Jump to content
Shipfriends

Νάξος (IMO 7350507)


Recommended Posts

Το ΝΑΞΑΚΙ γεννηθηκε στις 23 φεβρουαριου του 1974 στο περαμα στα Ηνωμενα Ναυπηγεια Περαματος Ιτεας.ειχε ολ.μηκος 95μ. πλατος14.65 βυθ.4.20μ. κ ολικη χωριτηκοτητα 3985 κορους.ειχε 2 μηχανες 11000ΒΡΗ κ υπηρεσιακη ταχυτητα 19 κομβων.φιλοξενουσε 900 φιλους επιβατες κ στο γκαραζ του εβαζε 16 φορτηγα κ 20 ι.χ.ειχε προπελακι κ φτερα ευσταθειας για το ταξιδεμα.πρωτος του πλοιοκτητης η ανωνυμος ναυτιλιακη εταιρια ναξου!ξεκινησε το πρωτο του ταξιδι το μαιο του1975 για ΣΥΡΟ ΠΑΡΟ ΝΑΞΟ ΙΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ καθε πρωι στης 7.30 κ αρχισε να χτιζει το μυθο του σε ολες τις κυκλαδες!το πορτοκαλι του χρωμα σημα κατατεθεν κ μαζι με το ΠΑΡΟΣ γινονται τα καλυτερα πλοια της γραμμης κ ανεβαζουν κ την τουριστικη αναπτυξη των νησιων.το1986 περιερχεται οπως κ τα περισσοτερα πλοια τοτε στην ελληνικη ακτοπλοια!συνεχιζει με τα ιδια χρωματα στην ιδια γραμμη μεχρι το 1991 που αγοραζεται απο πλειοδοτικο διαγωνισμο απο την ΑΡΚΑΔΙΑ ΛΙΝΕΣ.το πλοιο βαφεται λευκο κ συνεχιζει στην ιδια γραμμη πλαι στο ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ.το1994 κ ενω ηταν ετοιμο να συνδεσει τις κυκλαδες με την ραφηνα πωλειται σε κινεζους κ φευγει για την ξενιτια!το ΝΑΞΑΚΙ μας αποχαιρετισε κ η πικρα εμεινε που ενα τοσο ομορφο καραβι με τα ξυλινα καταστρωματα κ την κοφτερη πλωρη που ειχε το ονομα του νησιου μας εφυγε για παντα!πλεον εχουν μεινει οι φωτογραφιες του στα πρακτορεια κ τα μαγαζια της ναξου να μας θυμιζουν την ιστορια του.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστικο πλοιο οντως. Να σημειωσω πως -αν θυμαμαι καλα- την τελευταια του χρονια με τον Μουλοπουλο εκανε κατι δρομολογια με αναχωρηση 1400 απο Πειραια για Συρο-Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη και Ηρακλειο. Ειμαστε ομως σιγουροι οτι δεν υπαρχει πια?

Link to comment
Share on other sites

....για ΣΥΡΟ ΠΑΡΟ ΝΑΞΟ ΙΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ καθε πρωι στης 7.30 κ αρχισε να χτιζει το μυθο του σε ολες τις κυκλαδες!το πορτοκαλι του χρωμα σημα κατατεθεν κ μαζι με το ΠΑΡΟΣ γινονται τα καλυτερα πλοια της γραμμης κ ανεβαζουν κ την τουριστικη αναπτυξη των νησιων....πλεον εχουν μεινει οι φωτογραφιες του στα πρακτορεια κ τα μαγαζια της ναξου να μας θυμιζουν την ιστορια του...

Ορισμένες επισημάνσεις:

  1. Τα περισσότερα δρομολόγιά του ήταν Πάρο-Νάξο. Οι προεκτάσεις για Σαντορίνη δεν ήταν καθημερινές, τουλάχιστον επί ΑΝΕ Νάξου.
  2. Το ΠΑΡΟΣ, πρώην "Χρυσοβαλάντου" και μετέπειτα "Παναγία Παξών" αγοράσθηκε το 1979 (μάλλον) αλλά τα δυό καράβια είχαν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. Σαν παράλληλη ιστορία "Σάμαινα"-"'Ικαρος" μου φαινόταν τότε.
  3. τα καλυτερα πλοια της γραμμης
    Σκεφθείτε όμως "Αιγαίον", "Γεώργιος Εξπρές", λίγο μετά "Ποσειδώνας"...Η αίσθηση που είχα όποτε έμπαινα στο "Νάξος" ήταν αγαλλίαση για την εξωτερική εμφάνιση και το ταξίδεμα και επιφυλάξεις έως "μάγκωμα" για την συμπεριφορά του ξενοδοχειακού (Εταιρεία Λαϊκής Βάσης, γαρ).
  4. Αξέχαστο όντως, έμεινε. Το Νάξος (όπως και ο Ποσειδώνας) γίνανε τραγούδι και μπάλος...

Link to comment
Share on other sites

Σωστα,

τα καλα χρονια κανανε πρωϊνο για ΠΑΡΟ ΝΑΞΟ παραμονη και επιστροφη την επομενη, ε ρε χρονια, ζωη χαρισαμενη. Γυρω στο 89 θυμαμαι να περναει το στενο της Παροναξιας τελευταιο και καταιδρωμενο το ΝΑΞΟΣ μετα απο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΕΛΛΑΣ ΕΞΠΡΕΣ ή οποιον αλλο περναγε.

Το ΝΑΞΟΣ ειχε 2 μπαταριστες Deutz με αναλογικα μεγαλη Ιπποδυναμη αλλα δρομο μεχρι 16. Στη μανουβρα ακουγε καλα, ειχε και 2 τιμονια και προπελακι. Το ΠΑΡΟΣ ήταν χειροτερο και σε ολα και η εσωτερικη του διαρυθμιση λαβυρινθος.

Τα θυμαμαι επισης στο φοβερο μεσημεριανο δρομολογιο των 14:00 επι ΑRCADIA απο Πειραια για Συρο Παρο Ναξο Ιο Σαντορινη Ηρακλειο και μια φορα την εβδομαδα Αναφη. Πολλα λεφτα, γεματα πανω κατω πηγαινανε.

Μετα ηρθε το τελος.

Για τη δεκαετια 80 ηταν καλα βαπορια, οταν ομως κυκλοφορησε ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ - ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ και μετεπειτα ΡΟΔΑΝΘΗ στην Παροναξια ειχαν μεινει ήδη πισω.

Link to comment
Share on other sites

και βεβαια, μην ξεχναμε, Νοεμβριο του 1985, ΠΑΤΡΑ ΣΑΜΗ ΙΘΑΚΗ.

το κεφαλληνια ελλειπε για την επισκευη του και την επισκευη του αινος, το αργοστολι τι ειχες γιαννη τι ειχα παντα και η γραμμη ηταν χωρις βαπορι απο αρχες οκτωβριου. Η Ελληνικη Ακτοπλοϊα εστειλε το Ναξος (με κυβερνητικη υποδειξη), για ενα μηνα. μετα η γραμμη ξαναεμεινε χωρις βαπορι για καμια 10ρια μερες και μεσα δεκεμβρη ηρθε παλι το κεφαλληνια.

η επισημη δικαιολογια για τα κενα στην καλυψη της γραμμης ηταν οτι η κεφαλλονια καλυπτοταν απο κυλληνη και η ιθακη απο αστακο (το θιακι ειχε ηδη κλεισει χρονο στη γραμμη.

το ναξος εκανε πατρα σαμη 20' λιγοτερο απο το κεφαλληνια και ηταν το πρωτο της γραμμης που εδενε συστηματικα στο 9. Μεχρι τοτε δεναν 10 ραμπα και το ναξος επεσε πανω στην αλλαγη.

Edited by proud_ionian
μεσα δεκεμβρη οχι μεσα γεναρη
Link to comment
Share on other sites

οπου κ αν εχω ψαξει σε ολο το ιντερνετ δεν μπορω να το βρω πουθενα.μεχρι να ερθουν τα μεγαλα πλοια ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ κλπ. ητανε καλο πλοιο για την γρμμη του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μία φωτογραφία του το 1979 στην Πάρο. Αυτό ήταν τοτε το αγαπημένο μου πλοίο. Είχα ταξιδέψει στο πρώτο του ταξίδι και μου έμεινε αξέχαστο

post-810-12832697254_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα και από εμένα. Όντως ένα από τα καλύτερα βαπόρια που έχουν περάσει ποτέ από την Παροναξία. Από κάποιον γνωστό μου που δούλευε επί Ε.Α και επί ARCADIA LINES σαν αρχιλογιστής στο βαπόρι το 2004 πουλήθηκε για scrap στην Ινδία. Πάει και αυτό.......

Θέλω να ρωτήσω κάτι......το συγκεκριμένο βαπόρι όντως είχε δρόμο 19-20 μίλια......με 16 πήγαινε όποτε είχε καιρό που δούλευαν τα φτερά ευστάθειας γιατί το κουνούσε πολύ....με καλό καιρό έχω κάνει Νάξο-Πειραιά 7 ώρες........γεμάτο πάντα.....και κλασσικά με 8αράκι 8 με 8,5 ώρες......

Edited by Nick the Greek
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο εμενα.αυτο που θελω να πω και δεν το εχω διαβασει ειναι οτι το ΝΑΞΟΣ ειχε αλλα 2 χαρακτηριστικα τουλαχιστον απο οσο θυμαμε.το ενα ηταν το εκκλισακι στο τελευταιο αν θυμαμε καλα καταστρομα,και ο πριμαριστος χαρακτηριστικος ηχος της μπουροους του.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο εμενα.αυτο που θελω να πω και δεν το εχω διαβασει ειναι οτι το ΝΑΞΟΣ ειχε αλλα 2 χαρακτηριστικα τουλαχιστον απο οσο θυμαμε.το ενα ηταν το εκκλισακι στο τελευταιο αν θυμαμε καλα καταστρομα,και ο πριμαριστος χαρακτηριστικος ηχος της μπουροους του.

Ισχύουν και τα δύο. Έχει όντως ένα εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αγαπητοί φίλοι,

χαίρομαι που σας βρίσκω. Δεν έχω τον χρόνο αυτήν την στιγμή να αναφερθώ εκτενέστερα στο αγαπημένο μου βαπόρι... Αρκούμαι σε ένα ανέβασμα φωτογραφίας στο gallery για το «καλώς σας βρήκα» φίλοι καραβολάτρες. Υπόσχομαι πλούσιο φωτογραφικό υλικό στη συνέχεια και πολλές αναμνήσεις από αυτόν τον πορτοκαλή θρύλο του Αιγαίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Γεια σας φίλοι μου. Στην φωτοθήκη (γκαλερί) ανέβασα πρόσφατα ορισμένες φωτογραφίες του αγαπημένου βαποριού. Σύντομα θα ακολουθήσουν κι άλλες. Επίσης θα ήθελα να παραθέσω εδώ τον σύνδεσμο για μία υπέροχη φωτογραφία. Μία φωτογραφία που θυμίζει αρκετά την καταπληκτική φωτογραφία (από τις 3 καλλίτερες που έχω δει για τη Ναξάρα) του πολύ miko mission με την διαφορά ότι σε αυτήν φαίνεται η αριστερή και όχι η δεξιά μάσκα της πλέον σπαθάτης πλώρης που γνώρισε ποτέ το Αιγαίο πέλαγος.

Με τις θερμές μου ευχαριστίες στον φίλο και εμπειρότατο καραβολάτρη Ν. Δεσύλλα που με βοήθησε να την ψαρέψω από το διαδίκτυο (βασικά μου έφερε τη μπουκιά στο πιάτο).

Επίσης, με όλο τον σεβασμό για τα πνευματικά δικαιώματα του δημιουργού (για να μην μνημονεύουμε με ξένα κόλυβα - © www.prokopios.de)

http://www.prokopios.de/Bilder_Galerie/BG_Historisch/schiff.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Καλησπέρα και από εμένα. Όντως ένα από τα καλύτερα βαπόρια που έχουν περάσει ποτέ από την Παροναξία. Από κάποιον γνωστό μου που δούλευε επί Ε.Α και επί ARCADIA LINES σαν αρχιλογιστής στο βαπόρι το 2004 πουλήθηκε για scrap στην Ινδία. Πάει και αυτό.......

Θέλω να ρωτήσω κάτι......το συγκεκριμένο βαπόρι όντως είχε δρόμο 19-20 μίλια......με 16 πήγαινε όποτε είχε καιρό που δούλευαν τα φτερά ευστάθειας γιατί το κουνούσε πολύ....με καλό καιρό έχω κάνει Νάξο-Πειραιά 7 ώρες........γεμάτο πάντα.....και κλασσικά με 8αράκι 8 με 8,5 ώρες......

Η μέγιστη ταχύτητα του Νάξος ήταν 19+ μίλια και η υπηρεσιακή του 18 στα πρώτα χρόνια της ζωής του. Την δεκαετία του 80 πήγαινε με 17. Το Νάξος είχε εξαιρετική συμπεριφορά στην τρικυμία. Θυμάμαι ταξείδι με 7αράκι σκάρτο και πήγαινε καραμπίνα. Γενικά οι δύσκολες συνθήκες μειώνουν πολύ τους χρόνους ταξειδιού, ειδικά αν ο καιρός είναι κόντρα.

Το πλοίο σίγουρα μέχρι το 2006 ζούσε καθώς εμφανίζεται στα μητρώα πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Για να δουμε το ΝΑΞΟΣ σε μια ομορφη φωτογραφια στο λιμανι της ΝΑΞΟΥ απο το 1987

Την φωτο την αλιευσα στο oldnaxos.blogspot.com

1544130892_1987(3).thumb.jpg.8bf04c66f317afe07c59b3c2ccc470f8.jpg

Αναρρωτιεμαι παντως αν υπαρχει ακομα.Οσο και αν εχω ψαξει δεν εχω βρει κανενα νεο σχετικα με την τυχη του

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Προσωπικά δεν τρέφω και τη μεγαλύτερη εκτίμηση σε μέσα «κοινωνικής δικτύωσης» όπως το facebook και τα συναφή του είδους. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι στο χέρι μας είναι να τα χρησιμοποιήσουμε κατά το δοκούν. Ο βασικός λόγος που δημιούργησα τη σχετική ιστοσελίδα είναι ο επανεντοπισμός του πλοίου. Η αναζήτηση σε βάσεις δεδομένων, δεξαμενές εικόνων όπως το flickr και η έρευνα στο google μέχρι τώρα δεν έχουν φέρει το παραμικρό αποτέλεσμα. Γιατί όχι λοιπόν, να μη χρησιμοποιηθεί ένα ακόμη εργαλείο;

Πέρα από το σχετικό φωτογραφικό υλικό που θα εμπλουτίζεται προϊόντος του χρόνου, υπάρχουν και χώροι για συζήτηση γύρω από το αγαπημένο μας πλοίο. Είστε ευπρόσδεκτοι να γίνετε μέλη της συγκεκριμένης ομάδας της οποίας η διεύθυνση είναι αυτή:

http://www.facebook.com/group.php?gid=61399997658

Απώτερη φιλοδοξία είναι κάποια στιγμή να μεταφερθεί η παρούσα ιστοσελίδα από το facebook και να μετασχηματιστεί σε έναν ανεξάρτητο ιστότοπο. Μέχρι τότε ίδωμεν.

Ἂς ἀνεβάσουμε καὶ μιὰ καλὴ φωτογραφία τοῦ πλοίου, ἐδὼ μὲ τὰ χρώματα τῆς Arcadia Lines. Ἡ φωτογραφία θὰ ἀνεβεῖ καὶ στὴ gallery.

post-1941-128326997563_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Λιγο μετα τα Χριστουγεννα ειχα φαει μεγαλη φλασια και ψαχναμε εναγωνιως με τον Πολμυτ ενα στοιχειο γι αυτο στο διαδικτυο. Δυστυχως το μονο που καταφεραμε ηταν να χασουμε το χρονο μας. Δεν βρηκαμε ουτε στοιχειο ουτε τιποτα :(. Ουτε καν οτι το πλοιο υπαρχει ακομα μπορεσαμε να εξακριβωσουμε :(

Μα το εχει καταπιει η γη ???

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι ίσως το μοναδικό πλοίο που από την στιγμή που αποχαιρέτησε το Αιγαίο δεν ακούστηκε ή δεν διαβάστηκε απολύτως τίποτα γι αυτό.Λες και το πήρε η CIA και το χρησιμοποιεί για ειδικές αποστολές.B)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Earl, εἶναι ὄντως μυστήριο τὸ πῶς αὐτὸ τὸ πλοῖο ποὺ μόνο ἀπαρατήρητο δὲν πέρασε ἀπὸ τὸ Αἰγαῖο γιὰ εἴκοσι χρόνια νὰ ἀγνοεῖται ἄλλα τόσα. Τὸ γεγονὸς βέβαια ὅτι πῆγε στὴν Ἄπω Ἀνατολὴ ἦταν γιὰ μᾶς ποὺ τὸ ἀγαπήσαμε ἡ χειρότερη δυνατὴ ἐμπειρία. Οἱ λαοὶ ἐκεῖ ἔχουν τὰ δικά τους ἀλφάβητα, τελεἰως ἀφερέγγυους καὶ μυστικοπαθεῖς κρατικοὺς ὀργανισμούς, ἔλλειμα ναυτοσύνης καὶ δυστυχῶς μεγάλη φτώχεια. Ἀκόμα κι ἂν εἶχε πάει σὲ μιὰ φτωχὴ χώρα τῆς Ἀφρικῆς ἢ τῆς Λατινικῆς Ἀμερικῆς τὸ ἔργο τοῦ ἐντοπισμοῦ του θὰ ἦταν πολὺ πιὸ εὔκολο, γιὰ νὰ μὴν πῶ παιχνιδάκι. Τὸ Παπαδιαμάντης ΙΙ καὶ τὸ Κεφαλληνία εἶναι δύο καλὰ παραδείγματα.

Ἡ ὑπόθεση «Νάξος στὴν Ἄπω Ἀνατολὴ» ἔχει κάνει ρόμπα κάθε ἔννοια μηχανῆς διαδικτυακῆς ἀναζήτησης. Μοῦ κάνει ἐντύπωση ποὺ δὲν ὑπάρχει μία ἔστω πρόσφατη φωτογραφία τοῦ Νάξος ποὺ νὰ τὴν ἔχει τραβήξει ἕνας εὐλογημένος. Σήμερα, μέχρι καὶ τὰ φθηνότερα κινητὰ ἔχουν τὴ δυνατότητα λήψης φωτογραφιῶν… Πῶς δὲν ἔχει βρεθεῖ ἀκόμα ἕνας ντόπιος ἢ ἔστω κάποιος περιπλανώμενος τουρίστας, κάποιος γκρούβαλος βρὲ ἀδερφὲ ἀπὸ τὸν «ἀνεπτυγμένο κόσμο» νὰ ἀπαθανατίσει μία ταξειδιωτικὴ στιγμὴ στὸ βάπορα;

Τὸ Σαντορίνη ἔχει ἐντοπιστεῖ στὴν Ἰνδία, ἐνῶ τυχαῖα ἔπεσα στὸ flickr σὲ μιὰ φωτογραφία τοῦ Χρυσὴ Ἅμμος (τοῦ καλοῦ) στὸ Νταλιὰν τῆς Κίνας στὴν προσπάθεια νὰ βρῶ τὸν πορτοκαλὴ βάπορα ποὺ παραμένει τὸ μεγάλο ἄλυτο μυστήριο.

Μ' αὐτὰ καὶ μ' αὐτὰ σκέφτομαι νὰ πάω σὲ καμιὰ καφετζού.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τις παρακατω φωτο τις βρηκα ψαχνωντας για το ΝΑΞΟΣ

Σε κολλησαμε και σενα. :D

Εχω φαει παρα πολλες ωρες να ψαχνω στην Κινα στο flickr στο google earth ειλικρινα δεν υπαρχει τιποτα αλλο να ψαξω και για το Ναξος ουτε μια αναφορα πουθενα. Τι λιμανια τι database πουθενα.

Εχω καταληξει οτι το πλοιο ισως να μην ονομαστηκε ποτε Libao αλλα να ειναι ενα λαθος που ξεκινησε απο το Shippax το πηρε ο Σουηδος (Faktaomfartyg) κτλ. Το τελευταιο Guide 2010 το εχει εν ενεργεια αλλα μαλλον η πληροφορια δεν ειναι εξακριβωμενη. :(

Δυστυχως δεν υπαρχει τιποτα μα τιποτα πουθενα κατι που με κανει να ανησυχω για την τυχη του οχι μονο τωρα τελευταια αλλα απο τοτε που εφυγε. Μηπως δεν εφτασε ποτε? Υπαρχουν αναφορες απο αυτο στην Κινα πουθενα? Μηπως πουληθηκε για διαλυση στο δρομο? Μηπως εχει παει μετα για διαλυση?

Κανενας αλλος με κανενα στοιχειο γι αυτο?

Στο aislive το μονο κοντινο ονομα ειναι το BAO LAI το οποιο εχει μηκος πλατος βυθισμα ιδιο με του Ναξος αλλα περα απο ενα call sign δεν εχει τιποτα αλλο ουτε ΙΜΟ. Τελευταιο σημα ηταν απο Σαγκάι για Νιγκμπο με 5-10 μιλια δρομο. Αλλα ουτε γι αυτο το Bao Lai μπορω να βρω καμια πληροφορια. :(

Να δω τουλαχιστον αν του μοιαζει..

Link to comment
Share on other sites

Ναυαρχούκο μου, έχω μια ιδέα και αυτή είναι ότι την λύση στο μυστήριο μπορεί να την δώσει η εν Αθήναις Πρεσβεία της PRC. Αφού υπάρχει Ναυτικός Ακόλουθος θα είναι εις θέση να δώσει μια απάντηση.

Εμπρός λοιπόν τι ναύαρχος είσαι και εσύ, έστω και ναυαρχούκος, κάτι θα βγεί. Είναι νομίζω και η μοναδική δυνατότητα, έτσι πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Καλη ιδεα αλλα δε νομιζω οτι θα με παρουν στα σοβαρα. Και αν με παρουν αν θα ασχοληθει κανεις σοβαρα με αυτο το "καυτο" θεμα που απασχολει 3 ανθρωπους σε μια χωρα που δεν ξερει που παταει και που βρισκεται.

Αντε ακουω ιδεες τι στοιχεια να τους δωσω και τι να τους ζητησω. ;)

Link to comment
Share on other sites

Πριν καποια χρονια, νομιζω 7-8, ειχε πεσει στα χερια μου ο εφοπλιστης και ειχε μια φωτο του Ναξος απο Απω ανατολη..και καλα χρησιμοποιουνταν σαν μινι κρουαζιεροπλοιο.το ειχαν βαψει τελειως ασπρο.εχω στειλει 4-5 e-mails στον εφοπλιστη αλλα με γραφουν ορθιος και καθετως.οποιος εχει κανενα κονε και μπορει ναβρει κατι απο το αρχειο του εφοπλιστη καλως.

Link to comment
Share on other sites

Τὸ συγκεκριμένο πλοῖο φίλε Neptune (τὸ BAO LI) δὲν πρέπει νὰ εἶναι τὸ Νάξος. Κύτταξα τὶς διαστάσεις του καὶ τὸ μῆκος του εἶναι αἰσθητὰ διαφορετικὸ ἀπὸ τὰ 95 m (γιὰ τὴν ἀκρίβεια τὰ 94,91 m) του βάπορα ποὺ ἀναζητοῦμε. Τὸ BAO LI εἶναι γύρω στὰ 90 m καὶ ἡ ταχύτητά του δὲν προδίδει ἐπιβατικὸ πλοῖο.

Ἔχω μιλήσει μὲ ἀνθρώπους ποὺ εἶναι Ἰνδονήσιοι. Τοὺς ἔχω στείλει τὰ ἄπειρα email, τοὺς ἔχω χιλιοπαρακαλέσει νὰ μοῦ ποῦνε δυὸ λόγια παραπάνω, τίποτε. Ὁ ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς σὲ πολὺ κακὰ ἀγγλικὰ μοῦ ἔδωσε νὰ καταλάβω ὅτι τὸ πλοῖο ζοῦσε μέχρι πρόσφατα καὶ τίποτε ἄλλο. Ἐπειδὴ στὴ σελίδα τοῦ facebook ποὺ ἔχω δημιουργήσει γιὰ τὸ Νάξος ὑπάρχουν κι ἄλλα δύο παληκάρια ἀπὸ τὴν Ἰνδονησία, αὐτὸ μὲ κάνει νὰ πιστεύω ὅτι τὸ βαπόρι δουλεύει ἀκόμα ἐκεῖ. Ἔψαξα νὰ βρῶ Ἰνδονησιακὸ Νηογνώμονα, τίποτε. Δὲν πρέπει νὰ παίζει κάτι τέτοιο.

Σημειώσατε ὅτι ἡ Ἰνδονησία εἶναι ἡ 4η χώρα σὲ πληθυσμὸ μετὰ ἀπὸ Κίνα, Ἰνδία, ΗΠΑ. Ἡ δὲ ἔκτασή της στὸ Ἀρχιπέλαγο τῆς Αὐστραλασίας ἀχανὴς… Σὲ ἀντίθεση μὲ τὴν Κίνα, ὅλος ὁ πληθυσμὀς της εἶναι διασκορπισμένος σὲ ἐκατοντάδες κατοικημένα νησιά! Τὸ μόνο ἐνθαρρυντικὸ τῆς ἱστορίας εἶναι ὅτι οἱ Ἰνδονήσιοι ἔχουν υἱοθετήσει τὸ λατινκὸ ἀλφάβητο.

Φίλε Νίκο φοβερὴ πληροφορία! Θὰ ἦταν εὐχῆς ἔργον ὅσοι εἶναι πιστοὶ τοῦ «Ἐφοπλιστῆ» νὰ ξεθάψουν αὐτὴν τὴ φωτογραφία.

Καλη ιδεα αλλα δε νομιζω οτι θα με παρουν στα σοβαρα. Και αν με παρουν αν θα ασχοληθει κανεις σοβαρα με αυτο το "καυτο" θεμα που απασχολει 3 ανθρωπους σε μια χωρα που δεν ξερει που παταει και που βρισκεται.

Αντε ακουω ιδεες τι στοιχεια να τους δωσω και τι να τους ζητησω. ;)

Ἂν πηγαίναμε μιὰ ὁμάδα ἀτὀμων μαζύ; Δὲ λέω ὁλάκερο ἀσκέρι, ἀλλὰ 3-4 νοματαῖοι… Γιὰ νὰ μὴ μᾶς πάρουνε μὲ τὶς ντομάτες καὶ γίνουμε ντοματαῖοι.

Link to comment
Share on other sites

...την λύση στο μυστήριο μπορεί να την δώσει η εν Αθήναις Πρεσβεία της PRC. Αφού υπάρχει Ναυτικός Ακόλουθος θα είναι εις θέση να δώσει μια απάντηση.

.........Είναι νομίζω και η μοναδική δυνατότητα, έτσι πιστεύω.

Συμφωνώ με τον marittimo. Στο σημείο που έχει φτάσει, ή μάλλον καλύτερα στο τέλμα που έχει πέσει η αναζήτηση του πλοίου, είναι η καλύτερη δυνατή ενέργεια. Ακόμα και να μην είναι σε θέση να δώσουν μία σαφή απάντηση, θα μπορούν τουλάχιστον να δώσουν κάποιες ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή τηλέφωνα των εκεί αρμοδίων ναυτιλιακών φορέων. Να δώσουν τέλος πάντων κάποιες κατευθύνσεις στην έρευνα.

Πριν καποια χρονια, νομιζω 7-8, ειχε πεσει στα χερια μου ο εφοπλιστης και ειχε μια φωτο του Ναξος απο Απω ανατολη...

...εχω στειλει 4-5 e-mails στον εφοπλιστη αλλα με γραφουν ορθιος και καθετως....

Αν και μου φαίνεται κάπως παράδοξο -από την στιγμή που τόσος κόσμος ψάχνει ...εναγωνίως το πλοίο- να μην έχει δημοσιοποιηθεί πουθενά αλλού αυτή η φωτογραφία, δεν μπορώ βέβαια να το αμφισβητήσω. Ούτε όμως βέβαια και να επιρρίψω μομφή στο επιτελείο του Εφοπλιστή, αφού δεν γνωρίζω αν διαθέτει ηλεκτρονικό αρχείο των παλαιών τευχών όπου να αρκεί η απλή πληκτρολόγηση μίας λέξης για να βρεθεί οποιοδήποτε αποτέλεσμα ή θα πρέπει κάποιος συντάκτης να ψάξει ένα-ένα, σελίδα προς σελίδα κάπου ...120 παλαιά τεύχη για να βρεί μία φωτογραφία.

....Ἔψαξα νὰ βρῶ Ἰνδονησιακὸ Νηογνώμονα, τίποτε. Δὲν πρέπει νὰ παίζει κάτι τέτοιο.

Τὸ μόνο ἐνθαρρυντικὸ τῆς ἱστορίας εἶναι ὅτι οἱ Ἰνδονήσιοι ἔχουν υἱοθετήσει τὸ λατινκὸ ἀλφάβητο.

Ινδονησιακό ...shipfriends έψαξες να βρείς φίλε μου Νάξος ??? Εννοώ βέβαια κάποιο φόρουμ ...παλαβοκαραβόφιλων, ή μήπως κάτι τέτοιο ακούγεται κάπως extreme για τα ιντερνετικά δεδομένα της Ινδονησίας ??? Από την στιγμή που όπως λες ἔχουν υἱοθετήσει τὸ λατινικὸ ἀλφάβητο θα ήταν ίσως κάποια λύση. Που ξέρεις, μπορεί και να πέσεις πάνω στον ...proud indonesian :D (το Bao Li - Naxos να ταξιδεύει και όλα τα άλλα να πάνε να...........) :P

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...