Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τώρα υπο ναυπήγηση (?) / διάλυση (??) / παροπλισμό (???), πάντως κρουαζιερόπλοιο θεωρείται!
Για δείτε εδώ με τι προοπτικές ξεκίνησε να μετασκευάζεται.

post-17-128326970342_thumb.jpg

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

ΑΝ γινοτανε ποτε θα ηταν σιγουρα κατι πολυ ωραιο. Αλλα δεν καταλαβαινω απο τη στιγμη που ειναι τοσα χρονια σε αυτη την κατασταση και δεν προκειται να τελειωσει ποτε γιατι το κρατανε ακομα; Εκτος και αν εχουν πεσει οι τιμες του σκραπ και περιμενουν να ξανανεβουν για το δωσουνε λογω του μεγαλου βαρους του.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Neptune μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις...;)

Στο διαδίκτυο φημολογείται ότι το "πλοίο" πουλήθηκε στην εταιρία που έχει το THE TOPAZ ή κάτι τέτοιο και ότι θα έχει 800 καμπίνες εκ των οποίων οι 300 θα έχουν και μπαλκόνι. Βέβαια για να πω την αλήθεια μου, μέχρι να το δω να αναχωρεί από τα Αμπελάκια δεν το πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους να αδειάσει και ο χώρος, και μπει λίγος ήλιος πιο μέσα..

Ερώτηση κρίσεως... τι ηλικία θα έχει το νέο κρουαζιερόπλοιο?

Ανοιξιάτικος ήλιος σήμερα, για πολλές ευχές

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αυτούς που αγαπάτε.

Πάντως η θάλασσα είναι αγάπη όπως και να το κάνουμε

Link to comment
Share on other sites

Η πείρα πάντως των τελευταίων ετών (AQUA JEWEL, ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ κτλ κτλ) μας λέει ότι το κρουαζιερόπλοια θα είναι μάλλον ναυπηγήσεως 2008 τσε βάλε.

Link to comment
Share on other sites

To πλοιο ειχε παραγγελθει, οπως και τα αλλα 3 αδερφα του,με το ονομα stenα polonica το 1979.Ειναι καθελκυσεως του 1990 και το πηρε ο λελακης για μετασκευη σε κρουαζιεροπλοιο και ειναι καποια μετρα επιμηκμενο.Τωρα με το τι ημερομηνια ναυπηγησεως θα ταξιδεψει ας ρωτησουμε το Ε.Βενιζελος που ειναι του 1983 και δηλωμενο του 1992 ,και το Aqua Jewel που ειναι του 1988 και δηλωνει του 2002 ,και παιρνει επιναυλο νεοτευκτου

Link to comment
Share on other sites

Nα πούμε ότι ο κ.Πάρης Κατσούφης έχει εδώ και λίγους μήνες στο νου του να αγοράσει πλοία.

Προ καιρού είχε επιθεωρήση το άλλο αμαρτωλό DREAM χωρίς όμως να προχωρήσει στην αγορά του.

Το θέμα είναι ότι αυτό το βαπόρι τώρα θέλει τρελή δουλειά και συνεπώς πολλά λεφτά για να γίνει αυτό που θα ήθελε η νέα του εταιρία.

Πρώτα από όλα σίγουρα κάποιες λαμαρίνες θα θέλουν αντικατάσταση και οι υπόλοιπες αμμοβολή.

Όσο για την ηλικία του δύσκολα θα ξεφύγει κι αυτό από την πεπατημένη των προαναφερθέντων πλοίων.

Η απεργία (και των πολωνικών ναυπηγείων που είχαν ξεκινήσει την κατασκευή της συγκεκριμένης πορτάδας πλοίων) κράτησε γι αυτό κοντά 30 χρόνια:D

Μακάρι όμως να γίνει ένα βαπόρι αξιόλογων προδιαγραφών που το έχει ανάγκη η κρουαζιέρα μας κι απο εκεί και πέρα ας έχει ότι ηλικία θέλει ,εμείς δεν είμαστε ούτε υποψήφιοι αγοραστές ούτε υποψήφιοι πωλητές:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

To πλοιο ειχε παραγγελθει, οπως και τα αλλα 3 αδερφα του,με το ονομα stenα polonica το 1979.Ειναι καθελκυσεως του 1990 και το πηρε ο λελακης για μετασκευη σε κρουαζιεροπλοιο

Ό φίλος μας ο Σουηδός αναφέρει εδω το Stena Baltica ως υποψήφιο όνομα ενώ το Stena Polonica το συνδέει με το Ελ.Βενιζέλος. Σε άλλες πηγές εχώ δεί το αντίθετο, αλλά δεν έχει και μεγάλη σημασία μιας και τα ονόματα αυτά δεν δώθηκαν ποτέ επίσημα.

Ο Λελάκης υπολόγιζε να το ολοκληρώσει το 1993, τώρα αν όλα πάνε καλά ίσως να προλάβει τη σεζόν του 2009.

Το μόνο στενάχωρο είναι οτι προβλέπω να αντικαθιστά το The Topaz, και άντε τώρα να τα συγκρίνεις εμφανισιακά ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

απο οτι ειδα στο AIS;) ειναι δεμενο δυτικα της δυτικης δεξαμενης με την πλωρη προς το νοτο. (κοινως προς τη μερια της κορινθου με την πλωρη προς σαλαμινα).

βεβαια εχουν σβησει το track:p και δεν μπορω να δω αν ηρθε ρυμουλκουμενο ή με ιδια μεσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Προς το παρον ειναι μεσα ενα ιταλικο συνεργειο και ελεγχει την κατασταση του σκαριου. Επισης υπαρχουν και ανθρωποι απο την Μαρενκο. αλλα ακομα δεν ειναι σιγουρο ποιος θα αναλαβει τις εργασιες αν τελικα το δουμε να ολοκληρωνεται.

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ειδα στο AIS;) ειναι δεμενο δυτικα της δυτικης δεξαμενης με την πλωρη προς το νοτο. (κοινως προς τη μερια της κορινθου με την πλωρη προς σαλαμινα).

Στην αρχή το Regent Sky ήταν πλαγιοδετημενο κάθετα με τις δεξαμενές, τώρα έχει πλαγιοδέτηση παράλληλα από τις δεξαμενές.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Εξωτερικα δεν εχουμε καποια αλλαγη και δεν ξερω αν δουλευει και κανεις μεσα.Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι μαλλον πρεπει να το εχουν μετακινησει λιγο πιο αριστερα απο εκει που ηταν(προς το μερος που συνηθως δενει το ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ)

Link to comment
Share on other sites

Μα συγγνωμη τωρα. Το βαπορι ειναι παρατημενο 15 χρονια. Και δε ξερω γω ποτε επεσε η πρωτη λαμαρινα στην Πολωνια. Ειναι δυνατον να συνεχισει η κατασκευη του; Το τμημα το καινουριο που δεν ειχε περαστει με συντηρητικο εχει σαπισει. Για να μην πω τα βρεχαμενα του πως θα εχουν γινει. Και δεν εννοω απο οστρακοειδη. Αυτο εννοειται. :D

Για να κανει καποιος κινηση να συνεχισει την κατασκευη του με την παρακολουθηση καποιου σοβαρου νηογνωμνονα πρεπει να αλλαξει τουλαχιστον το μισο βαπορι.

Link to comment
Share on other sites

To ploio exei agorastei apo to Parh Katsoufi gia na metaskeuastei se upersuxrono krouazieroploio,hdh meletane gia thn metaskeuh tou nauphgoi kai ka8e toso kanei kai kinhseis allazontas to 8eseis gia na to krataei se afupnish opws lene...Elpizoume entos oligou na arxisoun kai oi ergasies...apo egkurh phgh plhrofories

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...