Jump to content
Shipfriends
George

Αyshe (IMO 9203605)

Recommended Posts

Και επίσημα το νέο πλοίο του Κώστα Αγαπητού θα λέγεται AEGEAN HEAVEN και όπως έχουμε πει και στη φήμη αγοράς πρόκειται για το γιαπωνέζικο SUNFLOWER TOMAKOMAI.
Παραθέτω και αυτά που γράφτηκαν στο shippax.
 

 

Quote
Hot after selling his ro-ro fleet to Star, Agapitos has purchased the SUNFLOWER TOMAKOMAI from Shosen Mitsui. The 1999 built 200m long ro-ro has a capacity for 1950 lanem and has a 30 knot service speed.

By far the largest vessel ever owned or operated by Agapitos, the vessel will be brought to Piraeus and modified for her new service. She is presently the fastest ro-ro cargo vessel in the World.

 

 

Kαλορίζικο, καλοτάξιδο να είναι αν και φοβάμαι ότι θα το δούμε μόνο για επισκευές εδώ.

 

______________________________________-

(1999, ex-Sunflower Tomakomai, Aegean Heaven)

 

 

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο ήταν παροπλισμένο στην Ιαπωνία. Η παραλαβή αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες 30 ημέρες.

Δείτε δυο φωτογραφίες του πλοίου και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου είναι

Μήκος: 199m

Πλάτος: 24,5m

Βύθισμα: 6,92m

Γκαράζ: 2000 γραμμικά μέτρα (αυτό μεταφράζεται σε 161 ΦΓ και 46 ΙΧ)

GRT: 12526 tons

DWT: 5618 tons

Υπηρεσιακή ταχύτητα: 30 knots

Ναυπηγείο: Mitsubushi Heavy Industries Ltd-Shimonoseki

Έτος: 1999

Κύριες Μηχανές: 2 x 18 PC 4-2B V 570 (N.K.K Pielstick) (Αυτές οι μηχανές πρέπει να είναι οι ισχυρότερες μηχανές της Pielstick)

Ισχύς: 47664 kW (66729 HP)

Προπέλες: 2 (με pitch)

Thruster: 1 πλωριό

post-54-128326971603_thumb.jpg

post-54-128326971606_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι σωστό μεγαθήριο. Και με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Υπάρχει ενδεχόμενο να το δουμε να μετασκευάζεται, λέτε? Ή σίγουρα θα μείνει ro/ro, όπως λένε οι ειδήσεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακάρι να το μετασκεύαζε ο Αγαπητός αλλά δεν τον κόβω...Άλλωστε και το όνομα είναι τυπικό όνομα AegeanοRORO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με το αφιέρωμα του Εφοπλιστή, το πλοίο έκανε ημερήσιο κυκλικό δρομολόγιο στη γραμμή Tokyo – Tomakomai, κάτι που απαιτούσε ταχύτητα περίπου 30 κόμβων την οποία έπιανε με το 75% της ισχύος του.

Με 7,5 τόνους κατανάλωση ανά ώρα και τις τιμές των καυσίμων στα ύψη, η εκμετάλλευση του κατέστη ασύμφορη και το πλοίο σταμάτησε τη λειτουργία του το Μάρτιο του 2007.

Με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων να είναι περίπου 40% υψηλότερες από αυτές του περσινού Μαρτίου, είμαι περίεργος να δω σε ποια γραμμή θα μπορέσει αυτό το πλοίο να δρομολογηθεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

προφανώς όπου και να πάει θα πηγαίνει με τις 2 μηχανές του όπως κάνουν και τα παλάτια και με μια ιπποδύναμη που μπορεί να είναι και το 50%

Πέραν όμως αυτό θα συμφωνήσω με τον Ορέστη γιατί ακόμα και στου 4,5 με 5 τόνους να πέσει η κατανάλωση για δρομολόγια εσωτερικού ως ro/ro με τους ισχύοντες ναύλους είναι σχεδόν απίθανο να συμβει.

Μάλλον θα πρέπει να ψαχτεί ή μπορεί ακόμα και να έχει βρεί γερό ναύλο στο εξωτερικό.

Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε γιατί είναι μια συνήθιστη αγορά για ro/ro.

Πολλά μπορεί να κρύβει αυτή η αγορά οπότε κάθε πρόβλεψη είναι παρακινδυνευμένη πέραν της εκτίμησης ότι ως ro/ro τουλάχιστον στα ελληνικά νερά δεν θα μπορεί εύκολα να αποσβέσει ακόμα και τα εξοδα του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο παρεληφθη στη Yokohama και υψωσε σημαια Μαλτας.

Αντε καλοριζικο και με το καλο να μας ερθει :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μας ερθει αλλα θα αργησει λιγακι. Σημερα(Τριτη) το μεσημερι στο γραφειο, ο Κωστας ο Αγαπητος πεινασε και παρηγγειλε σουβλακια(χωρις κρεμμυδι) απο τη Δροσοπηγη. Ο φαιδρος-εγκαθετος εκμεταλλευτηκε την ευκαιρια και μεταμφιεσμενος σε καραφλο-χαιτά ντιλιβερά(με παπουτσακι stan Smith και μαυρο πετσινο μπουφαν που ελεγε στην πλατη "Metallica":D), εισχωρησε στα αδυτα της Aegean Cargo και εμαθε οτι το πλοιο ξεκινα αυριο-μεθαυριο απο τη Yokohama, οχι ομως για Πειραια αλλα για Γερμανια μια και βρεθηκε σχετικο φορτιο. Οποτε μετα την ολοκληρωση του ταξιδιου αυτου, τοτε θα ερθει Πειραια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκινησε το πλοιο απο Ιαπωνια οπως λεει και ο συναδελφος σουβλατζης απο πανω :):D με πρωτο σταθμο τη Σιγκαπουρη. Με το καλο και στα μερη μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νεοτερες πληροφοριες αναφερουν οτι το πλοιο επιασε και το λιμανι του Masan στην Κορεα, ενω ισως να πιασει καθ' οδον και στο Port Sudan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα τον Αη Γερασιμο, Νικο χθες περνουσε απο τις Ινδιες με κατευθυνση Port Sudan με 24,2 κομβους μονο :P. Κομμενο το φερνουνε :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες ξεμπερδεψε και απο το Σουεζ αλλα οπως εχει πει και ο Νικ παραπανω πρωτα θα παει Γερμανια και μετα θα ερθει απο τα μερη μας. Οποτε αργει ακομα η αφιξη του γιγαντα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ομως που τα πραγματα αλλαξαν και το βαπορι συμφωνα με θαμωνες του λιμανιου βρισκεται αυτη την στιγμη εξω απο το λιμανι του Πειραια.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως ο χαρακτηρισμος γιγαντας δεν ειναι καθολου αδικος. Πολυ επιβλητικο βαπορι απο κοντα δεν το περιμενα. Δειχνει τα χαρακτηριστικα του απο την πρωτη ματια. Ακομα δεν εσκασε το βαπορι στο μωλο παντως και ακουστηκανε οι φημες για δρομολογηση στην Κρητη με τις ευλογιες της ΑΝΕΚ. (Αλλωστε και στην παραλαβη οι μηχανικοι ητανε απο την ΑΝΕΚ κατι λεει κι αυτο :D) Με μια μηχανη για να μας ερχεται και ποιο οικονομικα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επανερχομαι για να επιβεβαιωσω τα λεγομενα μου ;) Τα Λατω, Λισσος μας πηρανε τα αυτια αλλα αξιζε τον κοπο :D

Στο βαθος η πρωτη αγορα του Κωστα Αγαπητου μετα το χωρισμο των εταιριων των 2 αδελφων

post-23-128326973001_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτη η κατηφορα, η ανηφορα προς την πλωρη δεν δημιουργει δυσκολιες σε καποια μετασκευη αν γινει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα καλά δεν είχε φορτίο από Ασία για Γερμανια? Τι απέγινε το φορτίο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα !

Πέρασα μια βόλτα να δω το πλοίο. Από κοντά είναι τεράστιο και πολύ επιβλητικό.

Αν δεν κάνω λάθος, στις φωτογραφίες από τη μανούβρα φαίνεται μονοτίμονο, αλλά σύμφωνα με το Internet Ships Register έχει έλικες μεταβλητού βήματος (C.P.P.)

BRGDS

E . M . P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οντως ετσι ειναι. Μονο πηδαλιο, ελικες μεταβλητου βηματος, και προπελακι πλωρα και πρυμα :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Aegean Heaven το είδα την περασμένη Παρασκευή μόλις είχε φτάσει έξω από το λιμάνι του Πειραιά και πραγματικά είναι εντυπωσιακό.

Εκείνο που παρατήρησα είναι ότι πρέπει να έχει αρκετά πλώρα το μηχανοστάσιο αν κρίνουμε από την τσιμινιέρα όπως παρόμοια έχουν και τα Hellenic Trader/Carrier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άκουσα ότι το τίμημα για την αγορά του πλοίου έφτασε στα 25 εκ. Αλλά δε ξέρω σε τι νόμισμα είναι αυτά το τιμημα. Δηλαδή εάν εννοούσαν Ευρώ ή Δολάρια. Το πιθανοτερο ειναι σε Ευρώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...