express adonis Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 Κανοντας βολτα στο λιμανι του λαυριου ακουγεται ενας πολυ δυνατος θορυβος...και προερχεται απο την εξωτερικη γεννητρια του σαονησος....τα οργανα της γεφυρας τα σηκωνει μια τετοια γεννητρια??ωραιο σουλουπι και μου φανηκε πιο μικρο απ οτι στις φωτογραφιες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fourtounakis Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 Άραγε θα ταξιδέψει ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptFourtounas Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 (edited) Η 2η γραμμή των ενδοκυκλαδικών έχει μείνει χωρίς πλοίο 2,5 μήνες περίπου. Από ότι ακούω, οι Συριανοί έχουν αρχίσει και γκρινιάζουν. Θυμηθείτε και την αναφορά του κ. Συρμαλένιου, που είχε γίνει πριν από ένα μήνα περίπου. Φαίνεται πως έχουμε καιρό ακόμα... Edited May 3, 2021 by CptFourtounas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 23, 2021 Share Posted May 23, 2021 Το κουκλίστικο Σαόνησος περιμένει υπομονετικά στο Λαύριο την έναρξη των δρομολογίων του, το βλέπουμε εδώ χτές στο λιμάνι. Θεωρώ πως το μέγεθος της διεύθυνσης της ιστοσελίδας είναι υπερβολικό, είναι σα να είναι νηολογημένο στο internet. Ιδανικά θεωρώ πως θα έπρεπε να είναι μικρότερο. Να και τα σινιάλα της ΣΑΟΣ στο φουγάρο του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 23, 2021 Share Posted May 23, 2021 Γενικοτερα ειναι λιγο υπερβολικοι με τις γραμματοσειρες εκει στη ΣΑΟΣ.Και το Saos Ferries τεραστιο ειναι αναλογικα με το μεγεθος του βαποριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 27, 2021 Share Posted May 27, 2021 Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΣΑΟΝΗΣΟΣ’’ Ν.Π. 12580 – Γνωμοδότηση Τεχνικής Επιτροπής Quote Στην αποδοχή του χαρακτηρισμού του διαμορφωμένου χώρου επιβατών στο αριθμ. 5 κατάστρωμα του Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΣΑΟΝΗΣΟΣ’’ ΝΠ 12489 ως ανοικτού, σύμφωνα με το π.δ. 44/2011 (Α’ 110) και την Οδηγία 2009/45 όπως ισχύουν, εφόσον η πρυμναία πλευρά παραμένει ανοικτή στον καιρό και χωρίς μέσα καιροστεγους κλεισίματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 27, 2021 Share Posted May 27, 2021 Στην πράξη τι σημαίνει αυτό δηλαδή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted May 27, 2021 Share Posted May 27, 2021 Στη πράξη σημαίνει ότι ένα θέμα που αφορούσε την συμμόρφωση με τον κανονισμό ενδιαίτησης (ΠΔ 44/2011) και εκκρεμούσε η παρέμενε αγκάθι , συγκλήθηκε η τεχνική επιτροπή για να αποφανθεί τελικά οτι συμμορφώνεται τελικά με το ανωτέρω ΠΔ υπο τις προϋποθέσεις που αναφέρει . Με απλα λόγια αυτή η απόφαση κατα πάσα πιθανότητα ανοίγει τον δρόμο για την έκδοση των πιστοποιητικών του πλοίου . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 27, 2021 Share Posted May 27, 2021 Ευχαριστώ, εγώ δεν ήμουν σαφής, αναφερόμουν σε αυτό Quote εφόσον η πρυμναία πλευρά παραμένει ανοικτή στον καιρό και χωρίς μέσα καιροστεγους κλεισίματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted June 10, 2021 Share Posted June 10, 2021 Έφτασαν κάποιες φήμες στα αφτιά μου ότι τελικά το πλοίο έχασε την ενδοκυκλαδική γραμμή και οτι θα επαναπροκηρυχθεί άμεσα και μάλιστα με νέους ενδιαφερόμενους. Εντωμεταξύ η γραμμή έχει μείνει χωρίς πλοίο για 3μιση μήνες και όπως φαίνεται έχουμε ακόμα δρόμο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted June 10, 2021 Share Posted June 10, 2021 Εγώ βλέπω να καταλήγει πάλι στον Ηλιόπουλο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 10, 2021 Share Posted June 10, 2021 Τζάμπα τα κάναμε τα δοκιμαστικά στην Κάρυστο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
JustSomeone Posted June 14, 2021 Share Posted June 14, 2021 Είχαμε καθόλου κινητικότητα ή κάποια εξέλιξη .. γνωρίζει κανένας ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 6, 2021 Share Posted July 6, 2021 Αφού πλέον έχασε την επιδοτούμενη ενδοκυκλαδικη γραμμή, το Σαονησος θα παραμείνει παροπλισμένο στο λιμάνι του Λαυρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 6, 2021 Share Posted September 6, 2021 Νομιζω ότι χθες το Σαονησος άλλαξε θέση πρόσδεσης στο λιμάνι Λαύριου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Άλλο ένα επεισόδιο στο σίριαλ σχετικά με την πιστοποίηση του πλοίου με την κατηγορία πλοων Β και το σημαντικό ύψος κύματος στα 2,5μ. Εκτος των άλλων ο Μανούσης ζητά την μείωση της ηλικίας του πλοίου . Πιο συγκεκριμένα ζητά να θεωρηθεί ως year of built το 2017 , χρόνο κατα τον οποίο μετασκευάστηκε απο Φ/Γ - Ο/Γ σε Ε/Γ - Ο/Γ , αλλά η Τεχνική Επιτροπή κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Μελετών Κατασκευών γνωμοδότησε αρνητικά και μεταξύ μας δεν διαφωνώ με την επιχειρηματολογία που αναπτύχθηκε . Η ιδια όμως επιχειρηματολογία , δεν αναπτύχθηκε φυσικά όταν η ίδια Τεχνική επιτροπή σε προγενέστερη συνεδρίαση της έπειτα απο εισήγηση της ίδιας υπηρεσίας ( Διεύθυνση Μελετών Κατασκευών ) κούρεψε καμια δεκαριά χρονια απο το year of built του Aqua Jewel . 🤐 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Ναι αλλά το Aqua Jewel είναι λίγο διαφορετική περίπτωση. Δεν είχε τελειώσει η κατασκευή του, όποτε δεν υπήρχαν αλλά πιστοποιητικά. Όπως και το Ελ Βενιζέλος που εμφανίζεται σαν χτισμένο το 92 ενώ το κουφάρι προϋπήρχε, τα Νήσος Χίος/Μύκονος κτλ. Εδώ μιλάμε για ένα πλοίο που έχει λάβει τόσα πιστοποιητικά όλα αυτά τα χρόνια και σε όλα φαίνεται ημερομηνία χτισιματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samothrax Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 (edited) Ο σύνδεσμος δεν ανοίγει. Κατά τα λοιπά, θα ήταν σωστό το επιχείρημα του Μανούση αν έκανε σωστή μετασκευή... Πριν λίγο καιρό είχαμε στον ραδιοφανικό σταθμό του νησιού μας τον κύριο Κάρδαρη, πρόεδρο της ΖΑΝΤΕ και μέσα στην κουβέντα είπε ότι στην εταιρεία δεν θεωρούν ως έτος κατασκευής του ΚΟΡΑΗΣ το 1987, αλλά το 2008 που ολοκληρώθηκε η ριζική ανακατασκευή του πλοίου και δεν έχουν άδικο, αλλά δεν ζητήσαν και στα χαρτιά να φαίνεται το 2008... Edited November 15, 2021 by samothrax Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 παντως ολα αυτα ειναι μαϊμουδιες. το ετος κατασκευης ειναι ενα. δεν αλλαζει. αρκετοι υποστηριζουν οτι σωστη αφετηρια για να μετρας την ηλικια ειναι η θεση τροπιδος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 18 minutes ago, Neptune said: Ναι αλλά το Aqua Jewel είναι λίγο διαφορετική περίπτωση. Δεν είχε τελειώσει η κατασκευή του, όποτε δεν υπήρχαν αλλά πιστοποιητικά. Όπως και το Ελ Βενιζέλος που εμφανίζεται σαν χτισμένο το 92 ενώ το κουφάρι προϋπήρχε, τα Νήσος Χίος/Μύκονος κτλ. Εδώ μιλάμε για ένα πλοίο που έχει λάβει τόσα πιστοποιητικά όλα αυτά τα χρόνια και σε όλα φαίνεται ημερομηνία χτισιματος. Πολυ σωστό , αλλά στην επιχειρηματολογία της Τεχνικής Επιτροπής γίνεται αναφορά ως έτος κατασκευής το έτος καθέλκυσης , όπου στην περίπτωση του Aqua Jewel , όπως οι περισσότεροι θυμούνται το πλοίο είχε καθελκυστεί και παρέμενε ημιτελές με το όνομα Νισιλιος πολλα χρόνια πριν το πάρει ο Περογιαννακης και το αποπερατώσει. 17 minutes ago, proud_ionian said: παντως ολα αυτα ειναι μαϊμουδιες. το ετος κατασκευης ειναι ενα. δεν αλλαζει. Το ίδιο πιστεύω κι εγώ . Ιδιαίτερα αν το πλοίο πέσει στη θάλασσα ο χρόνος ξεκινά να τρέχει και εχει να κάνει με συντήρηση και φθορές . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Κουβέντα χωρίς λογική δεν μπορει 1 πλοίο που είναι 20-30-40 ετών με μία ανακαίνιση να ονομάζεται καινούργιο ή να αλλάζει το έτος κατασκευής!! Εκτός από τραγικές αυτές οι ενέργειες κατά την γνώμη μου είναι και επικίνδυνες!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2021 Share Posted November 18, 2021 Ε/Γ-Ο/Γ "ΣΑΟΝΗΣΟΣ" Ν.Π. 12580 - ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted November 18, 2021 Share Posted November 18, 2021 Στην ουσία η επιτροπή του δίνει την δυνατότητα να εκτελεί Β' πλόες οπότε ανοίγει η δυνατότητα να χτυπήσει άγονες ιδίως αυτή που ήθελε δηλαδή των Κυκλάδων αλλά όπως ήταν λογικό δεν μπορούσε να αλλάξει η χρονιά ναυπήγησης οπότε παραμένει στο 1994. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samothrax Posted November 18, 2021 Share Posted November 18, 2021 Άντε και κρουαζιερόπλοιο, αλλά μακριά από εμάς, μακριά από το Θρακικό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted November 18, 2021 Share Posted November 18, 2021 Αυτό το παράλογο που η λαμαρίνα ενός πλοίου διαβρώνετε από την θάλασσα για π.χ.20 χρόνια και με μια βαρβάτη μετασκευή στην 15ετία γίνεται "ώ του θαύματος" 5χρονο νεούδι, με ξεπερνάει πραγματικά..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now