Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 7/4/2018 at 9:55 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το ρυμουλκό Αιγαίας ΙΙ (Νηολόγιο Λαυρίου 424) από την 1η Ιουλίου είναι ρυμουλκό ασφαλείας λιμένος Σαντορίνης.

Το ρυμουλκό βρίσκεται ελλιμενισμένο στο αλιευτικό καταφύγιο της Βλυχάδας .Όλες αυτές τις μέρες δεν έχω δει να κινείται.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

8,4 εκ. για την επισκευή του λιμανιού Σαντορίνης με την οριστική έγκριση του έργου

Quote

Σε τραγική κατάσταση εξακολουθεί να βρίσκεται το λιμάνι του Αθηνίου στην Σαντορίνη, ενός εκ των τουριστικότερων περιοχών της Ευρώπης, λόγω των αλλεπάλληλων ζημιών και καθιζήσεων που παρουσιάζονται από το 2016 μέχρι σήμερα.

Η πρώτη ημέρα του Αυγούστου του 2018, συνοδεύτηκε από μια ευχάριστη είδηση για το νησί των Κυκλάδων, καθώς εκδόθηκε η περιβόητη απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου για την εκτέλεση του έργου: «Επισκευή προβλήτα Αθηνιού νήσου Θήρας», προϋπολογισμού 8,4 εκ. ευρώ.

Η συγκεκριμένη απόφαση (ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΔΩ) ανάβει το πράσινο φως για να προχωρήσουν οι διαδικασίες δημοπράτησης του έργου, το οποίο θα εκτελεστεί με αρμόδιες αρχές τη Δ/νση Λιμενικών Υποδομών και την Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Η μελέτη του έργου περιλαμβάνει την κατασκευή ενός νέου μετώπου περίπου 300 μέτρων για την παραβολή των πλοίων, με προκατασκευασμένα κυψελωτά κιβώτια και κυψελωτούς τεχνικούς ογκόλιθους από οπλισμένο σκυρόδεμα, ανακουφιστικά πρίσματα και επιχώσεις χερσαίου χώρου, προστασία ποδός, ανωδομές, δάπεδα, απορροή ομβρίων και εκσκαφές λιμενολεκάνης.

Σημειώνεται, ότι εδώ και αρκετούς μήνες, ένα σημαντικό μέρος του λιμανιού της Σαντορίνης έχει τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω αυξημένης επικινδυνότητας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε νωρίς το πρωί επειδη το μεγάλο Blue Star έβγαλε πολλές καρότσες(κάποιοι λένε για 70; κομμάτια) από τις οποίες τις μισές και βαλε τις ξεκότσαραν στο λιμάνι με αποτέλεσμα τον περιορισμό του χώρου. Δεν μπλόκαρε μόνο το λιμάνι από την κίνηση αλλά και ο κεντρικός δρόμος του νησιού με αποτέλεσμα πολλοί να τρέχουν από πολύ ψηλά με τις βαλίτσες στο χέρι να προλάβουν το καράβι που θα τους ταξίδευε.Το κομφούζιο κράτησε από τις 10.30 από τα πρωινά ταχύπλοα δηλαδή μέχρι τις 17.00 μέχρι δηλαδή την αναχώρηση του Δήλος που καθυστέρησε να αναχωρήσε για αυτό το λόγο 1,5 ώρα.Μέσα σε όλα αυτά υπολογίστε και τα λεωφορεία από τις κρουαζιέρες,υπολογίστε κάτι βανάκια από τα εκδρομικά της καλντέρας υπολογίστε τις νταλίκες που ανέβαιναν φορτωμένες από το καραβάκι(από το Άγιος Γεώργιος) που ξεφόρτωνε τα τούβλα μέχρι τα ξημερώματα.Και θα καταλάβετε.Ένα λιμάνι ντροπή.

Link to comment
Share on other sites

μηπως ειναι η ωρα να εξετασθει η κατασκευη λιμανιου εξ αρχης, σε καποιο αλλο σημειο της σαντορινης?

να μεινει ο αθηνιος μονο για τα ταχυπλοα και τα tenders των κρουαζιεροπλοιων και να πανε συμβατικα, roro, και μοτορσιπακια σε ενα νεο λιμανι;

προ 20ετιας λεγαν για τον μονολιθο, πριν λιγα χρονια για ενα δυο σημεια κοντα στο ακρωτηρι. 

δεν ξερω ποσο μπορουν να υποστηριχθουν απο το οδικο δικτυο τετοιες επιλογες, αλλα ειναι προφανες πλεον οτι ο αθηνιος εχει ξεπερασει τα ορια του και δεν υπαρχει δυνατοτητα επεκτασης του.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τον Νοέμβριο η έναρξη των έργων ανακατασκευής του Αθηνιού

Quote

Ο προγραμματισμός του έργου της ανακατασκευής του Αθηνιού και η βέλτιστη λειτουργία του λιμένα κατά την περίοδο των εργασιών βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη (4/10) μεταξύ του Δημάρχου Θήρας κ. Νίκου Ζώρζου και εκπροσώπων της αναδόχου κατασκευαστικής εταιρείας ΕΡΕΤΒΟ. Στη συνάντηση παρέστησαν επίσης ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Θήρας κ. Ηλίας Πελέκης, η Λιμενάρχης Θήρας κα Κωνσταντία Κορακά και ο Υπολιμενάρχης Θήρας κ. Παναγιώτης Βαρελάς. Από όλους τους συμμετέχοντες τονίστηκε η αναγκαιότητα γρήγορης εκτέλεσης του έργου.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας παρουσίασαν το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου, το οποίο θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις: Η α’ φάση περιλαμβάνει την προβλήτα μπροστά από την ανοιχτή αίθουσα αναμονής επιβατών, ενώ η β’ φάση το υπόλοιπο τμήμα του λιμένα. Η α’ φάση αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον προσεχή Νοέμβριο και να ολοκληρωθεί εντός του Απριλίου 2019.

“Επειδή οι χώροι του λιμένα του Αθηνιού θα μετατραπούν αναγκαία σε εργοτάξιο, ζητούμε την κατανόηση των διακινουμένων. Με την πρόοδο των εργασιών αν υφίσταται ανάγκη θα υπάρχει συχνή ενημέρωση” αναφέρεται σε ανακοίνωση του Λιμενικού Ταμείου Θήρας.

 

neo_limani_athiniou.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιατι Τ κουράζουν τόσο πολύ το θεμα αθηνιου αντί ν φτιάξουν νεο λιμάνι σε άλλη περιοχη;

Βρέθηκα για μια δουλειά στην Σαντορίνη πριν λίγες ημέρες η κατάσταση  να ανέβεις όλες τις  στροφες μέχρι την διασταύρωση είναι απελπιστική.. 

Περίμενα να φύγουν όλα τα φορτηγά για να είμαι πιο ήσυχος, αλλά αυτό τ χαλι με τους "transferάδες"-βανακια-, είναι πολύ επικίνδυνο

Link to comment
Share on other sites

Η ιδανικη λυση θα ηταν τα επιβατηγα (τουλαχιστον τα συμβατικα) στο Μονόλιθο και όλα τα υπόλοιπα Αθινιό. Δεν βλέπω να γινεται στο ορατό μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ευρεία σύσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε τη Τετάρτη 16/01 στο λιμάνι του Αθηνιού παρουσία του Δημάρχου Θήρας κ. Νίκου Ζώρζου, υπηρεσιακών παραγόντων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του επιβλέποντος μηχανικού, της εργολήπτριας εταιρείας, της λιμενάρχη Θήρας και στελεχών του λιμεναρχείου, του μελετητή του έργου καθώς και του προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας.

Κεντρικό θέμα συζήτησης αποτέλεσε η οργάνωση των εργασιών του έργου και των χώρων που θα δεσμευτούν ως εργοτάξιο. Παράλληλα συζητήθηκε η τροποποίηση του χρονοδιαγράμματος της εταιρείας (χωρίς όμως περαιτέρω χρονική επιβάρυνση για τη συνολική ολοκλήρωση του έργου) καθώς θα πρέπει να αντιμετωπιστούν τα επιπλέον προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στο λιμάνι λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών. Για το θέμα αυτό θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα σύσκεψη στο Υπουργείο Μεταφορών.

Σήμερα το πρωί επίσης, το ΕΛΚΕΘΕ προχώρησε στη λήψη δείγματος του βυθού έτσι ώστε να γνωμοδοτήσει για το σημείο εναπόθεσης των βυθοκορημάτων (λάσπη και πέτρες του βυθού) από τις εργασίες της εργολήπτριας εταιρείας. Τα αποτελέσματα αναμένονται μέχρι την επόμενη Τετάρτη, ενώ οι εργασίες στο χερσαίο τμήμα θα ξεκινήσουν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας”.

Link to comment
Share on other sites

On 10/14/2018 at 6:18 PM, basilis89 said:

Γιατι Τ κουράζουν τόσο πολύ το θεμα αθηνιου αντί ν φτιάξουν νεο λιμάνι σε άλλη περιοχη;

Βρέθηκα για μια δουλειά στην Σαντορίνη πριν λίγες ημέρες η κατάσταση  να ανέβεις όλες τις  στροφες μέχρι την διασταύρωση είναι απελπιστική.. 

Περίμενα να φύγουν όλα τα φορτηγά για να είμαι πιο ήσυχος, αλλά αυτό τ χαλι με τους "transferάδες"-βανακια-, είναι πολύ επικίνδυνο

γιατι κανεις δεν μπορει να προσπερασει τα συμφεροντα καποιων στο υποτιθέμενο λιμανι του αθηνιου...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κλιμάκιο της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) μετέβη στη Σαντορίνη, όπου είχε συνάντηση με τους επικεφαλής Διοίκησης – Διαχείρισης των λιμένων κ. Δήμαρχο και κ. Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, καθώς και άλλους παράγοντες που ασχολούνται με τη διακίνηση των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών – τουριστών που καταφτάνουν με τα κρουαζιερόπλοια στον όρμο Φηρών και μεταφέρονται με τα σκάφη των Λεμβούχων στα σημεία που οδηγούν στην πόλη και τα διάφορα ενδιαφέροντα του τόπου.

Quote

Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα που παρουσιάζουν ενδιαφέρον, τώρα που αρχίζει σε λίγες μέρες η τουριστική περίοδος με τις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων:
• Η επίσπευση των λιμενικών έργων στον λιμένα Αθηνιού,
• Τρόποι ανακούφισης του λιμένα Αθηνιού από την μεγάλη πύκνωση της κίνησης, που προκαλείται με την προσέγγιση μεγάλου αριθμού πλοίων και είναι δυσανάλογη με την έκταση των ευκολιών – λιμενικών εγκαταστάσεων, καθώς και με τον πολύ περιορισμένο χερσαίο λιμενικό χώρο, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα, όσον αφορά την άνεση και ασφαλή κυκλοφορία χιλιάδων ατόμων κατά την μακρά τουριστική περίοδο.
• Η επίσπευση των διαδικασιών, όσον αφορά την κατασκευή δεύτερης πλέον σύγχρονης εγκατάστασης τελεφερίκ, σε σημείο τερματισμού, που θα διευκολύνει την μερίδα των επισκεπτών να οδηγούνται άμεσα στην πόλη, καθώς και την άλλη μερίδα που επιθυμεί επισκέψεις στα ενδιαφέροντα της ευρύτερης περιοχής του νησιού, με τη δυνατότητα παραλαβής των επισκεπτών από τον τερματικό σταθμό, ο οποίος θα διαθέτει κατάλληλο χώρο προσέγγισης των λεωφορείων. Με τον τρόπο αυτό, θα υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής, και λειτουργίας του αναγκαίου επιβατηγού σταθμού (passengers terminal), σε σύγχρονη μορφή, που επιβάλλεται σε έναν τέτοιο τουριστικό προορισμό, προκειμένου να εξυπηρετούνται όλες τις ανάγκες στις διαδικασίες ελέγχου των επισκεπτών, εξασφαλίζοντας και τους κατάλληλους χώρους εγκατάστασης όλων των Υπηρεσιών λιμένων.
• Η διασπορά των επισκεπτών στα ενδιαφέροντα μέρη του νησιού, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός σε συγκεκριμένα μέρη.
• Η αναβάθμιση των μέτρων ασφαλείας που προβλέπονται από τον οικείο Κώδικα και τη Διεθνή Σύμβαση, σχετικά με το Maritime Security.
• Η προστασία του περιβάλλοντος (θαλάσσιου και ατμοσφαιρικού).
• Αναγκαίες παρεμβάσεις από κοινού προς την Κεντρική Διοίκηση, προκειμένου για σοβαρές ρυθμίσεις και έργα που υπάρχει αρμοδιότητα Υπουργείων.

Συμφωνήθηκε όπως, με τη συχνότητα που επιβάλλουν οι καταστάσεις και οι ιδιαιτερότητες για την κρουαζιέρα στη Σαντορίνη, συνεχιστούν οι συναντήσεις μας, ώστε να εξετάζονται έγκαιρα όλα τα θέματα, όπως στη σημερινή συνάντηση, που γίνεται εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου.

Η συζήτηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα και επιβεβαιώθηκε, για μία ακόμη φορά, η προθυμία συνεργασίας των δύο πλευρών, με σκοπό την λήψη μέτρων στήριξης της κρουαζιέρας, με τρόπους και πολιτική αναβάθμισης όλων των μέσων και τρόπων, με στόχο την ελεγχόμενη κατάσταση, όχι μόνο στο μέρος της κρουαζιέρας, αλλά γενικότερα, σε όλα τα μέσα μεταφοράς τουριστών στο νησί.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

https://www.protothema.gr/greece/article/874360/video-katolisthisi-vrahon-sti-sadorini-ekleise-gia-ores-o-dromos-pros-to-limani-tou-athiniou/

Κατολισθήσεις υπηρξαν χτες στο δρόμο προς Τ λιμάνι.. 

Φανταστείτε ν γινόταν Τ καλοκαίρι που οι ουρές των αυτοκινητων είναι μέχρι πάνω την διασταύρωση 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η προβλήτα που είχε τα προβληματα(Παλιά προβλητα),με τους γαρμπηδες των προηγούμενων ημερων υποχωρήσε ακόμα περισσότερο...Αναρωτιέμαι όλο τον χειμώνα τι εκαναν;Ακόμα θω να δω πως θα πέφτουν 4 πλοία μαζί φέτος τις ίδιες ώρες με το μισό λιμάνι εντελώς σπασμένο και περιορισμενο κατα το ημισυ σε χώρο;Αν βάλουμε και τις κατολισθήσεις που γινονται συνεχώς μήπως πρέπει να υπάρξει η κατασκευή νέου λιμανιού για την ασφάλεια των πλοίων και των επιβατων;Ξερω οτι ειναι δυσκολο οπως ειναι χιλιοειπωμένο εδω οτι λογω συμφερόντων δεν πρόκειται να γίνει κάποια μεταφορά άλλα μήπως ηρθε η ώρα να το σκεφτουν καλυτερα οι αρμόδιοι;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Και σήμερα στο fb κυκλοφόρησαν φωτογραφίες σε μια από τις στροφές με μεγάλο ρήγμα..Σε λίγο θα αποκοπεί ο δρόμος που οδηγεί στο λιμάνι και να δω τι θα γίνει....

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Champion Jet_2 said:

Και σήμερα στο fb κυκλοφόρησαν φωτογραφίες σε μια από τις στροφές με μεγάλο ρήγμα..Σε λίγο θα αποκοπεί ο δρόμος που οδηγεί στο λιμάνι και να δω τι θα γίνει....

Δυστυχώς κατάντια.. 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν είναι έτσι θα έχουν πρόβλημα τα μικρά επιβατηγά (Super Jet, κτλ) που πλαγιοδετούν στο συγκεκριμένο σημείο. Απ' ότι φαίνεται διαλύεται όλο το λιμάνι σιγά σιγά.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι εκεί,αλλά στο ντοκο μπροστά από εκεί που δένουν αυτά τα μικρά ταχυπλοα.Συνηθως το καλοκαίρι πλαγιοδετουν στο δόντι που κάνει η προβλήτα

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η κατάσταση στη Σαντορίνη με το κομμάτι του ντόκου αλλά και του δρόμου που υποχώρησαν, είναι ήδη τραγική, με την ουρά από τα αυτοκίνητα να φτάνει πολύ ψηλά στις στροφές του Αθηνιού, με εργαζόμενους και ταξιδιώτες να ταλαιπωρούνται και τα πλοία να καθυστερούν. Με αυτοκίνητο είναι καλό να έχεις κάνει τα κουμάντα σου και να κατέβεις νωρίς. Χθες το Seajet2 έφτασε στην ώρα του και οι λιμενικές αρχές είχαν απαγορεύσει στους επιβάτες του να αποβιβαστούν μέχρι να επιβιβαστούν εκείνοι του Blue Star Delos, ενώ αυτοί που ήταν να επιβιβαστούν στο ταχύπλοο είχαν ενημερωθεί να περιμένουν στη ίδια ουρά επιβίβασης με το συμβατικό και κάποια στιγμή κλήθηκαν να βγουν από αυτή, κάποια στιγμή το πήραν χαμπάρι όλοι. Το Seajet2 για τον λόγο αυτό είχε τελικά μικρή καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο λιμανι του Αθηνιου υπάρχει μια πλατφόρμα του σπανοπουλου,σα δεξαμενή είναι,με μπλοκια πάνω ενώ ηδη μερικά από αυτά έχουν τοποθετηθει στο νερο,ώστε να γίνει η προέκταση του λιμανιού!

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...