Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αμαν πια με το λιμανι της Κω (μεγαλος τουριστικος προορισμος υποτιθεται). Απο τις αρχες τις 10ετιας του 90 θυμαμαι συζητησεις στην κω για αλλαγες και παρεμβασεις στο λιμανι.

η μονη αλλαγη που ειδα απο την τελευταια φορα που ειχα περασει (προ 6ετιας), ειναι ενα... "ημιυπαιθριο" :D στεγαστρο (σαν μικρογραφια τσιρκου, σχεδιασμενη απο τον καλετραβα), που προστατευει απο τον ηλιο, αλλα οχι απο τη βροχη.

κατα τα αλλα δεν εχει αλλαξει τπτ. η ιδια τριτοκοσμικη αιθουσα αναμονης (που ανοιγει 20 λεπτα πριν την αναχωρηση και οι μ@@@@ες περιμενουν με βροχη στην τεντα), το ιδιο μπαστουνι που οταν ειναι δυο βαπορια ταυτοχρονα, μπλεκονται τα ξεκοτσαριστα του ενος βαποριου με του αλλου.

θα μου πειτε τι λε, ρε proud, ειναι το μονο λιμανι που βλεπεις τετοια χαλια; στον πειραια ειναι καλυτερα; ετσι ειναι. δε με χαλασαν αυτα πιο πολυ, απλα τα αναφερω γιατι ειναι κοντα 15 χρονια απο τοτε που ακουσα στην κω για παρεμβασεις στο λιμανι. να σας πω οτι οταν εχουν κρουαζιεροπλοιο, σπανια γινεται αυτο, αναλογικα με τα potentials του νησιου (παραλιες, αρχαιολογικοι χωροι κλπ), το κρουαζιεροπλοιο δενει σε ενα μικρο ντοκο, στη μπουκα του παλιου λιμανιου και διπλα απο μοτορσιπακια που φερνουν πυρομαχικα και καυσιμα για το στρατο.

εκεινο που με χαλαει πιο πολυ ειναι οτι δεν εχουν αξιωθει να φτιαξουν ενα δρομο της προκοπης (500 μετρα ειναι), ωστε να πηγαινουν τα φορτηγα στο λιμανι και περνανε απο ενα στενο δρομο διπλα στο παλιο καστρο της πολης.

φωναξτε και λιγο αδερφια εκει κατω. εχετε βγαλει τοσους μεγαλοπολιτικους, εχετε πολυ ωραιο νησι, αλλα το λιμανι (που ειναι μοστρα) σας αδικει πολυ ;).

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη Βουλή το θέμα ίδρυσης ΚΑΕ στο Λιμάνι της Κω

Στη Βουλή έφερε το θέμα ίδρυσης ΚΑΕ στο Λιμάνι της Κω ο Γιώργος Νικητιάδης, χρησιμοποιώντας σκληρή γλώσσα κατά της κυβέρνησης και καταγγέλλοντας μεταξύ άλλων τα αρμόδια Υπουργεία και την Κυβέρνηση για ερασιτεχνισμό και για ανυπαρξία συγκροτημένης πολιτικής που να αποβλέπει στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού.

Ο κ. Νικητιάδης στην ερώτησή του μεταξύ άλλων αναφέρει απευθυνόμενος στην κυβέρνηση:

Πως είναι δυνατόν να λαμβάνετε τέτοιες αποφάσεις όταν γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα τουριστικά καταστήματα και γενικώς η αγορά της Κω μαραζώνει εξαιτίας του συστήματος εξυπηρέτησης πελατών «All Inclusive», με τους χιλιάδες χρήστες του που περιορίζονται στους ξενοδοχειακούς χώρους αποκομμένοι από την αγορά

Πως λαμβάνετε τέτοιες αποφάσεις όταν καθημερινώς χιλιάδες τουρίστες της Κω επισκέπτονται την Τουρκίας και προβαίνουν σε ατελείωτα ψώνια αφήνοντας ταυτοχρόνως πολύτιμο συνάλλαγμα στην «φίλη» γείτονα

Συνεχίζοντας ο κ. Νικητιάδης υπογραμμίζει στην ερώτησή του απευθυνόμενος στην κυβέρνηση:

Αντί, να δοθεί προτεραιότητα στην εφαρμογή μιας τουριστικής πολιτικής η οποία θα συμβάλλει στην τοπική ανάπτυξη, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους εμπλεκόμενους επιχειρηματίες στην τουριστική αγορά,

Αντί να αναβαθμιστούν οι υποδομές και οι παρεχόμενες υπηρεσίες, τόσο στον Επιβατικό Σταθμό του Λιμένος της Κω, όσο και συνολικώς στο νησί, προωθείται μια απόφαση η οποία θα προσθέσει και θα πολλαπλασιάσει τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα.»

Τέλος, ο κ. Νικητιάδης, καλεί τους αρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών, Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και Τουριστικής Ανάπτυξης να απαντήσουν σε 7 καυτά ερωτήματα:

Γιατί δεν προηγήθηκε συνεργασία με τους Κοινωνικούς, τους Επαγγελματικούς και τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς της Κω;

Γιατί δεν ελήφθησαν υπόψη τα σημαντικά προβλήματα που θα επιφέρει η υλοποίηση της απόφασης στην τοπική οικονομία και στην απασχόληση;

Θα ανακαλέσετε την με αριθμό πρωτ. Κ.3356/25/Γ0019/5-8-08 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών περί ιδρύσεως ΚΑΕ στον επιβατικό σταθμό Λιμένα Κω, η οποία λήφθηκε αβασάνιστα απλώς για να ικανοποιήσει το αίτημα της ΚΑΕ Α.Ε., χωρίς να λάβει υπόψη της τις συνέπειες που θα προκαλέσει;

Θα προστατεύσετε τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες της Κω και της Δωδεκανήσου γενικότερα, που πλήττονται ιδιαιτέρως από την εντατικοποίηση του ανταγωνισμού;

Θα μεριμνήσετε για την αναβάθμιση των υποδομών στον Επιβατικό Σταθμό Λιμένος Κω, ώστε να λειτουργεί συμφώνως με τις σύγχρονες προδιαγραφές και να πάψει να αποτελεί «δυσφημιστικό καλωσόρισμα» των επισκεπτών;

Θα συνεργαστείτε μεταξύ σας και με τους τοπικούς κοινωνικούς, και οικονομικούς φορείς και την Αυτοδιοίκηση στην κατεύθυνση επεξεργασίας ενός σχεδίου μέτρων που θα ενισχύσει τις προοπτικές της συνολικής τοπικής ανάπτυξης και πρωτίστως του τουρισμού ο οποίος αποτελεί την κινητήριο οικονομική δύναμη;

Θα επεξεργαστείτε με υπευθυνότητα νέες πολιτικές για τον τουρισμό οι οποίες θα αντιμετωπίσουν τα κακώς κείμενα όπως το πρόγραμμα All Inclusive το οποίο αποτελεί βρόγχο για τις τοπικές αγορές;

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης του κ. Νικητιάδη έχει ως εξής:ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους Υπουργούς

Οικονομίας και Οικονομικών

Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

Τουριστικής Ανάπτυξης

Θέμα: Ίδρυση Καταστήματος Αφορολόγητων Ειδών στον Επιβατικό Σταθμό Λιμένος Κω

Κύριοι Υπουργοί

Η απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών περί ιδρύσεως Καταστήματος Αφορολογήτων Ειδών στο λιμάνι της Κω έχει προκαλέσει έντονη αναστάτωση στον εμπορικό κόσμο της πόλης.

Ήδη έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους, μεταξύ άλλων, το Επιμελητήριο της Δωδεκανήσου, Ο Δήμος της Κω, τα Μέλη του Εμπορικού Συλλόγου και του Σωματείου Εποχιακών Καταστημάτων της Κω.

Οι λόγοι για τους οποίους αντιτίθενται είναι σημαντικοί και απολύτως αιτιολογημένοι όπως χαρακτηριστικώς αναφέρονται και στην επιστολή του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, προς τον αρμόδιο Υφυπουργό Οικονομικών κ. Μπέζα.

Συγκεκριμένως:

Η υλοποίηση της ανωτέρω απόφασης θα οδηγήσει μαθηματικώς σε θα πλήξει συνολικώς την ήδη δοκιμαζόμενη τουριστική αγορά της Κω.

Η σημαντική εμπορική μείωση που θα επέλθει θα έχει άμεσες επιπτώσεις και στον τομέα της απασχόλησης προκαλώντας κοινωνικό πρόβλημα.

Θα υπάρξει σημαντική διαφυγή της αγοραστικής δύναμης προς άλλες αγορές αφού οι επισκέπτες θα μειώσουν τις αγορές τους από τα άλλα καταστήματα προκειμένου να αγοράσουν από το ΚΑΕ κατά την αποχώρησή τους. Ακόμα και σε περίπτωση που δεν βρουν το είδος που ενδεχομένως θα επιθυμούσαν, τα χρήματα που προορίζονταν γι’ αυτό το σκοπό θα τα πάρουν μαζί τους και θα διοχετευτούν σε άλλες αγορές.

Η προχειρότητα για τη λήψη της ανωτέρω απόφασης καταδεικνύεται και από το γεγονός ότι δεν ελήφθη υπόψη ούτε το πρόβλημα λειτουργικότητας του λιμανιού της Κω στο οποίο δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές, όπως διαπιστώθηκε και από την Διεύθυνση Επιθεώρησης του ΕΟΤ, δηλαδή χώροι εξυπηρέτησης των επιβατών, ειδικοί χώροι εξυπηρέτησης ΑμεΑ, κατάλληλοι χώροι υγιεινής καθώς και γραφείο πληροφοριών το οποίο απαραιτήτως πρέπει να διαθέτει ένα σύγχρονο λιμάνι με σημαντικότατη τουριστική κίνηση.

Όταν γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα τουριστικά καταστήματα και γενικώς η αγορά της Κω μαραζώνει εξαιτίας:

Του συστήματος εξυπηρέτησης πελατών «All Inclusive», με το μεγαλύτερο ποσοστό των τουριστών του νησιού να περιορίζονται στους ξενοδοχειακούς χώρους αποκομμένοι από την αγορά

Των χιλιάδων καθημερινών επισκεπτών της Τουρκίας οι οποίοι, ωθούμενοι από διάφορους επιτήδειους, ελλείψει δικής μας τουριστικής πολιτικής, κάνουν τα ψώνια τους και αφήνουν πολύτιμο συνάλλαγμα στην Τουρκία

Αντί, επομένως, να δοθεί προτεραιότητα στην εφαρμογή μιας τουριστικής πολιτικής η οποία θα συμβάλλει στην τοπική ανάπτυξη, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους εμπλεκόμενους επιχειρηματίες στην τουριστική αγορά,

Αντί να αναβαθμιστούν οι υποδομές και οι παρεχόμενες υπηρεσίες, τόσο στον Επιβατικό Σταθμό του Λιμένος της Κω, όσο και συνολικώς στο νησί, προωθείται μια απόφαση η οποία θα προσθέσει και θα πολλαπλασιάσει τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα.

Κύριοι Υπουργοί

Επειδή η σημερινή κατάσταση στο λιμάνι της Κω αποτελεί την χειρότερη διαφήμιση για τον τουρισμό μας και το Νησί δεδομένου ότι οι ξένοι κυρίως επισκέπτες διαπιστώνουν τριτοκοσμικού επιπέδου υποδομές και υπηρεσίες, που δεν είναι «ο μύθος που κλήθηκαν να ζήσουν στην Ελλάδα», αλλά η απογοητευτική πραγματικότητα,

Επειδή η εν λόγω απόφαση ενδεχομένως να αποτελεί τον προπομπό αναλόγων αποφάσεων για όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου με καταστρεπτικές συνέπειες για τις τοπικές οικονομίες οι οποίες δοκιμάζονται σκληρά από τον ανταγωνισμό και ήδη βρίσκονται στα όρια της αντοχής και της επιβίωσης λόγω και της νησιωτικής ιδιαιτερότητας,

Επειδή η όποια απόφαση αφορά περιοχή σημαντικότατης θαλάσσιας και τουριστικής σπουδαιότητας, όπως είναι το λιμάνι της Κω, δεν μπορεί να αποτελεί μονομερή ενέργεια ενός και μόνο Υπουργείου αλλά προϊόν συνεργασίας όλων των εμπλεκομένων Υπουργείων και κυρίως του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ως αρμοδίου για την κατάσταση των λιμανιών και του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης δεδομένου ότι η Κως αποτελεί σημαντικότατο διεθνή τουριστικό προορισμό,

Επειδή η Κως, η Δωδεκάνησος και γενικώς όλη η χώρα δοκιμάζεται συνεχώς από τους ερασιτεχνισμούς και τις επιλεκτικές πολιτικές της κυβέρνησης η οποία αδυνατεί ή δεν θέλει να ασκήσει ολοκληρωμένες πολιτικές για τα νησιά όπως και για κάθε περιοχή της χώρας αναλόγως των ιδιαιτεροτήτων κάθε μιας, στην κατεύθυνση μιας νέας αναπτυξιακής προοπτικής,

Επειδή δεν μπορεί κάθε απόφαση της κυβέρνησης να αποτελεί μία θηλιά στο λαιμό μικρομεσαίων επιχειρηματιών και εργαζόμενων οι οποίοι ήδη προετοιμάζουν μεγάλες κινητοποιήσεις εφόσον δεν ανακληθεί η απόφαση για ίδρυση ΚΑΕ στο λιμάνι της Κω,

Επειδή η κυβέρνηση πρέπει επιτέλους να ασκήσει σοβαρή και υπεύθυνη τουριστική πολιτική αν μη τι άλλο σεβόμενη την συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ,

Ερωτάστε

Γιατί δεν προηγήθηκε διαβούλευση με τους Κοινωνικούς, τους Επαγγελματικούς και τους άλλους εμπλεκόμενους φορείς της Κω για το θέμα της ίδρυσης ΚΑΕ στο λιμάνι της Κω;

Γιατί δεν ελήφθησαν υπόψη τα σημαντικά προβλήματα που θα επιφέρει η υλοποίηση της απόφασής σας στην τοπική οικονομία και στην απασχόληση;

1)Θα ανακαλέσετε την με αριθμό πρωτ. Κ.3356/25/Γ0019/5-8-08 απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών περί ιδρύσεως ΚΑΕ στον επιβατικό σταθμό Λιμένα Κω, η οποία λήφθηκε αβασάνιστα απλώς για να ικανοποιήσει το αίτημα της ΚΑΕ Α.Ε., χωρίς να λάβει υπόψη της τις συνέπειες που θα προκαλέσει;

2)Θα προστατεύσετε τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες της Κω και της Δωδεκανήσου γενικότερα, που πλήττονται ιδιαιτέρως από την εντατικοποίηση του ανταγωνισμού;

3)Θα μεριμνήσετε για την αναβάθμιση των υποδομών στον Επιβατικό Σταθμό Λιμένος Κω, ώστε να λειτουργεί συμφώνως με τις σύγχρονες προδιαγραφές και να πάψει να αποτελεί «δυσφημιστικό καλωσόρισμα» των επισκεπτών;

4)Θα συνεργαστείτε μεταξύ σας και με τους τοπικούς κοινωνικούς, και οικονομικούς φορείς και την Αυτοδιοίκηση στην κατεύθυνση επεξεργασίας ενός σχεδίου μέτρων που θα ενισχύσει τις προοπτικές της συνολικής τοπικής ανάπτυξης και πρωτίστως του τουρισμού ο οποίος αποτελεί την κινητήριο οικονομική δύναμη;

5)Θα επεξεργαστείτε με υπευθυνότητα νέες πολιτικές για τον τουρισμό οι οποίες θα αντιμετωπίσουν τα κακώς κείμενα όπως το πρόγραμμα All Inclusive το οποίο αποτελεί βρόγχο για τις τοπικές αγορές;

Αθήνα 26 Αυγούστου 2008 Ο ερωτών βουλευτής

Γιώργος Νικητιάδης

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΩ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το ΔΛΤ ΚΩ συμμετείχε με δικό του περίπτερο (stand 358) στην έκθεση SEATRADE-MED που διεξήχθη στην Βενετία (VENEZIA TERMINAL PASSEGERI) στις 9,10 & 11 Δεκεμβρίου.

Η συμμετοχή αυτή είχε ιδιαίτερη σημασία στην προσπάθεια που καταβάλλεται απο την διοίκηση του ΔΛΤ ΚΩ προκειμένου το λιμάνι της Κω να καθιερωθεί ως προορισμός κρουαζιέρας στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσία της Κω σε αυτή την πολύ σημαντική έκθεση προκάλεσε τα θετικά σχόλια όλων των επισκεπτών καθώς το ΔΛΤ ΚΩ ήταν ο μόνος φορέας διαχείρισης λιμένα από την Ελλάδα που είχε οργανωμένη παρουσία.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης μεταξύ άλλων επισκέφθηκαν το περίπτερο του ΔΛΤ ΚΩ εκπρόσωποι των εταιρειών, AIDA CRUISES, PRINCESS CRUISES, MSC CRUISES, COSTA CRUISES, ROYAL CARIBEAN, CARNIVAL, CELEBRITY CRUISES, LOUIS CRUISES, MONARCH CLASSIC CRUISES, EASY CRUISE, με τους οποίους έγινε ανταλλαγή απόψεων και εκφράστηκε η πρόθεσή τους για ένταξη της Κω στα προγράμματά τους.

Στην αντιπροσωπεία του ΔΣ στην Βενετία συμμετείχαν ο πρόεδρος Γιώργος Κυρίτσης, Δήμαρχος Κω, ο αντιπρόεδρος Δαυίδ Γερασκλής, Αντιδήμαρχος Κω, το μέλος του ΔΣ Νίκος Καρακωνσταντίνος, Δήμαρχος Νισύρου, το μέλος του ΔΣ Στέφανος Γεωργιάδης, Αντιδήμαρχος Αστυπάλαιας και ο προιστάμενος των ΤΥ του ΔΛΤ ΚΩ Μιχάλης Τσαγγαράκης.

ΔΑΥΙΔ ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΛΤ ΚΩ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΩ

post-47-128326977989_thumb.jpg

post-47-128326977992_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαγκιά. Αμα περιμεναν απο τον ΕΟΤ που εχει να ανανεωσει το site του απο τοτε που η Νεκρά Θαλασσα ηταν ακομα άρρωστη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις επισυναπτόμενες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους νέους προσκουστήρες που προμηθεύτηκε το ΔΛΤ Κω ειδικά για τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Κω. Με την προμήθεια αυτών αλλά και με τους SUMITOMO που τοποθετήθηκαν πέρυσι για τα πλοία της ακτοπλοίας, πιστεύω ότι στον συγκεκριμένο τομέα (της προστασίας των πλοίων) το λιμάνι της Κω γίνεται ότι ένα από τα πιο καλά στην Ελλάδα.

post-47-128326983006_thumb.jpg

post-47-12832698301_thumb.jpg

post-47-128326983011_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευγε κύριοι, να και μια σωστή και ουσιαστική κίνηση. Πρόταση για το μέλλον η επέκτσαη του λιμανιού και η προστασία του με λιμενοβραχίονα, ώστε να ασφαλιστεί απο τους ΝΑ καιρούς. Συνεχίστε στο ίδιο πνεύμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρακάτω επισυνάπτω φωτογραφίες από τους προσκρουστήρες στην θάλασσα. Μεγάλο πλεονέκτημα η δυνατότητα αλλαγής θέσης και βεβαίως η απομάκρυνση από την θάλασσα όταν δεν χρειάζονται.

post-47-128326983021_thumb.jpg

post-47-128326983023_thumb.jpg

post-47-128326983026_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαιρομαι πραγματικα που εχετε καταλαβει οτι για να γινει κατι καλο για τον τοπο σας, πρεπει να κινηθειτε με ιδιαν πρωτοβουλια και να μην περιμενετε το ελληνικο κρατος σε μορφη ΕΟΤ. Θα ειχε ενδιαφερον να μας πεις αν θες, ποια και ποση ελληνικη παρουσια υπαρχει στην εκθεση αυτη.

ΥΓ: Προτεινω για ποτο το bar του ξενοδοχειου Hamburg Hafen;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνη Ελληνική παρουσία πλην Κω, η Κεφαλονιά, με "ηρωική" πραγματικά προσπάθεια του Δημάρχου Σάμης μόνος του να προσπαθεί να φτιάξει ένα υποτυπώδες περίπτερο, να δίνει πληροφορίες και γενικά να κάνει όλες τις δουλειές.

ΥΓ πολύ καλό το μπαρ που πρότεινες.

Edited by proud_ionian
quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΚΩ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΩ

Δ/νση: Ρήγα Φεραίου 11

Τηλ. : 22420-29130

Φάξ : 22420-29120 Κώς, Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2009

Νο.18

ΠΡΟΣ:

πίνακα αποδεκτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω (ΔΛΤ Κω), ανακοινώνει ότι παρέλαβε και τοποθέτησε 4 πνευστούς ελαστικούς προσκρουστήρες (ΥΟΚΟΗΑΜΑ PNEUMATIC FENDERS) διαστάσεων 2,0Χ3,5 Μ. στο λιμάνι της Κω. Η προμήθεια αυτή μετά και την αντίστοιχη πέρυσι 13 τύπου Λ (SUMITOMO LAMDA TYPE FENDERS) ειδικών για πλοία της ακτοπλοΐας που πρυμνοδετούν, καθιστούν το λιμάνι της Κω ένα από τα πιο καλά εξοπλισμένα λιμάνια της Ελλάδας στον συγκεκριμένο τομέα.

Οι πνευστοί θεωρούνται οι καλύτεροι όσον αφορά την προστασία που παρέχουν σε πλοία που πλαγιοδετούν και η προμήθειά τους εντάσσεται στην προσπάθεια που καταβάλλεται από την διοίκηση του ΔΛΤ Κω να καθιερωθεί το λιμάνι της Κω ως προορισμός κρουαζιέρας. Η ασφάλεια των κρουαζιερόπλοιων που καταπλέουν στο λιμάνι της Κω αποτελεί για το ΔΛΤ Κω υψηλή προτεραιότητα όπως και η διασφάλιση των καλύτερων δυνατών συνθηκών παραμονής για πλοία και επιβάτες.

Ακόμα από την Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009 εγκαταστάθηκε και λει*τουργεί ελεύθερο ασύρματο δίκτυο πρόσβασης στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του λιμένος της Κω.

Η προσπάθεια για συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων αρμοδιότητας του ΔΛΤ Κω είναι συνεχής και δεν σταματά εδώ. Δέσμευση της διοίκησης είναι, σε σύντομο χρονικό διάστημα, όλες αυτές οι εγκαταστάσεις με κορωνίδα το λιμάνι της Κω, να συγκαταλέγονται ανάμεσα στις πλέον σύγχρονες και ασφαλείς της περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως,κατά την πρόσφατη επίσκεψή μου στην Κώ τόν Αύγουστο,δέν είδα νά έχη γίνει κανένα έργο (οι προσκρουστήρες δέν είχαν εγκατασταθεί ακόμα).Οπως τά περιέγραψε ο proud τό 2007,έτσι είναι και τώρα.

Πάντως,οι προσκρουστήρες ήταν μιά καλή κίνηση.Οπως είδα στην φωτογραφία,τούς "εγκαινίασε" το Sea Dream,το οποίο κατά την διαμονή μου στό νησί το είχα δεί στην "ράδα" νά αποβιβάζη τούς επιβάτες μέ τίς λάντζες του σέ ένα ντόκο έξω από το λιμάνι (αυτόν που είναι πλησιέστερα,όχι αυτόν που δένει το υδροπτέρυγο τής Aegean FD).Στην "ράδα" επίσης είχα δεί καί τό The Emerald-ελπίζω πλέον και αυτό να "απολαμβάνη" την πλαγιοδέτησή του εφαπτόμενο στούς προσκρουστήρες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΚΩ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΩ

Δ/νση: Ρήγα Φεραίου 11

Τηλ. : 22420-29130

Φάξ : 22420-29120 Κώς, Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

Νο.19

ΠΡΟΣ:

πίνακα αποδεκτών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω (ΔΛΤ Κω) συμμετείχε με δικό του περίπτερο για δεύτερη συνεχόμενη φορά στην έκθεση SEATRADE EUROPE που έγινε στο Αμβούργο από τις 15 ως τις 17 Σεπτεμβρίου 2009.

Η διοίκηση του ΔΛΤ Κω, από το 2007 έχει θέσει ως έναν από τους πλέον σημαντικούς στόχους της, την ανάδειξη και την καθιέρωση του λιμανιού της Κω ως ένα από τα πιο σημαντικά λιμάνια προορισμούς κρουαζιέρας στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου.

Στο πλαίσιο αυτό προχωρήσαμε και στην πρόσληψη εξειδικευμένης εταιρείας συμβούλων για την πιο αποτελεσματική προβολή αλλά και τις δημόσιες σχέσεις με τις εταιρείες κρουαζιέρας.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης, ο Αντιπρόεδρος του ΔΛΤ Κω και Αντιδήμαρχος Κω κ. Δαυίδ Γερασκλής, το μέλος του Δ.Σ. και Δήμαρχος Νισύρου κ. Νικόλαος Καρακωνσταντίνος, μαζί με την κ. Παλάση εκ μέρους της εταιρείας CTM HELLAS που έχει αναλάβει ως σύμβουλος, είχαν την ευκαιρία για πολύ σημαντικές επαφές με εκπροσώπους ξένων αλλά και Ελληνικών εταιρειών όπως οι παρακάτω:

MIKAEL KRAFFT, President/CEO, STAR CLIPPERS

LUIGI PASTENA, Port Captain, Marine Operations Department, Startegic Itinerary Management MSC CRUISES

RAFFAELA DEL PRETE, Terminal Manager, Marine Operations Department, MSC CRUISES

ROBERTO DI TUCCI, Port Cost Control, Marine Operations Department, MSC CRUISES

ELISABETTA DA NARDO, Itinerary Design, COSTA CRUISES

SASKIA VROLYK, Head of Planning, SWAN HELLENIC CRUISES

CAPT. ΠΑΡΙΣ ΚΑΤΣΟΥΦΗΣ, President/CEO, KYMA SHIPPING

CAPT. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΜΠΕΝΑΣ, Αρχιπλοίαρχος LOUIS HELLENIC CRUISES

CAPT. JOHN MARDEN, Master Mariner, Corporate and international affairs, CARNIVAL UK

CAPT. KAY-UWE MAROSS, Senior Manager, Port Operations, AIDA CRUISES

ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, NAVIGATOR TRAVEL, κεντρικός πράκτορας στην Ελλάδα των εταιρειών ROYAL CARIBBEAN, CELEBRITY, AZAMARA.

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΕΝΕΡΛΗΣ, AMPHITRION CRUISE SERVICES, κεντρικός πράκτορας στην Ελλάδα των PRINCESS CRUISES και P&O CRUISES.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΟΜΙΚΟΣ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΝΟΣ, DONOMIS CRUISE SERVICES.

Από όλους εκφράστηκε η ικανοποίηση για την παρουσία του ΔΛΤ Κω σε αυτές τις εκθέσεις και επιπλέον για τα βήματα που έχουν γίνει στο λιμάνι της Κω για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων (προμήθεια ειδικών προσκρουστήρων, σχέδιο παραλαβής αποβλήτων, σχέδιο ασφάλειας, ασύρματο ιντερνετ κλπ.). Επίσης τονίστηκε από όλους η ανάγκη για την κατασκευή του έργου που έχει προταθεί από το ΔΛΤ Κω για την ασφαλή προσέγγιση πλοίων μήκους μεγαλύτερου των 300 μ.

Επόμενο βήμα που προγραμματίζεται για το τέλος του Νοέμβρη, η επίσκεψη εκπροσώπων όλων των μεγάλων εταιρειών στην Κω, για επιθεώρηση τόσο των λιμενικών εγκαταστάσεων όσο και των γενικότερων τουριστικών υποδομών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζοντας στο ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΩ για την μεταφορά του λιμανιού στο Μαστιχάρι...εντύπωση μου έκανε η πιθανολογούμενη εμπλοκή της Blue Star το νέο λιμάνι.

Γιατί άραγε να συγχρηματοδοτήσει ένα έργο που στην ουσία θα έχει σκοπό κυρίως να απελευθερώσει το υπάρχον και να εξυπηρετήσει την προσέγγιση Κ/Ζ στο λιμάνι της πόλης? Και γιατί χρειάζεται το νέο λιμάνι για να υλοποιήσει την ακτινωτή γραμμή...δεν μπορεί να την εφαρμόσει και με το υπάρχον λιμάνι?

Άραγε να μπαίνουμε και σε μια νέα εποχή λιμενικών έργων, με συγχρηματοδότηση των χρηστών? Και τι καθεστώς θα ισχύει στο τμήμα που θα χρηματοδοτήσει...θα εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την ίδια την εταιρεία ή απλώς θα έχει κάποια προνομιακή μεταχείριση? Όπως και νάχει...ενδιαφέρουσα εξέλιξη. Απομένει να δούμε και τη συνέχεια.

[...]Αυτό που έχει επίσης ενδιαφέρον είναι η πρόθεση της Blue Star να συγχρηματοδοτήσει το έργο για τη δημιουργία τμήματος που θα εξυπηρετεί τα πλοία της, σε μια νέα «λογική» ακτινωτής γραμμής από σκάφος 1.000 επιβατών για τις εσωτερικές γραμμές της Δωδ/σου.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έχοντας ως βάση το πλεονέκτημα της Κω να βρίσκεται στο κέντρο της Δωδ/σου, προτίθεται να έχει μετά τον Πειραιά προσέγγιση στην Κω (στο Μαστιχάρι όπου θα φτάνει σε πολύ μικρότερο χρόνο) και εδώ να φέρνει και να παίρνει τους επιβάτες της από τα γύρω νησιά με ένα άλλο πλοίο, που θα πηγαινοέρχεται στις ώρες αφιξαναχώρησης του πλοίου της γραμμής από και προς Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πού είν'τούτο το Μαστιχάρι ωρέ παιδία;

Καί πώς θά πηγαίνουν οι αφικνούμενοι από το Μαστιχάρι στην πόλη;Τώρα που το λιμάνι (δηλαδή ο ντόκος,γιατί λιμάνι δέν είναι..) βρίσκεται στην πόλη,τά πράγματα είναι πιό εύκολα.Ακόμα και στίς 4 τά χαράματα που έφτασα εγώ,μέ δέκα λεπτών ποδαρόδρομο ήμουν στην κεντρική πλατεία καί έπινα τήν μπυρίτσα μου στο Goodys.Αν τό λιμάνι ήταν στο Μαστιχάρι,πόση ώρα θα ήθελα να πάω στην πόλη;Κι'επειδή το "πολύ γρηγορώτερα" σέ δρομολόγιο που φεύγει από Πειραιά π.χ. στίς 7 τό βράδυ,σημαίνει άφιξη κατά τίς 2 τά χαράματα,ποιός μού λέει εμένα οτι θά υπάρχη τέτοια ώρα λεωφορείο και δέν θά πέσω στούς όνυχας τών τοπικών ταξιτζήδων;

Γιατί,αντί να φτιάξουν καινούργιο λιμάνι,δέν αξιοποιούν την περιοχή τού ήδη υπάρχοντος λιμανιού που είναι κοντά στίς αποθήκες (δηλαδή,βλέποντας τό λιμάνι όπως προσεγγίζει το πλοίο,στά δεξιά);

Επίσης,μού έκανε εντύπωση το οτι πρίν φτάση το πλοίο στό "λιμάνι",κάνει μιά πολύ ανοιχτή δεξιά στροφή.Τό είχα παρατηρήσει και όταν είχα πάει μέ τό ΡΟΔΑΝΘΗ τό 2005 (γιατί φτάσαμε κατά τό μεσημέρι),αλλά και φέτος όλα τά πλοία που είδα νά φτάνουν στην Κώ κατά το διάστημα τής παραμονής μου (τό πώς έφτασα εγώ δέν το είδα διότι ήτο νύξ βαθεία,που λένε και οι φιλόλογοι,αλλά πάντως από την στιγμή που είδα τά φώτα τής πόλης μέχρι την στιγμή που δέσαμε πρέπει να πέρασε περίπου μισή ώρα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

δηλαδοι οι φιλοι Κωοι ειναι χαρουμενοι με το ενδεχομενο να κοπουν οι προσεγγισεις στην πολη της Κω και να πιανει το πλοιο στο Μαστιχαρι που ειναι αρκετα χλμ μακρυα. (το μαστιχαρι ειναι στη μεση περιπου της βορειας ακτης του νησιου)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Hastaroth αν δε κάνω λάθος κατά τη προσέγγιση στο λιμάνι της Κω τα πλοία πρέπει να αποφύγουν τον αμμώδη αβαθή βυθό της περιοχής.

Όσο για το Μαστιχάρι, δε πιστεύω ότι θα το δουν θετικά οι κάτοικοι, πάρα μόνο οι κάτοικοι του Μαστιχαρίου που θα αποκτήσουν κίνηση τα μαγαζιά τους. Δε πιστεύω ότι θα βολέψει ιδιαίτερα και τα πλοία αφού στη ρότα τους για νότια βρίσκεται και το λιμάνι της Κω και δε κάνουν κάποια "παράκαμψη", όπως κάνουν για να προσεγγίσουν πχ το λιμάνι της Νισύρου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχουμε ξανααναφερθει στον αμμωδη βυθο ΒΑ του λιμανιου της Κω. ειναι η γνωστη "Αμμογλωσσα". μια γλωσσα ρηχου αμμωδους βυθου που ξεκινα απο την Καλούα και βγαινει κανα μιλι εξω. εκει ειχε κατσει η Τουρκικη Φρεγατα Γιαβουζ, λιγες μερες μετα τα Ιμια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα "ΝΕΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΩ" είναι ένα αρκετά παλιό ζήτημα που πλεόν έχει φτάσει η ώρα να μπει επί τάπητος. Το ΔΛΤ Κω για το λόγο αυτό, μέσω προγραμματικής σύμβασης, ανέθεσε στο ΕΜΠ Τμήμα Ναυπηγών, και συγκεκριμένα στον καθ. κύριο Ψαραύτη, μελέτη με θέμα "ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΘΕΣΗ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΝΕΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΚΩ" η οποία θα παρουσιαστεί στα μέσα του Δεκέμβρη. Στην μελέτη αυτή υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα που θα έχουμε την ευκαιρία να αναλύσουμε εκτενώς. Το μεγάλο ζήτημα που πρέπει να έχουμε υπόψη, είναι ότι η δυνατότητα επέκτασης του υφιστάμενου λιμανιού "σκοντάφτει" σε πάρα πολλά εμπόδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...εκει ειχε κατσει η Τουρκικη Φρεγατα Γιαβουζ, λιγες μερες μετα τα Ιμια...

Εξοχώτατε, μου φαίνεται ότι ενθυμείσθε άριστα τα παλαιότερα και λησμονείτε τα νεότερα. Σε αβλαβή διέλευση (B)), μερικούς μήνες μετά "κάθησε", όχι λίγες μέρες. Αποκολλήθηκε στις 14 Αυγούστου 1996, τις μέρες που στην Κύπρο πέθαιναν οι Τ. Ισαάκ και Σ. Σολωμού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ’ ό,τι γνωρίζω ο κ. Ψαραύτης δεν ασχολείται με τα λιμενικά έργα, αλλά ασχολείται κυρίως με την λειτουργία των λιμένων και τις θαλάσσιες μεταφορές. Οπότε, υποθέτω ότι η επιλογή για την κατασκευή νέου λιμένα στο Μαστιχάρι δεν οφείλεται, πρωτίστως, στην καταλληλότητα της περιοχής από άποψη φυσικής διαμόρφωσης, αλλά κυρίως λόγω θέσεως και προοπτικών ανάπτυξης.

Τα μειονεκτήματα ήδη αναφέρθηκαν και είναι κυρίως η ύπαρξη αβαθών και η απόσταση από τη πόλη. Από εκεί και πέρα -υποθέτω πάλι- τα πλεονεκτήματα θα είναι –πέρα από την αποσυμφόρηση της πόλης- η εγγύτητα προς το αεροδρόμιο (που ίσως, εν μέρει, να εξηγεί και το ενδιαφέρον της MIG), η πιο εύκολη πρόσβαση από όλα τα μέρη του νησιού, η μικρή απόσταση από τη Κάλυμνο και ο ατελείωτος χώρος που υπάρχει για αξιοποίηση και επενδύσεις.

Όμως, δεν πιστεύω ότι θα είναι βολικό για την χειμερινή περίοδο και ούτε μπορώ να καταλάβω πως θα λειτουργεί αυτή η ακτινωτή σύνδεση. Για την Κάλυμνο άντε και τη Λέρο το καταλαβαίνω, αλλά ανταπόκριση συγχρόνως και για την Πάτμο ή τη Νίσυρο και τη Τήλο? Χώρια που ότι θα κερδίζει από την απόσταση Μαστιχάρι-Κως, θα το χάνει και με το παραπάνω στην απόσταση Μαστιχάρι-Ρόδος. Εκτός και εάν δεν συνεχίζει το ίδιο πλοίο για Ρόδο. Μπέρδεμα… Οπότε, ας αναμένουμε την μελέτη που μπορεί να μας διαφωτίσει.

Εξάλλου…μέχρι να εγκριθεί, να χρηματοδοτηθεί και να ολοκληρωθεί…θα περάσουν πολλά χρόνια…την υγειά μας νάχουμε να σχολιάζουμε.:rolleyes:

ΥΓ Το Μαστιχάρι μπορεί ακόμα λιμάνι να μην έχει, αλλά … Κασσουδάκη έχει.:D

ΥΓ2. Αδελφοί … μελετάτε τας Γραφάς.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...