Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 4/12/2021 at 8:58 PM, Nikos_Chania said:

Δεν ξέρω αν πρέπει να θυμωσω ή να γελάσω. 

Το προβλημα της σπηλαίωσης που είδαμε στις φωτο ειναι αποτέλεσμα προσεγγισεων πλοίων της ακτοπλοΐας τα τελευταία 2 χρόνια;;; 

Αν είναι όντως από τα πλοία να σταματησουν τις προσεγγίσεις μην τους χαλάσουν το λιμανι. Τι, οχι;

Είμαστε σοβαροί; αντι οι όποιες ευθύνες να αναζητηθούν σε εκείνους που δεν φρόντισαν την έγκαιρη διάγνωση, αντιμετώπιση και οριστική λύση του προβλήματος μας φταίει το εκάστοτε πλοίο με τις ισχυρές μηχανές;; 

Τι άλλο θα ακούσουμε! 

Μεγάλο πεναλτυ για τον Δημαρχο, κόκκινη κάρτα. Δυστυχώς οι κάτοικοι πληρώνουν το τίμημα της απουσας λιμενικης πολιτικης στην Ελλάδα. 

Σιγά σιγα θα δούμε πολλα λιμανια να καταρρέουν όσο δεν γίνονται σωστά και έγκαιρα έργα. 

 

 

On 4/12/2021 at 8:34 PM, enas chiotis said:

Σε συνέχεια του προηγουμένου, μας πρόλαβε το λιμάνι και κατέρρευσε. Μέχρι Μαη (και βλέπουμε) δε θα πιάνει βαπόρι από Πειραιά. Πάντως από τις φωτό φαίνεται ότι δεν έπεσε η ράμπα, αλλά αρκετά πιο μέσα.

Μία που το συζητάμε θα ήθελα να θυμίσω πως η προβλήτα του Αθηνιού κατέρρευσε μετά τις προσεγγίσεις του Tera Jet στα δρομολόγια που εκτελούσε τότε από και προς Κρήτη...Σίγουρα και σε τούτη τη περίπτωση οι προσεγγίσεις του Τέρα δεν ευθύνονται για τη κατάρρευση αλλά πιστεύω επιτάχυναν τη κατάρρευση.Φανταστείτε πόση ιπποδύναμη έχει το συγκεκριμένο πλοίο και πόση πίεση ασκείται στις προβλήτες.Σε κάποιες περιπτώσεις τέτοια ταχύπλοα όταν λύνουν και δίνουν πρόσω τραντάζουν τις προβλήτες και βγάζουν τη θάλασσα πάνω σε αυτές.Πιστεύω πως χρειάζεται προσοχή στους χειρισμούς και σεβασμός στα λιμενικά έργα από τους καπετάνιους.

Πιστεύω ο κάθε τύπος πλοίου που να μπορεί να προσεγγίζει σε κατάλληλη για αυτό προβλήτα πρέπει να εξετάζεται από τα λιμεναρχεία.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι το βλεπουμε λαθος. τα λιμανια καταρρεουν γιατι υπαρχουν κακοτεχνιες. οταν υπαρχουν κακοτεχνιες και υποσκαφη θα γινει απο τις προπελες και στη συνεχεια θα κατσουν απο τα βαρος των μεγαλων οχηματων.

το ιδιο εγινε στον αθηνιο, το ιδιο πιθανον στα ψαρα, το ιδιο και σε αλλες περιπτωσεις

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω αν μου επιτρέπεις @proud_ionian πως ένας ακόμη λόγος είναι και η μη εκτέλεση προγραμματισμένης συντήρησης, πουθενά και σε τίποτα στην Ελλάδα. Μόνο επισκευές αφού πρώτα έχει καταστραφεί κάτι. Με αυτό τον τρόπο ακόμα και η αρτιότερη υποδομή κάποια στιγμή θα καταρεύσει / χαλάσει. Προσωπικά δεν θυμάμαι ποτέ να έχω δει εργασίες συντήρησης πέρα απο αναβαθμίσεις / επεκτάσεις / επισκευές κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Με Olympus κ Σολωμο δεμενα στις αγκυρες στο λιμανι κ το Δηλος να κατεβαινει σε λιγο να δουμε εαν μετα απο πολλα χρονια θα πεσουν 3 βαπορια μαζι στην καινουργια προβλητα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μακάρι να έχουν αποτέλεσμα οι μελέτες ώστε να φύγει το λιμάνι από το αίσχος που λέγεται Αθηνιός.Δεν αντιλέγω το λιμάνι εξυπηρετεί πλέον ταυτόχρονα αρκετά πλοία αλλά ο δρόμος για το λιμάνι παραμένει τραγικός.Για μενα το πιο καλό σενάριο θα ήταν λιμάνι στο Μονόλιθο έναντι της Βλυχάδας μιας βρίσκεται στη μέση του νησιού,ενώ είναι πολύ κοντά στο νέο δρόμο που έχει φτιαχτεί για την Οία και ο χρόνος ταξιδιού από Νάξο για Σαντορίνη με το Blue Star πχ θα μειωνόταν κανα 20λεπτο από το τωρινό και από το αν γινόταν λιμάνι στη Βλυχάδα.Επίσης στη Βλυχάδα μιας που υπάρχει φυσικό τοπίο αρκετοί στο νησί τόσο καιρό κάνουν αγώνα για να σταματήσουν την κατασκευή ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος που χτίζεται εκεί.Άμα γίνει λιμάνι εκεί δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνει ...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Για πρώτη φορά έχει γίνει μια σοβαρή προσπάθεια με την εκπόνηση μελέτης για την κατασκευή νέου λιμένα στην Σαντορίνη . 
Τα προτεινόμενα σημεία κατασκευής του νέου λιμένα είναι η βλυχαδα , ο κολομπος και ο μονολιθος και αφού ελήφθησαν υπόψη και αναλύθηκαν όλοι οι παράγοντες (χερσαίος χώρος , οδικό δίκτυο που θα πρέπει να φτιαχτεί , εγγύτητα περιοχών τουριστικού ενδιαφέροντος , καιρικές συνθήκες … κλπ) κατέληξαν στον Μονόλιθο .

Η συγκεκριμένη μελέτη ήδη έχει αποσταλεί και στην ΠΕΠΕΝ για απόψεις . 

Link to comment
Share on other sites

Ξαναγυρνάμε 22 χρόνια πίσω.

 

On 5/1/2020 at 11:07 PM, proud_ionian said:

καλο μηνα και του χρονου εξω :) 

εχω παρα πολλα χρονια να παω στη σαντορινη, αλλα απο οτι θυμαμαι η κουβεντα περι νεου λιμανιου ειναι πολυ παλια

στα μεσα των 90s τα πρωτα χρονια του Σημιτη, την Ελισαβετ Παπαζωη, βουλευτη Κυκλαδων του Κινηματος, υφυπουργο ΠΕΧΩΔΕ πρωτα και μετα Υπουργο Αιγαιου να εχει παρει πανω της το θεμα του νεου λιμανιου της μυκονου και της σαντορινης. για ενα διαστημα ετρεχαν παραλληλα τα δυο projects (χωροθετηση νεου λιμανιου μυκονου στον τουρλο και νεου λιμανιου σαντορινης στο μονολιθο). τη συνεχεια την βλεπετε

θα συμφωνησω απολυτα με τον @NIKOSNAXOS και για τη βλυχαδα και για το μονολιθο (φανταζεστε οι μυκονιατες λιμανι στην ελια ή τον καλαφατη; ) και με τον @mytilene για τη μελετη των ΑΔΚ.

 

Link to comment
Share on other sites

H Βλυχάδα αναμφίβολα είναι ένα μέρος με συνεχή τουριστική ανάπτυξη , με φυσικό κάλλος , οπότε η δημιουργία του λιμένα εκεί θα την επιβάρυνε σημαντικά. Επίσης δεν θα λυνόταν το πρόβλημα της προσέγγισης των πλοίων με ΝΔ ανέμους  που ταλανίζει σήμερα το νησί , διότι όπως ο Αθηνιός έτσι και η Βλυχάδα, εκτίθονται ιδιαίτερα στους γαρμπήδες.

Ο Μονόλιθος όμως, είναι ήδη επιβαρυμένος βιομηχανικά σαν περιοχή , διότι εκεί βρίσκονται το αεροδρόμιο του νησιού και το εργοστάσιο της ΔΕΗ , οπότε η κατασκευή του λιμένα εκεί ,θα μπορούσε να πει κανείς ότι δεν ανακόψει μια επερχόμενη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Επίσης από τις τρεις προτεινόμενες περιοχές , ο Μονόλιθος νομίζω ότι είναι πιο κοντά στο κέντρο του νησιού.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με προβληματίζει πολύ το γεγονός πως το έστειλαν στην ΠΕΠΕΝ για απόψεις. Και το καινούργιο λιμάνι της Τήνου το έστειλαν στην ΠΕΠΕΝ, και της Καλύμνου το καινούριο λιμάνι το έστειλαν στην ΠΕΠΕΝ κ.α. Το τι θα τους πει η ΠΕΠΕΝ και το τι θα πράξουν το έχω απορία. 

Link to comment
Share on other sites

Το ερωτημα ειναι γιατι να ρωτησουν τους ναυτικους γενικώς, και ακόμη χειρότερα ένα συνδικαλιστικό όργανο. Με την ίδια λογική γιατί να μη ρωτήσουν και τους ιδιοκτήτες των beach bar παραδίπλα που θα έχει λιγότερο κύμα από τα απόνερα? Η τους ιδιοκτήτες σουπερ μαρκετ που βολεύει να γίνει το λιμάνι για να μεγιστοποιήσουν το τζίρο? Αλοίμονό μας, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά..... 

Ο καθένας τη δουλειά του. Το μόνο που είναι ικανοί να συνεισφέρουν οι ναυτικοί είναι να επισημάνουν/διορθώσουν μικρές ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ λεπτομέρειες σε ένα τελικό σχεδιασμό, εξίσου με όλα τα άλλα γκρουπ εμπλεκόμενων στο λιμάνι !! Αυτό λέγεται διαβούλευση, και οφείλει να γίνει στο τέλος.... 

Ο σχεδιασμός ενός λιμένα είναι πρόβλημα χωροταξικό, κοινωνικό, οικονομικό και συγκοινωνιακό. Πρέπει να εξυπηρετεί μια γενικότερη πολιτική (με την έννοια του policy, όχι του politics) ενός νησιού. Δηλαδή με άλλα λόγια να είναι σαφείς οι στόχοι που έχει το νησί από τη δημιουργία ενός λιμένα. Στη συνέχεια εξετάζονται παράμετροι όπως: 

  • η τοποθεσία (σε ποιο μέρος),
  • η σύνδεση με το οδικό δίκτυο ή η ανάγκη δημιουργίας νέου,
  • η χωρητικότητα της υποδομής ( Με τι ορίζοντα? Για πόσα πλοία? Πόσα ΙΧ?. Πόσοι επιβάτες? Πόσο καιρό σκοπίμως είναι ανεκτό να είναι κορεσμένο το λιμάνι? κλπ ),
  • η χωρητικότητα του οδικού δικτύου (πόσα ΙΧ ανά ώρα? με τι αιχμή?)
  • οι επιπτώσεις στο περιβάλλον (="Οκ τα παραπάνω, αλλά με τι κόστος στις ζωές των περίοικων και την άγρια ζωή? " ),
  • το κόστος των έργων (άλλο να απαιτούνται μόνο επιχώσεις και άλλο να πρέπει να σπάσεις βράχους κλπ),
  • οι κίνδυνοι από εξωτερικούς παράγοντες (σεισμοί κλπ). Εχουν λόγο οι ναυτικοί σε αυτά? Δε νομίζω. 

Η διαδικασία αυτή δεσμεύει την ανάπτυξη, τη δημιουργία υποδομών, την αύξηση/μείωση του πληθυσμού, την κατανομή του πληθυσμού στο χώρο αλλά και την γενικότερη δραστηριότητα σε ένα νησί για 50+ χρόνια.

Ως εκ τούτου ο σχεδιασμός ενός λιμένα είναι πολύ πιο σύνθετος από το "προς τα που θα κοιτάει η μπούκα" ή "τι κατεύθυνση θα έχει η προβλήτα" ή αλλες τέτοιες ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ στις οποίες οκ, αναμφίβολα οι ναυτικοί έχουν μια Χ γνώση που μπορούν να καταθέσουν. Αλλά ως εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη που ζητάνε από την Ένωση πλοιάρχων είναι για να καλυφθούν αστοχίες ως προς τις υποδομές με τις καιρικές συνθήκες που από την εμπειρία των συναδέλφων τους θα κάνουν ενέργειες για να διορθωθούν στη διαδικασία του σχεδιασμού και όχι αφού ολοκληρωθεί ένα έργο.

Link to comment
Share on other sites

καλώς ρωτάνε τους χρήστες, πλοιάρχους, αυτοί θα κληθούν να βάζουν και να βγάζουν τα πλοία τους. Επιπλέον, η ΠΕΠΕΝ δεν είναι απλά ένας συνδικαλιστικός φορέας, είναι θεσμικό όργανο, συνομιλητής της πολιτείας για δεκάδες θέματα που αφορούν τη ναυτιλία. Καλώς απευθύνθηκαν εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η γνώμη που ζητάνε από την Ένωση πλοιάρχων είναι για να καλυφθούν αστοχίες ως προς τις υποδομές με τις καιρικές συνθήκες που από την εμπειρία των συναδέλφων τους θα κάνουν ενέργειες για να διορθωθούν στη διαδικασία του σχεδιασμού και όχι αφού ολοκληρωθεί ένα έργο.

*** Στο τέλος του σχεδιασμού !! Δεν ειπε κανεις για μετά την ολοκλήρωση....

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνουν και τους ρωτάνε, αλλά μην κάνουν του κεφαλιού τους μετά όλοι αυτοί οι χαρτογιακάδες του υπουργείου. Και για αλλού ρώτησαν και είδαμε τα αποτελέσματα. Μακάρι τώρα να αλλάξει κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

Τόσα χρόνια λεμε οτι δεν πήραν ποτέ την γνώμη των πλοιάρχων για τις νέες  λιμενικές υποδομές και ξαφνικά στην πρώτη φορα που επι μιας μελέτης με προτεινόμενο σχέδιο , ζητάνε τις απόψεις και ξαφνικά βλέπουμε οτι βρίσκονται κάποιοι και λένε οτι κακώς ζητάνε …

Η ΠΕΠΕΝ εκτός απο συνδικαλιστικό όργανο , είναι ένα θεσμικό όργανο κι ο φορέας που εκπροσωπεί τους πλοιάρχους και εκπροσωπείται στο ΔΣ απο πλοιάρχους πολλοί εξ αυτών πλοίαρχοι της ακτοπλοιας , γνωστές που μπορούν να καταθέσουν τεκμηριωμένες απόψεις . Εάν δεν που τις απόψεις τους οι χρήστες οι οποίοι κάθε μέρα , νύχτα -μέρα θα καλούνται να μπαινοβγαίνουν στο λιμανι με οποιαδήποτε καιρο κι φαινόμενο τότε ποιος θα πρεπει να ερωτηθεί ;;;

Η σύγκριση των πλοιάρχων με ιδιοκτήτες beach bar και λοιπών ψυχαγωγικών ιδιοκτητών ειναι τουλάχιστον άστοχη και μηδενιστική .

4 hours ago, giorgos_249 said:

Ο σχεδιασμός ενός λιμένα είναι πρόβλημα χωροταξικό, κοινωνικό, οικονομικό και συγκοινωνιακό. Πρέπει να εξυπηρετεί μια γενικότερη πολιτική (με την έννοια του policy, όχι του politics) ενός νησιού. Δηλαδή με άλλα λόγια να είναι σαφείς οι στόχοι που έχει το νησί από τη δημιουργία ενός λιμένα. Στη συνέχεια εξετάζονται παράμετροι όπως: 

  • η τοποθεσία (σε ποιο μέρος),
  • η σύνδεση με το οδικό δίκτυο ή η ανάγκη δημιουργίας νέου,
  • η χωρητικότητα της υποδομής ( Με τι ορίζοντα? Για πόσα πλοία? Πόσα ΙΧ?. Πόσοι επιβάτες? Πόσο καιρό σκοπίμως είναι ανεκτό να είναι κορεσμένο το λιμάνι? κλπ ),
  • η χωρητικότητα του οδικού δικτύου (πόσα ΙΧ ανά ώρα? με τι αιχμή?)
  • οι επιπτώσεις στο περιβάλλον (="Οκ τα παραπάνω, αλλά με τι κόστος στις ζωές των περίοικων και την άγρια ζωή? " ),
  • το κόστος των έργων (άλλο να απαιτούνται μόνο επιχώσεις και άλλο να πρέπει να σπάσεις βράχους κλπ),
  • οι κίνδυνοι από εξωτερικούς παράγοντες (σεισμοί κλπ). Εχουν λόγο οι ναυτικοί σε αυτά? Δε νομίζω. 

 

Αγαπητέ οταν μιλάμε για εκπονηθείσα μελέτη , μιλάμε Για μια εργασία η οποία περιλαμβάνει όλες αυτές τις παραμέτρους που αναφέρεις και άλλες βάση των οποίων κατέληξαν στο μονόλιθο και πρότειναν δυο διαφορετικούς Σχεδιασμούς των προβλητών - χερσαίων εγκαταστάσεων .Δεν ζητήθηκε απο τους πλοιάρχους να κάνουν οι ίδιοι την μελέτη αλλά να καταθέσουν τις απόψεις τους επι συγκεκριμένης μελέτης και σχεδίου . 

 

4 hours ago, giorgos_249 said:. 

Ο καθένας τη δουλειά του. Το μόνο που είναι ικανοί να συνεισφέρουν οι ναυτικοί είναι να επισημάνουν/διορθώσουν μικρές ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ λεπτομέρειες σε ένα τελικό σχεδιασμό, εξίσου με όλα τα άλλα γκρουπ εμπλεκόμενων στο λιμάνι !! Αυτό λέγεται διαβούλευση, και οφείλει να γίνει στο τέλος.... 

 

Ως εκ τούτου ο σχεδιασμός ενός λιμένα είναι πολύ πιο σύνθετος από το "προς τα που θα κοιτάει η μπούκα" ή "τι κατεύθυνση θα έχει η προβλήτα" ή αλλες τέτοιες ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ στις οποίες οκ, αναμφίβολα οι ναυτικοί έχουν μια Χ γνώση που μπορούν να καταθέσουν. Αλλά ως εκεί. 

Προφανώς,  οι πλοίαρχοι με την γνώση και την εμπειρία μπορούν να συνεισφέρουν σημαντική βοήθεια και όχι σε λεπτομέρειες . Μια μελέτη όσο σωστή και να είναι σύμφωνα με τις παραμέτρους που ανέφερες , εάν «ναυτικά» δεν είναι σωστή και βάζει προβλήματα στους χρήστες του λιμανιού , τότε κάμποσες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ του Ελληνικού λαού κινδυνεύουν να πάνε στον βρόντο για μια ακόμη φορά . 
 

Συνεπως άριστα έκαναν και ζητήθηκαν οι απόψεις των πλοιαρχων μέσω του θεσμοθετημένου οργάνου που τους εκπροσωπεί .

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, giorgos_249 said:

Το ερωτημα ειναι γιατι να ρωτησουν τους ναυτικους γενικώς, και ακόμη χειρότερα ένα συνδικαλιστικό όργανο. Με την ίδια λογική γιατί να μη ρωτήσουν και τους ιδιοκτήτες των beach bar παραδίπλα που θα έχει λιγότερο κύμα από τα απόνερα? Η τους ιδιοκτήτες σουπερ μαρκετ που βολεύει να γίνει το λιμάνι για να μεγιστοποιήσουν το τζίρο? Αλοίμονό μας, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά..... 

 

Προσυπογράφω.

Αλλιώς να πάνε οι μηχανικοί τα βαπόρια και οι καπετάνιοι να σχεδιάζουν τα λιμάνια.

Καλά σας τα λέει ο κ. Γιώργος, στις λεπτομέρειες είναι απαραίτητο να επέμβουν οι πλοίαρχοι.

Δε νομίζω πως εκείνοι επεξεργάζονται τα δεδομένα των ανέμων.

Και δε μιλάω για τα περσινά.

Δεδομένου ότι ο σχεδιασμός γίνεται με μελέτη ανεμολογικων δεδομένων πολλών ετών, το fetch (ενεργό ανάπτυγμα πελάγους), άλλες πολλές παραμέτρους και υπολογισμούς, οι οποίοι δεν είναι τυχαίοι.

Εκτός και αν πιστεύετε οι υπόλοιποι πως στο εξωτερικό τα λιμάνια τα φτιάχνουν ναυτικοί κατά κύριο λόγο.

Τότε πάω πάσο.

Ας αφήσουμε λοιπόν τους ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά τους, να κάνουν ένα πλήρες συγκοινωνιακό πλάνο για το νησί και να προτείνουν.

Αξιολόγηση του υπάρχοντος οδικού δικτύου, χώρων στάθμευσης, συγκοινωνία...

Από κει και πέρα τώρα αν δεν εκλεγεί η καλύτερη λύση για λόγους άλλους, όπως να μη θέλει ο, εκάστοτε, δήμαρχος να χαντακωσει κάποια περιοχή για χάρη νέου λιμανιού, ή για να μη δυσαρεστήσει επαγγελματίες της περιοχής, τότε δε θα φταίνε οι μελετητές που δεν έγινε αυτό που προτάθηκε ως βέλτιστο.

 

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

Είδαμε και τα λιμάνια που έφτιαξαν χωρίς  να ρωτήσουν τους πλοιάρχους όπως η Τήνος η Κάσος και η Κάλυμνος…Τα παραδείγματα πολλά…Μιλαγαν οι πλοίαρχοι τότε και κανείς δε τους άκουγε μέχρι που ότι τους έλεγαν τα έβλεπαν μπροστά τους και σταμάτησαν τα έργα στη μέση(Τηνος)….Αν το λιμάνι δε σχεδιαστεί μαζί με τους χρήστες του, τότε θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα τα οποία οι πλοίαρχοι θα πρέπει να τα διαχειριστούν μόνοι τους στη συνέχεια….

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρε παιδιά υπερτονίζετε ως "χρήστες" του λιμανιού τους πλοιάρχους? ( άλλο και αυτό βασικά με τη λέξη "πλοίαρχος" !! Δηλαδή ο ύπαρχος δεν υπάρχει? Ο υποπλοίαρχος ??  Πείτε οι ναυτικοί καλύτερα.... ).

Για το τυπικό του πράγματος επίσης: Χρήστες είναι αυτοί που επιλέγουν το λιμένα που χρησιμοποιούν (αν υπάρχουν πολλοί λιμένες), οι "πελάτες" κατά κάποιον τρόπο, όπως πχ οι επιβάτες, οι μεταφορείς κλπ. Οι ναυτικοί λοιπόν είναι χειριστές. Δεν έχουν την επιλογή πχ οι ναυτικοί του Νήσος Σάμος να προσεγγίσουν στα Μεστά ή τη Χίο κατά βούληση, πάνε εκεί που δίνει εντολή η εταιρεία. Οι ναυτιλιακές εταιρείες ομως επιλέγουν το λιμάνι που θα προσεγγίσουν, είναι λοιπόν χρήστες. 

Τέλος να διευκρινίσω: Σε καμία περίπτωση δεν είναι τα σχόλια που έκανα ούτε μηδενιστικά ούτε προσβλητικά για τους ναυτικούς. Σέβομαι βαθύτατα το ρόλο τους, είναι άκρως σημαντικοί και οφείλουμε πολλά σε αυτούς. Απλώς ο καθένας είναι χρήσιμος σε αυτό που ξέρει, το ότι λέει κανείς ότι ένας γιατρός δεν μπορεί να χειριστεί ένα αεροπλάνο επειδή δεν είναι πιλότος δε σημαίνει ότι δεν σέβεται την ιατρική..... 

Link to comment
Share on other sites

Η ουσία είναι ότι το νησί θα μείνει πολλά χρόνια ακόμα χωρίς λιμάνι και η κίνηση ολοένα και αυξάνεται.

Η προηγούμενη Δημοτική Αρχή είχε εκπονήσει μελέτες για δύο προβλήτες καταφυγής έκτακτων περιπτώσεων(έκρηξη ηφαιστείου,σεισμοι) μία στο Πορί και μία στη Βλυφάδα.Η κατασκευή αυτών των προβλητών θα προχώραγε σύντομα.Όμως η παρούσα Δημοτική Αρχή πέταξε στα σκουπίδια τις μελέτες προφανώς για να μη προχωρήσει το έργο άλλων.Και τώρα για αυτό προσπαθούν να ξεκινήσουν τις διαδικασίες για το νέο λιμάνι.

Αν κατασκευάζονταν οι δύο προβλήτες θα μπορούσαν άνετα να έπεφταν τα εμπορικά, μοτορσιπάκια και γκαζάδικα ώστε να αποσυμφορήσουν τον Αθηνιό.

Κάποιοι κοιτάνε πως θα κερδίσουν ψήφους και κανένας δε κοιτάει το γενικό καλό.

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, nomikos said:

Κάποιοι κοιτάνε πως θα κερδίσουν ψήφους και κανένας δε κοιτάει το γενικό καλό

Εχεις απόλυτο δίκιο !! Προσυπογράφω με τα 2 χέρια !! Σε όλη τη χώρα αυτό !! 

Link to comment
Share on other sites

@giorgos_249Με, βάση την ελληνική νομοθεσία και πάγια πρακτική της ελληνικής πολιτείας, ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για όλα.

Αν ανατρέξεις στο φόρουμ θα δεις περιπτώσεις πλοιάρχων που τους συνέλαβαν ή τους ταλαιπώρησαν οι λιμενικές αρχές, ακόμα και για μια μικρή και αμελητέα "επακούμβιση" στο ντόκο.

Τι να πρωτοθυμηθώ...δεν θέλω να αναφερθώ σε ονόματα συγκεκριμένων πλοιάρχων. Έχουμε, άλλωστε πολύ πρόσφατα παραδείγματα. Πάντως, ούτε Α' Μηχανικός έχει συλληφθεί, ούτε Ύπαρχος, κλπ.

Συνεπώς, ναι ρωτάμε τους Πλοιάρχους γιατί αυτοί σίγουρα μπορεί να δώσουν μια οπτική την οποία μπορεί να μην έχουν σκεφτεί οι λιμενολόγοι και λοιποί μελετητές.

Τα είπαν και συμφορουμιτες πιο πάνω ότι προειδοποίησαν εγκαίρως για την Κάσο, την Κάλυμνο, την Τήνο, τους "έγραψαν" και τα αποτελέσματα τα είδαμε.

Και δεν τα  έχουν πει μόνο εκεί. Τα έχουν πει και για τον Εύδηλο και το Καρλόβασι και άλλα λιμάνια. Αν θυμάμαι καλά, 5.500.000 ευρώ είχαν δοθεί για τη νέα προβλήτα στον Εύδηλο και το νέο δρόμο-γέφυρα και βγήκαν άχρηστα. Άχρηστα. Δένει το πλοίο και σήμερα εκεί που έδενε πριν τριάντα χρόνια που πρωτοείδα τον Εύδηλο.

Για αυτό το λόγο η έμφαση δίνεται στους Πλοιάρχους.

Κατά τα λοιπά, έχεις απόλυτο δίκιο ότι η κατασκευή ενός λιμανιού είναι ένα πολυσύνθετο ζήτημα, για αυτό και γνώμη όλων όσων έχουν σχέση με τη λειτουργία του θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. 

Να σημειώσω εδώ και εγώ ότι δεν είμαι πλοίαρχος, απλώς είχα τη χαρά και την τιμή να φιλοξενηθώ στις γέφυρες σε πολλά από τα ταξίδια μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...