Jump to content
Shipfriends

SSF Ania (IMO 9203605)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παρατηρωντας το Aegean Heaven και προσπαθωντας να λυσω το μυστηριο της ανηφορας προς τα πλωρα η μοναδικη λογικη εξηγηση ειναι για να εχει στο ιδιο περιπου υψος τους 2 καταπελτες οι οποιοι καταληγουν σε ξεχωριστο γκαραζ. Ετσι ο πρυμνιος ειναι για το πανω γκαραζ ο πλωριος για το κατω και ειναι σχεδον στο ιδιο υψος για να στρωνουνε καλα και οι 2 ταυτοχρονα στο ντοκο.

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταιες πληροφοριες μιλανε για αυξηση του καθαρου υψους στο γκαραζ και δρομολογηση του ως εχει στη γραμμη Πατρα Βενετια.

Link to comment
Share on other sites

Kαλά τόσο ψωμί έχει αυτή η Βενετία...

Σχεδόν θα ξεπεράσει την αγκόνα σε αφίξεις από Πάτρα...

Μετασκευή σε κλασσικό ferry με αυτή τη κλίση δεν νομίζω να γίνει ποτέ...Η' θα πρέπει να το "ισιώσουν" ή να του κάνουν σκαλοπατάκια.... Το πολύ πολύ να γίνει ένα πολύ περιερισμένο Ro-Pax. Κάποτε όλα αυτά...

Αύξηση του ύψους πως θα γίνει?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα που πέρασα από έξω από το Aegean Heaven ακουγόταν ήχος από βαριοπουλιες σε λαμαρίνες αλλά και σαν να είδα να κόβουν κάτι από τη οροφή του κάτω γκαράζ. Μήπως κάνουν κάποιο άνοιγμα για το πάνω γκαράζ??

Link to comment
Share on other sites

Φημες θελουν το Aegean Heaven να υποστεί μικρή σε όγκο αλλά αρκετά δύσκολη μετασκευή. Πρώτα από όλα το πλοίο ειναι να παραμείνει Ro-Ro.

Θα προστεθεί ένας καταπέλτης στη πρύμη του πλοίου, ενώ θα παραμείνουν οι δυο πλαϊνοί καταπέλτες. Αλλά η σημαντικότερη αλλαγή θα είναι στο ύψος του γκαραζ. Από 4 μέτρα που είναι τώρα θα σηκωθεί περίπου 40-50 πόντους, με τη χρήση ειδικών υδραυλικών εργαλείων.

Τώρα για πού θα δραστηριοποιηθεί μόλις τελειώσει η μετασκευή του, πιστεύω ότι θα ναυλωθεί στο εξωτερικό μάλλον προς Ισπανία μεριά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Θα διαφωνήσω... Σαν απόλυτη τιμή μια χαρά ακούγεται (μια διευκρίνιση - στην τιμή τι συμπεριελαμβάνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις... Προσωπικό συντήρηση κλπ ποιος τα πληρώνει) αλλά στην πράξη είναι μόλις η διπλάσια τιμή που έπιασαν το Αγιασού και το Κριμνιώτισσα... Κι αν μιλάμε για παρομοιους όρους, μην μου πείτε ότι έχει μόλις την διπλάσια αξία από αυτά τα δύο.

Δεύτερο ερώτημα... μια και μιλάμε για ναύλους, το Trailer της HSW πόσο είχε ναυλωθεί στους ιταλούς...

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερο ερώτημα... μια και μιλάμε για ναύλους, το Trailer της HSW πόσο είχε ναυλωθεί στους ιταλούς...

Τη τελευταία χρονιά το ημερήσιο τίμημα για τη ναύλωση το Ocean Trailer ηταν 13.000,00€

Το ημερήσιο τίμημα της ναύλωσης του Ocean Trailer ανέρχεται στα 13,000 Ευρώ.
Link to comment
Share on other sites

Μια μικρη διορθωση. Στην χρονοναυλωση τα λιπαντικα ειναι για τον πλοιοκτητη.

απο τη στιγμη που δεν ειναι bareboat charter, πληρωμα και συντηρηση ο πλοιοκτητης, καυσιμα, λιπαντικα, λιμανιατικα κλπ ο ναυλωτης.
Link to comment
Share on other sites

Είχα δει έξω από το Aegean Heaven να έχουν δυο κλειστού τύπου σωστικές λέμβους στο ντόκο, για να τοποθετήσουν στο πλοίο.

Υποχρεούνται τα Ro-Ro να έχουν σωστικές λέμβους και ιδιαίτερα κλειστού τύπου?? Επειδή έχει βάλει και το Παναγία Αγιάσου.

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο οι εργασίες προχωρουν με γοργούς ρυθμούς.Κλέιστηκε ο πλαινός καταπέλτης κι ο πρυμνιος έχει φαιρεθεί.πιθανότατα σκοπός τους είναι να μακρύνουν τον πρυμνιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Στο AEGEAN HEAVEN εχει τοποθετηθει ο πρυμνιος καταπελτης

Το Aegean heaven στο Κερατσίνι με τοποθετημένο το καταπέλτη πρυμα.

Από την αριστερή πλευρά του πλοίου έχει αρκετά μαύρα σημάδια από το φορτηγο που ήταν πλαγιοδετημενο τόσο καιρό δίπλα του.

Το Σάββατο στο πλοίο έβγαινε έντονος καπνός από τη τσιμινιέρα, μάλλον θα έκαναν δοκιμές στις μηχανές στο ντόκο.

Link to comment
Share on other sites

Το Aegean Heaven έγινε κάτασπρο σαν τα κρίνα. :DΒάφτηκε κάτασπρο και από τις δυο πλευρές αλλά και η τσιμινιέρα που είχαν βάψει κιτρίνη με τα σινιάλα της Aegean Cargo.

Τότε γιατί τη βάψανε κιτρίνη αναρωτιέμαι εγώ??:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...