poseidon_express Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 (edited) Ανοίγω αυτό το θέμα για τρία υδροπτέρυγα που πέρασαν σχετικά απαρατήρητα όσο βρίσκονταν στην Ελλάδα και θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και ως πρόδρομοι των σημερινών ταχυπλόων που συνδέουν τις Κυκλάδες με τον Πειραιά. Ο λόγος για τα Mega Dolphins, τα τρία υδροπτέρυγα ανοιχτής θαλάσσης που έφερε η CERES το 1996 για να συνδέσει τον Πειραιά με τις Δυτικές Κυκλάδες. Από εκεί υπήρχε προέκταση του δρομολογίου προς Σύρο, Μύκονο, Πάρο και Νάξο. Ήταν ναυπηγημένα στην Ιταλία, στα ναυπηγεία Rodriguez στη Messina και είχαν χωρητικότητα 205 επιβατών σε δύο καταστρώματα. Η υπηρεσιακή τους ταχύτητα ήταν 35 κόμβοι. Το πείραμα δεν πρέπει να πέτυχε πάντως, γεγονός παραμένει ότι μεταβιβάστηκαν στην MFD / HFD και ένα από αυτά το θυμάμαι να εκτελεί δρομολόγια στις Σποράδες και αργότερα αφημένο πάνω σε μια προβλήτα στο λιμάνι του Βόλου. Γνωρίζει κάποιος τι απέγιναν? Edited February 8, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Tα μεγα ντολφινς που ειχε φερει η ceres στην ελλαδα το 1997 ηταν ναυπηγησης το παλαιοτερο του 87 και το νεοτερο του 90.Ηταν πολυ καλοταξιδα και ενας απο τους λογους ηταν οτι δεν ειχαν κολησεις αλλα ηταν καρφωτα πραγμα που τουσ εδινε καποια ελαστικοτητα και ανεση στο ταξιδι.Ακομα ειχαν και ενα ακομα πηδαλιο πισω απο το κυριο στελεχος των εμπρος πτερυγιων.Την πρωτη χρονια ειχαν μεγαλο προβλημα με τις ηλεκτρομηχανες το οποιο ομως μαλλον δεν λυθηκε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JERRY Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Απο ανθρωπο που τα δουλεψε η αποψη ηταν "ευτυχως που τα αποσυραν νωρις γιατι θα ημασταν για κλαματα"..τα καρφια (πριτσινια στην ουσια) εφευγαν συνεχεια με τους καιρους, οπως και πολλα προβληματα με τις ηλεκτρομηχανες οπως ειπε και miko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Kι αυτά τα προβλήματα τα οποία παρέμειναν άλυτα οδήγησαν την τότε MFD να τα παροπλίσει λίγους μήνες μετά την αγορά τους τα περισσότερα έξ'αυτών στο Πέραμα (στην γνωστήθέση που βγαίνουν τα δελφίνια) και λίγα χρόνια αργότερα να τα διαλύσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted October 20, 2007 Share Posted October 20, 2007 Γιατί όμως άραγε δέν υπάρχουν σήμερα απόγονοι αυτών των "πετυχημένων" δελφινιών? και εννοώ μικρά μεγάλα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
f/b delfini Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Γιατί όμως άραγε δέν υπάρχουν σήμερα απόγονοι αυτών των "πετυχημένων" δελφινιών? και εννοώ μικρά μεγάλα... Φιλε αποστολε κυκλοφορουν ακομα μερικοι απογονοι και ενα που βρηκα ειχαν πανω-κατω ιδια ηλικία http://photos2.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=77271&size=fullhttp://photos3.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=232396&size=fullhttp://photos2.marinetraffic.com/ais/showphoto.aspx?photoid=84845&size=full Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Στις Σποράδες, ένα εξ αυτών έκανε το δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Ειχαν καλη πλευση ,διεθεταν και μπροστινο ενεργο πηδαλιο στο πλωριο πυλωνα , αλλα απο οτι θυμαμαι ειχαν προβληματα στης ηλεκτρογενητριες, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now