Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 year later...
Σήμερα Τετάρτη 18/3/09 καθελκύστηκε στα Ναυπηγεία Ελευσίνας το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο LA RESTINGA. Πρόκειται για το πρώτο από τα δύο επιβατηγά οχηματαγωγά, την κατασκευή των οποίων ανέλαβαν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας τον Δεκέμβριο του 2007 για λογαριασμό της εταιρίας Samos Shipping Ltd.

Τα πλοία έχουν ολικό μήκος 84 μ., πλάτος 17,40 μ. και μεταφορική ικανότητα 400 ατόμων και 100 επιβατηγών αυτοκινήτων ή 16 φορτηγών. Για την πρόωσή τους έχουν τοποθετηθεί 2 μηχανές CATERPILLAR 2000 ίππων η κάθε μία. Η ταχύτητά τους ανέρχεται στους 15 κόμβους.

Τα πλοία μετά την ολοκλήρωσή τους θα χρησιμοποιηθούν σε δρομολόγια εκτός Ελλάδος.

www.euro2day.gr

Απορία 1η : Ποια είναι η Samos Shipping;

Απορία 2η: Από την Ιταλία είχαμε ανταπόκριση, από την Ελευσίνα;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Αντώνης Μπέζας, θα ονοματοδοτήσει αύριο, Πέμπτη 14 Μαΐου, και ώρα 12.00, τα δύο νέα αντιλαθρεμπορικά πλοία «Ποσειδώνας» και «Ερμής» της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Συμφωνία για τη ναυπήγηση των 6 φρεγατών (FREMM) του Π.Ν. υπέγραψαν η γαλλική DCNS και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας/Νεώριο.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία αντικαθιστά το Μνημόνιο Κατανόησης (MOU), που είχε υπογραφεί το έτος 2006.

Πηγη: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Στο αρθρο 99 συμφωνα με ΤΑ ΝΕΑτα ναυπηγεια Ελευσινας μιας και αντιμετωπιζει προβλημα ρευστοτητας

Αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία συνδιαλλαγής του άρθρου 99 του Ν. 3588/2007, κατέθεσε η Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Ελευσίνας θυγατρική της Νεώριον.

Η εταιρεία προέβη σε αυτήν την κίνηση λόγω του προβλήματος ρευστότητας που αντιμετωπίζει.

Με την αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 εκδόθηκε προσωρινή διαταγή που μέχρι τη συζήτηση της αίτησης περί υπαγωγής στη διαδικασίας συνδιαλλαγής αναστέλλει τις ατομικές διώξεις των πιστωτών εις βάρος της θυγατρικής εταιρείας.

Η θυγατρική εταιρεία έχει συγκεκριμένο επιχειρησιακό σχέδιο και πρόταση αναδιάρθρωσης των δανειακών της υποχρεώσεων η πλήρης εφαρμογή των οποίων αντιμετωπίζει το πρόβλημα ρευστότητας και επιτρέπει την ομαλή λειτουργία της, συμπεριλαμβανομένης της εκτέλεσης των εν εξελίξει συμβάσεων με το Πολεμικό Ναυτικό αλλά και την κατάρτιση νέων.

Η θυγατρική εταιρεία θα ξεκινήσει αμέσως διαπραγματεύσεις με το Ελληνικό Δημόσιο, τις πιστώτριες Τράπεζες και τους λοιπούς πιστωτές της με βάση το ως άνω σχέδιο, μέχρι τη συζήτηση της ανωτέρω αίτησης, προκειμένου να εξομαλυνθεί η λειτουργία της.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα τα σκεπασει:rolleyes:. αν δεν λαβουν εκτακτη κρατικη βοηθεια €5εκ, δεν μπορουν να καταβαλουν ουτε τη μισθοδοσια.

ενω λοιπον στην κυβερνηση θεωρουν πως επιβιωση των ναυπηγειων=κρατικη βοηθεια, ας θυμηθουμε τι κανουν τα προηγμενα ναυπηγεια για να επιβιωσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Πάρτε το γρήγορα και φέρτε το ...ή στην Ελευσίνα ...
τα ναυπηγεια ελευσινας ειναι στην προπτωχευτικη διαδικασια (αρθρο 99) και με μια δεξαμενη μειον, την οποια δεν ειναι σε θεση να επισκευασουν/αντικαταστησουν, τι σε κανει να πιστευεις οτι αυτα θα ηταν συνεπεστερα στους χρονους παραδοσης;
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Υπάρχουν δυο προτάσεις προς το ναυπηγείο της Ελευσίνας για την ανέλκυση της βυθισμένης δεξαμενής του ναυπηγείου. Η μια πρόταση είναι από την εταιρεία του κ. Τσαβλιρη και η δεύτερη από εταιρεία με έδρα την Ολλανδία.

Link to comment
Share on other sites

η δεξαμενη μπορει (μετα απο επισκευες εννοειται) να ξαναλειτουργησει ή θα τη δουμε να κανει παρεα στην αλλη στου σαββα?

ποια ειναι η ολλανδικη εταιρεια;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

ήδη η δεξαμενή ανελκύστηκε από την εταιρεία που ανέλαβε την ανέλκυση της και πλέον έχει ξεκινήσει η επισκευή της, για να μπορέσει να επαναχρησιμοποιηθεί για δεξαμενισμούς πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Νεώριον A.E. Συμμετοχών: Διευκρινίσεις για τη διαγραφή των Ναυπηγείων Ελευσίνας από το Ειδικό Μητρώο

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σε διευκρινίσεις σχετικά με τη διαγραφή της θυγατρικής της εταιρείας «Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Ελευσίνας ΑΕ» από το Ειδικό Μητρώο επιχειρήσεων ναυπήγησης, μετατροπής, επισκευής και συντήρησης πλοίων, λόγω μη έγκαιρης προσκόμισης αποδεικτικού ασφαλιστικής ενημερότητας, προέβη η Νεώριον

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, για την εγγραφή της θυγατρικής της στο Ειδικό Μητρώο απαιτείται, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 6 του Ν.3551/2007, η προσκόμιση από αυτήν της άδειας λειτουργίας του Ν.3325/2005, πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας, αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας και τεχνική επαγγελματική άδεια του απασχολούμενου προσωπικού όταν αυτό απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία.

Η εγγραφή των επιχειρήσεων ισχύει για 5 χρόνια, δια δε την ανανέωση της οποίας απαιτείται η υποβολή εκ νέου των ως άνω δικαιολογητικών.

Η Νεώριον σημειώνει πως, σύμφωνα με τις παρ.1 και 2 του άρθρου 3 του Ν.3919/2011 (Αρχή της επαγγελματικής ελευθερίας, κατάργηση αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων), καταργήθηκε η απαίτηση προηγούμενης διοικητικής άδειας για την άσκηση επαγγέλματος εφόσον η χορήγηση της άδειας αυτής συναρτάται προς την αντικειμενικώς διαπιστούμενη κατά δεσμία αρμοδιότητα συνδρομή νόμιμων προϋποθέσεων, όπως συντρέχει στην παρούσα περίπτωση διοικητικών αδειών και εγκρίσεων που αφορούν στην τήρηση του ανωτέρω Ειδικού Μητρώου.

«Συνεπώς, δεν υφίσταται πλέον η απαίτηση χορήγησης της συγκεκριμένης διοικητικής έγκρισης προς τη θυγατρική μας εταιρεία, η σύννομη άσκηση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας της οποίας βασίζεται στην εν ισχύ άδεια λειτουργίας της», τονίζει η εταιρεία.

Επισημαίνει, έτσι, πως η απόφαση υπ' αριθ. 729/Φ16-1/07.02.2012 της Περιφέρειας Αττικής περί διαγραφής της θυγατρικής της από το Μητρώο, λόγω μη προσκόμισης εντός του Ιανουαρίου 2012 αποδεικτικού ασφαλιστικής ενημερότητας, «δεν επηρεάζει σε τίποτα την κανονική άσκηση της ναυπηγοεπισκευαστικής της δραστηριότητας ούτε και επιβάλλει τη διακοπή οποιωνδήποτε εκ των εργασιών αυτών, οι οποίες καλύπτονται στο σύνολο τους από την εν ισχύ άδεια λειτουργίας της».

Το ίδιο ισχύει άλλωστε και αναφορικά προς την άσκηση και ευδοκίμηση ή μη της προβλεπόμενης διοικητικής προσφυγής κατά της ως άνω απόφασης διαγραφής, την οποία η θυγατρική της εταιρεία προτίθεται να ασκήσει εντός της νόμιμης προθεσμίας, καθώς και την επανεγγραφή η μη της θυγατρικής της στο Ειδικό Μητρώο.

«Η Διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι δεν υφίστανται ουσιαστικές επιπτώσεις από την διαγραφή της θυγατρικής μας εταιρείας από το Ειδικό Μητρώο, ως εκ τούτου έκρινε μη απαραίτητη την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού», καταλήγει η Νεώριον στην ανακοίνωσή της.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

νεο τελεσιγραφο απο τα ναυπηγεια.
συμωνα με τη ναυτεμπορικη, αν το ΥΕΘΑ δεν ξοφλησει οφειλομενα απο τα εξοπλιστικα (πανω απο 16εκ) σε 60 μερες, βαζουν λουκετο.

 
 

Ειδικότερα, ο πρόεδρος των Ναυπηγείων Ελευσίνας, Νίκος Ταβουλάρης με επιστολή του στις 15 Μαρτίου 2013 προς το υπουργείο Εθνικής Αμύνης, δίνει περιθώριο 60 ημερών στο υπουργείο να καταθέσει στην εταιρεία ληξιπρόθεσμα χρέη ύψους 16,8 εκατ. ευρώ, για τις πυραυλακάτους 6 και 7 του προγράμματος επτά πυραυλάκατων του 2000. Σε αντίθετη περίπτωση σημειώνει ότι θα προχωρήσει σε λύση της σύμβασης με το ελληνικό κράτος.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ο πρωθυπουργος παρενεβη τελικα στο θεμα των ναυπηγειων ελευσινας (παιζει σε πολλα ΜΜΕ).

ο κρατικος προϋπολογισμος και τα εξοπλιστικα θα σωσουν την κατασταση.

 

για τους νεωτερους: ο ταβουλαρης των ναυπηγειων ηταν γενικος διευθυντης, στην ουσια επικεφαλης του κομματικου μηχανισμου, της ΠΟΛΑΝ, του κομματος του σαμαρα στα 90s

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Βλεπουμε ξανα τα πλοια της ακτοπλοιας (Θασος Ι, Θασος VI, Εξπρες Σαντορινη) να δινουν δουλειες στα ναυπηγεια με τους δεξαμενισμους τους. Τα τελευταια 2 χρονια ηταν ελαχιστα τα πλοια που δεξαμενιστηκαν στην Ελευσινα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

πολλες διαμαρτυριες, γιατι ενω το προσωπικο παραμενει απληρωτο, η ιδιοκτησια των ναυπηγειων κανονισε να γυριστει εντος του ναυπηγειου διαφημιση γνωστης εταιρειας αυτοκινητου, με το προσωπικο σε ρολο... εθελοντη κομπαρσου.

Link to comment
Share on other sites

πολλες διαμαρτυριες, γιατι ενω το προσωπικο παραμενει απληρωτο, η ιδιοκτησια των ναυπηγειων κανονισε να γυριστει εντος του ναυπηγειου διαφημιση....

Το ότι το προσωπικό είναι απλήρωτο είναι θλιβερό και κατακριτέο, το ότι γυρίσθηκε διαφήμιση μη προς θάνατον. Μπορεί ακόμα και να μπήκαν λεφτά στο ταμείο, δεν νομίζω ότο παραβιάσθηκαν τίποτα ιερά και όσια του Έθνους.
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι κανεις δεν κατηγορησε το οτι γυρισθηκε διαφημιση.

ζητημα δημιουργηθηκε γιατι εκληθη το απληρωτο προσωπικο, να προετοιμασει το χωρο και να συμμετασχει ως κομπαρσος, χωρις να δοθει κατι επιπλεον και χωρις βεβαια να δοθει εστω μια δεσμευση για καταβολη εναντι των οφειλομενων

Link to comment
Share on other sites

κοντα σε συμφωνια με τις τραπεζες ειναι η εταιρεια του νεωριου, για τη θυγατρικη της, τα ναυπηγεια ελευσινας.

 

το σχεδιο θα περιλαμβανει χρηματοδοτηση της επισκευης της τριτης δεξαμενης (που ακομη κάααθεται) και επιμηκυνση της αποπληρωμης των €46 εκ. που υπολοιπονται απο το τιμημα εξαγορας των ναυπηγειων. περισσοτερες λεπτομερειες δεν λεει το euro2day, αλλα σιγουρα αν δεν ηταν το προγραμμα των πυραυλακατων δε θα μιλαγαμε για ναυπηγεια ελευσινας.

 

την καλυτερη αναλυση την κανουν τα σχολια των αναγνωστων κατω απο την αναρτηση, κυριως του χρηστη "caspian".

 

 

Το έργο στα ναυπηγεία δε συμβαδίζει με τις πληρωμές του ΥΠΑΜ για τις πυραυλακάτους οι οποίες είναι εμπροσθοβαρείς. Οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες και υπο φυσιολογικές συνθήκες ο όμιλος ΝΕΩΡΣ θα έπρεπε να πληρώνει ρήτρες κύριε. Εδώ αντίθετα πληρώνουμε από τον προϋπολογισμό του ΥΠΑΜ, πληρώνουμε και μέσω των ανακεφαλαιοποιημένων τραπεζών από τους φόρους μας. Επιπλέον, οι Super Vita δεν είναι καν σχεδίαση του ομίλου ΝΕΩΡΣ, ώστε κάποιος να πει ότι καλώς πληρώνουμε τα κερατιάτικα, μιας και ο όμιλος επένδυσε στην εγχώρια έρευνα και την ανάτπυξη του σκάφους. Έτοιμα τα σχέδια πήραν από τους άγγλους, το μόνο που είχαν να κάνουν είναι να κολλήσουν τις λαμαρίνες. Και ούτε και αυτό καταφέρνουν στο χρόνο που πρέπει.

Για αυτό, ενημερωθείτε καλύτερα πριν αρχίζετε τους χαρακτηρισμούς. Για κρατικοδίαιτη ΔΕΚΟ πρόκειται, καταχρεωμένη και καταδικασμένη.

 

post-1817-0-87919700-1405396568_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ναυπηγεία: Οι εργαζόμενοι κρατούν μέσα τη Διοίκηση

 

Ηλεκτρισμένη είναι η ατμόσφαιρα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, καθώς οι 600 απλήρωτοι επί 9 μήνες εργαζόμενοι έκλεισαν την πόρτα, εγκλωβίζοντας τα μέλη της Διοίκησης.

 

Οι 600 εργαζόμενοι διεκδικούν την καταβολή των δεδουλευμένων τους, καταγγέλοντας ότι  από τον Αύγουστο τους δόθηκε έναντι μισθών 250 ευρώ και έκτοτε τίποτε απολύτως.

 

Οι εργαζόμενοι ζητούν να ρυθμιστεί το θέμα άμεσα, δηλώνοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση δεν θα επιτρέψουν τα μέλη της διοίκησης και του προέδρου του ναυπηγείου να βγουν από τις εγκαταστάσεις.

 

Από την πλευρά της, η Διοίκηση των Ναυπηγείων σημειώνει ότι δεν έχει βρεθεί λύση ακόμη με το υπουργείο Άμυνας και γι' αυτό δεν μπορεί να καταβάλει τα χρεωστούμενα.

 

Αργά το απόγευμα εξελίσσονταν διαπραγματεύσεις των εργαζομένων με την διοίκηση των Ναυπηγείων.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ερώτηση για τα δεδουλευμένα των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Ελευσίνας

 

Ερώτηση για την καταβολή δεδουλευμένων στους εργαζόμενους των Ναυπηγείων Ελευσίνας κατέθεσαν στη Βουλή πέντε ανεξάρτητοι βουλευτές, με επικεφαλής τον Σπύρο Λυκούδη.

 

Στην ερώτηση που κατέθεσαν οι Σπύρος Λυκούδης, Βασίλης Οικονόμου, Χρήστος Αηδόνης, Γρηγόρης Ψαριανός και Πέτρος Τατσόπουλος, αναφέρουν ότι:

 

«Τις τελευταίες ημέρες οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας βιώνουν μια οξεία δημόσια αντιπαράθεση μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της ιδιοκτήτριας εταιρείας των ναυπηγείων, χωρίς όμως να βλέπουν καμία λύση στο πραγματικό, διαρκές και καθημερινό τους πρόβλημα. Οι εργαζόμενοι που σιτίζονται οικογενειακώς με συσσίτια, εννέα μήνες τώρα αναμένουν τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων μεταξύ του υπουργείου και της ιδιοκτήτριας εταιρείας και ενώ μετά τις κινητοποιήσεις τους ενημερώθηκαν ότι στις 29 Οκτωβρίου 2014 θα κατατίθετο στη Βουλή τροπολογία που θα επέτρεπε να καταβληθούν τα δεδουλευμένα και να παραμείνουν ανοικτά τα Ναυπηγεία, ενημερώθηκαν ότι υπήρξε και πάλι εμπλοκή στις διαπραγματεύσεις και αναβάλλεται εκ νέου η λύση που θα τους επιτρέψει να ζήσουν τις οικογένειές τους με αξιοπρέπεια».

 

«Η πραγματικότητα αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις ρητές διαβεβαιώσεις ακόμα και του ίδιου του πρωθυπουργού για την προστιθέμενη αξία που έχει γενικά η ναυπηγική βιομηχανία για τη χώρα μας, τόσο από τη σκοπιά της Εθνικής μας Άμυνας όσο και από τη σκοπιά της αναγκαίας μεν, ζητούμενης δε παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας» προσθέτουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...