Jump to content
Shipfriends

Σαόνησος (IMO 9104627)


Recommended Posts

Κανοντας βολτα στο λιμανι του λαυριου ακουγεται ενας πολυ δυνατος θορυβος...και προερχεται απο την εξωτερικη γεννητρια του σαονησος....τα οργανα της γεφυρας τα σηκωνει μια τετοια γεννητρια??ωραιο σουλουπι και μου φανηκε πιο μικρο απ οτι στις φωτογραφιες....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η 2η γραμμή των ενδοκυκλαδικών έχει μείνει χωρίς πλοίο 2,5 μήνες περίπου.

Από ότι ακούω, οι Συριανοί έχουν αρχίσει και γκρινιάζουν. Θυμηθείτε και την αναφορά του κ. Συρμαλένιου, που είχε γίνει πριν από ένα μήνα περίπου.

Φαίνεται πως έχουμε καιρό ακόμα...

Edited by CptFourtounas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το κουκλίστικο Σαόνησος περιμένει υπομονετικά στο Λαύριο την έναρξη των δρομολογίων του, το βλέπουμε εδώ χτές στο λιμάνι. Θεωρώ πως το μέγεθος της διεύθυνσης της ιστοσελίδας είναι υπερβολικό, είναι σα να είναι νηολογημένο στο internet:D. Ιδανικά θεωρώ πως θα έπρεπε να είναι μικρότερο. Να και τα σινιάλα της ΣΑΟΣ στο φουγάρο του.

Link to comment
Share on other sites

Γενικοτερα ειναι λιγο υπερβολικοι με τις γραμματοσειρες εκει στη ΣΑΟΣ.Και το Saos Ferries τεραστιο ειναι αναλογικα με το μεγεθος του βαποριο

Link to comment
Share on other sites

Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΣΑΟΝΗΣΟΣ’’ Ν.Π. 12580 – Γνωμοδότηση Τεχνικής Επιτροπής

Quote

Στην αποδοχή του χαρακτηρισμού του διαμορφωμένου χώρου επιβατών στο αριθμ. 5 κατάστρωμα του Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΣΑΟΝΗΣΟΣ’’ ΝΠ 12489 ως ανοικτού, σύμφωνα με το π.δ. 44/2011 (Α’ 110) και την Οδηγία 2009/45 όπως ισχύουν, εφόσον η πρυμναία πλευρά παραμένει ανοικτή στον καιρό και χωρίς μέσα καιροστεγους κλεισίματος.

 

Link to comment
Share on other sites

Στη πράξη σημαίνει ότι ένα θέμα που αφορούσε την συμμόρφωση με τον κανονισμό ενδιαίτησης (ΠΔ 44/2011) και εκκρεμούσε η παρέμενε αγκάθι  , συγκλήθηκε η τεχνική επιτροπή για να αποφανθεί τελικά οτι συμμορφώνεται τελικά με το ανωτέρω  ΠΔ υπο τις προϋποθέσεις που αναφέρει .

Με απλα λόγια αυτή η απόφαση κατα πάσα πιθανότητα ανοίγει τον δρόμο για την έκδοση των πιστοποιητικών του πλοίου .

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, εγώ δεν ήμουν σαφής, αναφερόμουν σε αυτό

Quote

 

εφόσον η πρυμναία πλευρά παραμένει ανοικτή στον καιρό και χωρίς μέσα καιροστεγους κλεισίματος.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έφτασαν κάποιες φήμες στα αφτιά μου ότι τελικά το πλοίο έχασε την ενδοκυκλαδική γραμμή και οτι θα επαναπροκηρυχθεί άμεσα και μάλιστα με νέους ενδιαφερόμενους.

Εντωμεταξύ η γραμμή έχει μείνει χωρίς πλοίο για 3μιση μήνες και όπως φαίνεται έχουμε ακόμα δρόμο!!!  

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Άλλο ένα επεισόδιο στο σίριαλ σχετικά με την πιστοποίηση του πλοίου με την κατηγορία πλοων  Β και το σημαντικό ύψος κύματος στα 2,5μ.

65%CE%93%CE%A34653%CE%A0%CE%A9-%CE%9A%CE
 

Εκτος των άλλων ο Μανούσης ζητά την μείωση της ηλικίας του πλοίου . Πιο συγκεκριμένα ζητά να θεωρηθεί ως year of built το 2017 , χρόνο κατα τον οποίο μετασκευάστηκε απο Φ/Γ - Ο/Γ σε Ε/Γ - Ο/Γ , αλλά η Τεχνική Επιτροπή κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Μελετών Κατασκευών γνωμοδότησε αρνητικά και μεταξύ μας δεν διαφωνώ με την επιχειρηματολογία που αναπτύχθηκε . 
 

Η ιδια όμως επιχειρηματολογία , δεν αναπτύχθηκε φυσικά όταν η ίδια Τεχνική επιτροπή σε προγενέστερη συνεδρίαση της έπειτα απο εισήγηση της ίδιας υπηρεσίας ( Διεύθυνση Μελετών Κατασκευών ) κούρεψε καμια δεκαριά χρονια απο το year of built του Aqua Jewel . 🤐

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το Aqua Jewel είναι λίγο διαφορετική περίπτωση. Δεν είχε τελειώσει η κατασκευή του, όποτε δεν υπήρχαν αλλά πιστοποιητικά. Όπως και το Ελ Βενιζέλος που εμφανίζεται σαν χτισμένο το 92 ενώ το κουφάρι προϋπήρχε, τα Νήσος Χίος/Μύκονος κτλ. Εδώ μιλάμε για ένα πλοίο που έχει λάβει τόσα πιστοποιητικά όλα αυτά τα χρόνια και σε όλα φαίνεται ημερομηνία χτισιματος. 

Link to comment
Share on other sites

Ο σύνδεσμος δεν ανοίγει.

Κατά τα λοιπά, θα ήταν σωστό το επιχείρημα του Μανούση αν έκανε σωστή μετασκευή...

Πριν λίγο καιρό είχαμε στον ραδιοφανικό σταθμό του νησιού μας τον κύριο Κάρδαρη, πρόεδρο της ΖΑΝΤΕ και μέσα στην κουβέντα είπε ότι στην εταιρεία δεν θεωρούν ως έτος κατασκευής του ΚΟΡΑΗΣ το 1987, αλλά το 2008 που ολοκληρώθηκε η ριζική ανακατασκευή του πλοίου και δεν έχουν άδικο, αλλά δεν ζητήσαν και στα χαρτιά να φαίνεται το 2008...

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

παντως ολα αυτα ειναι μαϊμουδιες. το ετος κατασκευης ειναι ενα. δεν αλλαζει.

αρκετοι υποστηριζουν οτι σωστη αφετηρια για να μετρας την ηλικια ειναι η θεση τροπιδος

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Neptune said:

Ναι αλλά το Aqua Jewel είναι λίγο διαφορετική περίπτωση. Δεν είχε τελειώσει η κατασκευή του, όποτε δεν υπήρχαν αλλά πιστοποιητικά. Όπως και το Ελ Βενιζέλος που εμφανίζεται σαν χτισμένο το 92 ενώ το κουφάρι προϋπήρχε, τα Νήσος Χίος/Μύκονος κτλ. Εδώ μιλάμε για ένα πλοίο που έχει λάβει τόσα πιστοποιητικά όλα αυτά τα χρόνια και σε όλα φαίνεται ημερομηνία χτισιματος. 

Πολυ σωστό , αλλά στην επιχειρηματολογία της Τεχνικής Επιτροπής γίνεται αναφορά ως έτος κατασκευής το έτος καθέλκυσης , όπου στην περίπτωση του Aqua Jewel , όπως οι περισσότεροι θυμούνται το πλοίο είχε καθελκυστεί  και παρέμενε ημιτελές με το όνομα Νισιλιος πολλα χρόνια πριν το πάρει ο Περογιαννακης και το αποπερατώσει.

17 minutes ago, proud_ionian said:

παντως ολα αυτα ειναι μαϊμουδιες. το ετος κατασκευης ειναι ενα. δεν αλλαζει.

Το ίδιο πιστεύω κι εγώ .  Ιδιαίτερα αν το πλοίο πέσει στη θάλασσα ο χρόνος ξεκινά να τρέχει  και εχει να κάνει με συντήρηση και φθορές . 

Link to comment
Share on other sites

Κουβέντα χωρίς λογική δεν μπορει 1 πλοίο που είναι 20-30-40 ετών με μία ανακαίνιση να ονομάζεται καινούργιο ή να αλλάζει το έτος κατασκευής!! Εκτός από τραγικές αυτές οι ενέργειες κατά την γνώμη μου είναι και επικίνδυνες!!!

Link to comment
Share on other sites

Στην ουσία η επιτροπή του δίνει την δυνατότητα να εκτελεί Β' πλόες οπότε ανοίγει η δυνατότητα να χτυπήσει άγονες ιδίως αυτή που ήθελε δηλαδή των Κυκλάδων αλλά όπως ήταν λογικό δεν μπορούσε να αλλάξει η χρονιά ναυπήγησης οπότε παραμένει στο 1994.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το παράλογο που η λαμαρίνα ενός πλοίου διαβρώνετε από την θάλασσα για π.χ.20 χρόνια και με μια βαρβάτη μετασκευή στην 15ετία γίνεται "ώ του θαύματος" 5χρονο νεούδι, με ξεπερνάει πραγματικά..! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...