Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ είχα ακούσει ότι είχαν έρθει να το δουν ενδιαφερόμενοι για ναύλωση από την Ιβηρική χερσόνησο αλλά μετά δεν έμαθα τίποτα περισσότερο οπότε γι αυτό δεν είπα και κάτι.
Ας ελπίσουμε ότι θα είναι μόνο ναύλωση και όχι αγορά διότι άν χάσουμε αυτό το βαπόρακι θα είναι μεγάλη η απώλεια.Είναι ένα πλοίο κόσμημα ιδανικό για τις κυκλάδες(ιδανικότερο ίσως κι από τους Απολλωνες).

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνετε οι φίλοι shipfriends του μεγάλου λιμανιού έχουν πέσει σε αδράνεια. Από δύο πηγές του Πειραιά μου πέταξαν ότι το πλοίο ναυλώθηκε και φεύγει για τα ξένα.Βέβαια το που είναι ένα πρόβλημα αφού η μία πηγή μου είπε Αζόρες και η άλλη Λιβύη(?). Από ότι φαίνετε το¨"ξεπάστρεμα" συνεχίζετε αφού και οι δύο πηγές αναφέρουν για ναύλωση με μελλοντική πώληση του πλοίου.

Εδώ και δυο εβδομάδες μου έλεγαν ότι το πλοίο θα φύγει και δε τους πίστευα. Ή μάλλον δεν ήθελα να τους πιστέψω. Η δική μου πηγή λέει για Αζόρες με ναύλωση και με option αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Να επιβεβαιωσω οριστικα τον Π100. Το πλοιο ναυλωθηκε στην Πορτογαλια και συντομα μας χαιρετα. Εχουν βαλει και option αγορας οποτε ισως να πρεπει να το χαιρετισουμε οριστικα φευγοντας.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουν ήδη πεί οι προλαλήσαντες (και λαλήσαντες με τις τόσες πωλήσεις και ναυλώσεις), το πλοίο θα πάει κατά Ατλαντικό μεριά και απ’ ό,τι φαίνεται στην Τransmacor. Προορίζεται για δρομολόγια στη γραμμή Faial – Pico - Sao Jorge των Αζορών και θα διπλώσει το Ilha Azul/ex Αθηνά (για το οποίο λένε τα καλύτερα λόγια), αλλά θα πιάνει σε άλλο λιμάνι του Pico.

Δείτε και την αναγγελία των χαρμόσυνων νέων από τους ιθαγενείς του Pico. Όμως…υπάρχουν και επιφυλάξεις για την αναγκαιότητα δεύτερου πλοίου, και αυτό ίσως να εξηγεί την ναύλωση με προοπτική αγοράς. Βλέποντας και κάνοντας…

Πάντως, το βλέπω να φεύγει κατά τον Απρίλιο, αφού τα καλοκαιρινά δρομολόγια εκεί αρχίζουν από Μάϊο...ίδωμεν. :D

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα είπαμε παραπάνω, αλλά έχουν ως εξής:

Στις Αζόρες το σύστημα είναι η τοπική κυβέρνηση να δίνει κάθε χρόνο, με συμβόλαιο, σε μια εταιρεία την εξυπηρέτηση των γραμμών των νησιών. Πρόπερσι η Acorline και πέρυσι η Transmacor με το Ilha Azul(Αθηνά). Επειδή όμως είχαν διάφορα προβλήματα…το πήραν απόφαση και έφτιαξαν μια κρατική εταιρεία , την ATLANTICOLINE, και η οποία παρήγγειλε δύο νέα πλοία σε Πορτογαλικά ναυπηγεία, με κόστος 50 εκ Ευρώ και παράδοση το 1ο εξάμηνο του 2008.

Οπότε αναγκαστικά φέτος η ATLANTICOLINE θα ναυλώσει 2 πλοία: το Ilha Azul(Αθηνά) από την Transmacor και το Εξπρές Σαντορίνη από την HSW. Και τα δύο πλοία θα έχουν τα δικά τους πληρώματα, πλην του ξενοδοχειακού που θα έχει την ευθύνη η ATLANTICOLINE.

Το Σαντορίνη θα κάνει και μια κυκλική μίνι κρουαζιέρα εβδομαδιαίως…λόγω της υψηλής ταχύτητας και των αρκετών καμπινών που έχει…όπως λένε στις Αζόρες. Ίσως, και αυτός να είναι ο λόγος που υπάρχει option αγοράς…να μείνει ως (ή και ως) μίνι κρουαζιερόπλοιο.

Όσον αφορά τα δρομολόγια…η Αθηνά ξεκινάει 7 Μαϊου…το Σαντορίνη 18 Ιουνίου…και σταματάνε και τα δυο στις 30 Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Κατ’ αρχήν να πω στο Nick (γνωστό για την κυνικότητά του:D ) ότι σε αυτές τις δουλειές δεν προέχει το χρήμα, αλλά η εξυπηρέτηση των Νήσων των Αζορών! :rolleyes:

Αλλά μιάς και ετέθη και το οικονομικό…να πω ότι σύμφωνα με αυτά που άκουσα στα καφενεία των Αζορών (μεσ’ σε καπνούς και σε βρισιές) :D το κόστος για την ναύλωση και των δύο πλοίων ανέρχεται σε 5.8 εκ Ευρώ και σύμφωνα με κάποιους τα 3 εκ θα πάνε για το Σαντορίνη. Δεν διευκρινίζεται ποιος πληρώνει το κόστος των πρόσθετων εργασιών στο Σαντορίνη, δηλαδή εάν περιλαμβάνεται στα 3 εκ. ή είναι extra. Προσωπική μου άποψη είναι ότι περιλαμβάνεται.

Κατά τα άλλα, εις τας Νήσους των Αζορών, έχει αρχίσει και η γκρίνια για το Σαντορίνη. Ο ένας λέει ότι είναι πολλά τα λεφτά για ένα πλοίο 33 ετών…ο άλλος ότι είναι καλά για ένα πλοίο με τέτοιο πρωτόκολλο και με καμπίνες. Κάποιοι άλλοι λένε ότι κάνανε αμάν να ξεφύγουν από τα 30χρονα πλοία και μόλις το κατάφεραν (πέρυσι με την Αθηνά)…φέτος τους ξανάρχεται ένα 33χρονο. Όταν μιλάνε για 30χρονα εννοούν το γνωστό μας Lady of Mann της IoMSP …την Παναγία Σουμελά ντε…το οποίο (ναυλωμένο από την Acorline) για πολλά χρόνια (μέχρι πέρυσι που πήγε η Αθηνά) εξυπηρετούσε τα νησιά με τον δικό του μοναδικό τρόπο :P

Εν τέλει, πιστεύω ότι φέτος στις Αζόρες θα έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση των τελευταίων χρόνων…τώρα το πόσο θα τους κοστίσει αυτό?...θα φανεί όταν κλείσουν ταμείο. Πάντως, όπως και να το κάνεις…για να πας από την Λαίδη στη Αθηνά και το Σαντορίνη…πρέπει να πληρώσεις κάτι παραπάνω.;)

Link to comment
Share on other sites

Άμα πάει εκεί το ΣΑΝΤΟΡΙΝάκι και το δουν θα σταματήσουν να λένε.Προφανώς αυτοί ακούνε για 33χρονο πλοίο και νομίζουν ότι θα τους έρθει κανένα ρημαδιό αλλά μόλις δούν το βαπόρακι το οποίο είναι παανέμορφο εσωτερικά και εξωτερικά θα αλλάξουν γνώμη.

Τελίκα με όλες αυτές τις εργασίες που λέει κι ο Ορέστης ότι θα γίνουν δεν βλέπω να ανεβαίνει Σποράδες στην θέση του ΣΚΙΑΘΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Όπως είπε και ο Neptune, το πλοίο έφθασε χθες στη Λισσαβώνα.

Και επειδή ως γνωστόν...παντού υπάρχουν shipfriends...χαρείτε το Σαντορινάκι στην αγκαλιά του Χριστού της Λισσαβώνας:eek:

The Greek passenger RoRo ferry EXPRESS SANTORINI arrived Lisbon yesterday 24 May 2007 to start her ATLANTICO LINE summer charter in the Azores inter-islands ferry service. The EXPRESS SANTORINI arrived early in the morning and docked at the Alcantara dock at the same berth used in the sities and early seventies by the old Empresa Insulana passenger liners FUNCHAL and ANGRA DO HEROISMO.

The EXPRESS SANTORINI will now be submitted to Port State Control and The Portuguese Shipping Board (IPTM) inspections prior to a positioning voyage to the Azores e early June. In the Azores the Greek ferry is going to operate as a running mate to the ILHA AZUL that has already started the 2007 ferry season chartered by ATLANTICO LINE from her owners TRANSMACOR.

Prior to this charter, the EXPRESS SANTORINI was fitted with a new Portside side door that will enable her to operate in the Azores ports.

[...] Although built 33 years ago, she is still a fine ship and probably the best ferry to operate in the Azores so far...

Το τελευταίο μάλιστα το έχω επισημάνει εδώ και καιρό;)

Δείτε λοιπόν και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα:

http://bp2.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaoEfNVTdI/AAAAAAAABQo/inoWuzNSpFk/s1600-h/2007-05-24+044.jpg

http://bp1.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaBPNVTYI/AAAAAAAABQE/gn4BCBybt9E/s1600-h/2007-05-24+021.jpg

http://bp3.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaBvNVTZI/AAAAAAAABQM/uHJaBHTwiqM/s1600-h/2007-05-24+031.jpg

http://bp2.blogger.com/_f1OZb7DL07k/RlaaCfNVTaI/AAAAAAAABQU/JS3-y4Lu1Os/s1600-h/2007-05-24+046.jpg

Όλα τα στοιχεία και οι φωτό προέρχονται από το εξαιρετικό blog: BLOGUE dos NAVIOS e do MAR ...από τα καλύτερα που υπάρχουν :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συνταρακτικά τα νέα από τας νήσους των Αζορών…έχουμε και λέμε λοιπόν:

Ως γνωστόν, το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ πήγε στη Λισσαβώνα για να πάρει χαρτιά και θα ξεκινούσε δρομολόγια στις 18 Ιουνίου. Έλα όμως που το ILHA AZUL (ex. ΑΘΗΝΑ) στις 31/5 (?) έπαθε βλάβη στο πλωριό προπελάκι και καθώς τα λιμάνια που πιάνει είναι μικρά και της είναι απαραίτητο…έπρεπε να πάει άμεσα για δεξαμενισμό και επισκευή στη Λισσαβώνα. Αλλά καθώς θα έμεναν τα νησιά χωρίς πλοίο, ζητήθηκε η επίσπευση των διαδικασιών για το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, ώστε να αντικαταστήσει την ΑΘΗΝΑ. Έτσι λοιπόν η ΑΘΗΝΑ σταμάτησε τα δρομολόγια από 6-16/6 (?) και πήγε για δεξαμενισμό στην Λισσαβώνα. Όπου, βεβαίως, υπήρχε και ένας shipfriend/spotter:mad:

Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, λοιπόν, ξεκίνησε δρομολόγια στις 4 ή 5 Ιουνίου αντικαθιστώντας και την ΑΘΗΝΑ, αλλά το νησί Graciosa έμεινε αυτές τις μέρες χωρίς καράβι, γιατί το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ δεν χωράει στο λιμάνι Vila de Praia του νησιού. Όμως, στο λιμάνι Vila do Porto, του νησιού Santa Maria, έδεσε κανονικά. Και πάλι (όπως πάντα και παντού) υπήρχε και ένας shipfriend/spotter :D , ο οποίος απαθανάτισε την ιστορική στιγμή με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ πλαγιοδετημένο στο λιμάνι Vila do Porto … Το βέλος στην φωτό δεν κατάλαβα καλά τι δείχνει, αλλά μου φάνηκε ότι συζητούσαν για την θέση πρόσδεσης. Ότι δηλαδή θα έπρεπε να γίνουν κάποια έργα, ώστε να δένει απέναντι, γιατί εξυπηρετεί καλύτερα τους επιβάτες.

Γενικώς, απ’ ό,τι είδα τα πράγματα τώρα πάνε καλά, έχει επιστρέψει και η Αθηνά στα δρομολόγια. Πάντως, η αίσθηση μου είναι (με τα λίγα που διάβασα) ότι δεν θα το κρατήσουν (αγοράσουν) εκεί το Σαντορίνη και με το τέλος της ναύλωσης θα επιστρέψει…για να πουληθεί εδώ. Βέβαια, κανείς δεν ξέρει…καθώς, είναι νωρίς ακόμη.

…αυτά, λοιπόν, με τα λίγα Πορτογαλικά που θυμάμαι από τότε που έπαιζα στην Μπενφίκα :rolleyes: …και ελπίζω να μην με έχουν προδώσει! ;)

ΥΓ. Δεν ξέρω για τα ωράρια των Ελλήνων ναυτικών και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, αλλά νομίζω ότι είναι αρκετά ενδιαφέροντα τα νησιά αυτά. Και σίγουρα περνάνε καλύτερα εκεί από το να λιώνουν στη Σαφάγκα!:rolleyes: Και σίγουρα οι εκεί συνθήκες τους είναι πολύ γνώριμες. Βλάβες…άρον-άρον αντικαταστάσεις…μικρά και δύσκολα λιμάνια…γκρίνια για το που θα δέσει το πλοίο…γκρίνια για την ηλικία των πλοίων...κλπ… Έτσι…για να μην νομίζουμε ότι αυτά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα…

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Έχουμε κανένα νέο με το Σαντορινάκι?? Υπάρχει περίπτωση να το ξαναδούμε στον Πειραιά???:(

Aκονισε την φωτογραφικη σου για τις 10 Οκτωβρη, 30 Σεπτ τελευταιο ταξιδι στις Αζορες και μετα βουρ για πισω, αυτο τον καιρο κανει παραπανω δρομολογια γιατι το ΑΘΗΝΑ επαθε ζημια (μαλον προσαραξη) και το καλυπτει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το βαπορακι ξεκινησε για Γιβλαρταρ κ λογικα πεμπτη πρωι θα ειναι εκει.Οπως λεει κ ο JERRY παραπανω μεχρι τις 10/10 θα ειναι σε ελληνικες θαλασσες παλι;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Το πλοίο πιθανότατα να ξαναπάει Αζόρες και την προσεχή σεζόν.
Πες σίγουρα...να είσαι μέσα.:o ΄

Απ' ό,τι άκουσα -στα καφενεία της Λισσαβώνας:D- τα δύο νεότευκτα της Atlanticoline θα καθυστερήσουν και δεν θα είναι έτοιμα για την σαιζόν. Οπότε, μάλλον, και του χρόνου θα είναι πάλι "εις τας νήσους των Αζορών" το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και η ex ΑΘΗΝΑ.:D

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται έντονα στη προβλήτα του Σαρωνικού, ότι το Νεφέλη δε θα είναι το καλοκαίρι στη γραμμή:eek::eek:. Ο λόγος είναι η πιθανή ναύλωση του πλοίου (για να κάνει παρέα στο Εξπρές Σαντορίνη και στο πρωην Αθηνά) στις Αζόρες.

Ελπίζω να είναι μια λανθασμένη φήμη, γιατί το καλοκαίρι θα είναι παρά πολύ δύσκολο για τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής, διότι θα υποφέρουν από την έλλειψη χωρητικότητας στο γκαράζ, αν υπολογίσουμε ότι του χρόνου θα λείπει και ο ΑΙΑΣ.

Υ.Γ: Τι θα γίνει με αυτούς στις Αζόρες, θα μας πάρουν όλα τα βαπόρια της Ακτοπλοΐας:mad:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ο φίλος μου ο Ορέστης είναι φιλομαθής και διψάει για γνώση...

γύρισα όλα τα υγρά και ανήλιαγα καταγώγια της Λισσαβώνας:D για να μάθω φρέσκα νέα.:eek:

Κατ΄αρχήν η ναυπήγηση δεν ακυρώθηκε, αλλά προχωράει αργά. Το μεγαλύτερο από τα 2 πλοία καθυστερεί λόγω καθυστέρησης στην παράδοση των μηχανών...και στην καλύτερη (αλλά μάλλον απίθανη) περίπτωση θα είναι έτοιμο τον Ιούλιο του 2008. Το δεύτερο πλοίο είναι ακόμα πιό πίσω και πάει για τα τέλη του 2008. Πάντως, οι ρεαλιστές προβλέπουν να δρομολογηθούν από το 2009.:mad:

Γενικώς, γίνεται ένα ψιλομπάχαλο με αυτές τις ναυπηγήσεις.

Από εκεί και πέρα, όπως΄είπαμε, το επικρατέστεο σενάριο είναι πάλι ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και ILHA AZUL. Υπήρχε μάλιστα option στο περυσινό συμβόλαιο για ναύλωση και τον επόμενο χρόνο. Φαίνεται την είχαν ψυλλιαστεί την δουλειά με το ναυπηγείο.;) Η προθεσμία για την ανανέωση για μεν το ILHA AZUL λήγει στις 31/12...για δε το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ έληξε στις 31/10. Παίζει και ένα σεναριο για δύο Αυστραλέζικα καταμαράν...αλλά το σκέφτονται πολύ.

ΥΓ. Δεν το σκέφτεστε καλύτερα κε Μάκη μας...το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στην Παροναξία...και 2 τρισκατάρατα στις Αζόρες? :D

Link to comment
Share on other sites

Και για να συμπηρωθει η παραπληροφορηση, εαν το ΑΘΗΝΑ δεν ειναι ετοιμο μεχρι το νεο ετος (αυτη τη στιγμη σε γυαρδα της Β. Πορτογαλιας) , παιζει και ναυλωση ετερου πλοιου του Σαρωνικου:eek:

Link to comment
Share on other sites

Μπα, δεν νομίζω να μην είναι έτοιμη η ΑΘΗΝΑ, η οποία επισκευάζεται στα ίδια ναυπηγεία που φτιάχνει και τα 2 πλοία της Atlanticoline. Οπότε θα κόψουν τον λαιμό τους να την φτιάξουν, γιατί αυτοί φταίνε που βγήκαν έξω από τους χρόνους παράδοσης.

Αλλά το ωραίο είναι ότι μπήκε στη μέση και η Austal να τους πουλήσει 2 ταχύπλοα, λέγοντας τους ότι είναι ιδανικά για τις Αζόρες.

Και σαν παράδειγμα έφερε την ... Ελλάδα!!!

Αδέρφια μας Αζοριανοί....γρηγορείτε :mad: ... Highspeed ante portas :eek:

Link to comment
Share on other sites

Μπα, δεν νομίζω να μην είναι έτοιμη η ΑΘΗΝΑ, η οποία επισκευάζεται στα ίδια ναυπηγεία που φτιάχνει και τα 2 πλοία της Atlanticoline
Ξέρουμε ποια/πώς είναι αυτά τα πλοία???
Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως και ξέρουμε;) Είναι δύο. 1 μεγάλο (Hull 258) και ένα μικρότερο (Hull 259).

Δες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους . Το μικρό όμως είναι λίγο διαφορετικό, νομίζω μεγάλωσε λίγο. Άσε που μάλλον δεν τα υπολόγισαν καλά και δεν μπαίνει σε κάποια λιμάνια:eek:. Άστα να πάνε...

Και ένα σχέδιο του "μεγάλου"...αλλά δεν παίρνω και όρκο ότι είναι το τελικό;)

navio_258_profile.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μάλλον το Νεφέλη δε πάει στις Αζόρες. Αλλά μιλάνε για άλλο πλοίο της ίδιας εταιρείας.

Και για να συμπληρωθεί η παραπληροφόρηση, εάν το ΑΘΗΝΑ δεν είναι έτοιμο μέχρι το νέο έτος (αυτή τη στιγμή σε γυάρδα της Β. Πορτογαλίας) , παίζει και ναύλωση έτερου πλοίου του Σαρωνικού;)

Που κατά πάσα πιθανότητα είναι το Άρτεμις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...