Jump to content
Shipfriends

Ionian Bridge (IMO 7356252)


Recommended Posts

Ντεστινέσιο εξακολουθεί να έχει για Nador αλλά είναι προφανές πως κατευθύνεται για το Marlboro Canal. Νομίζω πως 2 χρόνια σχεδόν στη ναύλωση της Balearia, οι πλοιοκτήτες του έβγαλαν το κόστος αγοράς κι άλλα τόσα. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελικά σύμφωνα με το AIS του, στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου κατέληξε. Έχουν γλυκαθεί φαίνεται με τη ναύλωση και δεν περνάνε το κανάλι μπας και βρεθεί κι άλλος μουστερής.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
On 8/5/2017 at 11:46 AM, Nick the Greek said:

Γενικά όταν το είδα στην Ανκόνα μου έδωσε λιγάκι την εντύπωση του πλοίου-φαντάσματος

 

Βασικά με αυτό το πλοίο, έχουν βρεί λαλιά και οι μουγγοί. Αυτό το "φάντασμα" που είδα το καλοκαίρι του 2017 στην Ancona, έφτασε να κάνει 2 καλοκαίρια στην Ισπανία με τα σινιάλα της Balearia. Πάρτον κάτω το Nick the Greek! Ε δεν ήταν δυνατό να μην πάω να το δω, να λοιπόν το περήφανο άτι να αναχωρεί από την Almeria πρίν κανένα χρόνο. Οι γραμμές αυτές πρός τον Αφρικανικό θύλακα της Melilla είναι επιδοτούμενες από την Ισπανικιά κυβέρνηση, γι αυτό και δικαιολογείται πως από κοντά δε βλέπει κανείς ψυχή επάνω στο πλοίο. Βλέπετε άλλωστε πως κι από βυθίσματα είναι στον αφρό. Μέγα είσαι Duba Bridge και θαυμαστά τα έργα σου λοιπόν.

 

Το πλοίο εξακολουθώ να το βλέπω στο Port Sudan, να είμαι ειλικρινής δεν το έχω παρακολουθήσει να δω αν κινείται.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Και εδώ πλάνα από το πως δείχνει σήμερα εξωτερικά και εσωτερικά το Duba Bridge. Εσωτερικά δείχνει σένιο, υποπτεύομαι πως η Balearia βοήθησε σε αυτό. Χαρακτηριστικό το πλάνο με την τοιχογραφία από τη Σαντορίνη που φαίνεται πως τόσα χρόνια μετά έχει μείνει κληρονομιά του ελληνικού παρελθόντος του πλοίου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακό το γκαράζ του με τις μεγάλες ράμπες .Οι εσωτερικοί του χώροι φωνάζουν από μακρυά πως προέρχονται από τη μετασκευή του Στρίντζη.Γενικά οι εσωτερικοί χώρου αυτού,του Ionian star του Ionian Victory του Ionian Sky και άλλων του Στρίντζη μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.Με ένα κεντρικό χώρο-πλατεία,περιμετρικά αυτού μαγαζιά εστιατόρια κτλ σαλόνια με καλή ποιότητα καναπέδων και με απόχρωση των χώρων κυρίως σε μπεζ χρώμα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μπορεί να πηγαίνει για δρομολόγια:P

On 3/31/2010 at 11:08 AM, Neptune said:

Εγω κραταω ακομα μια πισινη οσο δεν το βλεπω να διαλυεται και εμπιστευομαι τις πηγες μου περισσοτερο οι οποιες λενε οτι το πλοιο πουληθηκε για να δουλεψει σε γραμμη της Ινδιας και οχι για διαλυση. Στο Bhavnagar υπαρχει και λιμανι και δεξαμενη ;)

 

On 4/30/2021 at 1:06 AM, Nikos_Chania said:

Πολυ πιθανό να πηγαινει να παρει πετρελαια. Ή καποιο αλλο husbandry call.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Nick the Greek changed the title to Ionian Bridge (IMO 7356252)

Σε φωτογραφίες και βίντεο που ανέβηκαν στη σελίδα Ship Breaking στο fb που αφορούσαν τον πρώην στόλο της CMV μπορούμε να δούμε σε μερικά πλάνα το πρώην Ionian Bridge. 

IMG_20210609_182019.jpg

FB_IMG_1623251988358.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...