Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Απλως να αναφερω οτι τα δυο ρο-ρο Mari και Nordia που αγορασε και εκμεταλλευεται η Αττικα στη Βαλτικη, αλλαξαν σημαια σε ελληνικη αλλα περα απ' αυτο δεν εχει γινει καμια αλλαγη εξωτερικα στα πλοια, ουτε και εχει δημιουργηθει καποια καινουρια εμπορικη ονομασια.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Τα πάντα πιάνει το αυτό του Νηρέα!! :mad:

Η Διοίκηση της ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ επιθυμεί να ανακοινώσει ότι ήλθε σε συμφωνία με την γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του φορτηγού-οχηματαγωγού RoRo Nordia. Η χρονοναύλωση του RoRo Nordia θα διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο 2008.

Το RoRo Nordia ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Uusikaupunki, Φιλανδίας - Rostock, Γερμανίας μαζί με το RoRo Marin.

Από τις αρχές του 2007, το RoRo Marin θα μεταδρομολογηθεί καλύπτοντας τις ανάγκες του Ομίλου στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική και στην Ακτοπλοΐα.

www.ase.gr

Link to post
Share on other sites
Τα πάντα πιάνει το αυτό του Νηρέα!! :D
Το αυτί αγαπητέ μου...το αυτί! :D Ενίοτε και το μάτι. :mad: Και όχι τώρα, αλλά κάτι μήνες πριν. :D

Και με την ευκαιρία να πούμε ότι η Fret Cetam είναι θυγατρική ή συνδεδεμένη εταιρεία με την προναφερθείσα LDA.

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...
Μπορεί να επιβεβαιώσει κανείς την φήμη ότι αγόρασε η ΑΤΤΙΚΑ 2 ro/roυδάκια?

Η απαντηση που ψάχνεις σήμερα από την Ναυτεμπορική:

"Την αγορά δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων, τύπου RoRo, έτους κατασκευής 1998 και 1999 αντίστοιχα, έναντι συνολικού τιμήματος 30,4 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Αttica Συμμετοχών.

Η παραλαβή των πλοίων θα γίνει εντός του Οκτωβρίου 2007."

Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του όμίλου το ένα είναι του 1998 και το άλλο 1999.

Αν υποθέσουμε ότι είναι κάποιο από αυτά τα αδελφά τότε οι χρονολογίες κατασκευής ταιριάζουν και το ένα θα πρέπει ναι είναι το SHIELD το οποίο είναι το μόνο του 1999.

Ξαναλέω όμως αν είναι κάποια από αυτά τα αδέλφια.

Πάντως βλέπω δυναμική δραστηριοποιήση πλέον του ομίλου στα ro/ro ο οποίος έχει πλέον 4.

Και για την Βορεια θάλασσα που είναι το NORDIA δεν ξέρω αλλά για την Αδριατική το χειμώνα ολόκληρα βαπόρια με 700 κρεβάτια μπαρ ντισκο αλα κρτ με τεράστιες καταναλώσεις καυσίμων και ιστορίες ανεβοκατεβαίνουν με ελάχιστο κόσμο στην πλειοψηφία του οδηγοί.

Οπότε αν βάλουμε ότι και το ξεκοτσάριστο πλέον δουλεύει καλά στην Αδριατική τότε δικαιολογείται η έλευση του MARIN στην Αδριατική ή μια πιθανή δρομολόγηση ενός εκ των καινούριων ή και των 2 καινούριων ro/ro.

Link to post
Share on other sites

Σημερα παντως εμαθα οτι περα απο αυτα τα δυο roro θα ακολουθησουν αλλα 6 καινουργια τα οποια θα εχουν και αλλο brand name αυτο μαλλον σημαινει και το απο καιρο αναμενωμενο τελος της καλυτερης εταιριας ferries στον κοσμο της superfast:(

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ επιθυμεί να ανακοινώσει την παραλαβή των φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων RoRo Shield (έτος ναυπήγησης 1999) και Challenge (έτος ναυπήγησης 1998). Το κάθε πλοίο έχει μεταφορική ικανότητα περίπου 70 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων διεθνών μεταφορών.

Tα πλοία Shield και Challenge θα παραμείνουν χρονοναυλωμένα μεταξύ Αγγλίας και Ιρλανδίας.

ase.gr

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Τελειωσε σημερα και η πωληση του RoRo Shield

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Ολοκληρώθηκε η πώληση του πλοίου RoRo Shield στην Shield Shipping Co. Ltd. της Clipper Denmark A/S, έναντι 17,9 εκατ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε από την Attica Συμμετοχών. Η παράδοση του πλοίου πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Heysham, στη Μεγάλη Βρετανία.

Σύμφωνα με την Attica, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου πρόκειται να ενισχυθούν κατά περίπου 5,75 εκατ. ευρώ, ενώ το λογιστικό κέρδος από την πώληση θα ανέλθει σε περίπου 1,98 εκατ. ευρώ, το οποίο θα περιληφθεί στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2008.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 12 years later...

Μετά από 12 χρόνια και βλέποντας φωτογραφίες εδώ στο forum από παρόμοια πλοία θυμήθηκα τα 2 ρο-ρο της Άττικα που δούλευαν Βαλτική.Αξιόλογα βαπόρια μικρής ηλικίας με καλή χωρητικότητα,στα 120 μέτρα μήκος είχαν 1300 lm για φορτηγά.Η πώληση του τελευταίου το 2008 όπως και των υπόλοιπων της Βαλτικής σηματοδοτεί και την έναρξη του τέλους της Superfast του ανταγωνισμού.

Ενδιαφέρον έχει η ανάγνωση μετά από τόσα χρόνια των προηγούμενων ποστ από τους φίλους.

Μετά από τόσα χρόνια αναρρωτιέμαι μήπως η πώληση των ρο-ρο της Άττικα ήταν εντελώς μία λάθος κίνηση λαμβάνοντας υπόψιν τη μετέπειτα εξέλιξη των πλοίων και αγοράς στις γραμμές Ελλάδα-Ιταλία;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...