marioskef Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Έχει αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς; ειναι ελληνικο ή εχει μεταφερθεί στους Τούρκους; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Δεν έχει αλλάξει τίποτα στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του Ayshe και ανήκει ακόμα σε εταιρεία του κ. Κώστα Αγαπητού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2019 Share Posted May 25, 2019 Το Ayshe βρισκοταν στη ραδα του Λαυρίου από τη Δευτέρα και χθες ήρθε στο Πέραμα για επισκευή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 Μάλλον έχουμε και λήξη της ναύλωσης του Ayshe στην Ekol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 28, 2019 Share Posted May 28, 2019 θα παει ντανα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2019 Share Posted July 9, 2019 Προς το παρόν το Ayshe έχει ξεκινήσει εργασίες συντήρησης του στο Πέραμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Themis Prevenios Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 Με την ταχύτητα που έχει το πλοίο πριν μερικά χρόνια που οι αγελάδες ήταν πιο παχιες θα είχε γίνει μια ωραία μετατροπή σε επιβατηγό!!! Τώρα όμως το μέλλον του χλωμό! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 Δεν μπορει να γινει μετασκευη σε επιβατηγο λογω της κλισης του καταστρωματος προς τη πρυμνη.Το συγκεκριμενο πλοιο πιστευω θα του ταιριαζε να μετασκευαζοταν σε πολεμικο.Μπορει να μεταφερει πολυ φορτιο ταχυτατα παντου στο Αιγαιο ενω εχει χωρο στο καταστρωμα για τη προσθηκη οπλισμου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomadas Posted July 13, 2019 Share Posted July 13, 2019 Για blue carrier 2 αποκλειεται;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted July 13, 2019 Share Posted July 13, 2019 Δεν νομίζω γιατί έχει μεγάλη κατανάλωση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Σωστά, δεν είναι τυχαίο πως και το αδελφό του(Hokkaido, πρώην Hokkaido Maru) είναι από το 2013 παρατημένο στην Κίνα, μην έχει κοπεί κιόλας. Το συγκεκριμένο είχε πολυετή ναύλωση στην K-Line σαν car carrier αλλά αμφιβάλλω πως δούλεψε κάπου αφ' ότου τελείωσε η ναύλωση αυτή. Τα νούμερα που έχω βρεί για κατανάλωση είναι 193 τόνοι το 24ωρο για ταχύτητα 30 κόμβους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 15, 2019 Share Posted August 15, 2019 Εχει κοπεί απο οτι θυμάμαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 6, 2019 Share Posted September 6, 2019 On 8/15/2019 at 12:50 AM, Nick the Greek said: Τα νούμερα που έχω βρεί για κατανάλωση είναι 193 τόνοι το 24ωρο για ταχύτητα 30 κόμβους. Η κατανάλωση είναι περίπου αυτή στη ταχύτητα το 24ωρο, αλλά πιο απλά η κατανάλωση κάθε κύριας μηχανής είναι γύρω στους 4 τόνους ανά ώρα. Να δούμε εάν θα ευδοκιμήσουν κάποιες συζητήσεις για πιθανή πώληση του Ayshe σε μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού της Βόρειας Ευρώπης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Κατακαημένη Ayshe, τι σού' μελλε να πάθεις. Πολύ κρίμα αυτός ο βαπόραρος να μένει ανεκμετάλλευτος στο Πέραμα αλλά δυστυχώς η γλώσσα των αριθμών είναι αμείλικτη, όσον αφορά την κατανάλωσή της. Πάντα ήθελα να την πετύχω εν πλώ, φορτωμένη τίγκα και με 29 μίλια ταχύτητα με τα κύματα να σκάνε στην πλώρη της, έχοντας την δεί πολλές φορές στο AIS σε παρόμοια κατάσταση. Αλλά αυτό -τουλάχιστον πρός το παρόν- δε γίνεται, ας την δούμε όμως εν πλώ σε αναχώρηση από το Λαύριο πρίν σχεδόν ένα χρόνο. Ακόμη και από την πλευρά του καταπέλτη, η πλώρη είναι χωρίς αμφιβολία πολύ εντυπωσιακή. Και νομίζω έχει πολύ δίκιο ο @ΝΟΜΙΚΟΣ που λέει πως θα μπορούσε να μετασκευαστεί σε κάποιου τύπου πολεμικό, κοιτάξτε εδώ το πλοίο σε φούλ φόρτωση και πλάγια όψη, φέρνει λίγο σε φρεγάτα. Εδώ πια ο πλοηγός έχει αποβιβαστεί και το πλοίο στρέφει αριστερά για να πλεύσει κοντά στο δυτικό κομμάτι της Μακρονήσου. Στην κατάπρυμη φωτογραφία μπορεί κανείς να δεί ακόμα καλύτερα πόσο κεκλιμμένο είναι το σουλούπι του πλοίου, προσέξτε του πόσο πιο ψηλά βρίσκονται οι πλωριοί τράκτορες. Μοναδικό και εντυπωσιακό πλοίο, ελπίζω να μην το χάσουμε πρίν την ώρα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Σε πιο συμβατική ταχύτητα εξακολουθεί να εχει απαγορευτικές καταναλώσεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 26, 2020 Share Posted March 26, 2020 Αυτό δεν το γνωρίζω, ίσως ο Π100 να το ξέρει καλύτερα. Κομμάτι του προβλήματος (υποψιάζομαι, δεν είμαι μηχανικός) είναι πως το πλοίο έχει 2 μηχανές κι όχι 4. Οπότε δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πηγαίνει με τη μία για οικονομία. Κι ακόμη αν αυτό είναι δυνατό, αν η ταχύτητα που βγάζει είναι τότε ικανοποιητική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 12, 2021 Share Posted August 12, 2021 Η μικρότερη ταχύτητα που μπορεί να ταξιδέψει το Ayshe με δυο μηχανές είναι γύρω στους 24 κόμβους. To Ayshe έχει συμπληρώσει ήδη δυο χρόνια παροπλισμού στο Πέραμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted August 12, 2021 Share Posted August 12, 2021 Τη πατησε τελικα με το πλοιο αυτο,μπορει να πιστεψε οτιβθα το δουλεψει κ θα το ξαναπουληαει μετα σε αλλον η θα το παρουν εδω για μετασκευη σε ro pax αλλα δεν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karavolatris Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Ζωντάνεψε η Ayshe! Ποιος ο τυχερός; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Μακάρι να είναι καμιά Σαλαμίς να το βάλει Ελλάδα-Κύπρο. Τόσο γκαράζ με τέτοια ταχύτητα μόνο σε ένα τέτοιο δρομολόγιο έχει μέλλον το πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Δέν είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα μείνει στην Ελλάδα ή πέριξ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Προς Ασία μεριά εγώ το βλέπω Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 (edited) Σωστά,αν δεν είναι κανένας δικός μας περιλαμβανομένης κ της Σαλαμίς,Ευρωπαίος δεν αγοράζει ιαπωνικό ρορό. Edited March 27, 2022 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosmpou Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Σύμφωνα με το Ais, άλλαξε η σημαία του από Μάλτας σε Παναμά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lathraeos Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Δεδομένων της υψηλής του κατανάλωσης, του μακροχρόνιου παροπλισμού και της υψηλής τιμής του scrap το τελυταίο διάστημα, δεν θα μου έκανε εντύπωση να κατέληγε σε κάποιο διαλυτήριο της Ινδίας ή του Πακιστάν Άλλωστε, το αδελφό του HOKKAIDO MARU φαίνεται να έχει διαλυθεί από το 2013 (με Ctrl+F και το IMO 9206243 θα βρείτε και τη σχετική καταχώριση) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now