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πάντως το γκαράζ στο ανοικτό κατάστρωμα φαίνεται ότι είναι εντελώς άδειο.

Από κατασκευής δεν έβαζε αμάξια στο ανοικτό. Αυτό έγινε στην μετασκευή στον μώλο της ΔΕΗ,έβαλαν την ράμπα που ξήλωσαν από το γκαράζ του ΕΛΥPOΣ.
Επειδή στην Ιαπωνία δεν το συνηθίζουν,όλα τα ρο-ρό που κάνουν ακτοπλοία είναι κλειστά χωρίς weather deck,υποθέτω μήπως κατάργησαν ή δεν χρησιμοποιούν αυτή την πρόσβαση.

On 6/28/2022 at 6:17 PM, Petros P said:

Για να μη το πάρει ενώ έχει βρει άκρη με χορηγείες κάτι θα ξέρει . Επίσης μη ξεχνάμε ότι είναι ένα πλοίο που ήταν ναυλωμένο σε Τούρκους όποτε ο κύριος λέμε τώρα εχθρός το ξέρει καλά . 
 

Σίγουρα το ΠΝ δεν ενδιαφέρθηκε.: Aς μην ξεχνάμε ότι είναι χτισμένο με εμπορικές προδιαγραφές,μειονέκτημα γιά μάχιμο πλοίο.

Oσο γιά ταχύτητα που λέει ο φίλος,αν θέλουν παίρνουν από ΗΠΑ κανένα Whidbey Island (τύπου Ναυκρατούσα) που φορτώνει αερόστρωμνα LCAC κ πιάνουν έμφορτα 40+ kts

On 6/28/2022 at 6:31 PM, SAMAINA said:

 Όσο για τις μεταφορές στα νησιά όταν θα χρειαστεί, ΘΑ κάνουν .... επιτάξεις...

Σίγουρα θα επιταχθούν πλοία κ εκεί υπολογίζουν. Οι παλιότεροι τα ζήσαμε τον Ιούλιο 1974.Κ αν θέλουμε πιό "πρόσφατο",τρανό παράδειγμα,οι ¨Αγγλοι το 1982 γιά τα Φώκλαντς επίταξαν όλην την Μάγχη! Οι μετασκευές πήγαν σύννεφο! Σφράγισμα visors,εβαπορέτες,ελικοδρόμια κλπ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Osaka - Qingdao το τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου, με άφιξη χθές στην Κίνα. Παίρνει περίπου 3 ημέρες το συγκεκριμένο ταξίδι. Αλλά δεν το έχω παρακολουθήσει επί μακρόν για να δω αν είναι σταθερή γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Και το "πέρασε από την Ελλάδα" είναι σχετικό, υπό την έννοια πως στον Πειραιά έχει έρθει μόνο για επισκευές και παροπλισμό. Οι μοναδικές, ελάχιστες, εμπορικές επισκέψεις του στην Ελλάδα ήταν μερικές στο Λαύριο στα πολύ τελευταία στάδια της ναύλωσής του από την Ekol.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελευταία εχω παρατηρήσει ότι το πλοίο ταξιδεύει με πολύ χαμηλές (για τις δυνατότητες του) ταχύτητες 18-20 κόμβους, άραγε να είναι αυτή η οικονομική του ταχύτητα; Θυμάμαι σε κάποιο ποστ που κάποιος είχε αναφέρει ότι το πλοίο αυτό έχει ελάχιστη υπηρεσιακή τους 24 κόμβους και μάλιστα πάλι με μεγάλη κατανάλωση…λετε να έγινε κάποια αλλαγή στο μηχανολογικό κομμάτι; 

Link to comment
Share on other sites

Αυτη θα μπορουσε να ειναι η ταχυτητα του με μια μηχανη. Δε ξερω βεβαια αν ειναι τοσο ευκολο να ταξιδεψει με μια μηχανη στο φουλ (αν τιμονευει βασικα)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τι πιο συνηθες άλλωστε, το πλοίο ξαναβγηκε προς πώληση...

 

Οσον αφορά τις καταναλώσεις του διαβάζουμε

 

Quote

Based on a clean smooth bottom, even keel, deep and currentless water with a maximum temperature of 28°C, good weather, wind maximum Beaufort 2, sea maximum Douglas State 2, on design draft. Fuel consumption based on ISO standard reference conditions with net calorific value of

10,200 kcal/kg. Fuel Oil consumption figures are stated with 10% sea margin.

 

ECO SPEED : ABT 23 KNOTS - ABT 85 TONS-DAY (IFO 380) INCLUDING DG
SERVICE SPEED 29 KNOTS
MAX SPEED: 31 KNOTS

At sea: 25 knots on about 6 tons per hour IFO 380 cst

航行时:25节船速: 6 380cst重油每小时

In port: while working about 3.5 tons IFO 380 cst per day (24 hrs)

在港时: 3.5吨每天(工作时)

Idle 2,5 tons IFO 380 cst per day  2.5吨每天(空闲时

 

Link to comment
Share on other sites

Εγω βλέπω ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό της κατανάλωσης του οφείλεται στις ηλεκτρομηχανές και οχι τόσο στις κύριες…είμαι περίεργος τι ηλεκτρικά φορτία μπορεί να σηκώνει το πλοίο!

Link to comment
Share on other sites

Σε idle κατασταση δεν ειναι τοσο τραγικη. Οταν φορτωνει ξεφορτωνει προφανως χρειαζεται παραπανω για ραμπες, κανα συστημα αυτοματου σαβουρωματος, εξαερισμο γκαραζ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από την πρωταπριλιά στο Qingdao και με σβηστό το AIS, δεν ξέρω αν είναι για ετήσια συντήρηση ή το έσβησαν και σταμάτησαν και τα δρομολόγια μέχρι να βρεθεί αγοραστής.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...