Jump to content
Shipfriends

Σαόνησος (IMO 9104627)


Recommended Posts

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και για να μην μπερδευόμαστε με τα κοψίματα του πλοίου, πρώρα-πρύμα B)  να αναφέρουμε ότι είτε άνω των 76μ να είναι, είτε απο 61μ έως 76μ, ή λιγότερο, τα διπύθμενα χρειάζονται, συμφώνως κανονισμού, απλώς χωρίζονται με μέτρα για τον καθορισμό τους! ;) Και γενικά έχει τόσες άλλες προσαρμογές να υποστεί το "Σαόνησος" ώστε να βγεί ως ΕΓ/ΟΓ που μας λέει ο Κυρ-Μανούσης που ακόμη αμφιβάλω αν θα πραγματοποιηθούν και ποιο πραγματικά το μέλλον του πλοίου!

Link to comment
Share on other sites

Τι σημαίνει άραγε Σαόνησος, το "Νησί του Σάου"? Δεν το βρήκα πουθενά σαν ονομασία της Σαμοθράκης. Γενικότερα πάντως το βρίσκω κακόηχο σαν όνομα, ιδιαίτερα για πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

ΣΑΟΝΗΣΟΣ είναι το πρώτο όνομα που δόθηκε στο νησί της Σαμοθράκης, από τους Θράκες όταν πρωτοεγκαταστάθηκαν. Θα το βρεις σε βιβλιογραφία και με το όνομα Σαωκίς, απλά για όνομα πλοίου είναι τραβηγμένο νομίζω....Επίσης αν δεν κάνω λάθος ο Ηρόδοτος αναφέρει το νησί και ως "Σάμος"

 

EDIT: Μπορεις να δεις και εδω αρκετα πιο λεπτομερη πραγματα......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Πάντως για τους κατοίκους της Σαμοθράκης, το όνομα δεν τους είναι άγνωστο, αφού υπάρχουν και καταλύμματα στο νησί με το ίδιο όνομα! ;)

Πάντως στο video με την συνέντευξη του Μανούση που είδαμε, έλεγε ότι έχει ονομαστεί το πλοίο Σαόνησος και φέρει την Ελληνική σημαία. Εγώ όσο κι αν έψαξα στις αρμόδιες αρχές, κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει!! Το πλοίο παραμένει με το ίδιο όνομα και λιμάνι νηολογήσεως-επισήμως!

Link to comment
Share on other sites

Mα και συ σοβαρός άνθρωπος κάθεσαι και ασχολείσαι με οτι μπαρούφα λέει ο Μανούσης :D ?μόνο που το είδα στο πρώτο λεπτό το έκλεισα και ασχολήθηκα με κάτι πιο σοβαρό και ενδιαφέρον :D

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Aν κοπεί η πρύμνη 2 μέτρα τότε το πλοίο βγαίνει από αυτό τον κανονισμό;;; Μήπως είναι πιο οικονομική λύση από το να χτιστούν διπύθμενα το να "πετσοκόψουν" την πρύμνη......

 

Αν διαβάζει κανένας ναυπηγός ας μη γελάσει - άσχετος είμαι με αυτά, απλά ρωτάω ετσι απο περιεργεια.........

 

ομολογώ ότι έχει ενδιαφέρον η πρόταση σου :P αλλά δεν μετράει το ολικό μήκος αλλα το μεταξύ καθέτων στους κανονισμούς,και επειδή αυτή η ιστορία με τα διπύθμενα έχει αρχίσει να με τρελένει λίγο είστε σίγουροί ότι το πλοίο δεν έχει διπύθμενα γιατι εγώ ξέρω ότι πλοίο χωρίς διπυθμένο δεν μπορεί να φτιαχτεί πόσο μάλλον τέτοιου μεγέθους, δηλαδή αν προσαράξει κάπου θα βουλιάξει απευθείας? διερωτώμαι ποιος νηογνώμονας το επέτρεψε αυτό? χωρίς να έχω μελέτησει τους κανονισμούς μήπως απλά έχει πιο χαμηλό διπυθμενο στο μηχανοστάσιο και τα έχουμε μπερδέψει τα πράγματα? ΄όσο για το βολβό οι σχεδιαστές του ξέρουν καλύτερα....

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Στέφανε, ας μην ξεχνάμε ότι το καράβι χτίστηκε στην Ιαπωνία κι εκεί η νομοθεσία είναι τελείως διαφορετική απ'ότι ισχύει εδώ! Το βαπόρι μπορεί να έχει κάποιου είδους διπύθμενα, αλλά το ύψος τους είναι ένα θέμα για τους ισχυων κανονισμούς. Και το βασικότερο είναι ότι το βαπόρι χτίστηκε και χαρακτηρίστηκε ως μικρό Ro/Ro και όχι σαν ferry. Οπότε αν και εφόσον (που δεν το βλέπω) το δουλέψει ως ΕΓ/ΟΓ εδώ, σίγουρα πρέπει να γίνουν μεγάλες μετατροπές κάτι που απαιτεί χρόνο και χρήμα!

Αλήθεια τα παιδιά του Πειραιά :P  μπορούν να μας πουν κάνα νεότερο απο την πορεία των εργασιών (τουλάχιστον εξωτερικά) επι του πλοίου?

Link to comment
Share on other sites

Οσο ειδα σημερα λιγο που περασα...χρωματικα δεν εχει αλλαξει κατι...και το liberty b σαν ονομα ειχε..ειδωμεν..αυριο βγαινει μου φαινεται!ισως και Τεταρτη..εγω θα κατεβω αυριο παντως ουτως η αλλως κεντρο..θα ριξω και μια ματια απο δεξαμενες..

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Βαφτηκε απο κατω ολο αλλα δεν εγινε ματσακωνη!παντως πανω εχει ωραια κ βαρια λαμαρινα αλλα εχει σκασει το χρωμα..μεσα λιτο κ απλο ιαπωνικο πλοιο!δωρο το deck plan!το γκαραζ νετο με 3 γραμμες φορτωσεις κ χωρις κολονακια μεσα, με το ματι επαιρνε 20 κομματια.το πρωι θα εβγαινε απο την δεξαμενη κα θα πηγαινε στο μωλο της δεη διπλα στην ΝΕΟΜΑΡΙΑ

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

περα απο το σπρεϋ το ονομα στα χαρτια εχει αλλαξει;

 

Και στα χαρτιά έχει αλλάξει, αλλά θα μπορούσαν οι φωτογράφοι μας, να μας πούν τί σημαία κυμάτιζε στην πρύμνη του πλοίου.....?? :ph34r:  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο μωλο ΔΕΗ ειναι το πλοιο οπως εχουμε ηδη πει.Το ονομα ειναι γραμμενο με σπρέι εκτος απο την πρυμνη και σε δυο ταμπελες σε καθε πλευρα του πλοιου ενω το παλιο του ονομα εχει σβησει και αυτο με σπρέι.

Σχετικα με την σημαια του που δεν υπαρχει, η λογικη μου λεει οτι ειναι η Ελληνικη και αυτο γιατι το ονομα ειναι γραμμενο με ελληνικους χαρακτηρες.Συνηθως οταν δεν υπαρχει ελληνικη σημαια το ονομα στην πρυμη ειναι με λατινικους

Κατα τα αλλα στο πλοιο επικρατουσε ησυχια με 2-3 ατομα να διακρινονται στα καταστρωματα αλλα χωρις να γινονται εμφανεις εργασιες

 

gallery_1819_971_732845.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τί "παιχνίδι" παίζει ο Μανούσης με το πλοίο του, πάντως το πλοίο, δηλώνεται ως ΕΓ/ΟΓ 400 επιβατών και 80 οχημάτων, συμπληρωματικό και όχι τακτικό, σημαία μέχρι και Παρασκευή που το είχα κοιτάξει όχι Ελληνική (αλλά θα ταξιδεύει με Ελληνική γιατί έτσι έχει δηλωθεί) και ετοιμότητα πλοίου στα τέλη Σεπτεμβρίου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τί εννοεί ο ποιητής (ManuSaos) με το "συμπληρωματικό" που δήλωσε γιά το πλοίο;Μήπως ότι θα το βάζη να κάνη τίς ετήσιες τού ΣΑΟΣ 2;

 

Πάντως εγώ φοβάμαι ότι στο τέλος το πλοίο δέν θα φτουρήση εν Ελλάδι........

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...