Jump to content
Shipfriends

Λιμάνια Σάμου


Recommended Posts

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...

Παραλήφθηκε τελικά το λιμάνι στο Μαλαγάρι και από Δευτέρα (όπως μας πληροφορεί το radiocafe http://www.radiocafe.gr/index.php/site-administrator/584-2012-06-11-21-22-27 ) θα μπορεί να δέχεται πλοία. Μετά τις εκλογές τυχαίο??? Δεν νομίζω!!! Ότι πρέπει για εγκαίνια και "έργο" για τον νέο βουλευτή Σάμου (όποιος κι αν είναι αυτός) :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

δεν βαζεις και κανα screenshot, γιατι δεν ανοιγει

Καλημέρα. Από το Σάββατο 14/07 τελικά τα Ε/Γ - Ο/Γ πλοία εσωτερικού καθώς και τα εμπορικά πλοία θα ελλιμενίζονται στο λιμένα Μαλαγαρίου, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και την υπογραφή του πρωτοκόλλου διοικητικής παραλαβής για χρήση του έργου "Μεταφορά Επιβατικού Λιμένα Σάμου στο Μαλαγάρι"...

(από συντάκτη του radiocafe σελίδα με νέα της Σάμου)

:P Ξέρω καθυστέρησα λιγάκι αλλά το έχασα το thread.

Τώρα πάντως στο Μαλαγάρι κάνει εγκαίνια πλοίο της ΝΕΛ (το Ιεράπετρα χθες δεν ξέρω αν έδεσε εκεί) αν και τα ανεπίσημα εγκαίνια τα έχει κάνει το Ν Μύκονος (όταν ήταν χειμώνα στην γραμμή (πρόπερσυ) που πήγαινε και πλαγιοδετούσε στα κενά του εκεί όταν "φύσαγε" :P

Link to comment
Share on other sites

Την πρωτιά πρόσβασης στο νέο λιμένα Μαλαγαρίου,έκανε χθές Σάββατο το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ στις 09.00 ,που ξεφόρτωσε δίπλα στο Α/Γ ΧΙΟΣ που ξανάρθε .....για δουλιές και έγινε της μουρλής ανάμεσα στα σίδερικά και στα φορτηγά.Σήμερα στις04.00 το πρώί έπιασε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ που έφυγε για Πειραιά στις 7.00.Στις 07.30 ήρθε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ που θα φύγει την Δευτέρα στις 18.00.Μετά στις 9.30 ήρθε το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ,που έφυγε στιςς 18.00 για Πειραιά. Για να τα πούμε έξω απο τα δόντια πρόκειται για μιά προβλήτα όλη κι όλη 200 μ ,χωρίς γάμα,χωρίς μπράτσα χωρίς τίποτα,με κάγκελα γύρω-γύρω,και με σιδερένιες κατασκευές αναμονής και επιβίβασης επιβατών.Δεν έχει πρακτορεία και θα πρέπει να πάς στο παλιό λιμάνι απέναντι,για να γράφει το ταξί,δεν έχει πάρκιγκ να αφήσεις το αμάξι σου και να ταξιδέψεις,τουαλέτες γιόκ,σταθμό που λέει και ο νόμος για τους επιβάτες γιόκ.Και η μεγάλη πατάτα τα 50 μέτρα που η προβλήτα πάει μέσα και έχει κεκλιμένο για τα αρματαγωγά του 1945.Ποτέ μα ποτέ δεν τόλμησε να πάει κάποιο πλοίο που έχει πλωριό καταπέλτη εκεί,ούτε η ΜΕΛΙΝΑ ούτε το ΣΑΜΟΣ ούτε το ΧΙΟΣ ούτε κανένας.

Οταν το χειμώνα φυσάει γραίος ή και γαρμπής ακόμα εδώ θάμαστε να βγάζουμε πόζες.Εάν το χειμώνα ξαναγυρίσουν τα καράβια στην παλιά θέση,γιατί έτσι λένε,κάποιος θα πρέπει να πάει στον εισαγγελέα κα να ζητηθούν ευθύνες.

Ασχετα απο τα παραπάνω,να ευχηθούμε νάναι καλορίζικο,πράγμα δύσκολο,και πού ξέρεις ίσως όταν πουληθεί,να το δούμε όπως του αξίζει.ΦΩΤΟ αύριο,στεγνώνω τα αρνητικά!!!!!!!!.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ

Κάθε Κυριακή ώρα 07.30 η συνεπέστατη και πεντακάθαρη ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ αντί να προσεγγίσει και να δέσει στον ΝΕΟ επιβατικό λιμένα Μαλαγαρίου, οδεύει στον παλαιό ,κατά παράβαση της απόφασης του Λ.Τ Σάμου της 17 Ιουλίου 2012 διότι: Ο νέος λιμένας δεν χωρά

ταυτόχρονα 3 Ε/Γ-Ο/Γ πλοία!!!! Ετσι απεφάνθησαν οι 3 πλοίαρχοι μετά τις διαμαρτυρίες των επιβατών στην συνάντηση που έγινε στην Περιφέρεια για το αλαλούμ που επικρατεί. Διότι κάθε Κυριακή ξημερώματα που έρχετε το ΜΥΚΟΝΟΣ καταλαμβάνει την μία θέση προς τα αριστερά της προβλήτας.Βάζει και λεντίες,γιατί δεν κρατιέται,οπότε πάει το μισό λιμάνι.Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ που έρχεται την Κυριακή το πρωί πάντα μετά την αναχώρηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ που είναι ολογόωρη,στην αρχή καταλάμβανε την 2η θέση με την ράμπα,οπότε ο κλήρος έπεφτε στο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ που έρχεται στις 10.30 και αναχωρεί στις 18.00 της Κυριακής.Στην αρχή ξεφόρτωνε επιβάτες- ΙΧ και φορτηγά με μπόλικα καυσαέρια,στον παλαιό λιμένα με θέα τους 3000 επiβάτες του COSTA ATLANTICA.Οταν στις 13.30 έφευγε το ΜΥΚΟΝΟΣ και άδειαζε η θέση έφευγε απο το παλαιό και πήγαινε στον νέο λιμένα δίπλα στον ΘΕΟΦΙΛΟ και έφευγε απο εκεί στις 18.00.Επειδή όμως ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ έρχεται την Κυριακή το πρωί στις 07.30 και φεύγει την Δευτέρα το απόγευμαστις 18.00,άρα κάθεται 35 ώρες, οι φωστήρες του λιμανιού του βρήκαν για να παίζει τόσες ώρες, το ρόλο του κορόιδου. Απο την Κυριακή 19 Αυγούστου το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ αποβιβάζει και επιβιβάζει κανονικά στην θέση του στο Μαλαγάρι.Και ο ΘΕΟΦΙΛΑΣ δένει στην αρχή στην απέξω μεριά του παλιού λιμανιού.Μόλις φύγει το ATLANTICA στις 18.00,έρχεται στην απο μέσα μεριά του παλιού λιμένα και διανυκτερεύει.Την Δευτέρα το μεσημέρι φεύγει και πάει στο Μαλαγάρι μέχρι να φύγει το απόγευμα στις 18.00.για Ικαρία-Πειραιά.

Ολα αυτά βέβαια μέχρι στις 9 Σεπτεμβρίου που είναι και η τελευταία προσέγγιση του ΑΤLANTICA Διότι είμαι σίγουρος ότι θα ξαναγυρίσουμε στα παλιά,γιατί το χειμώνα με πρυμνοδέτηση δεν στέκεται κανένας στο Μαλαγάρι,εκτός κι αν βρεθούν λεφτά,σιγά που θα βρεθούν,και φτιαχθούν κάθετες προβλήτες,κλείσει και το άχρηστο κεκλιμένο που φτιάχθηκε για αρματαγωγά τύπου ΣΑΜΟΣ αλλά μοντέλλοτου 1943,

οπότε μεγαλώνει η προβλήτα κατά 70 μέτρα και τότε θα χωράνε όχι 3 αλλά 13 βαπόρια.

Μα είναι δυνατόν ένα καθαρά εμπορικό λιμάνι εδώ και 12 χρόνια,να γίνει πατώντας το κουμπί, επιβατηγό;

Σε λίγο θα φωνάξουμε και το Χόντζα με τον αραμπά του για να μας λέει απο πού θα φύγουμε.

Η ΝΕΛ που τα ξέρει άραγε τί να λέει;

Link to comment
Share on other sites

Είναι απορίας άξια η επιμονή ορισμένων που γράφουν εδώ αλλά και στον τοπικό τύπο, να βγάζουν άχρηστο το λιμάνι του Μαλαγαρίου.

Την μια μας φταίει που δεν έχει μέρος να δέσει 3ο πλοίο, τρομάρα μας, λες και ξανάδαμε 3 μαζεμένα καράβια στο λιμάνι του Βαθιού (τουλάχιστο τα 5-6 τελευταία χρόνια) -τύφλα να έχει ο Αθηνιός- την άλλη μας φταίει που δένουν και εμπορικά πλοία λες και είναι το μόνο ελληνικό λιμάνι που συμβαίνει -με λένε Χίο αλλά και αλλού- την άλλη δεν έχει λεωφορεία και την άλλη που δεν έχει καμπινέδες και καφε -λες και έχει στον Πειραιά δίπλα στην δεξαμενή του Βασιλειάδη από όπου φεύγουν εδω και 2-3 χρόνια τα πλοία για Ικαρία και Σάμο-.

Είναι οι ίδιοι που διεκοπταν για δυο συνεχόμενα καλοκαίρια τα έργα του βιολογικού της παραλιακής μέχρι που τα βρόντηξε ο εργολάβος και που τώρα προσφέρουν καφέ και δωμάτια με φόντο τα σκ.....νερα που βρωμάει και ζέχνει ο τόπος και που για να περπατήσεις, πρέπει να κρατάς την μύτη σου από την μπόχα.

Οι κύριοι αυτοί επιμένουν να προσφέρουν τα ίδια αγαθά, με θέα τα φορτηγά που αποβιβάζονται από τα πλοία και την "βρίσκουν" με το κυκλοφοριακό μπάχαλο την ώρα που δένει το πλοίο.

Ας επωφεληθούμε λοιπόν από τα καλά του νέου λιμανιού (μεγάλος χώρος ελιγμών, άνετη αποεπιβίβαση, άμεση γειτνίαση με τις εξόδους της πόλης) και όταν τον χειμώνα ενδεχομένως υπάρξει πρόβλημα (με τα 3 εβδομαδιαίως δρομολόγια γιατί ούτε φέτος θα έχουμε παραπάνω) να αντιμετωπισθεί με την χρήση του παλαιου λιμένα που τότε θα πιάνει αράχνες (μιας που ούτε κρουαζιερόπλοια θα έχει, ούτε κότερα, ούτε τούρκικα).

ΥΓ: Στο χωριό μου λένε οτι ενός του χάριζαν ενα γαιδαρο και αυτός τον κοίταζε στα δόντια!!

Link to comment
Share on other sites

Μα άμα δουλέψει το νέο λιμάνι στο Μαλαγάρι ΠΩΣ θα δουλέψουν τα μαγαζιά της παραλιακής? Μα τίποτα δεν σκεφτήκαν πια? Νέο λιμάνι στο άγαλμα του Σοφούλη δίπλα στο καταφύγιο τώρα :D (άλλωστε η Σάμος δεν έχει πάρα πολλά λιμάνια)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Το λιμάνι του Καρλόβασου πόσα μέτρα είναι; Δεν μπορούν τα Αριάδνη και νήσος Ρόδος να το προσεγγίσουν; το λέω αυτό, διότι το blue star 1 μια χαρά μπορεί και δένει.

Link to comment
Share on other sites

το οποιο ειναι καμια 15ρια μετρα κοντυτερο και δεν συγκρινεται σε ελικτικες δυνατοτητες (στα θεματα του καθε πλοιου, εχει γινει κατα καιρους κουβεντα για τις ελλικτικες του δυνατοτητες)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και τα αλλα χωρανε στο Καρλοβασι παρολου που ειναι το Μυτιληνη δεμενο στο λιμανι του Καρλοβασιου αλλα θα ειναι οριακα και σε περιπτσωση ασχημων καιρικων συνθηκων υπαρχει κινδυνος καποιου ατυχηματος ή να μην μπορει να δεσει!!

Link to comment
Share on other sites

 

.... Οποτε θα μεινει αξιοθεατο στο Καρλοβασι ακομα...

 

Εκεί που έχει πάει και έχει δέσει στο Καρλόβασι, δεν το βλέπω να μένει ως απλό αξιοθέατο. Κάποια στιγμή θα είναι ο καιρός ξύδι, κάποιο Νήσος (Ρόδος, Μύκονος) ή Blue Star θα είναι μέσα και θα το ξεσύρει στιγμιαία ο καιρός, προβλέπω το νέο λιμάνι Καρλοβάσου να μετονομάζεται σε πρώην λιμάνι Καρλοβάσου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Να ριξουμε μια ματια και στην καινουρια προβλητα του λιμανιου στο Πυθαγοριο

Φαινεται ολοκαινουριο εργο και πρεπει να εχει μηκος περιπου 160-170 μετρα μιας και το CELESTYAL NEFELI που είναι 167 μετρα, ισα που χωραγε στη πρυμη ενώ η πλωρη του πρεπει να ηταν ελαχιστα πιο εξω.Αν κρινω από την αμμο που σηκωσαμε φευγοντας δεν πρεπει να εχει και τα τρελα βυθισματα.Επιπλεον πρεπει να υπαρχουν και αβαθη προς τις ακτες μιας και το πλοιο εκανε αναποδα ανοιχτηκε αρκετα μακρια από την προβλητα και κανοντας στροφη 360 μοιρων εφυγε με προορισμο την Πατμο,αντι να κανει μια δεξια στροφη

Παρολαυτα θεωρω ότι είναι ένα εργο που μπορει να ποσελκυσει καποια μεσαιου μεγέθους κρουαζιερόπλοια ενώ ενδεχόμενος να κανει και ασφαλεστερη την προσδεση του ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από την αρχή της εβδομάδας έκλεισε το λιμάνι στο Μαλαγαρι για 3 εβδομάδες, έτσι ώστε να γίνουν εργασίες επισκευής του προβλητων. Έτσι τα πλοία της γραμμής δένουν ξανά στο παλιό λιμάνι στο Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς  οι εργασίες που αφορούν την ολοκλήρωση της επισκευής των κρηπιδωμάτων στο νοτιοδυτικό τμήμα του λιμένα Καρλοβάσου, που δεν μπόρεσαν να γίνουν λόγω της παραμονής εκεί του πλοίου Μυτιλήνη. Το έργο εκτελείται από την Περιφερειακή Ενότητα Σάμου με προϋπολογισμό 145.600.00 ευρώ. Με αποτέλεσμα το Νήσος Μύκονος να δένει στο παλιό λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...