Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δε θεωρώ πως θα είναι κατώτερο από το Σπίριτ. Ίσα ίσα το Σαόνησος πρέπει να έχει και καλύτερη πλεύση σε χοντρούς καιρούς, μεγαλύτερο γκαράζ από όλα που πέρασαν τα τελευταία χρόνια από τη γραμμή ενώ από ταχύτητα πιστεύω θα ταξιδεύει στα 14, Σάος είναι αυτή.Το Άρτεμις αλλά και το Σπίριτ παλαιότερα με 14 πάνε.Αν το Σαόνησος δε παρουσιάζει βλάβες και εξυπηρετεί αξιόπιστα τα ενδοκυκλαδικά, δε το θεωρώ υποβάθμιση.Μάλλον αναβάθμιση θα είναι.

Εκτός αν θέλουμε να ταξιδεύουμε το Χειμώνα με το Caldera (s)Vista ή κάνα άλλο jet.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites
  • Replies 318
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προ τωρινής μετασκευης, το γκαράζ του Σαονησος θα ήταν από το πιο άνετα από τα συμβατικά πλοία που έχουν περάσει στη γραμμή. Αλλά τώρα το έχουν βιάσει!! Πλώρα το γκαράζ απεκτησε ένα ενδιάμεσο κατάστρωμα που γίνονται καμπίνες, οπότε πλώρα παίρνει μόνο ΙΧ και από τη μέση και πρύμα έχουν φτιαχτεί ράμπα σε μορφή "U", οπότε η χωρητικότητα του σε ΦΓ έχει μικρύνει παρά πολύ! Η φωτογραφία είναι από τη κυρία Λίτσα Μπάρμπαγιαννη στο Facebook.

FB_IMG_1605876997749.jpg

Link to post
Share on other sites

Δε γνώριζα ούτε για το πατάρι ούτε για τις νέες καμπίνες.Οι ράμπες φαίνονται να είναι σταθερές ενω στο μέσον φαίνεται να έχει μόνο μία γραμμή φόρτωσης για φορτηγά.Άρα το πολύ 2-3  φορτηγά θα πέρνει.;;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites

Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ ούτως ή άλλως έπαιρνε ελάχιστα φορτηγά. Είχε μία σειρά φόρτωσης. Σαμοθράκη εξυπηρετούσε δύσκολα, πάντα είχε φορτηγά στην αναμονή. Από εκεί και πέρα βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Edited by samothrax
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Κατά τη διάρκεια του δεξαμενισμού, το Σαονησος έβγαλε άξονες και τα τιμόνια του. Μετά το δεξαμενισμό του, το Σαονησος επέστρεψε στο μωλο της ΔΕΗ για τη συνέχιση των εργασιών της μετασκευής του (προσθήκη καμπινών)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

To βαπορακι δεν ειναι κακο και σιγουρα ειναι καλυτερο απο διαφορα αλλα τους μεγεθους του που κυκλοφορουν στα νερα μας.Το θεμα ειναι οτι εδω ουσιαστικα το παρατησανε 10 χρονια χωρις ουστιαστικη συντηρηση ,αλλα και ακομα και οταν ξεκινησε ποτε δεν το ανοιξανε για να δουμε τι μπορει να δωσει απο ταχυτητα

Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Takisg said:

Μπράβο πιάνει τόσο... δεν του το είχα!!!!

Ποιος του το είχε...;;; Αλλά αν έγιναν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ παρεμβάσεις μπράβο... Εδώ έπιανε από 12 μέχρι βαριά - βαριά 14. 28 μίλια 2,5-3 ώρες. Ας ελπίσουμε ότι κάνανε κάτι με τον θόρυβο...

6 hours ago, polmyt said:

...αλλα και ακομα και οταν ξεκινησε ποτε δεν το ανοιξανε για να δουμε τι μπορει να δωσει απο ταχυτητα

Επειδή πριν ξεκινήσει πολλοί δυσανασχετούσαν και δεν το εμπιστεύονταν, ήθελε ο Μανούσης να δείξει ότι άξιζε, έκανε το Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη και αντίστροφα σε2 ώρες και 10-15 λεπτά, αλλά άντεξε περίπου 1 μήνα μέχρι που κλάταρε η μηχανή, ενώ ταξίδευε, όσοι ήταν μέσα άκουσαν έναν εκκωφαντικό θόρυβο.

Ξαναλέω, μακάρι τώρα να το έφτιαξε σωστά.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...