Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...

Κράτηση του  Φ/Γ Shun Yi στη Θεσσαλονίκη

Quote

Το μέτρο της κράτησης (DETENTION)  επιβλήθηκε στο Μ/V “SHUN YI” σημαίας Παναμά, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιο επιθεωρητή της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις–αντικανονικότητες του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. 

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απαγόρευση απόπλου M/V Delphis RIga στη Θεσσαλονίκη

Quote

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, ότι κατά τη διάρκεια φόρτωσης ενός εμπορευματοκιβωτίου στο M/V “DELPHIS RIGA” σημαίας Hong Kong, το οποίο βρισκόταν παραβεβλημένο στον οικείο λιμένα, απασφαλίστηκε η γερανογέφυρα, με αποτέλεσμα το εν λόγω εμπορευματοκιβώτιο να πέσει στο αμπάρι του πλοίου, προκαλώντας υλικές ζημιές.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κράτηση του M/V Stella Di Mare στη Θεσσαλονίκη

Quote

Το μέτρο της κράτησης (DETENTION) επιβλήθηκε στο Μ/VSTELLA DI MARE” σημαίας Comoros, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιο επιθεωρητή της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις–αντικανονικότητες του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κράτηση του M/V Rani στη Θεσσαλονίκη

Quote

Το μέτρο της κράτησης (DETENTION)  επιβλήθηκε στο Μ/V “RANI” σημαίας Togo, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιο επιθεωρητή της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις–αντικανονικότητες του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. 

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κράτηση του M/V Majd B στη Θεσσαλονίκη

Quote

Το μέτρο της κράτησης (DETENTION)  επιβλήθηκε στο Μ/V “MAJD B” σημαίας Τανζανίας, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιους επιθεωρητές της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. 

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το 40 μέτρο παραδοσιακό ξύλινο σκάφος του Κατάρ έφτασε στη Θεσσαλονίκη

Quote

Το σαραντάμετρο παραδοσιακό ξύλινο σκάφος χαρακτηριστικό δείγμα της ναυτικής παράδοσης του Κατάρ έφτασε στη Θεσσαλονίκη σήμερα  και θα παραμείνει έως τις 26, οπότε θα συνεχίσει το ταξίδι του προς Μύκονο και Πειραιά.

Η επίσημη εκδήλωση της άφιξης του σκάφους  πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη στις 7 το απόγευμα στην παραλία του Λευκού Πύργου, στο ύψος του Βασιλικού Θεάτρου.

Οι 16 ναυτικοί που αποτελούν το πλήρωμα του σκάφους υποδέχθηκαν τους Θεσσαλονικείς και τους ξενάγησαν στο σκάφος-Μουσείο που αντικατοπτρίζει την αυθεντικότητα της θαλάσσιας κληρονομιάς του Κατάρ, το οποίο ταυτόχρονα προωθεί και τo γεγονός της φιλοξενίας του Παγκόσμιου Κυπέλλου της FIFA 2022 από το Κατάρ.

Το Fath Al Khair, όπως ονομάζεται το σκάφος ξεκίνησε με 16 Καταριανούς ναυτικούς, σε ένα ταξίδι 4 μηνών και θα διανύσει 4000 ναυτικά μίλια, επισκεπτόμενο 11 λιμάνια. Στη Θεσσαλονίκη θα φθάσει μετά την Κωνσταντινούπολη και το Τσανάκαλε και στη συνέχεια θα κατευθυνθεί προς Μύκονο, Πειραιά, Κέρκυρα, Άγιους Σαράντα, Κροατία, για να καταλήξει σε λιμάνια της Νότιας και Βόρειας Ιταλίας.

Το σαραντάμετρο σκάφος κατασκευάστηκε το 1983 και είναι μοναδικό στο είδος του, μιάς και συνδυάζει την ναυτική κληρονομιά του Κατάρ με τη σύγχρονη τεχνολογία της ναυσιπλοίας. Μέσω αυτού ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Kατάρ “Κatara” υλοποιεί ένα διετές ταξίδι προώθησης της διεθνούς διοργάνωσης του Παγκόσμιου Κυπέλλου σε χώρες του Αραβικού κόλπου, του Ινδικού Ωκεανού και της Μεσογείου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κράτηση του M/V Karam στη Θεσσαλονίκη

Quote

Το μέτρο της κράτησης (DETENTION)  επιβλήθηκε στο Μ/V “KARAM” σημαίας Togo, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιους επιθεωρητές της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. 

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

Προσάραξη Φ/Γ πλοίου στη Θεσσαλονίκη

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του M/V ''SIRIOS CEMENT I'' σημαίας Μάλτας γιαπεριστατικό προσάραξης του πλοίου στη θαλάσσια περιοχή Μικρού Έμβολου Θερμαϊκού Κόλπου.

Άμεσα στο σημείο κατέπλευσαν δύο (02) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και τα Ρ/Κ ''ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ VII'' Ν.Π. 12490 και ''ΧΡΗΣΤΟΣ XLIV'' Ν.Π. 12511 με τη συνδρομή των οποίων το πλοίο αποκολλήθηκε, ενώ στη συνέχεια κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμένα Θεσσαλονίκης.

Το ανωτέρω πλοίο, στο οποίο επέβαιναν δεκαπέντε (15) μέλη πληρώματος, είχε αποπλεύσει έμφορτο από το αγκυροβόλιο της Θεσσαλονίκης για το λιμένα Porto Margiera Ιταλίας, ενώ από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε θαλάσσια ρύπανση.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης,που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του ''SIRIOS CEMENT I'' μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα και ελέγχου πιστοποίησης της στεγανότητας από συνεργείο δυτών.

Επίσης, διενεργήθηκε έκτακτη επιθεώρηση από Επιθεωρητή MOU της οικείας Λιμενικής Αρχής με ικανοποιητικά αποτελέσματα, ενώ ποντίστηκε προληπτικά πλωτό φράγμα περιμετρικά του πλοίου.

 

Link to comment
Share on other sites

Κράτηση του M/V Anastasia στη Θεσσαλονίκη

Quote

Το μέτρο της κράτησης (DETENTION)  επιβλήθηκε στο Μ/V “ANASTASIA” σημαίας Αγίου Βικεντίου και Γρεναδίνων, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιους επιθεωρητές της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, διότι διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις του παραρτήματος Χ της ΚΟ 2009/16/ΕΚ. 

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κράτηση του M/V Sea Music στη Θεσσαλονίκη

Quote

Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, απογευματινές ώρες χθες, στο M/V ''SEA MUSIC'' σημαίας Μολδαβίας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Εισροή υδάτων στο Φ/Γ Elizabeth στα Νέα Μουδανιά

Quote

Εισροή υδάτων παρουσίασε, πρωινές ώρες χθες, το Φ/Γ πλοίο ''ELIZABETH'' σημαίας Βολιβίας, το οποίο βρίσκεται παραβεβλημένο εντός του αλιευτικού καταφυγίου Νέων Μουδανιών.

Άμεσα ενημερώθηκε ο αρμόδιος φορέας Διαχείρισης Λιμένα για απάντληση των υδάτων η οποία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το ανωτέρω πλοίο ανέκτησε την πλευστότητα του, ενώ προληπτικά τοποθετήθηκε και δεύτερο πλωτό φράγμα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κράτηση του M/V Lady Nuray στη Θεσσαλονίκη

Quote

Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, βραδινές ώρες χθες, στο M/V ''LADY NURAY'' σημαίας Παναμά στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Κράτηση του M/V Oriental Queen στη Θεσσαλονίκη 

Quote

Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, στο M/V ''ORIENTAL QUEEN'' σημαίας Τανζανίας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές

 

Link to comment
Share on other sites

Κράτηση του M/V Neco C στη Θεσσαλονίκη

Quote

Στο μέτρο της κράτησης καθώς και στις προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις προέβησαν βραδινές ώρες χθες, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Θεσσαλονίκης, διότι κατόπιν επιθεώρησης από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU που πραγματοποιήθηκε, στο M/V ''NECO C'' σημαίας Παναμά στον οικείο λιμένα, διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ.

 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το PSC στην Ελλάδα είναι για κλάματα.. εφαρμόζεται μόνο σε τίποτα Τούρκους (όπως το Neco K.. όχι Neco C όπως γράφουν τα ξεφτέρια..) η τίποτα Ρωσοουκρανους.. Τα ελληνικά μοτορσιπακια και λοιπά είναι όλα αστέρια.. Φυσικά με το που πατήσουν πόδι σε καμία Ιταλία Ισπανία τα πιάνουν για κάνα μήνα.. 

Έτσι για την ιστορία.. 10 PSC να έχεις περάσει εδώ δε βγαίνεις από το watch list και το PMoU στη φυλάει να σε ελέγξει στην πρώτη ευκαιρία.. 

Link to comment
Share on other sites

Κράτηση του Δ/Ξ Mugan στη Θεσσαλονίκη

Quote

Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, πρωινές ώρες χθες, στο Δ/Ξ ''MUGAN'' σημαίας Μάλτας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το τελευταίο διάστημα τα Πελαγίτης και Ακρίτας φθάνουν και αναχωρούν την ίδια ώρα δίνοντας μια όμορφη εικόνα με μια άτυπη κόντρα να γίνεται στο Θερμαικό με εντυπωσιακές που κυμαίνονται στους 12-14 κόμβους περίπου. Σε άλλα νέα εδώ και μια εβδομάδα περίπου το δεξαμενόπλοιο Αltai βρίσκεται αρόδο χωρίς να ξεφορτώνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Είναι άθλια η ποιότητα της φωτογραφίας, αλλά το "BS Χίος" να έχει παραλλάξει το Καραμπουρνάκι και να φθάνει στην Θεσσαλονίκη δεν το έχουμε δεί (ναι, εκείνο το σημάδι στο βάθος είναι).

Nissos Chios arriving in Thessaloniki 29052021.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κράτηση του M/V Afanasiy Matyushenko στη Θεσσαλονίκη

Quote

Κατόπιν επιθεώρησης που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στο M/V ''AFANASIY MATYUSHENKO'' σημαίας Ουκρανίας στο λιμένα Θεσσαλονίκης, από εξουσιοδοτημένο επιθεωρητή PSC/PARIS MOU, επιβλήθηκε το μέτρο κράτησης (DETENTION) λόγω διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παραρτήματος ''Χ'' της ΚΟ 2009/16/ΕΚ.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μιας και είμαι καινούριος, θα μου συγχωρέσετε μια ετεροχρονισμένη περιγραφή.

Σάββατο 1/10 νωρίς το μεσημέρι αποφασίζω να κατέβω το απόγευμα στο λιμάνι (προ-Smyrna εποχή) να χαζέψω την άφιξη του Blue Star Myconos. Παρατηρούσα την πορεία του πλοίου ώστε να υπολογίσω την ώρα άφιξης, μετά τη Λήμνο το πλοίο-όπως πάντα-έπλεε με 24-25 μίλια σταθερά μέχρι τη Μηχανιώνα όπου και έκοψε για να μπει στον κόλπο. Όμορφο θέαμα η φιγούρα του πλοίου από τη νέα παραλία με θέα πίσω τον Όλυμπο και τον ουρανό να παίζει με τα χρώματα. Όμορφο και το "ζιγκ-ζαγκ" ανάμεσα στα αγκυροβολημένα εμπορικά έξω από το λιμάνι. Μελανό σημείο το αντιαισθητικό φουγάρο που έβγαζε μάτι (τα χετε πει, δεν κουράζω παραπάνω). Τελικά το πλοίο αφίχθη 18:20 με μισή ώρα δηλαδή καθυστέρηση (17:50 η προγραμματισμένη ώρα άφιξης από τους ναυτικούς της Συγγρού), την οποία θεωρώ κατόρθωμα με βάση τον αριθμό των λιμανιών. Ό,τι και να προσέθεσε το φουγάρο, το πλοίο ευτυχώς κρατιέται ακόμα καλά.

Φτάνοντας στην πύλη αντικρύζω πάρα πολύ κόσμο, ένας μικρός χαμός, καθώς και τον Πελαγίτη ο οποίος μετά το ατύχημα στον Καφηρέα εκτέλεσε το 1ο δρομολόγιο από Πειραιά μία μέρα μετά (Πέμπτη αντί Τετάρτη) οπότε είχε άφιξη στη Θεσσαλονίκη Σάββατο πρωί αντί Παρασκευής πρωί. Πάρα πολύ γρήγορη μανούβρα του Blue Star Myconos κυριολεκτικά σε 2-3', έριξε άγκυρα αλλά γύρισε αργά προς την προβλήτα. Και κάπου εδώ αρχίζει η ανοργανωσιά και το χάος. Πέφτει ο καταπέλτης, πάρα πολύς κόσμος εξέρχεται σαν μπουλούκι και καλείται να περάσει στη συνέχεια από μια μικρή έξοδο (αναλογικά με το μέγεθος του κόσμου) ακριβώς απέναντι. Μέχρι να καταλάβουν όλοι προς τα που να κινηθούν αρχίζουν να εξέρχονται τα πρώτα οχήματα, τα οποία φυσιολογικά σκαλώνουν λόγω κόσμου. 3 άτομα του λιμενικού με φιλότιμες προσπάθειες προσπαθούσαν να ενημερώσουν έναν-έναν προς τα που να κατευθυνθεί. Την ίδια ώρα έξω από το συρματόπλεγμα περιμένει πάνω στο δρόμο πλήθος κόσμου, άλλοι για να παραλάβουν γνωστούς και άλλοι ασυνόδευτα δέματα ή οχήματα οπότε εμποδιζόταν η κυκλοφορία.

Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα από την πληρότητα του πλοίου και σε επιβάτες και σε οχήματα. Το γκαράζ ήταν τίγκα μέχρι τον καταπέλτη, με κατεβασμένα τα πατάρια σε όλο το μήκος του πλοίου από δεξιά ενώ αριστερά μόνο φορτηγά. Ο δε κόσμος δε σταματούσε να αποβιβάζεται ακόμα και μισή ώρα μετά την άφιξη. Εντυπωσιακός επίσης ο αριθμός των ανθρώπων που περίμεναν στο λιμάνι για ασυνόδευτα οχήματα και δέματα. Η εκφόρτωση διήρκησε πάνω από 1,5 ώρα με μια φυσιολογική καθυστέρηση μέχρι να σκουπίσουν οι τράκτορες όλες τις καρότσες.

Για τους λάτρεις των μεταφορών (δεν ξέρω αν επηρέασε το δρομολόγιο του Πελαγίτη) συντριπτική η πλειοψηφία των μεταφορικών από Λέσβο και ειδικά Καλλονή, 2-3 καρότσες από Χίο και 4-5 από Λήμνο. Δε διέκρινα κάποια καρότσα από Σάμο παρότι στην εθνική οδό έχω παρατηρήσει ότι οι μεταφορικές της Σάμου κατεβαίνουν Πειραιά ή Καβάλα και από κει ξεφορτώνουν/φορτώνουν από άλλες πόλεις και επιστρέφουν Σάμο από Καβάλα ή Πειραιά αντίστοιχα. Το αναφέρω γιατί ο Πελαγίτης δεν πιάνει Σάμο. Ίσως έφταιξε ότι εκείνη την εβδομάδα θα άνοιγαν τα πανεπιστήμια (αν και δεν είδα τόσο πολλούς φοιτητές) πάντως η γραμμή δείχνει να έχει μεγάλη δυναμική. Διέκρινε κανείς πάσης φύσεως επιβάτες, ακόμα και λεωφορεία από Έβρο για προσκυνηματικό τουρισμό στη Λέσβο. Ίσως τα 2 δρομολόγια να είναι λίγα (όταν άλλες γραμμές επιδοτούνται για 3/εβδομάδα) και μην ξεχνάμε ότι ήταν δρομολόγιο Σαββάτου με ό,τι αυτό συνεπάγεται από θέμα κίνησης. 

Η επιβίβαση ξεκίνησε αφού καθαρίστηκε το πλοίο, γύρω στις 20:00. Από επιβάτες και πάλι αρκετά μεγάλος αριθμός (σίγουρα λιγότεροι των αφιχθέντων), γκαράζ επίσης γεμάτο μέχρι καταπέλτη αλλά αυτή τη φορά το κυρίως γκαράζ γέμισε μόνο με φορτηγά. Το άνω γκαράζ "κατάπιε" πάρα πολύ ΙΧ ενώ και στο κατάμπαρο μπήκε επίσης πολύ πράγμα. Ομολογώ πως εκτίμησα πολύ τη χωρητικότητά τους! Βέβαια καθυστέρησε έτσι πολύ η φόρτωση των φορτηγών. Τελικά αναχώρηση λίγο μετά τις 21:30 την ώρα που ο Πελαγίτης έδειχνε φίσκα και φόρτωνε τις τελευταίες καρότσες με ρυθμό 1 καρότσα ανά 15 λεπτά σχεδόν.

Κλείνοντας, δε μπορώ να μην αναφερθώ στις λιμενικές υποδομές. Δεν τρελαίνομαι με την ιδέα των τούνελ που κατασκευάζουν οι Σκανδιναβοί και οι Ισπανοί για την επιβίβαση επιβατών (ειδικά στα ελληνικά λιμάνια που δεν υπάρχει καν terminal επιβατών), ούτε θεωρώ ότι λεωφορειάκια στυλ αεροδρομίων θα μπορούσαν να μεταφέρουν αποτελεσματικά τόσο κόσμο από τον καταπέλτη επιβατών σε κάποια έξοδο (με λιγότερο κόσμο ίσως να ήταν μια λύση) αλλά σίγουρα αυτό το μπούγιο ήταν ο ορισμός της ανοργανωσιάς. Και δε φταίει μόνο το λιμενικό (κάνανε αγώνα χθες στο να προβλέψουν την κίνηση κάθε επιβάτη ενώ γυρίζανε οι τράκτορες) αλλά και η διοίκηση του λιμανιού. Τη δε εικόνα των επιβατών που επρόκειτο να αναχωρήσουν, στοιβαγμένων σε κάτι άθλια παγκάκια με στέγαστρο που συναντάς σε γιαπί, σε χώρο το πολύ 40 τετραγωνικών, εκτεθειμένο σε κάθε καιρό και περιφραγμένο από συρματόπλεγμα, την αφήνω ασχολίαστη.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Από φίλους στη Θεσσαλονίκη μαθαίνω ότι το  ΜΥΚΟΝΟΣ εν τέλει δουλεύει καλύτερα από Θεσσαλονίκη από ότι στη Καβάλα. Φορτώνει αρκετά φορτηγά άσχετα που μία μέρα νωρίτερα υπάρχει και το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ. Υπάρχει κίνηση και πελατεία και για τα δύο. Ο δε επιβατικός σταθμός επίσης θα ανακαινιστεί πλήρως, χωρίς βέβαια να έχει γίνει γνωστό πως θα διαμορφωθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 4 months later...

Σημερινή προσέγγιση του Blue Star Myconos στη Θεσσαλονίκη. Έφτασε on time (17:50) και έδεσε ταχύτατα. Από άφιξη δεν πρόλαβα πολλά, πάντως ξεφόρτωνε μέχρι τις  19:00. Όσον αφορά την αναχώρηση, φόρτωσε 20 καρότσες. Οι περισσότερες για Μυτιλήνη και λίγες για Λήμνο και Χίο ενώ για Σάμο τίποτα...Από ΙΧ είχαμε 116, 2 βάρκες και 8 δίκυκλα. Όσο για τους επιβάτες, με την έναρξη της επιβίβασης στις 19:30 μπήκαν στο πλοίο γύρω στα 150 άτομα. Λαμβάνοντας υπόψη και τον αριθμό των ΙΧ αλλά και τη σταθερή και συνεχόμενη μετέπειτα επιβίβαση μέχρι τις 21:00, πρέπει να μιλάμε για 400-450 άτομα πολύ χοντρικά. Σήκωσε καταπέλτη στις 21:02 αλλά τον κατέβασε ξανά για να επιβιβαστεί μια αχάμπαρη επιβάτιδα την οποία ξεφώνιζαν ακόμα και από τα καταστρώματα. Τελικά έλυσε κάβους και αναχώρησε 2 λεπτά αργότερα αφήνοντας στο ντόκο ένα φοιτητή με εισιτήριο για Μυτιλήνη ο οποίος λόγω του ημιμαραθωνίου της πόλης άργησε να φτάσει. Ειρήσθω εν παρόδω το επόμενο δρομολόγιο από Βόρεια Ελλάδα για Μυτιλήνη είναι από Καβάλα την Τετάρτη...η πιο ριγμένη άγονη με διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...