Jump to content
Shipfriends

Ionian Bridge (IMO 7356252)


Recommended Posts

Εξακολουθει να ταξιδευει στην Ισπανια ή εχει παρει συνταξη ο αλλοτινος ακουραστος εργατης της ηγουμενιτσας;

θυμιζω οτι πουληθηκε το 2004 απο την blue star και η πελατεια του πηγε προικα στο Ιonian Sky, που ειχε πουληθει πριν λιγους μηνες απο την Attica στην Agoudimos Lines (ακριβα για την κατασταση που βρισκοταν).

Εκτος απο ηγουμενιτσα brindisi, εκανε και ενα τριμηνο πατρα bari, στα τελη του 1999.

________________________________________________________________________

(1976, ex-Bass Trader, Ionian Bridge, Blue Bridge, Mercedes Del Mar, Bridge)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Χωρίς να ξέρω κάτι συγκεκριμένο μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου φαινόταν να ταξιδεύει. Αν στην πορεία άλλαξε κάτι μπορεί να μας το πει κάποιος άλλος συνάδελφος.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 8 months later...

Εν ετη 2001 ο NHSOS XIOS κανει την πρωτη του αποπειρα να περασει τα συνορα της(πασης)Ελλαδος προς Ιταλια!Πορωμενος λοιπον και εκστασιασμενος,πως θα ταξιδεψει με τα(τοτε)SUPERFAST I/II,φτανει στην Ηγουμενιτσα με εναν πρακτορειο κ τον πληροφορουν,πως θα περασουν το Ιονιο και την Αδριατικη με το υπερσυγχρονο IONIAN BRIDGE...B)

Δεν ειχα ιδεα φυσικα ποιο ειναι,αλλα οταν μου το εδειξαν στο λιμανι....ηθελα να γυρισω πισω:D

Επειδη το φτωχο μου μυαλο,δεν θυμαται κ πολλα,εχω συγκρατησει τα παρακατω.

Το πλοιο χτυπησε πρωτοκολο απο ολες τις εθνικοτητες(περισσοτερο με γειτονες της Ηγμενιτσας...).Ανεβηκαμε κατι σκαλες και φτασαμε στο ενα κ μοναδικο σαλονι του πλοιου,εκει παρακαλουσες να ειχες κλεισει καμπινα,αλλα επειδη δεν το ειχες κανει απο πριν,δεν υπηρχε ουτε για δειγμα.

Απο εσωτερικους χωρους,καλουτσικο,με την εννοια πως ειχε ανακαινισθει προσφατα κ θυμιζε ολιγον(πολυ ολιγον ομως)απο νεοτευκτο.

Βρηκαμε ενα τραπεζακι κ επιδοθηκαμε σε 'ταρζανιες' για να βολευτουμε πανω στις καρεκλες,ωστε να περασει η νυχτα.Εκει που με πηρε ο υπνος,με βρηκε και ο ξυπνιος:P,με καποιες διαφορες:Για 'μαξιλαρι' ειχα πλεον,οχι το προσκεφαλο της καρεκλας...αλλα το ξανθο κρανιο(με τα κοκκινοπα μαγουλακια..)ενος τυπου:eek:Επισης,το καθισμα της καρεκλας μου ειχε γινει σκιαστρο,για ενα αλλο τυπο,που ειχε ξαπλωσει ακριβως απο κατω!Τα ποδια μου δε(εκτος οτι δεν τα ενιωθα)επρεπε να τα ξεμπλεξω απο την απεναντι καρεκλα που χριησιμοποιουσαν αλλα 3 ατομα:P

Αυτο ηταν το ταξιδι μου και εξαλλου,δεν υπηρχε λογος να το κουνησω απο την θεση μου,αφου στον γυρισμο δεν θα την εβρισκα....

Η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ των θαλασσων,συνεχιζει τα ταξιδια στο δρομολογιο που μας λεει ο Νικ,και εδω μπορειτε να την θαυμασετε σε προσφατες(Μαρτιου)ποζες....

Link to comment
Share on other sites

...Ανεβηκαμε κατι σκαλες ...

Δεν πιστεύω να τις μέτρησες γιατι τα σκαλιά συναγωνίζονταν αυτά που απαιτούνται να ανέβεις στο Παλαμήδι του Ναυπλιου:D

Για όσους δεν έχουν ταξιδέψει οι σκάλες ήταν μεγάλο δράμα.Απίστευτα πολλές που για να τις ανέβεις κρέμαγε η γλώσσα.

Σε ποσότητα και σε μοτίβο ήταν ίδιες με του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ πριν βάλουν την κυλιόμενη.

Κατά τα άλλα ήταν πολύ συμπαθητικό βαποράκι.

Οι εσωτερικοί χωροι ήταν μεν λιγοστοί σαν καθαρόαιμο ro/pax όπως είχε μετασκευαστεί, αλλά ήταν προσεγμένοι με ποιοτικά ύλικά.Με άλλα λόγια κλασσική μετασκευή Στρίντζη.

Πρύμα είχε ένα μεγάλο σαλόνι , το μοναδικό καθηστικό που λέει ο φίλος NHSOS XIOS με τραπέζια καναπέδες και πολυθρόνες.

Επειτα ήταν τα αφορολόγητα καταστηματα και το όμορφο self service το οποίο σε κατάσταση πολυκοσμίας παρέμενε ανοικτο λειτουργώντας ως σαλόνι.

Πολλοί καπετάνιοι είτε αναδειχτηκαν από αυτό το βαπόρι όπως ο Μιχάλης Παρίσης, ο Αντώνης Βεντούρης,ο Ανδρέας Μολφέσης,...είτε πρόσθεσαν μια όμορφη εμπειρία στο πλούσιο φυλλάδιό τους όπως ο Βασίλης Λεονταράκης κι ο Τάσος Τρέσος.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν είχε κυλιόμενες.Είχε μικρες κλιμακες που μεσολαβούσαν μεταξύ τους φουρκέτες, κάτι σαν να ανέβεις από τον Αθηνιό μέχρι τον κεντρικό επάνω.:D

Θυμάμαι στις επισκευές του αντικαθιστόταν συνήθως από το SUPERFERRY το οποίο πριν επιστρέψει μετα την δική του επισκευη στην Ιρλανδία έκανε καμιά φορά ένα διαλειματάκι στην Ηγουμενίτσα και καμιά φορά (κυρίως στις τελευταίες εν Ελλάδι σεζον του) από το IONIAN ISLAND

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η μερσεντα εχει σταματησει τα ταξιδια λογω απεργιας του πληρωματος επειδη η εταιρια χρωσταει 3μηνιατικα σε ολους...Λενε μαλιστα οτι το πλοιο πωλειται(αντε να το παρει η ΝΕΛ να το βαλει σε καμια αγονη...η μηπως η GA για Σαμο-Ικαρια:D).Ποιοι το λενε?Οι φιλοι μας απ το naviearmatori απο οπου αλιευσα τα νεα και την φωτο στην Βαλενθια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εδω και πολυ καιρο προσπαθει η εταιρια να αγορασει πλοιο. Ειχε καταληξει σ αυτο αλλα μεχρι πριν τις γιορτες δεν ειχα νεα απο το μετωπο. Αλλα απ οτι βλεπω το πραγμα εκλεισε θετικα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και απ οτι ακουσα παει για Ηγουμενιτσα-Πριντεζι και οχι Αλβανια. Αρκετα καλο νεο. Αλλα σαν πολλοι δε μαζευονται στο Πριντεζι. Ποιος να πρωτογεμισει?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια φρεσκότατη (σημερινή) φωτογραφία του πλοίου , από το shipspotting . Σύμφωνα με τον συνάδελφο το πλοίο ετοιμάζεται για Πειραιά. Διακρίνουμε ότι έχει σβηστεί το παλιό όνομα και έχει γραφτεί το νέο (προσωρινό; ) όνομα BRIDGE.

Link to comment
Share on other sites

Με σημαια Μαλτας πλεον και με 15,5 κομβους εχει ηδη ξεκινησει και μας ερχεται Πειραια. 10 του μηνα πρωι πρωι θα ειναι στα φαναρια. Καλως να (ξανα)ορισει.

Link to comment
Share on other sites

εδώ κάποια αναλυτικότερα στοιχεία για το πλοίο

http://www.albertashipping.com/bluebridge.pdf

να πω την γνωμη μου δεν με εντυπωσιάσει και πολύ και αν πάει για την γραμμή που είπε ο φίλος Neptune να δω ποιος απ όλους θα επιβιώσει εκεί πάνω:D

Link to comment
Share on other sites

Ποια λογική μπορεί να έχει η αναγραφή της iscomar.com στα πλευρά του πλοίου λίγο πρίν αναχωρήσει για Πειραιά;:confused:

Από τη δεξιά πλευρά του πλοίου νομίζω ότι είναι μισοσβησμένο το λογότυπο της Ιscomar

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...